oferty nieruchomości

sortuj
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
25 460 zł
67zł/m2
380 m2 piętro: 2/3
lokal biurowy o pow. 380 m2 na 2 piętrze w kamienicy biurowo-usługowej w centrum Warszawy,na Trakcie Królewskim,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze Wyposażenie lokalu w standardowe meble do negocjacji w cenie. Najemcy mają do dyspozycji całkowicie wyposażoną kuchnię:lodówka 400/200 l (dwudrzwiowa z kostkarką i wodą), zmywarka duża, piekarnik duży, płyta indukcyjna duża (ewentualnie do ustalenia), okap kuchenny, pralko-suszarka, naczynia, talerze, szklanki, sztućce, itp. Obecny podział lokalu: -4 pokoje biurowe, -Strefa odpoczynku, -Duża kuchnia ze strefą odpoczynku, -Dwie łazienki w tym 1 z prysznicem, Możliwość innego podziału powierzchni i utworzenia dodatkowych pokoi biurowych. W ramach aranżacji Wynajmujący deklaruje: -Wykonanie wszelkich prac dotyczących lokalu dla użytkownika, np. podział pokoju, zmiana podłogi, odświeżenie pokoju, lokalu, -Bieżący serwis: lamp, żarówek, instalacji elektrycznej, sieci komputerowej, montaż nowych mebli, itd. -Naprawy malarskie, -Możliwość zmniejszenia/powiększenia lokalu w trakcie umowy, -Przy zmianie lokalizacji organizacja przeprowadzki wraz z kosztami. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 25460 PLN -koszty utrzymania lokalu: 7030 PLN, -zużycie mediów, Serwis: sprzątanie części wspólnych i pokoi biurowych, chemia, kosmetyki do kuchni i łazienek. Internet: Szafa serwerowa i sieć komputerowa kategorii 6A - prędkość przesyłania danych do 10 GB, Parking: -opcjonalnie, -500 PLN/stanowisko/miesiąc Warunki umowy: Czas trwania nieokreślony lub określony z możliwością wypowiedzenia w czasie od 1 do 3 miesięcy. -kaucja 3 miesiące, -okres wypowiedzenia: 3-6 miesięcy, Opis budynku: Kamienica z końca XIX wieku, zburzona w czasie wojny później odbudowana i zmodernizowana.. Lokalizacja: Nieruchomość znajduje się w doskonałym punkcie komunikacyjnym, w odległości kilkunastu metrów od budynku znajduje się jedna ze stacji nowej, drugiej linii metra warszawskiego. Budynek znajduje się bezpośrednio przy osi Traktu Królewskiego, który w 1994 roku został uznany za pomnik historii, razem z historycznym zespołem miasta oraz pałacem w Wilanowie Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
11 497 zł
75zł/m2
153 m2 piętro: 1/5
lokal biurowy o pow. 153,82 m2 na 1 piętrze w odremontowanej kamienicy biurowej w centrum Warszawy niedaleko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 1 piętrze kameralnej kamienicy biurowej w Śródmieściu niedaleko stacji Metro Centrum. Wejście z korytarza. Lokal do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Obecnie powierzchnia jest podzielona na: -6 gabinetów biurowych, -salkę konferencyjną. -korytarz, Część okien wychodzi na wewnętrzne patio kamienicy, pozostałe są od strony ulicy. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -podział powierzchni ściankami -otwierane okna Powierzchnia lokalu to 153,82 m2 + części wspólne (48,65 m2) Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 11497,15 PLN, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych, -Każdy najemca zobowiązany jest do wykupienia polisy OC. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna. Najemcy mają do dyspozycji salę o pow. 45 m2 , którą można wynająć na godziny lub na cały dzień. Istnieje możliwość wypożyczenia za dodatkową opłatą rzutnika multimedialnego. Sala pomieści ok. 40 osób na siedząco w tym przy owalnym stole ok. 20 25 miejsc siedzących. Opis budynku: Odremontowana kamienica z końca XIX wieku (1893-94),przebudowana w latach 90-ątych XX wieku. Zostało również zabudowane patio. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Ignacego Daszyńskiego
lokal na wynajem
874 zł
46zł/m2
19 m2 piętro: 1/4
niedaleko Placu Zawiszy ---------------------------- gabinet biurowy o pow.19,43 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskiej Woli niedaleko Ronda Daszyńskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskiej Woli, niedaleko Ronda Daszyńskiego. Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza. Lokal przeznaczony dla Najemców z małą liczbą odwiedzających, ponieważ w budynku nie ma windy. Toalety w korytarzu. Otwierane okna od strony dziedzińca obiektu. Ściany pomalowane na biało, Wykładzina na podłodze. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 874 PLN; -opłaty eksploatacyjne: 10,00 PLN/m2, -(opcjonalnie)dzierżawa łącza internetowego 40,00 PLN/mies. Opcjonalna umowa dodatkowa :Sprzątanie 1 x tyg - 4 PLN/m2, 2 x tyg 6 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska postojowe na parkingu naziemnym (w miarę dostępności), -abonament miesięczny za samochód osobowy: 300 PLN netto; -możliwość parkowania na godziny, Warunki umowy: -Umowa na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, -kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto). Opis budynku: Odremontowany 4-kondygnacyjny budynek biurowy. Brak windy. Standard budynku: -okablowanie internetowe -infrastruktura teleinformatyczna, -dowolna ilość linii telefonicznych -ochrona -recepcja -monitoring, -recepcja na parterze. Zalety lokalizacji: Bardzo dobra lokalizacja pod względem dostępności komunikacji miejskiej: linie tramwajowe i autobusowe ZTM, stacja metra Rondo Daszyńskiego,do lotniska Okęcie jest ok. 6 km. W sąsiedztwie znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych oraz hoteli. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
35 400 zł
200zł/m2
177 m2
niedaleko Placu Zawiszy ---------------------------- lokal handlowo-usługowy o pow.177 m2 na parterze , w budynku biurowym na warszawskiej Ochocie niedaleko Placu Zawiszy i Grójeckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz Lokal handlowo-usługowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskiej Ochocie blisko Placu Zawiszy. Witryna od strony ruchliwej ulicy. Wejście z chodnika. Lokal doskonale nadaje się na wszelkiego rodzaju usługi czy na handel. Lokal klimatyzowany. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 35400 PLN, -koszty eksploatacyjne- 20 PLN/m2 , -media według liczników, Parking: -stanowiska postojowe na parkingu naziemnym, Warunki umowy: -Umowa na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek biurowy klasy B liczący 8 kondygnacji.Na szóstym piętrze znajduje się kantyna. Lokal usługowe i handlowe na parterze. Standard budynku: -infrastruktura teleinformatyczna, -dowolna ilość linii telefonicznych, -czujniki dymu i ciepła, -klimatyzacja, -2 windy osobowe, -winda towarowo-osobowa, -całodobowa ochrona, -monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, -informacja o firmie Najemcy na tablicy elektronicznej Zalety lokalizacji: Bardzo dobra lokalizacja pod względem dostępności komunikacji miejskiej: linie tramwajowe i autobusowe ZTM, stacja metra Rondo Daszyńskiego,do lotniska Okęcie jest ok. 6 km. W sąsiedztwie znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych oraz hoteli. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
799 zł
53zł/m2
15 m2 piętro: 1/8
niedaleko Placu Zawiszy ---------------------------- gabinet biurowy o pow.15,98 m2 na 1 piętrze , w budynku biurowym na warszawskiej Ochocie niedaleko Placu Zawiszy i Grójeckiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Ochocie. Na lokal składa się jeden pokój, z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Lokal pomalowany na biało. Wykładzina na podłodze. Podwieszane sufity z oświetleniem w oprawach, Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 799 PLN, -koszty eksploatacyjne- 20 PLN/m2, Opcjonalna umowa dodatkowa :Sprzątanie 1 x tyg - 4 PLN/m2, 2 x tyg 6 PLN/m2 Opcjonalnie: Koszt umowy z firmą telekomunikacyjną (internet, telefon) Najemca ponosi osobno. Parking: -stanowiska postojowe na parkingu naziemnym (w miarę dostępności). Warunki umowy: -Umowa na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek biurowy klasy B liczący 8 kondygnacji.Na szóstym piętrze znajduje się kantyna. Lokal usługowe i handlowe na parterze. Standard budynku: -infrastruktura teleinformatyczna, -dowolna ilość linii telefonicznych, -czujniki dymu i ciepła, -klimatyzacja, -2 windy osobowe, -winda towarowo-osobowa, -całodobowa ochrona, -monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, -informacja o firmie Najemcy na tablicy elektronicznej Zalety lokalizacji: Bardzo dobra lokalizacja pod względem dostępności komunikacji miejskiej: linie tramwajowe i autobusowe ZTM, stacja metra Rondo Daszyńskiego,do lotniska Okęcie jest ok. 6 km. W sąsiedztwie znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych oraz hoteli. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
743 zł
53zł/m2
14 m2 piętro: 1/8
niedaleko Placu Zawiszy ---------------------------- gabinet biurowy o pow.14,85 m2 na 1 piętrze , w budynku biurowym na warszawskiej Ochocie niedaleko Placu Zawiszy i Grójeckiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Ochocie. Na lokal składa się jeden pokój, z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Lokal pomalowany na biało. Wykładzina na podłodze. Podwieszane sufity z oświetleniem w oprawach, Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 743 PLN, -koszty eksploatacyjne- 20 PLN/m2, Opcjonalna umowa dodatkowa :Sprzątanie 1 x tyg - 4 PLN/m2, 2 x tyg 6 PLN/m2 Opcjonalnie: Koszt umowy z firmą telekomunikacyjną (internet, telefon) Najemca ponosi osobno. Parking: -stanowiska postojowe na parkingu naziemnym (w miarę dostępności). Warunki umowy: -Umowa na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek biurowy klasy B liczący 8 kondygnacji.Na szóstym piętrze znajduje się kantyna. Lokal usługowe i handlowe na parterze. Standard budynku: -infrastruktura teleinformatyczna, -dowolna ilość linii telefonicznych, -czujniki dymu i ciepła, -klimatyzacja, -2 windy osobowe, -winda towarowo-osobowa, -całodobowa ochrona, -monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, -informacja o firmie Najemcy na tablicy elektronicznej Zalety lokalizacji: Bardzo dobra lokalizacja pod względem dostępności komunikacji miejskiej: linie tramwajowe i autobusowe ZTM, stacja metra Rondo Daszyńskiego,do lotniska Okęcie jest ok. 6 km. W sąsiedztwie znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych oraz hoteli. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
60 zł
4zł/m2
14 m2 piętro: 1/13
sala konferencyjna o pow.14,58 m2 ( do 6 osób) w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Woli niedaleko Ronda ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117,mail: [email protected] propertyoffice.pl) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Centrum konferencyjne w biurowcu na warszawskiej Woli. Sala konferencyjna jest dostępna od godziny 08:00 do godziny 20:00. Wielkość klimatyzowanej sali: 14,58 m2 Możliwość rezerwacji na dowolnie wybrany czas, np: -1 godzina: 60 PLN netto -1/2 dnia: 230 PLN -cały dzień: 450 PLN (w godzinach od 09:00 do 17:00) Klient decyduje o sposobie ustawienia krzeseł w sali ( w zależności od ilości uczestników). Techniczne wyposażenie sali: -rzutnik, -ekran, -flipcharty, -tablice do prezentacji, -sprzęt do telekonferencji, -nowoczesne nagłośnienie -mikrofony ręczne -szybkie i wydajne łącze Internetowe Wi-Fi (100 Mbit) -monitory informacyjne wyświetlające logo firmy, temat konferencji bądź film promocyjny - Kabiny symultaniczne (na zamówienie) oraz: -centralne sterowanie urządzeniami multimedialnymi oraz natężeniem oświetlenia za pomocą iPada -fachowa obsługa techniczna dbająca o organizację i niezakłócony przebieg konferencji -przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych Na życzenie Klientów, Wynajmujący organizuje przerwy kawowe, catering; począwszy od drobnych przekąsek, poprzez kanapki, sałatki, dania obiadowe, a skończywszy na specjalnych, indywidualnych zamówieniach Klientów. W pobliżu budynku znajdują się takie budynki jak Mennica Państwowa i Aurum, a nieco dalej wznosi się Centrum Żelazna II. Niedaleko znajduje się stacja drugiej linii metra-Rondo ONZ. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Racławicka
lokal na wynajem

14 m2 piętro: 2/6
lokal biurowy o pow. 14,02 m2 na 2 piętrze w nowoczesnym budynku biurowym na Mokotowie, w okolicach ulic Puławskiej i Racławickiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Powierzchnia biurowa znajdująca się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Odyńca. Klimatyczny lokal biurowy do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Klimatyzacja. Podwieszane sufity. Podnoszone podłogi. Uchylne okna. Wykładzina na podłodze. Kontrola dostępu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 189 EUR, -koszty eksploatacyjne: 20 PLN/m2, -zużycie mediów Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (8%). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Do dyspozycji najemców jest sala konferencyjna. Parking: -Obiekt zapewnia dostęp do 40 naziemnych oraz 25 podziemnych miejsc parkingowych. -110/60 EUR netto/stanowisko/miesiąc Umowa: -umowa na czas określony: minimum 12 miesięcy, -kaucja: do ustalenia, -okres wypowiedzenia: do ustalenia, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 3 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Na parterze znajduje się recepcja z przestronnym holem, wine&&bar oraz sala konferencyjna dostępna do użytku najemców budynku. Zalety lokalizacji: Lokalizacja niedaleko ul. Puławskiej, zapewnia bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
868 zł
62zł/m2
14 m2 piętro: 1/4
lokal biurowy o pow. 14 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal znajdujący się w budynku biurowego na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 868 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Sala konferencyjna: W budynku działa centrum konferencyjne oferujące kilka sal, mogących pomieścić od kilku do 150 osób. Możliwość wynajmu już od 1 godziny.Opłata jest uzależniona od wielkości sali i długości okresu najmu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

99 m2 piętro: 3/40
moduł biurowy o pow.99 m2 na 3 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu w okolicy dworca Warszawa Centralna. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Lokal klimatyzowany i wyposażony w indywidualne regulatory klimatyzacji. Toalety oraz aneksy kuchenne usytuowane są w korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 15,50-22,00 EUR/m2, -opłaty eksploatacyjne: 6 EUR/m2, -energia elektryczna, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(10 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center. Parking: -naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: -minimum 3 lata -kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa, -oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC), Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki. Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

510 m2 piętro: 2/40
lokalizacja w samym Centrum ---------------------------------- atrakcyjny lokal biurowy o pow. 510 m2 na 2 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku usługowo-biurowym w prestiżowej śródmiejskiej lokalizacji. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Obecny podział: -6 pokoi biurowych, -1 gabinet biurowy, -korytarz, -recepcja, -2 salki konferencyjne, -salka spotkań, -magazynek/serwerownia, Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Lokal klimatyzowany i wyposażony w indywidualne regulatory klimatyzacji. Wykładzina na podłodze. Powierzchnia doświetlona światłem dziennym. Toalety oraz aneksy kuchenne usytuowane są w korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 15,50-22 EUR/m2, -opłaty eksploatacyjne: 20 PLN/m2, -licznik energii elektrycznej, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(10 %). Powierzchnia netto: 510 m2. Powierzchnia brutto: 560,47 m2. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center. Parking: -naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: -minimum 3 lata -kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa, -oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC), Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki. Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Zalety lokalizacji: Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km.Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

14 m2 piętro: 3/40
samodzielny pokój biurowy o pow.14 m2 na 3 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy na 3 piętrze budynku biurowo-usługowego w Śródmieściu w okolicach dworca PKP Warszawa Centralna. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Lokal klimatyzowany i wyposażony w indywidualne regulatory klimatyzacji. Toalety oraz aneksy kuchenne usytuowane są w korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 15,50-22,00 EUR/m2, -opłaty eksploatacyjne: 6 EUR/m2, -energia elektryczna, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(10 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center. Parking: -naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: -minimum 3 lata -kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa, -oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC), Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
517 zł
30zł/m2
17 m2 piętro: 1/1
pokój biurowy o pow. 17,23 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Wykładzina zmywalna na podłodze. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 517 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Rzymowskiego
lokal na wynajem
936 zł
55zł/m2
17 m2 piętro: 3/12
gabinet biurowy o pow.17,02 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym na Mokotowie,w okolicach ul. Rzymowskiego, niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie niedaleko Galerii Mokotów. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Okna na dłuższej ścianie. Istnieje możliwość umieszczenia logo firmy na fasadzie budynku oraz dowolnej aranżacji przestrzeni, zgodnie z potrzebami Najemcy. Całodobowy dostęp do lokalu. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -wykładzina dywanowa, -podwieszane sufity -podział powierzchni ściankami Dostęp do Internetu z gwarantowaną przepustowością łącza. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: -na parterze znajduje się winda dla wózków, -toaleta dla osób niepełnosprawnych jest tylko jedna na parterze, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 936 PLN, -koszty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, -koszty sprzątania; opłata obowiązkowa, wyliczana indywidualnie na podstawie powierzchni najmu. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 15,47 m2 Powierzchnia brutto: 17,02 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Budynek daje do dyspozycji Najemców salę konferencyjną dla 10 osób. Parking: -miejsca na parkingu podziemnym, -300 PLN netto/mies. Reklama: na ścianie w hallu windowym na parterze Budynku i na ścianie recepcji głównej Budynku - 100 PLN/mies netto plus jednorazowa opłata za wykonanie reklam 200 PLN netto. Umowa: -Możliwość najmu tylko na 1 rok lub z ustalonym okresem wypowiedzenia, -kaucja 2 miesiące, Możliwość umieszczenia logotypu na fasadzie budynku. Opis budynku: Biurowiec zapewnia funkcjonalny układ kondygnacji gwarantując efektywne planowanie i aranżację przestrzeni biurowej. Na każdym z 12 pięter znajduje się węzeł sanitarny wraz z aneksem kuchennym oraz dedykowane lobby wejściowe. Zalety lokalizacji: Bezpośrednio przy zjeździe z S2 (obwodnicy Warszawy), 15 min od centrum miasta, 9 min na lotnisko Okęcie, dobry dojazd komunikacją autobusową i tramwajową. Galeria Mokotów w odległości ok. 5 minut spacerem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
427 zł
31zł/m2
14 m2 piętro: 1/1
1-pokojowy lokal biurowy o pow. 14,22 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 427 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
1 249 zł
66zł/m2
19 m2 piętro: 3/6
blisko stacji Metro Świętokrzyska -------------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow. 19,22 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu, blisko stacji Metro Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się w budynku biurowym w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Składa się z jednego pokoju biurowego z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Toalety dla Najemców w korytarzu. Standard lokalu biurowego: -wykładzina -kontrola dostępu -otwierane okna Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny oraz toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1249 PLN, -opłaty eksploatacyjne: ok.16,50 PLN/m2 (brutto) Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. powierzchnia netto: 13,51 m2 powierzchnia brutto: 19,22 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek oferuje możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości: -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Lustrzana: 12 osób, -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Gabinetowa: 18 osób, -sala Dialog: 23 osoby, -sala Ambiente: 84 osoby + 2 osoby prowadzące, Parking: -naziemne stanowiska postojowe na dziedzińcu wewnętrznym budynku (w miarę dostępności), -400 PLN/stanowisko/miesiąc (dostępność do potwierdzenia), Warunki umowy: -kaucja: 2-miesięczny czynsz brutto. -okres umowy: czas określony lub nieokreślony Parking: Do dyspozycji najemców jest łącznie 10 miejsc postojowych na parkingu podziemnym i naziemnych. Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy klasy B oferujący ok. 1 300 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia rozmieszczonej na 4-kondygnacjach. Powierzchnia typowego piętra wynosi ok. 350 m2. Modernizacja budynku została przeprowadzona w roku 2010. Możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości za opłatą w wysokości uzależnionej od czasu korzystania. Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021