oferty nieruchomości

sortuj
Polanica Zdrój

działka na sprzedaż
4 036 620 zł
490zł/m2
8238 m2
Bardzo atrakcyjna działka budowlana, narożnik ul. Zdrojowej i ul. Górskiej z przeznaczeniem na Hotel, Uzdrowisko
Na sprzedaż działka w bardzo dobrej lokalizacji w Polanicy Zdrój! Okolica jest atrakcyjna turystycznie ze względu na liczne uzdrowiska ( Duszniki Zdrój, Kudowa Zdrój, Lądek Zdrój, Polanica Zdrój, Długopole Zdrój oraz przepiękne szlaki turystyczne. Stanowi także świetną bazę wypadową do Czech (trasa do Pragi zajmuję ok 2,5h w jedną stronę). Sama Polanica ostatnio bardzo się rozwija i przyciąga coraz większą liczbę turystów, jak i mieszkańców - 3 nowe inwestycje deweloperskie ( praktycznie w pełni wyprzedane, choć wciąż w budowie). Duży wpływ ma na to na pewno bliskość Zieleńca, Czarnogóry i Czech, ale to właśnie łagodny klimat podgórski, miejscowe wody mineralne ( m.in. Wielka Pieniawa, Staropolanka 2000), świetne restauracje oraz atrakcje lokalne sprawiają, że ludzie chętnie wracają. Hotel && SPA*****, ponad 100 km szlaków i tras turystycznych, 6 parków (Zdrojowy, Centralny, Szachowy, Różaneczników, Józefa oraz Leśny), jedyna w Polsce Aleja Gwiazd Koszykówki oraz Deptak z ponad 20 punktami gastronomicznymi, przedzielony Bystrzycą Dusznicką, oświetlony nocą oryginalnymi lampami, co nadaje wyjątkowy klimat. Świetne miejsce na apartamenty turystyczne! Plan zagospodarowania przestrzennego określa jej przeznaczenie symbolem MT/ ZP 1 ( obiekty i usługi związane z obsługą ruchu turystycznego w terenach zieleni urządzonej). Działka w pełni uzbrojona Pod hotel, pensjonat, lub uzdrowisko. Zapraszamy
dodana 01.12.2019, zmieniona: 02.12.2019
Krems in Kärnten

obiekt na sprzedaż
5 171 636 zł
1616zł/m2
3200 m2
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji, English Below polozony besposrednio przy stokach zjazdowych i wyciagach do cwiczen,besposrednio przy szkolce narciarskiej,100m od stacji wyciagow kanapowych w parku krajobrazowym na wysokosci 1550m.n.p.m. w pieknej narciarskiej miescowosci w Austri. Budynek znajduje sie na dzialce o powierzchni 3200m2 ograniczony z dwuch stron gorskimi potokami,i lasem. Budynek jest po kapitalnym remoncie i z pelnym wyposazeniem. 18 pokoi(16 dwuosobowych,2 trzyosobowe ) z lazienkami(meble,dzwi, z masywnego drzewa pasujace do Alpejskiego Hotelu),z plaskimi duzymi telewisorami. Restauracja,sala sniadaniowa,pomieszczenie na gry,Sauna,Narciarnia,pokoje dla pracownikow i,bardzo dobrze wyposazona w urzadzenia gastronomiczne kuchnia oras luksusowe(ok 150m) mieszkanie dla wlasciciela ,garaz,3 kaporty,duzy parking,wiele magazynków. Okazja,szybka sprzedaz mozliwa. Cena netto 1200000,00 Ein 3-Sterne-Hotel in Kärnten, direkt an den Pisten und Übungsliften, direkt an der Skischule, 100 m von der Bahnstation(Doppelsessel und Viersessel Liften) im Nationalpark Nockbergen auf 1550 m Seehöhe in einem schönen Skigebiet in Österreich. Das Gebäude befindet sich auf einem 3200 m2 großen Grundstück, das an zwei Seiten von Gebirgsbächen und Wald begrenzt ist. Das Gebäude ist komplett renoviert und komplett ausgestattet. 18 Zimmer (16 Doppelzimmer, 2 Dreibettzimmer) mit Badezimmern (Möbel, Türen, massives Holz passend zum Alpenhotel) und großen Flachbildfernsehern. Restaurant, Frühstücksraum, Spielzimmer, Sauna, Ski Raum, Mitarbeiterzimmer und sehr gut ,Komplet ausgestattet mit Gastrogeräten, Restaurant Küche, lukseriöse Wohnung für Besitzer (ca. 150m), Garage, 3 Carports, großer Parkplatz, viele Abstellräumen Schnäppchen, schneller Verkauf möglich. Nettopreis: 1.200.000,00 ----------------------------- A 3-star hotel in Carinthia, located directly at the downhill slopes and exercise lifts, directly at the ski school, 100m from the sofa-lift station in the landscape park at an altitude of 1550m above sea level. in a beautiful ski resort in Austria. The building is located on a plot of 3200m2 bounded on two sides by mountain streams and forest. The building is completely renovated and fully equipped. 18 rooms (16 doubles, 2 triples) with bathrooms (furniture, , massive wood matching the Alpine Hotel), with flat large televisions. Restaurant, breakfast room, games room, sauna, ski room, rooms for employees and, very well equipped with gastronomy equipment, luxury kitchen (approx. 150m) flat for the owner, garage, 3 cabins, large parking lot Bargain, Net price: 1,200,000.00
dodana 09.01.2021
Góra Kalwaria, Góra Kalwaria

mieszkanie na sprzedaż
337 640 zł
4600zł/m2
3 pokoje 73 m2 piętro: 1/3
! NOWA INWESTYCJA !!! KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Do sprzedania NOWE mieszkanie w Górze Kalwarii o powierzchni 73,4 m2 położone na 1 piętrze 3 piętrowego bloku. W skład nieruchomości wchodzą: przedpokój, kuchnia, łazienka, duży salon oraz dwie sypialnie. Mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą, balkonem o powierzchni 5,25 m2, oraz komórką lokatorską (dodatkowo płatne 5.000zł), położone na nowym, zamkniętym i strzeżonym osiedlu, które jest pięknie zagospodarowane: kostka, zieleń, iglaki, krzewy, huśtawki, place zabaw dla dzieci, w okolicy punkty handlowe, usługowe, apteka, szkoły, przedszkola, nowoczesny basen z zapleczem sportowym (boisko ze sztuczną nawierzchnią). Bardzo prosty dojazd do Warszawy, przez Piaseczno, czyli przedłużeniem ul. Puławskiej, lub przez Konstancin, przedłużeniem Wisłostrady. Blisko komunikacja publiczna - także autobusy podmiejskie czerwoniaki - linia 742 jadące do metra Wilanowska, przystanki w odległości ok. 200 m, ok. 1500m do kolejki podmiejskiej kursującej bezpośrednio do Warszawy. Samochodem jedziemy ok. 20 km. do granic Warszawy. Czynsz ok.3zł/m2. Miejsce postojowe - garaż zewnętrzny zadaszony dodatkowo płatny 9000zł. STRONA ŚWIATA południowo-zachodnia. Całkowity koszt zakupu lokalu mieszkalnego z komórką lokatorską, miejscem postojowym oraz tarasem to kwota 351.640zł. Istnieje mozliwość całkowitego wykończenia mieszkania. Posiadamy klucze do mieszkania - zapraszamy do oglądania. KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Tylko u nas największy wybór mieszkań w naszym mieście, które znamy jak własną kieszeń. Na spotkaniu możemy więcej powiedzieć o mieście, o szkołach, przedszkolu, o komunikacji do Warszawy, ogólnie o życiu i problemach dnia codziennego. Opiekun oferty: Andrzej Laśkiewicz 791 420 680 ------------------------------------------------------------------------- DALAR Nieruchomości, tel/fax (22) 716 0000, [email protected] więcej informacji, podobnych ofert, zdjęć, mapka oraz możliwy film na naszej stronie firmowej dalar: dalar.pl Przyjedź, zobacz, porównaj - podpowiemy i doradzimy. Zapraszamy do naszego biura w godz. 10:00 - 18:00 (pon-pt), w sobotę od 10:00 - 14:00 Agenci jeżeli mogą, telefony komórkowe odbierają w godz. 8:00 - 21:30 ------------------------------------------------------------------------- KREDYT ----- KREDYT ----- KREDYT Oferujemy Państwu także bezpłatną pomoc w uzyskaniu najtańszych oraz najlepszych kredytów hipotecznych - ok. 20 banków - profesjonalni doradcy z doświadczeniem - szybkie sprawdzanie zdolności kredytowej - nie czekaj, wejdź już dziś na stronę: dalar.pl/kredyty i wyślij zapytanie - przeczytaj także opinie i rekomendacje zadowolonych klientów, oni już korzystali z doradców - oszczędzasz czas i pieniądze - to doradcy załatwią za Ciebie wszystkie formalności Więcej informacji na stronie firmowej: dalar.pl (zakładka kredyty) ------------------------------------------------------------------------- Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w nich zawarte mają jedynie charakter informacyjny.
dodana 11.11.2019, zmieniona: 02.09.2020

Pozostałe ogłoszenia

Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
868 zł
62zł/m2
14 m2 piętro: 1/4
lokal biurowy o pow. 14 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal znajdujący się w budynku biurowego na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 868 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Sala konferencyjna: W budynku działa centrum konferencyjne oferujące kilka sal, mogących pomieścić od kilku do 150 osób. Możliwość wynajmu już od 1 godziny.Opłata jest uzależniona od wielkości sali i długości okresu najmu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

99 m2 piętro: 3/40
moduł biurowy o pow.99 m2 na 3 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu w okolicy dworca Warszawa Centralna. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Lokal klimatyzowany i wyposażony w indywidualne regulatory klimatyzacji. Toalety oraz aneksy kuchenne usytuowane są w korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 15,50-22,00 EUR/m2, -opłaty eksploatacyjne: 6 EUR/m2, -energia elektryczna, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(10 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center. Parking: -naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: -minimum 3 lata -kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa, -oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC), Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki. Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

510 m2 piętro: 2/40
lokalizacja w samym Centrum ---------------------------------- atrakcyjny lokal biurowy o pow. 510 m2 na 2 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku usługowo-biurowym w prestiżowej śródmiejskiej lokalizacji. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Obecny podział: -6 pokoi biurowych, -1 gabinet biurowy, -korytarz, -recepcja, -2 salki konferencyjne, -salka spotkań, -magazynek/serwerownia, Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Lokal klimatyzowany i wyposażony w indywidualne regulatory klimatyzacji. Wykładzina na podłodze. Powierzchnia doświetlona światłem dziennym. Toalety oraz aneksy kuchenne usytuowane są w korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 15,50-22 EUR/m2, -opłaty eksploatacyjne: 20 PLN/m2, -licznik energii elektrycznej, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(10 %). Powierzchnia netto: 510 m2. Powierzchnia brutto: 560,47 m2. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center. Parking: -naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: -minimum 3 lata -kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa, -oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC), Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki. Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Zalety lokalizacji: Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km.Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

14 m2 piętro: 3/40
samodzielny pokój biurowy o pow.14 m2 na 3 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy na 3 piętrze budynku biurowo-usługowego w Śródmieściu w okolicach dworca PKP Warszawa Centralna. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Lokal klimatyzowany i wyposażony w indywidualne regulatory klimatyzacji. Toalety oraz aneksy kuchenne usytuowane są w korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 15,50-22,00 EUR/m2, -opłaty eksploatacyjne: 6 EUR/m2, -energia elektryczna, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(10 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center. Parking: -naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: -minimum 3 lata -kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa, -oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC), Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
517 zł
30zł/m2
17 m2 piętro: 1/1
pokój biurowy o pow. 17,23 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Wykładzina zmywalna na podłodze. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 517 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Rzymowskiego
lokal na wynajem
936 zł
55zł/m2
17 m2 piętro: 3/12
gabinet biurowy o pow.17,02 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym na Mokotowie,w okolicach ul. Rzymowskiego, niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie niedaleko Galerii Mokotów. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Okna na dłuższej ścianie. Istnieje możliwość umieszczenia logo firmy na fasadzie budynku oraz dowolnej aranżacji przestrzeni, zgodnie z potrzebami Najemcy. Całodobowy dostęp do lokalu. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -wykładzina dywanowa, -podwieszane sufity -podział powierzchni ściankami Dostęp do Internetu z gwarantowaną przepustowością łącza. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: -na parterze znajduje się winda dla wózków, -toaleta dla osób niepełnosprawnych jest tylko jedna na parterze, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 936 PLN, -koszty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, -koszty sprzątania; opłata obowiązkowa, wyliczana indywidualnie na podstawie powierzchni najmu. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 15,47 m2 Powierzchnia brutto: 17,02 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Budynek daje do dyspozycji Najemców salę konferencyjną dla 10 osób. Parking: -miejsca na parkingu podziemnym, -300 PLN netto/mies. Reklama: na ścianie w hallu windowym na parterze Budynku i na ścianie recepcji głównej Budynku - 100 PLN/mies netto plus jednorazowa opłata za wykonanie reklam 200 PLN netto. Umowa: -Możliwość najmu tylko na 1 rok lub z ustalonym okresem wypowiedzenia, -kaucja 2 miesiące, Możliwość umieszczenia logotypu na fasadzie budynku. Opis budynku: Biurowiec zapewnia funkcjonalny układ kondygnacji gwarantując efektywne planowanie i aranżację przestrzeni biurowej. Na każdym z 12 pięter znajduje się węzeł sanitarny wraz z aneksem kuchennym oraz dedykowane lobby wejściowe. Zalety lokalizacji: Bezpośrednio przy zjeździe z S2 (obwodnicy Warszawy), 15 min od centrum miasta, 9 min na lotnisko Okęcie, dobry dojazd komunikacją autobusową i tramwajową. Galeria Mokotów w odległości ok. 5 minut spacerem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
427 zł
31zł/m2
14 m2 piętro: 1/1
1-pokojowy lokal biurowy o pow. 14,22 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 427 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
1 249 zł
66zł/m2
19 m2 piętro: 3/6
blisko stacji Metro Świętokrzyska -------------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow. 19,22 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu, blisko stacji Metro Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się w budynku biurowym w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Składa się z jednego pokoju biurowego z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Toalety dla Najemców w korytarzu. Standard lokalu biurowego: -wykładzina -kontrola dostępu -otwierane okna Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny oraz toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1249 PLN, -opłaty eksploatacyjne: ok.16,50 PLN/m2 (brutto) Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. powierzchnia netto: 13,51 m2 powierzchnia brutto: 19,22 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek oferuje możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości: -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Lustrzana: 12 osób, -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Gabinetowa: 18 osób, -sala Dialog: 23 osoby, -sala Ambiente: 84 osoby + 2 osoby prowadzące, Parking: -naziemne stanowiska postojowe na dziedzińcu wewnętrznym budynku (w miarę dostępności), -400 PLN/stanowisko/miesiąc (dostępność do potwierdzenia), Warunki umowy: -kaucja: 2-miesięczny czynsz brutto. -okres umowy: czas określony lub nieokreślony Parking: Do dyspozycji najemców jest łącznie 10 miejsc postojowych na parkingu podziemnym i naziemnych. Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy klasy B oferujący ok. 1 300 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia rozmieszczonej na 4-kondygnacjach. Powierzchnia typowego piętra wynosi ok. 350 m2. Modernizacja budynku została przeprowadzona w roku 2010. Możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości za opłatą w wysokości uzależnionej od czasu korzystania. Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
910 zł
65zł/m2
14 m2 piętro: 3/4
1-pokojowy lokal biurowy o pow.14 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy na 2 piętrze w budynku biurowym. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Kształt prostokąta. Panele na podłodze. Otwierane okna wychodzące na zielony dziedziniec budynku. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Miesięczne koszty najmu netto: -czynsz: 910 PLN, Opłaty eksploatacyjne wliczone w czynsz. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z wybranym operatorem telekomunikacyjnym (UPC, Netia, Orange) . Sala konferencyjna: Sala konferencyjna do 50 osób (w układzie kinowym, możliwość dowolnej aranżacji); posiada oddzielny węzeł sanitarny oraz zaplecze kuchenne. W sąsiednim budynku biurowym Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja 1 miesiąc, Opis budynku: Obiekt z ochroną, monitorowany. Recepcja na parterze. Brak windy. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Zdjęcia przedstawiają ogólny standard powierzchni w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Traktorzystów
lokal na wynajem
1 204 zł
43zł/m2
28 m2 piętro: 1/4
lokal biurowy o pow. 28 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym w Ursusie niedaleko PKP Ursus i ul. Traktorzystów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym w Ursusie, niedaleko PKP Ursus i ul. Traktorzystów. Na lokal składa się jeden pokój z wejściem z korytarza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Otwierane okna. Wertikale. Panele na podłodze. Powierzchnia klimatyzowana. Elastyczny układ budynku pozwala łączyć ze sobą sąsiednie pokoje, co daje możliwość powiększenia zajmowanej powierzchni biurowej bez zmiany adresu. Podłogi na korytarzach pokryte gresem szkliwionym. Toalety w korytarzach Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1204 PLN, -koszty eksploatacyjne: 12 PLN/m2, -zużycie energii elektrycznej, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Dla zainteresowanych Najemców istnieje możliwość wynajęcia również pomieszczenia magazynowego na poziomie -1 (w ramach dostępności). Parking: Bezpłatny parking przed budynkiem (naziemne stanowiska postojowe). Imienne miejsca parkingowe: 250 PLN/mies Internet: budynek okablowany przez UPC. Najemca podpisuje indywidualną umowę z operatorem. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiąec, Opis budynku: 5-piętrowy biurowiec po generalnym remoncie. Obecny standard powierzchni zadowoli nawet wymagających Najemców. Przestronna recepcja utrzymana w klasycznych kolorach: beż-drewno, przypomina recepcje w biurowcach wysokiej klasy. Lokalizacja budynku: Niedaleko stacji PKP Ursus (SKM, Koleje Mazowieckie). Blisko znajdują się punkty handlowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
608 zł
47zł/m2
13 m2 piętro: 1/4
1-pokojowy lokal biurowy o pow. 13,50 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym w okolicach ul. Grójeckiej i Parku Marka Kotańskiego, na warszawskich Włochach, ( poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskich Włochach. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Pomieszczenie odświeżone. Otwierane okna z wertikalami. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do budynku/lokalu. Bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 608 PLN, -opłata za wywóz odpadów, Media jak: prąd, c.o, woda, odpady komunalne, są wliczone w czynsz. Przy ponadstandardowym korzystaniu z energii elektrycznej, zostaną doliczone opłaty z tytułu zużycia prądu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe przy budynku. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2-3 miesiące, Opis budynku: Budynek biurowy w kompleksie biurowo-magazynowym zlokalizowanym na warszawskiej Ochocie. Możliwe parkowanie przy ulicy (brak parkometrów). Stołówka na terenie obiektu. Zalety lokalizacji: Budynek w akceptowalnej lokalizacji pod względem komunikacji miejskiej. W bliskim sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy ,a w odległości około 1km: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
816 zł
63zł/m2
13 m2 piętro: 1/4
lokal biurowy o pow.13,60 m2 na 1 pietrze budynku biurowego w okolicach ul. Marynarskiej, na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej. Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza. Klimatyzacja sterowana indywidualnie. Podwieszane sufity. Wykładzina. Otwierane okna. Na piętrze znajduje się węzeł sanitarny a na parterze aneks kuchenny. Istnieje możliwość umieszczenia logo lub nazwy firmy na budynku oraz tablicy przy głównym wejściu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 816 PLN, -opłata eksploatacyjna: 20 PLN/m2 -energia elektryczna Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -miejsca postojowe na parkingu naziemnym, -220 PLN/stanowisko (Cena do negocjacji w zależności od ilości miejsc). Umowa: -okres do ustalenia, -wypowiedzenie: 1 miesiąc, -kaucja: 3 miesiące Jeżeli lokal jest odświeżany przez Wynajmującego: umowa jest podpisywana na minimum 12 miesięcy. Standard budynku: -dwie windy osobowe, -klimatyzacja sterowana indywidualnie, -wentylacja mechaniczna -system podtrzymujący zasilanie -system kamer przemysłowych -ochrona Opis budynku: Nowoczesny, czterokondygnacyjny budynek biurowy zmodernizowany w 2000 roku. Obiekt posiada około 2 800 m2 powierzchni biurowej na wynajem. Powierzchnia typowego piętra to około 720 m2. Parking naziemny-162 miejsca parkingowe Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

502 m2 piętro: 2/8
lokal biurowy o pow. 502 m2 na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie,w okolicach ul. Marynarskiej. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Obecny podział: -open space, -3 gabinety biurowe, -salka spotkań, Standard biura: -klimatyzacja, -wykładzina, -uchylne okna, -centralne ogrzewanie, -podział powierzchni ściankami, -podwieszane sufity, -podnoszone podłogi, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 12,25-12,50 EUR/m2, -opłaty eksploatacyjne: 21,50 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (7,32%). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sale konferencyjne dostępne bez dodatkowych kosztów rezerwacji Parking: Obiekt zapewnia dostęp do około 60 naziemnych oraz 35 podziemnych miejsc parkingowych. -70/50 EUR/stanowisko/miesiąc, Stacja Veturilo w pobliżu budynku. Miejsca postojowe dla rowerów. Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 8-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 9 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Reprezentacyjna recepcja. Zielone patio z elementami małej architektury. W roku 2020 r. w budynku zostały odświeżone części wspólne. Możliwość umieszczenia logotypu na fasadzie budynku. Zalety lokalizacji: Obiekt oddalony jest od głównego dworca kolejowego w mieście (PKP Warszawa Centralna) o około 25 minut jazdy samochodem. W sąsiedztwie obiektu znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe: restauracja, salon urody, centrum medyczne, siłownia. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Wynalazek
lokal na wynajem
708 zł
28zł/m2
25 m2 piętro: 2/6
lokal biurowy o pow. 25,27 m2 na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ulic: Postępu i Wynalazek,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Dobry dostęp do światła dziennego. Standard wykończenia: -Klimatyzacja, -Ochrona 24h, -Monitoring, -System kontroli dostępu, -Czujki dymu i ciepła, -Okablowanie teletechniczne, -Recepcja, -Uchylne okna, -Podwieszany sufit, -Wykładzina Pomieszczenia socjalne znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych. Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Ewentualne odświeżenie czy zmiana aranżacji leży po stronie Najemcy, po akceptacji Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 708 PLN, -koszty eksploatacyjne: 19 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (11,80%). Powierzchnia netto: 22,60 m2, Powierzchnia brutto: 25,27 m2, Powierzchnie wspólne: sanitariaty, komunikacja i klatka schodowa, hall na parterze. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Światłowód Orange w budynku. Parking: Na dwóch kondygnacjach podziemnych zlokalizowany został garaż mieszczący łącznie 292 miejsca postojowe w cenie 70 EUR/stanowisko/miesiąc. Dodatkowo do dyspozycji najemców oddano 185 miejsc postojowych na parkingu naziemnym w cenie 50 EUR/stanowisko/miesiąc. Umowa: -okres najmu: czas nieokreślony?określony -wypowiedzenie 3 miesiące przy umowie na czas nieokreślony. -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks trzech budynków biurowych oferujący do wynajęcia nowoczesną przestrzeń biurową. Na terenie kompleksu znajduje się także przychodnia medyczna,miejsce do ćwiczeń z trenerem oraz kantyna. Zalety lokalizacji: Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że budynek stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Wynalazek
lokal na wynajem
372 zł
29zł/m2
13 m2 piętro: 2/6
magazynek o pow. 13,30 m2 na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ulic: Postępu i Wynalazek,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Magazynek usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Jedno pomieszczenie z wejściem z korytarza. Brak dostępu do światła dziennego. Pomieszczenia socjalne znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych. Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Ewentualne odświeżenie czy zmiana aranżacji leży po stronie Najemcy, po akceptacji Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 372 PLN, -koszty eksploatacyjne: 19 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (11,80%). Powierzchnia netto: 11,90 m2, Powierzchnia brutto: 13,30 m2, Powierzchnie wspólne: sanitariaty, komunikacja i klatka schodowa, hall na parterze. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Światłowód Orange w budynku. Parking: Na dwóch kondygnacjach podziemnych zlokalizowany został garaż mieszczący łącznie 292 miejsca postojowe w cenie 70 EUR/stanowisko/miesiąc. Dodatkowo do dyspozycji najemców oddano 185 miejsc postojowych na parkingu naziemnym w cenie 50 EUR/stanowisko/miesiąc. Umowa: -okres najmu: czas nieokreślony?określony -wypowiedzenie 3 miesiące przy umowie na czas nieokreślony. -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks trzech budynków biurowych oferujący do wynajęcia nowoczesną przestrzeń biurową. Na terenie kompleksu znajduje się także przychodnia medyczna,miejsce do ćwiczeń z trenerem oraz kantyna. Zalety lokalizacji: Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że budynek stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
4 500 zł
346zł/m2
13 m2 piętro: 8
3-osobowe biuro serwisowane w nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, w okolicach ul. Marszałkowskiej i dwóch stacji metra, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Umeblowane prywatne biuro wyposażone w wysokiej jakości biurka, fotele i szafki, posiadające niezależnie sterowaną klimatyzację. System kontroli dostępu (przy wykorzystaniu karty), co zapewnia Najemcy maksymalny poziom prywatności i bezpieczeństwa. Biuro oferuje stanowiska pracy dla 3 osób. Cena jest uzależniona od długości okresu najmu i wynosi: -4500 PLN netto/mies. przy umowie na 12 miesięcy, W cenie Najemca otrzymuje: - dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu, - możliwość zarejestrowania firmy pod naszym adresem, - ogólnodostępną, reprezentacyjną strefę wspólną, - liczne eventy o formule networkingowej i merytorycznej, Kuchnia w pełni wyposażona. Obsługa: -usługi recepcyjne, -obsługa gości i sal spotkań, -przyjmowanie korespondencji, -serwis sprzątający Wsparcie IT: -podłączenie do infrastruktury, -sieć bezprzewodowa WiFi, -stałe łącze symetryczne, -możliwość wydzielenia prywatnej sieci VLAN (przewodowej i bezprzewodowej) -skaner, Wyposażenie w sprzęt biurowy. Całość uzupełnia niesamowity taras (500 m2) pokryty naturalną trawą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -Kaucja 1 miesiąc Doskonała lokalizacja umożliwia dostęp do budynku wszystkimi środkami komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021