oferty nieruchomości

sortuj
Góra Kalwaria, Góra Kalwaria

mieszkanie na sprzedaż
337 640 zł
4600zł/m2
3 pokoje 73 m2 piętro: 1/3
! NOWA INWESTYCJA !!! KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Do sprzedania NOWE mieszkanie w Górze Kalwarii o powierzchni 73,4 m2 położone na 1 piętrze 3 piętrowego bloku. W skład nieruchomości wchodzą: przedpokój, kuchnia, łazienka, duży salon oraz dwie sypialnie. Mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą, balkonem o powierzchni 5,25 m2, oraz komórką lokatorską (dodatkowo płatne 5.000zł), położone na nowym, zamkniętym i strzeżonym osiedlu, które jest pięknie zagospodarowane: kostka, zieleń, iglaki, krzewy, huśtawki, place zabaw dla dzieci, w okolicy punkty handlowe, usługowe, apteka, szkoły, przedszkola, nowoczesny basen z zapleczem sportowym (boisko ze sztuczną nawierzchnią). Bardzo prosty dojazd do Warszawy, przez Piaseczno, czyli przedłużeniem ul. Puławskiej, lub przez Konstancin, przedłużeniem Wisłostrady. Blisko komunikacja publiczna - także autobusy podmiejskie czerwoniaki - linia 742 jadące do metra Wilanowska, przystanki w odległości ok. 200 m, ok. 1500m do kolejki podmiejskiej kursującej bezpośrednio do Warszawy. Samochodem jedziemy ok. 20 km. do granic Warszawy. Czynsz ok.3zł/m2. Miejsce postojowe - garaż zewnętrzny zadaszony dodatkowo płatny 9000zł. STRONA ŚWIATA południowo-zachodnia. Całkowity koszt zakupu lokalu mieszkalnego z komórką lokatorską, miejscem postojowym oraz tarasem to kwota 351.640zł. Istnieje mozliwość całkowitego wykończenia mieszkania. Posiadamy klucze do mieszkania - zapraszamy do oglądania. KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Tylko u nas największy wybór mieszkań w naszym mieście, które znamy jak własną kieszeń. Na spotkaniu możemy więcej powiedzieć o mieście, o szkołach, przedszkolu, o komunikacji do Warszawy, ogólnie o życiu i problemach dnia codziennego. Opiekun oferty: Andrzej Laśkiewicz 791 420 680 ------------------------------------------------------------------------- DALAR Nieruchomości, tel/fax (22) 716 0000, [email protected] więcej informacji, podobnych ofert, zdjęć, mapka oraz możliwy film na naszej stronie firmowej dalar: dalar.pl Przyjedź, zobacz, porównaj - podpowiemy i doradzimy. Zapraszamy do naszego biura w godz. 10:00 - 18:00 (pon-pt), w sobotę od 10:00 - 14:00 Agenci jeżeli mogą, telefony komórkowe odbierają w godz. 8:00 - 21:30 ------------------------------------------------------------------------- KREDYT ----- KREDYT ----- KREDYT Oferujemy Państwu także bezpłatną pomoc w uzyskaniu najtańszych oraz najlepszych kredytów hipotecznych - ok. 20 banków - profesjonalni doradcy z doświadczeniem - szybkie sprawdzanie zdolności kredytowej - nie czekaj, wejdź już dziś na stronę: dalar.pl/kredyty i wyślij zapytanie - przeczytaj także opinie i rekomendacje zadowolonych klientów, oni już korzystali z doradców - oszczędzasz czas i pieniądze - to doradcy załatwią za Ciebie wszystkie formalności Więcej informacji na stronie firmowej: dalar.pl (zakładka kredyty) ------------------------------------------------------------------------- Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w nich zawarte mają jedynie charakter informacyjny.
dodana 11.11.2019, zmieniona: 02.09.2020
Polanica Zdrój

działka na sprzedaż
4 036 620 zł
490zł/m2
8238 m2
Bardzo atrakcyjna działka budowlana, narożnik ul. Zdrojowej i ul. Górskiej z przeznaczeniem na Hotel, Uzdrowisko
Na sprzedaż działka w bardzo dobrej lokalizacji w Polanicy Zdrój! Okolica jest atrakcyjna turystycznie ze względu na liczne uzdrowiska ( Duszniki Zdrój, Kudowa Zdrój, Lądek Zdrój, Polanica Zdrój, Długopole Zdrój oraz przepiękne szlaki turystyczne. Stanowi także świetną bazę wypadową do Czech (trasa do Pragi zajmuję ok 2,5h w jedną stronę). Sama Polanica ostatnio bardzo się rozwija i przyciąga coraz większą liczbę turystów, jak i mieszkańców - 3 nowe inwestycje deweloperskie ( praktycznie w pełni wyprzedane, choć wciąż w budowie). Duży wpływ ma na to na pewno bliskość Zieleńca, Czarnogóry i Czech, ale to właśnie łagodny klimat podgórski, miejscowe wody mineralne ( m.in. Wielka Pieniawa, Staropolanka 2000), świetne restauracje oraz atrakcje lokalne sprawiają, że ludzie chętnie wracają. Hotel && SPA*****, ponad 100 km szlaków i tras turystycznych, 6 parków (Zdrojowy, Centralny, Szachowy, Różaneczników, Józefa oraz Leśny), jedyna w Polsce Aleja Gwiazd Koszykówki oraz Deptak z ponad 20 punktami gastronomicznymi, przedzielony Bystrzycą Dusznicką, oświetlony nocą oryginalnymi lampami, co nadaje wyjątkowy klimat. Świetne miejsce na apartamenty turystyczne! Plan zagospodarowania przestrzennego określa jej przeznaczenie symbolem MT/ ZP 1 ( obiekty i usługi związane z obsługą ruchu turystycznego w terenach zieleni urządzonej). Działka w pełni uzbrojona Pod hotel, pensjonat, lub uzdrowisko. Zapraszamy
dodana 01.12.2019, zmieniona: 02.12.2019
Krems in Kärnten

obiekt na sprzedaż
5 171 636 zł
1616zł/m2
3200 m2
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji, English Below polozony besposrednio przy stokach zjazdowych i wyciagach do cwiczen,besposrednio przy szkolce narciarskiej,100m od stacji wyciagow kanapowych w parku krajobrazowym na wysokosci 1550m.n.p.m. w pieknej narciarskiej miescowosci w Austri. Budynek znajduje sie na dzialce o powierzchni 3200m2 ograniczony z dwuch stron gorskimi potokami,i lasem. Budynek jest po kapitalnym remoncie i z pelnym wyposazeniem. 18 pokoi(16 dwuosobowych,2 trzyosobowe ) z lazienkami(meble,dzwi, z masywnego drzewa pasujace do Alpejskiego Hotelu),z plaskimi duzymi telewisorami. Restauracja,sala sniadaniowa,pomieszczenie na gry,Sauna,Narciarnia,pokoje dla pracownikow i,bardzo dobrze wyposazona w urzadzenia gastronomiczne kuchnia oras luksusowe(ok 150m) mieszkanie dla wlasciciela ,garaz,3 kaporty,duzy parking,wiele magazynków. Okazja,szybka sprzedaz mozliwa. Cena netto 1200000,00 Ein 3-Sterne-Hotel in Kärnten, direkt an den Pisten und Übungsliften, direkt an der Skischule, 100 m von der Bahnstation(Doppelsessel und Viersessel Liften) im Nationalpark Nockbergen auf 1550 m Seehöhe in einem schönen Skigebiet in Österreich. Das Gebäude befindet sich auf einem 3200 m2 großen Grundstück, das an zwei Seiten von Gebirgsbächen und Wald begrenzt ist. Das Gebäude ist komplett renoviert und komplett ausgestattet. 18 Zimmer (16 Doppelzimmer, 2 Dreibettzimmer) mit Badezimmern (Möbel, Türen, massives Holz passend zum Alpenhotel) und großen Flachbildfernsehern. Restaurant, Frühstücksraum, Spielzimmer, Sauna, Ski Raum, Mitarbeiterzimmer und sehr gut ,Komplet ausgestattet mit Gastrogeräten, Restaurant Küche, lukseriöse Wohnung für Besitzer (ca. 150m), Garage, 3 Carports, großer Parkplatz, viele Abstellräumen Schnäppchen, schneller Verkauf möglich. Nettopreis: 1.200.000,00 ----------------------------- A 3-star hotel in Carinthia, located directly at the downhill slopes and exercise lifts, directly at the ski school, 100m from the sofa-lift station in the landscape park at an altitude of 1550m above sea level. in a beautiful ski resort in Austria. The building is located on a plot of 3200m2 bounded on two sides by mountain streams and forest. The building is completely renovated and fully equipped. 18 rooms (16 doubles, 2 triples) with bathrooms (furniture, , massive wood matching the Alpine Hotel), with flat large televisions. Restaurant, breakfast room, games room, sauna, ski room, rooms for employees and, very well equipped with gastronomy equipment, luxury kitchen (approx. 150m) flat for the owner, garage, 3 cabins, large parking lot Bargain, Net price: 1,200,000.00
dodana 09.01.2021

Pozostałe ogłoszenia

Warszawa
E. Plater
lokal na wynajem
3 600 zł
277zł/m2
13 m2 piętro: 3/16
serwisowany lokal biurowy dla 3 osób na 3 piętrze śródmiejskiego biurowca w okolicach ul. E.Plater, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy o wysokim standardzie wyposażenia z opcją skorzystania z kompleksowej obsługi asystenta biura. Możliwość opracowania indywidualnej oferty dla każdego Najemcy , gwarantując pełną elastyczność w dopasowaniu najlepszego rozwiązania. Z myślą o wygodzie wszystkich Najemców, Wynajmujący proponuje pełny pakiet udogodnień: -15 % rabatu na wynajem sali konferencyjnej -Obsługa gości spotkania, konferencje -Dostęp do kuchni i jadalni darmowa kawa, herbata, woda -Chillroom miejsce wspólnego odpoczynku i spotkań -Drukarnia scan,xero,druk -Parking -Toalety -Sprzęt -Wi-fi -Dostęp do biura 24/h Koszty najmu netto: 3.600 PLN Umowa: -okres do ustalenia, -minimalny okres wynajmu to tylko jeden miesiąc, -kaucja: 1 miesiąc Opis budynku: Prestiżowy budynek biurowy klasy A, zlokalizowany w sercu Warszawy, w samym centrum Śródmieścia. Zalety lokalizacji: blisko ronda ONZ, 5 minut pieszo od Dworca Centralnego i hoteli: Holiday Inn, Westin i Marriott. Lokalizacja oferuje doskonałe połączenia komunikacyjne, m.in. stacja II linii metra oraz dostęp do wszelkich udogodnień centrum miasta. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Wybrzeże Kościuszkowskie
lokal na wynajem
3 300 zł
254zł/m2
13 m2 piętro: 1/6
3-osobowe biuro serwisowane na 1 pietrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Powiślu w okolicach Wybrzeża Kościuszkowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba , Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Zalety lokalizacji: Budynek znajduje się w bliskim sąsiedztwie mostu Poniatowskiego, który umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Domaniewska
lokal na wynajem
2 400 zł
185zł/m2
13 m2 piętro: 3/7
serwisowany lokal biurowy dla 2/3 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca klasy na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Biuro serwisowane to wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7. Powierzchnia biura: 12 m2. Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz ilości "biurek" (ilość osób pracujących w lokalu). Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Cena to 2400 PLN/mies dla prywatnego biura dla 2-3 osób, przy umowie na 12 miesięcy. Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną. Usługi wliczone w cenę czynszu: - W pełni wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; - Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge); - Opłaty budynkowo-serwisowe; - Dostęp do internetu bez limitu danych; (100Mbit/100Mbit) - Dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania (Rondo 1, Park Rozwoju) - Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura); - Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda; - Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej); - Codzienne sprzątanie biura; - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań; Możliwość wykupienia abonamentu na parking: 350 zł/mies/stanowisko Miejsce stworzone z myślą o ludziach biznesu zapewniające komfort pracy bez kosztownych inwestycji. Umowa: -bez opłat aktywacyjnych. -Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt Lokalizacja: Budynek posiada bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
3 300 zł
254zł/m2
13 m2 piętro: 1/7
biuro serwisowane dla 3 osób na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba W pobliżu znajdują się liczne instytucje rządowe i finansowe, takie gmach sejmu czy największa w tej części Europy Giełda Papierów Wartościowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem
3 300 zł
254zł/m2
13 m2 piętro: 1
biuro serwisowane dla 3 osób na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Traktu Królewskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Nowoczesny 7-kondygnacyjny biurowiec klasy A+, oferujący na wynajem ok. 34 000 m2 powierzchni biurowej. Udogodnienia w budynku: -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu. Dogodny dostęp do środków komunikacji publicznej: stacja metra Świętokrzyska oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
4 500 zł
346zł/m2
13 m2 piętro: 4/39
3-osobowe biuro serwisowane w śródmiejskim nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu. Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę. Miesięczne koszty najmu to 4500 PLN netto. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu przez WiFi i kabel, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17. -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy), - dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy), Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem. Parking: -Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie. -Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie. Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni. Opis powierzchni serwisowanej: Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą. Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy. Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ. Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Sobieskiego
lokal na wynajem
4 500 zł
346zł/m2
13 m2
serwisowany lokal biurowy dla 3 osób na piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne, ciche i bezpieczne biuro w nowoczesnym biurowcu z recepcją 24/7. Wyposażone w wysokiej jakości fotele, biurka i szafki. Dostęp do urządzeń biurowych, kompletnej infrastruktury IT i superszybkiego Internetu bez limitu danych. Lokalizacja na parterze nowoczesnego budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, niedaleko Centrum Handlowego Panorama. Idealne rozwiązanie dla: -korporacji i zespołów projektowych od kilku do nawet 150-200 osób -regionalnych przedstawicielstw firm, -start-upów, -małych firm Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Najemca otrzymuje w pakiecie: -Drukarki wysokiej jakości -Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, -witanie gości Państwa firmy, concierge), -Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, -Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), -Codzienne sprzątanie biura Jak również: -10-proc. zniżka na sale spotkań -Możliwość instalacji własnych urządzeń w serwerowni, -Dodatkowe meble (opcjonalnie), -Prywatne łącze Internetowe do 1 GB/s, -Wsparcie IT Miesięczny koszt najmu biura to 4500 PLN netto. Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące, Parking posiadający 438 miejsca postojowe Lokalizacja: Dolny Mokotów, łatwo stąd dojechać do centrum autobusem i samochodem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
3 199 zł
246zł/m2
13 m2 piętro: 7/18
3-osobowe biuro serwisowane na 7 piętrze kameralnego biurowca w Śródmieściu, w okolicy Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 3199 PLN dla umowy na 12 miesięcy. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Parking: Cena za 1 miejsce parkingowe wynosi 700 PLN netto miesięcznie. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
1 365 zł
65zł/m2
21 m2 piętro: 1/4
gabinet biurowy o pow.21 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Panele na podłodze, częściowo przykryte wykładziną. Otwierane okna od strony ulicy. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1365 PLN, Opłaty eksploatacyjne wliczone w czynsz. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z wybranym operatorem telekomunikacyjnym (UPC, Netia, Orange) . Sala konferencyjna: Sala konferencyjna do 50 osób (w układzie kinowym, możliwość dowolnej aranżacji); posiada oddzielny węzeł sanitarny oraz zaplecze kuchenne. W sąsiednim budynku biurowym Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja 1 miesiąc, Opis budynku: Obiekt z ochroną, monitorowany. Recepcja na parterze. Brak windy. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
5 673 zł
62zł/m2
91 m2 piętro: 1/4
4-pokojowy lokal biurowy o pow.91,50 m2 na 1 pietrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz Lokal biurowy usytuowany na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Cztery pokoje biurowe wielkości: 14,40m2; 35,50m2; 15,50m2 oraz 26m2). Wejście z korytarza do środkowego pokoju, który jest przejściowy. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 5673 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Sala konferencyjna: W budynku działa centrum konferencyjne oferujące kilka sal, mogących pomieścić od kilku do 150 osób. Możliwość wynajmu już od 1 godziny.Opłata jest uzależniona od wielkości sali i długości okresu najmu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
1 060 zł
62zł/m2
17 m2 piętro: 3/4
gabinet biurowy o pow. 17,10 m2 na 3 pietrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze.. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1060 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Sala konferencyjna: W budynku działa centrum konferencyjne oferujące kilka sal, mogących pomieścić od kilku do 150 osób. Możliwość wynajmu już od 1 godziny.Opłata jest uzależniona od wielkości sali i długości okresu najmu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
669 zł
51zł/m2
13 m2 piętro: 5/6
gabinet biurowy o pow. 13,38 m2 na 5 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się z budynku biurowym na warszawskiej Ochocie, niedaleko Dworca PKP Warszawa Centralna. Budynek ma układ gabinetowy: po dwóch stronach korytarza znajdują się pokoje biurowe i wchodzi się do nich z korytarza. Oferowany lokal biurowy składa się z jednego pokoju. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony dziedzińca kamienicy. Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 669 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. Budynek jest doskonale skomunikowany, dzięki m.in bliskiemu sąsiedztwu Dworca Centralnego. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
1 795 zł
51zł/m2
35 m2 piętro: 5/6
lokal biurowy o pow. 35,90 m2 na 5 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana w budynku usługowo-biurowym na bliskiej Ochocie. Oferowany lokal biurowy składa się z dwóch pokoi biurowych , każdy o powierzchni 17,95 m2 Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony ulicy Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1795 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2,; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
3 774 zł
50zł/m2
75 m2 piętro: 1/6
biuro o pow.75,48 m2 na 1 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana w budynku usługowo-biurowym na bliskiej Ochocie. Oferowany lokal biurowy składa się z trzech pokoi ( 22,80m2; 28,14m2 oraz 24,54m2) połączonymi wewnętrznymi drzwiami. Wejście do lokalu z korytarza: dwoje drzwi. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony dziedzińca kamienicy. Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3774 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
787 zł
66zł/m2
12 m2 piętro: 2/4
gabinet biurowy o pow.12,70 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 787 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Windy z dwóch stron budynku. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych,. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
1 000 zł
83zł/m2
12 m2 piętro: 4/14
blisko PKP Warszawa Centralna ------------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow.12,50 m2 na 4 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Wysokiej jakości lokal biurowy usytuowany na 4 piętrze budynku biurowo-usługowego blisko dworca PKP Warszawa Centralna. Na lokal składa się jeden pokój z wejściem z korytarza. Kształt kwadratu. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Nowe wykładziny. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Możliwe zmiany istniejącej aranżacji. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1000 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021