oferty nieruchomości

sortuj
Warszawa
Krakowiaków
lokal na wynajem
435 zł
44zł/m2
10 m2 piętro: 1/2
lokal biurowy o pow. 10,87 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskich Włochach, w okolicach ul. Krakowiaków, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego znajdującego się na warszawskich Włochach. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 435 PLN -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości, -ład i porządek: 3,23 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Budynek zlokalizowany na dozorowanym terenie zamkniętym z parkingiem, monitoring na częściach wspólnych. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Wynalazek
lokal na wynajem
266 zł
30zł/m2
9 m2 piętro: 3/6
magazynek o pow. 9,50 m2 na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ulic: Postępu i Wynalazek,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Magazynek usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Jedno pomieszczenie z wejściem z korytarza. Brak dostępu do światła dziennego. Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Ewentualne odświeżenie czy zmiana aranżacji leży po stronie Najemcy, po akceptacji Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 266 PLN, -koszty eksploatacyjne: 19 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (11,80%). Powierzchnia netto: 8,50 m2, Powierzchnia brutto: 9,50 m2, Powierzchnie wspólne: sanitariaty, komunikacja i klatka schodowa, hall na parterze. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Światłowód Orange w budynku. Parking: Na dwóch kondygnacjach podziemnych zlokalizowany został garaż mieszczący łącznie 292 miejsca postojowe w cenie 70 EUR/stanowisko/miesiąc. Dodatkowo do dyspozycji najemców oddano 185 miejsc postojowych na parkingu naziemnym w cenie 50 EUR/stanowisko/miesiąc. Umowa: -okres najmu: czas nieokreślony?określony -wypowiedzenie 3 miesiące przy umowie na czas nieokreślony. -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks trzech budynków biurowych oferujący do wynajęcia nowoczesną przestrzeń biurową. Na terenie kompleksu znajduje się także przychodnia medyczna,miejsce do ćwiczeń z trenerem oraz kantyna. Zalety lokalizacji: Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że budynek stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
3 700 zł
411zł/m2
9 m2 piętro: 1/7
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób w budynku biurowym na warszawskiej Woli, w okolicach Żelaznej i Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto to 3700 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
3 700 zł
411zł/m2
9 m2 piętro: 1/7
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób w budynku biurowym na warszawskiej Woli, w okolicach Żelaznej i Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto to 3700 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Dobra
lokal na wynajem
2 800 zł
311zł/m2
9 m2 piętro: 1
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób w biurowcu na Powiślu, w okolicach ul. Dobrej i Biblioteki Uniwersyteckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal mieści się w kameralnym pięciopiętrowym budynku na Powiślu w bardzo spokojnej dzielnicy, gdzie można bez trudu zaparkować, na chwilę wyjść z biura na spacer do parku czy zjeść obiad w jednym z wielu miejsc w okolicy. Wynajmujący oferuje indywidualne podejście do każdego klienta. Najemcy mogą liczyć pomoc w organizacji swojej pracy. Pracownicy recepcji zamówią kuriera, odbiorą korespondencję, przywitają gości Klienta. Najemca otrzymuje w cenie: -W pełni umeblowany gabinet (biurka, fotele, kontenery na dokumenty, regał, -WiFi lub internet po kablu, -Codzienne sprzątanie, -ochrona, -Media (energia, woda, klimatyzacja, wywóz nieczystości), -Dostęp do kuchni, -serwis recepcji, W cenie usługi jest również: -Sala konferencyjna dla 6 osób :4 godziny miesięcznie w pakiecie Miesięczne koszty najmu to: -dla umowy na minimum 12 miesięcy: 2800 PLN netto -dla umowy na czas nieokreślony: 3100 PLN netto Płatne usługo dodatkowe: -Serwis kawowy (kawa, herbata, woda)- 95 PLN/osoba/mies., -Wydruki czarno-białe, -Wydruki kolorowe, -Skanowanie, Parking: -miejsce w garażu podziemnym -100 EUR/stanowisko/ miesiąc Umowa: W momencie podpisania umowy na wynajem biura pobierana jest kaucja gwarancyjna wysokości czynszu brutto za trzy miesiące. Kaucja jest zwracana po rozwiązaniu umowy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
3 900 zł
433zł/m2
9 m2 piętro: 1/7
2-osobowe biuro serwisowane w Centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto: -3900 PLN netto dla umowy na czas nieokreślony. Przy umowie okresowej, istnieje możliwość otrzymania rabatu w cenie. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
2 200 zł
244zł/m2
9 m2
pokój serwisowany dla 2 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w pobliżu stacji metro Wilanowska,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba, Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia. Do najbliższego centrum handlowego Galerii Mokotów (2km), z łatwością można dotrzeć samochodem lub komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
514 zł
64zł/m2
8 m2
blisko stacji Metro Centrum -------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow. 8,90 m2 na parterze w kamienicy biurowej w samym Centrum Warszawy, blisko stacji Metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze w odrestaurowanej kamienicy biurowej w Śródmieściu blisko stacji Metro Centrum. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju z wejściem z korytarza. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Otwierane okna od strony dziedzińca kamienicy. Panele na podłodze. Toalety oraz pomieszczenie kuchenne dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają sie: -czynsz: 513,70 PLN -koszty eksploatacyjne: 210,90 PLN Powyższa kwota obejmuje wszystkie dodatkowe usługi (oprócz Internetu i telefonu), w tym korzystanie z instalacji elektrycznej i urządzeń sanitarnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Sala duża, dla 40 osób (układ teatralny), 20 (układ warsztatowy) lub 15 (układ w podkowę). W sąsiednim budynku znajduje się centrum konferencyjne oferujące 3 sale konferencyjne wielkości: 20m2; 60 m2 oraz 200 m2. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Oryginalna, niewielka kamienica z II połowy XIX wieku, zaadaptowana do potrzeb biurowych ma pięć kondygnacji o całkowitej powierzchni łącznej 2400 m. Do komunikacji służą dwie klatki schodowe i nowoczesna winda. W końcu roku 2019, przeprowadzono modernizację elewacji kamienicy. Zalety lokalizacji: Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych kwot należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
3 100 zł
388zł/m2
8 m2 piętro: 1/14
biuro serwisowane dla 2 osób na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto: -3100 PLN netto Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
2 950 zł
369zł/m2
8 m2 piętro: 3/21
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Rakowieckiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60). Miesięczne koszty najmu to 2950 PLN netto. W cenę są wliczone: - W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60), - Obsługa recepcyjna (witanie gości Państwa firmy, concierge), - Możliwość rejestracji spółki i obsługa korespondencji, - Opłaty budynkowo-serwisowe, - Dostęp do internetu bez limitu danych (200Mbit/200Mbit), - Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura), - Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, - Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), - Codzienne sprzątanie biura, - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań, - Pakiet godzin miesięcznego bezpłatnego dostępu do 4-6 sali spotkań. Parking: -dostęp 24/7, -cena 450-850 PLN/stanowisko/miesiąc, Lokalizacja: W pobliżu przebiega Trasa Łazienkowska. Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: kilkanaście linii tramwajowych, autobusowych oraz metro. Do ceny należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Sobieskiego
lokal na wynajem
80 zł
10zł/m2
8 m2 piętro: 1/5
salka spotkań dla 4 osób osób na piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Idealna sala do spotkań z klientami, narad i rozmów rekrutacyjnych. W cenie wynajmu sali: kawa, herbata, woda, dostęp do internetu. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking posiadający 438 miejsca postojowe Dolny Mokotów, łatwo stąd dojechać do centrum autobusem i samochodem. W pobliżu biegnie jedna z najważniejszych ścieżek rowerowych w mieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
3 199 zł
400zł/m2
8 m2 piętro: 7/18
2-osobowe biuro serwisowane na 7 piętrze kameralnego biurowca w Śródmieściu, w okolicy Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi 3199 PLN miesięcznie dla umowy na 1 rok. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Parking: Cena za 1 miejsce parkingowe wynosi 700 PLN netto miesięcznie. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Domaniewska
lokal na wynajem
80 zł
10zł/m2
8 m2 piętro: 3/7
salka spotkań dla 4 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Idealna sala do spotkań z klientami, narad i rozmów rekrutacyjnych. W cenie wynajmu sali: kawa, herbata, woda, dostęp do internetu. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking budynkowy 2 PLN pierwsza godzina, każda następna 9 PLN. Płatność indywidualna. Lokalizacja: Budynek posiada bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Wielkość powierzchni podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
44 zł
6zł/m2
8 m2 piętro: 1
sala spotkań do 4 osób w biurowcu w samym centrum Warszawy w okolicach stacji metra Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Miejsce na biznesowe spotkanie w profesjonalnym otoczeniu. Recepcjonistka powita Państwa gości i w zależności od dyspozycji poda im kawę, herbatę, ciastka. Ogromną korzyścią jest możliwość zaparkowania samochodu zaraz przy budynku lub na podziemnym parkingu. Możliwość wynajęcia sali na godzinę lub na cały dzień. Ceny netto: -1 godzina: 44 PLN netto Sala są dostępna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00. W innym czasie niezbędne są indywidualne ustalenia. W ramach sali konferencyjnej, Najemca ma do dyspozycji: -WiFi-Flipchart -Obsługa recepcjonistki Usługi dodatkowe: -Przerwa kawowa (kawa, herbata, sok, ciastka): 10 PLN za osobę, -Serwis kawowy całodniowy (kawa, herbata, sok, ciastka): 22 PLN za osobę, -Kawa, herbata lub woda: 5 PLN za sztukę, -Obiad: 32 PLN za osobę Obsługa asystentki: Asystentka może przygotować dla Państwa materiały do spotkania (prezentacja .ppt, druk), zarezerwować bilety, taksówkę, zamówić catering. Rezerwacja: Rezerwację można odwołać bezkosztowo z 24 godz. wyprzedzeniem. Lokalizacja: Budynek biurowy w centrum Warszawy. Bardzo dobra komunikacja miejska: stacja metra Świętokrzyska oraz Nowy Świat Uniwersytet,tramwaje i autobusy. Dworce PKP: Warszawa Powiśle, Warszawa Śródmieście oraz PKP Warszawa Centrum znajdują się w odległości kilku minut od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Jana Pawła II
lokal na wynajem
1 400 zł
280zł/m2
5 m2 piętro: 6/12
serwisowany lokal biurowy dla 1 osoby w nowoczesnym biurowcu w centrum warszawy, niedaleko Galerii Złote Tarasy,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy w centrum Warszawy. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy,-wyposażenie w meble biurowe, -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT, -sprzątanie biura w ramach umowy najmu. Miesięczny koszt najmu biura jest negocjowany indywidualnie dla każdego Najemcy w zależności, m.in. od okresu najmu czy ilości stanowisk pracowniczych i wynosi od 1400 PLN netto/ stanowisko. dodatkowe opłaty: -Opłata aktywacyjna 120 PLN/osoba, -Opłata aktywacyjna za parking 300 PLN Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Białostocka
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 2/5
biuro serwisowane dla 1 osoby w nowoczesnym biurowcu na Pradze Północ, w okolicach ul. Białostockiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: 8-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 4 000 m2 powierzchni do wynajęcia. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, stacja kolei podmiejskiej Warszawa Wileńska oraz stacja II linii metra Dworzec Wileński. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021