oferty nieruchomości

sortuj
Góra Kalwaria, Góra Kalwaria

mieszkanie na sprzedaż
337 640 zł
4600zł/m2
3 pokoje 73 m2 piętro: 1/3
! NOWA INWESTYCJA !!! KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Do sprzedania NOWE mieszkanie w Górze Kalwarii o powierzchni 73,4 m2 położone na 1 piętrze 3 piętrowego bloku. W skład nieruchomości wchodzą: przedpokój, kuchnia, łazienka, duży salon oraz dwie sypialnie. Mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą, balkonem o powierzchni 5,25 m2, oraz komórką lokatorską (dodatkowo płatne 5.000zł), położone na nowym, zamkniętym i strzeżonym osiedlu, które jest pięknie zagospodarowane: kostka, zieleń, iglaki, krzewy, huśtawki, place zabaw dla dzieci, w okolicy punkty handlowe, usługowe, apteka, szkoły, przedszkola, nowoczesny basen z zapleczem sportowym (boisko ze sztuczną nawierzchnią). Bardzo prosty dojazd do Warszawy, przez Piaseczno, czyli przedłużeniem ul. Puławskiej, lub przez Konstancin, przedłużeniem Wisłostrady. Blisko komunikacja publiczna - także autobusy podmiejskie czerwoniaki - linia 742 jadące do metra Wilanowska, przystanki w odległości ok. 200 m, ok. 1500m do kolejki podmiejskiej kursującej bezpośrednio do Warszawy. Samochodem jedziemy ok. 20 km. do granic Warszawy. Czynsz ok.3zł/m2. Miejsce postojowe - garaż zewnętrzny zadaszony dodatkowo płatny 9000zł. STRONA ŚWIATA południowo-zachodnia. Całkowity koszt zakupu lokalu mieszkalnego z komórką lokatorską, miejscem postojowym oraz tarasem to kwota 351.640zł. Istnieje mozliwość całkowitego wykończenia mieszkania. Posiadamy klucze do mieszkania - zapraszamy do oglądania. KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Tylko u nas największy wybór mieszkań w naszym mieście, które znamy jak własną kieszeń. Na spotkaniu możemy więcej powiedzieć o mieście, o szkołach, przedszkolu, o komunikacji do Warszawy, ogólnie o życiu i problemach dnia codziennego. Opiekun oferty: Andrzej Laśkiewicz 791 420 680 ------------------------------------------------------------------------- DALAR Nieruchomości, tel/fax (22) 716 0000, [email protected] więcej informacji, podobnych ofert, zdjęć, mapka oraz możliwy film na naszej stronie firmowej dalar: dalar.pl Przyjedź, zobacz, porównaj - podpowiemy i doradzimy. Zapraszamy do naszego biura w godz. 10:00 - 18:00 (pon-pt), w sobotę od 10:00 - 14:00 Agenci jeżeli mogą, telefony komórkowe odbierają w godz. 8:00 - 21:30 ------------------------------------------------------------------------- KREDYT ----- KREDYT ----- KREDYT Oferujemy Państwu także bezpłatną pomoc w uzyskaniu najtańszych oraz najlepszych kredytów hipotecznych - ok. 20 banków - profesjonalni doradcy z doświadczeniem - szybkie sprawdzanie zdolności kredytowej - nie czekaj, wejdź już dziś na stronę: dalar.pl/kredyty i wyślij zapytanie - przeczytaj także opinie i rekomendacje zadowolonych klientów, oni już korzystali z doradców - oszczędzasz czas i pieniądze - to doradcy załatwią za Ciebie wszystkie formalności Więcej informacji na stronie firmowej: dalar.pl (zakładka kredyty) ------------------------------------------------------------------------- Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w nich zawarte mają jedynie charakter informacyjny.
dodana 11.11.2019, zmieniona: 01.04.2020
Polanica Zdrój

działka na sprzedaż
4 036 620 zł
490zł/m2
8238 m2
Bardzo atrakcyjna działka budowlana, narożnik ul. Zdrojowej i ul. Górskiej z przeznaczeniem na Hotel, Uzdrowisko
Na sprzedaż działka w bardzo dobrej lokalizacji w Polanicy Zdrój! Okolica jest atrakcyjna turystycznie ze względu na liczne uzdrowiska ( Duszniki Zdrój, Kudowa Zdrój, Lądek Zdrój, Polanica Zdrój, Długopole Zdrój oraz przepiękne szlaki turystyczne. Stanowi także świetną bazę wypadową do Czech (trasa do Pragi zajmuję ok 2,5h w jedną stronę). Sama Polanica ostatnio bardzo się rozwija i przyciąga coraz większą liczbę turystów, jak i mieszkańców - 3 nowe inwestycje deweloperskie ( praktycznie w pełni wyprzedane, choć wciąż w budowie). Duży wpływ ma na to na pewno bliskość Zieleńca, Czarnogóry i Czech, ale to właśnie łagodny klimat podgórski, miejscowe wody mineralne ( m.in. Wielka Pieniawa, Staropolanka 2000), świetne restauracje oraz atrakcje lokalne sprawiają, że ludzie chętnie wracają. Hotel & SPA*****, ponad 100 km szlaków i tras turystycznych, 6 parków (Zdrojowy, Centralny, Szachowy, Różaneczników, Józefa oraz Leśny), jedyna w Polsce Aleja Gwiazd Koszykówki oraz Deptak z ponad 20 punktami gastronomicznymi, przedzielony Bystrzycą Dusznicką, oświetlony nocą oryginalnymi lampami, co nadaje wyjątkowy klimat. Świetne miejsce na apartamenty turystyczne! Plan zagospodarowania przestrzennego określa jej przeznaczenie symbolem MT/ ZP 1 ( obiekty i usługi związane z obsługą ruchu turystycznego w terenach zieleni urządzonej). Działka w pełni uzbrojona Pod hotel, pensjonat, lub uzdrowisko. Zapraszamy
dodana 01.12.2019, zmieniona: 02.12.2019

Pozostałe ogłoszenia

Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
45 800 zł
424zł/m2
108 m2 piętro: 2/9
lokal biurowy serwisowany dla 27 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Na powierzchni wydzielono: -dwie prywatne salki konferencyjne, -open space, -5 gabinetów, W sąsiedztwie biura znajdują się powierzchnie ogólnodostępne jak: lobby, sale konferencyjne, strefa gastronomiczna. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Opłata miesięczna netto za biuro to 45.800 PLN Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
1 500 zł
214zł/m2
7 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla1 osoby w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy. Kontenerek na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty i wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej; Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych. W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować. Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu. Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
16 500 zł
375zł/m2
44 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany  do 11 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej; Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
100 000 zł
500zł/m2
200 m2 piętro: 2/9
lokal biurowy serwisowany dla 50 osób na 2 piętrze w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz Prywatne, w pełni wyposażone biuro, przeznaczone dla 50 osób. Wydzielone dwie salki spotkań. W przeważającej części jest to open space. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Na powierzchni wydzielono dwie prywatne salki konferencyjne. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Opłata miesięczna netto za lokal dla 50 osób to 100.000 PLN. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -nielimitowane godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania (5.000 stron w ramach abonamentu) i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
13 500 zł
365zł/m2
37 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 9 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  Od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Dwa sąsiadujące z sobą biura na 3 piętrze z oknami od strony południowej a wejściami od północnej. Większe biuro przeznaczone jest dla 5 osób, a sąsiadujące mniejsze pomieszczenie dla 4, ale z powodzeniem może posłużyć za jednoosobowy przestronny gabinet.  Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
142 450 zł
509zł/m2
280 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 70-77 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od października 2019 r. W pełni wyposażone biuro, całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy, przeznaczone na 70-77 stanowisk pracy, z salą konferencyjną. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy:można pozostawić układ gabinetowy, lub też zdjąć część ścianek albo i wszystkie uzyskując open space. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Cena za stanowisko to ok. 1 850 PLN + VAT; do wyceny indywidualnej. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej; Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

24 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 5 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

33 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 8 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

6 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 1 osoby w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

25 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 6 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

14 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 3 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
pl. Teatralny
lokal na wynajem
6 470 zł
175zł/m2
37 m2 piętro: 3/3
Serwisowany lokal biurowy dla 9 osób w kameralnej kamienicy biurowej w Śródmieściu, w okolicach Placu Teatralnego,  poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy, -wyposażenie w meble biurowe (biurka, krzesła obrotowe, zamykane szafy na dokumenty) -możliwość zmiany rozmiarów wynajmowanej powierzchni w trakcie trwania umowy. -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi  na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT: szerokopasmowy Internet oraz dedykowana linia telefoniczna -sprzątanie biura w ramach umowy najmu Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz Koszty najmu: Warunki umowy ustalane są indywidualnie dla każdej firmy w zależności m.in. od: ilości biurek w pokoju, długości okresu najmu, dodatkowych opcji. Stałe koszty miesięczne. Brak kosztów eksploatacyjnych. Opłata za prywatne biuro dla 6 osób wynosi 6470 PLN netto/mies. Zalety biura serwisowanego: -lokalizacja w oryginalnej kamienicy z XIX wieku, -recepcja przy wejściu do centrum biznesowego , gdzie przeszkolony personel codziennie świadczy wsparcie administracyjne i sekretarskie.  -Goście są zawsze witani w imieniu Twojej firmy. -dwie w pełni wyposażone sale konferencyjne przeznaczone na spotkania biznesowe i szkolenia. -nieograniczony dostęp do dwóch kuchni, gdzie można napić się świeżo zmielonej kawy i  skorzystać z szerokiego wyboru herbat. -dostęp do powierzchni biurowej od poniedziałku do piątku, do godziny 22ej. Opis budynku: Doskonale odrestaurowana kamienica z XIX wieku. Zalety lokalizacji: Bardzo dogodny dostęp do komunikacji miejskiej:metro, tramwaje, autobusy. W sąsiedztwie znajdują się: budynek Teatru Wielkiego i Opery Narodowej, nowoczesne biurowce, siedziby firm, budynki rządowe, hotele, restauracje, kawiarnie, puby oraz sklepy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa, Białołęka

mieszkanie na sprzedaż
980 000 zł
8167zł/m2
5 pokoi 120 m2 piętro: 3/4
Opis lokalu: 5-pokojowe mieszkanie o powierzchni 120 m2 na Tarchominie! Dwupoziomowe mieszkanie, przestronne, w wysokim standardzie, w pełni wyposażone i gotowe do wpowadzenia od zaraz. Sprzęt AGD. W skład mieszkania wchodzi: Poziom pierwszy: - pokój dzienny z aneksem, - balkon, - oddzielna kuchnia, - sypialnia I, - biuro, - łazienka I, - przedpokój I. Poziom drugi: - sypialnia II, - pokój dziecięcy, - taras, - łazienka II, - przedpokój II. Do mieszkania przynależą dwa miejsca postojowe w garażu podziemnym (jedno z dwoma hakami na rowery), każde płatne dodatkowo 30 000,00 zł. W garażu są też małe bezpłatne miejsca, np. na motor. Na parterze klatki jest miejsce do przechowywania wózków i rowerków dziecięcych. Na osiedlu są stojaki rowerowe. Lokalizacja: Warszawa, Tarchomi. Komunikacja: - autobusy, - tramwaje. Okolica: Sklepy, kawiarnie, żłobki, przedszkola, szkoły, kościół, Galeria pod dębami oraz Biedronka. Serdecznie zapraszam do kontaktu! :-) Waleria Krzyżanowska Doradca ds Nieruchomości Tel: 884 711 222 [email protected] Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na fakt, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i nie zawsze dają się zweryfikować, firma KOLOSEUM NIERUCHOMOŚCI nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność oraz aktualność. Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego za ofertę: 19837
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
SOSNOWIEC
gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego
mieszkanie na sprzedaż
410 384 zł
5200zł/m2
4 pokoje 79 m2 piętro: 1/4
Nowy Apartament z Tarasem 21m2! Park Środula!
WYGODNE, PRZESTRONNE 4 POKOJOWE, NOWE MIESZKANIE Z DUŻĄ GARDEROBĄ ORAZ ROGOWYM TARASEM O POW. 21,57 m2!!! NA NOWYM, KAMERALNYM OSIEDLU SOSNOWIEC ZAGÓRZE - PRZY PARKU ŚRODULA! NISKA ZABUDOWA, WYSOKI STANDARD WYKONANIA! MONITORING! PODZIEMNA HALA GARAŻOWA! MIESZKANIA PARTEROWE Z OGRÓDKAMI!! PANORAMICZNE 3 SZYBOWE OKNA!! NOWE, ELEGANCKIE, BEZCZYNSZOWE MIESZKANIA! BEZ PROWIZJI, BEZ PODATKU PCC! Termin oddania: I kw.2021r. Przedstawiam Państwu nowe, przestronne, świetnie zlokalizowane 4 pokojowe mieszkanie o powierzchni 78,92m2 i rogowym o pow. 21,57 m2 Mieszkanie składa się z przedpokoju, dużej łazienki, osobnego WC, dużej garderoby, 3 sypialni, oraz przestronnego salonu z aneksem kuchennym i wyjściem na bardzo duży, rogowy taras, doświetlony od południa aż po zachód. Ten sam rozkład mieszkania jest jeszcze dostępny na wyższych kondygnacjach. W swojej ofercie posiadam również inne apartamenty w podobnej lokalizacji lub o podobnym metrażu/układzie pokoi, dlatego serdecznie zachęcam do kontaktu - wybiorę najlepszą ofertę zgodną z Państwa oczekiwaniami. Zalety inwestycji: - panoramiczne okna 3 szybowe - wysoki standard wykonania, uznany deweloper - w budynku znajduje się garaż podziemny z wydzielonymi miejscami postojowymi i komórkami lokatorskimi. - naziemne miejsca postojowe - teren osiedla monitorowany - ogródki na mieszkaniach parterowych - przystosowanie dla osób niepełnosprawnych - cichobieżna winda oraz mechaniczna wentylacja - niskie koszty utrzymania Doskonała lokalizacja: - rozbudowana infrastruktura komunikacji miejskiej i dogodny dojazd do centrum miasta (5min) -infrastruktura handlowo- usługowa - otoczenie zieleni i bliskość parku Sieleckiego i Środula - dobre połączenie z trasami S1, DK94 oraz A4 umożliwia szybki dojazd do Katowic (15min) Na zdjęciach jest pokazana przykładowa aranżacja. Mieszkanie w stanie deweloperskim. Posiadam w ofercie pakiety wykończeniowe od 690 zł/m2. Przy zakupie z pakietem wykończeniowym bezpłatna konsultacja z architektem. Zachęcam do oglądania! CENA 410 384 zł DO CENY NALEŻY DOLICZYĆ KOSZT MIEJSCA PARKINGOWEGO. Nasi doradcy z POWER FINANCES pomogą w uzyskaniu najlepszego finansowania/kredytu w rozumieniu Państwa potrzeb. Opiekun oferty: Izabela Popławska +48 730 658 903 [email protected] www.powerinvest.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości - asariWEB
dodana 04.04.2020
SOSNOWIEC
gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego
mieszkanie na sprzedaż
253 990 zł
5500zł/m2
2 pokoje 46 m2 piętro: 4/4
Nowe 2 Pok/Taras 17m2/Górka Środula!
REWELACYJNY, NOWY, 2 POKOJOWY APARTAMENT Z DUŻYM TARASEM 16,71M2 - W KAMERALNYM BUDYNKU! SOSNOWIEC ZAGÓRZE PRZY PARKU ŚRODULA! NOWY, 4 PIĘTROWY BUDYNEK Z PARKINGIEM PODZIEMNYM! BEZCZYNSZOWE MIESZKANIA! BEZ PROWIZJI, BEZ PODATKU PCC! Termin oddania: I kw. 2021r. Przedstawiam Państwu nowe, przestronne, świetnie zlokalizowane 2 pokojowe mieszkanie o powierzchni 46,18 m2 i tarasem o pow. 16,71 Mieszkanie składa się z przedpokoju z miejscem na dużą garderobę, obszernej łazienki z toaletą, sypialni, oraz przestronnego salonu połączonego z kuchnią i wyjściem na duży, wykończony taras. Ekspozycja tarasu południowa. W swojej ofercie posiadam również inne apartamenty w podobnej lokalizacji lub o podobnym metrażu/układzie pokoi, dlatego serdecznie zachęcam do kontaktu - wybiorę najlepszą ofertę zgodną z Państwa oczekiwaniami. Zalety inwestycji: - panoramiczne okna przesuwne, 3 szybowe - wysoki standard wykonania, uznany deweloper - w budynku znajduje się garaż podziemny z wydzielonymi miejscami postojowymi i komórkami lokatorskimi. - naziemne miejsca postojowe - teren osiedla monitorowany - ogródki na mieszkaniach parterowych - przystosowanie dla osób niepełnosprawnych - cichobieżna winda oraz mechaniczna wentylacja - niskie koszty utrzymania Doskonała lokalizacja: - rozbudowana infrastruktura komunikacji miejskiej i dogodny dojazd do centrum miasta (5min) -infrastruktura handlowo- usługowa - otoczenie zieleni i bliskość parku Sieleckiego i Środula - dobre połączenie z trasami S1, DK94 oraz A4 umożliwia szybki dojazd do Katowic (15min) Na zdjęciach jest pokazana przykładowa aranżacja. Mieszkanie w stanie deweloperskim. Posiadam w ofercie pakiety wykończeniowe od 690 zł/m2. Przy zakupie z pakietem wykończeniowym bezpłatna konsultacja z architektem. Zachęcam do oglądania! CENA 253 990 zł DO CENY NALEŻY DOLICZYĆ KOSZT MIEJSCA PARKINGOWEGO Nasi doradcy z POWER FINANCES pomogą w uzyskaniu najlepszego finansowania/kredytu w rozumieniu Państwa potrzeb. Kontakt: Izabela Popławska +48 730 658 903 [email protected] www.powerinvest.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości - asariWEB
dodana 04.04.2020