oferty nieruchomości

sortuj
Góra Kalwaria, Góra Kalwaria

mieszkanie na sprzedaż
337 640 zł
4600zł/m2
3 pokoje 73 m2 piętro: 1/3
! NOWA INWESTYCJA !!! KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Do sprzedania NOWE mieszkanie w Górze Kalwarii o powierzchni 73,4 m2 położone na 1 piętrze 3 piętrowego bloku. W skład nieruchomości wchodzą: przedpokój, kuchnia, łazienka, duży salon oraz dwie sypialnie. Mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą, balkonem o powierzchni 5,25 m2, oraz komórką lokatorską (dodatkowo płatne 5.000zł), położone na nowym, zamkniętym i strzeżonym osiedlu, które jest pięknie zagospodarowane: kostka, zieleń, iglaki, krzewy, huśtawki, place zabaw dla dzieci, w okolicy punkty handlowe, usługowe, apteka, szkoły, przedszkola, nowoczesny basen z zapleczem sportowym (boisko ze sztuczną nawierzchnią). Bardzo prosty dojazd do Warszawy, przez Piaseczno, czyli przedłużeniem ul. Puławskiej, lub przez Konstancin, przedłużeniem Wisłostrady. Blisko komunikacja publiczna - także autobusy podmiejskie czerwoniaki - linia 742 jadące do metra Wilanowska, przystanki w odległości ok. 200 m, ok. 1500m do kolejki podmiejskiej kursującej bezpośrednio do Warszawy. Samochodem jedziemy ok. 20 km. do granic Warszawy. Czynsz ok.3zł/m2. Miejsce postojowe - garaż zewnętrzny zadaszony dodatkowo płatny 9000zł. STRONA ŚWIATA południowo-zachodnia. Całkowity koszt zakupu lokalu mieszkalnego z komórką lokatorską, miejscem postojowym oraz tarasem to kwota 351.640zł. Istnieje mozliwość całkowitego wykończenia mieszkania. Posiadamy klucze do mieszkania - zapraszamy do oglądania. KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Tylko u nas największy wybór mieszkań w naszym mieście, które znamy jak własną kieszeń. Na spotkaniu możemy więcej powiedzieć o mieście, o szkołach, przedszkolu, o komunikacji do Warszawy, ogólnie o życiu i problemach dnia codziennego. Opiekun oferty: Andrzej Laśkiewicz 791 420 680 ------------------------------------------------------------------------- DALAR Nieruchomości, tel/fax (22) 716 0000, [email protected] więcej informacji, podobnych ofert, zdjęć, mapka oraz możliwy film na naszej stronie firmowej dalar: dalar.pl Przyjedź, zobacz, porównaj - podpowiemy i doradzimy. Zapraszamy do naszego biura w godz. 10:00 - 18:00 (pon-pt), w sobotę od 10:00 - 14:00 Agenci jeżeli mogą, telefony komórkowe odbierają w godz. 8:00 - 21:30 ------------------------------------------------------------------------- KREDYT ----- KREDYT ----- KREDYT Oferujemy Państwu także bezpłatną pomoc w uzyskaniu najtańszych oraz najlepszych kredytów hipotecznych - ok. 20 banków - profesjonalni doradcy z doświadczeniem - szybkie sprawdzanie zdolności kredytowej - nie czekaj, wejdź już dziś na stronę: dalar.pl/kredyty i wyślij zapytanie - przeczytaj także opinie i rekomendacje zadowolonych klientów, oni już korzystali z doradców - oszczędzasz czas i pieniądze - to doradcy załatwią za Ciebie wszystkie formalności Więcej informacji na stronie firmowej: dalar.pl (zakładka kredyty) ------------------------------------------------------------------------- Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w nich zawarte mają jedynie charakter informacyjny.
dodana 11.11.2019, zmieniona: 02.09.2020
Krems in Kärnten

obiekt na sprzedaż
5 171 636 zł
1616zł/m2
3200 m2
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji, English Below polozony besposrednio przy stokach zjazdowych i wyciagach do cwiczen,besposrednio przy szkolce narciarskiej,100m od stacji wyciagow kanapowych w parku krajobrazowym na wysokosci 1550m.n.p.m. w pieknej narciarskiej miescowosci w Austri. Budynek znajduje sie na dzialce o powierzchni 3200m2 ograniczony z dwuch stron gorskimi potokami,i lasem. Budynek jest po kapitalnym remoncie i z pelnym wyposazeniem. 18 pokoi(16 dwuosobowych,2 trzyosobowe ) z lazienkami(meble,dzwi, z masywnego drzewa pasujace do Alpejskiego Hotelu),z plaskimi duzymi telewisorami. Restauracja,sala sniadaniowa,pomieszczenie na gry,Sauna,Narciarnia,pokoje dla pracownikow i,bardzo dobrze wyposazona w urzadzenia gastronomiczne kuchnia oras luksusowe(ok 150m) mieszkanie dla wlasciciela ,garaz,3 kaporty,duzy parking,wiele magazynków. Okazja,szybka sprzedaz mozliwa. Cena netto 1200000,00 Ein 3-Sterne-Hotel in Kärnten, direkt an den Pisten und Übungsliften, direkt an der Skischule, 100 m von der Bahnstation(Doppelsessel und Viersessel Liften) im Nationalpark Nockbergen auf 1550 m Seehöhe in einem schönen Skigebiet in Österreich. Das Gebäude befindet sich auf einem 3200 m2 großen Grundstück, das an zwei Seiten von Gebirgsbächen und Wald begrenzt ist. Das Gebäude ist komplett renoviert und komplett ausgestattet. 18 Zimmer (16 Doppelzimmer, 2 Dreibettzimmer) mit Badezimmern (Möbel, Türen, massives Holz passend zum Alpenhotel) und großen Flachbildfernsehern. Restaurant, Frühstücksraum, Spielzimmer, Sauna, Ski Raum, Mitarbeiterzimmer und sehr gut ,Komplet ausgestattet mit Gastrogeräten, Restaurant Küche, lukseriöse Wohnung für Besitzer (ca. 150m), Garage, 3 Carports, großer Parkplatz, viele Abstellräumen Schnäppchen, schneller Verkauf möglich. Nettopreis: 1.200.000,00 ----------------------------- A 3-star hotel in Carinthia, located directly at the downhill slopes and exercise lifts, directly at the ski school, 100m from the sofa-lift station in the landscape park at an altitude of 1550m above sea level. in a beautiful ski resort in Austria. The building is located on a plot of 3200m2 bounded on two sides by mountain streams and forest. The building is completely renovated and fully equipped. 18 rooms (16 doubles, 2 triples) with bathrooms (furniture, , massive wood matching the Alpine Hotel), with flat large televisions. Restaurant, breakfast room, games room, sauna, ski room, rooms for employees and, very well equipped with gastronomy equipment, luxury kitchen (approx. 150m) flat for the owner, garage, 3 cabins, large parking lot Bargain, Net price: 1,200,000.00
dodana 09.01.2021
Polanica Zdrój

działka na sprzedaż
4 036 620 zł
490zł/m2
8238 m2
Bardzo atrakcyjna działka budowlana, narożnik ul. Zdrojowej i ul. Górskiej z przeznaczeniem na Hotel, Uzdrowisko
Na sprzedaż działka w bardzo dobrej lokalizacji w Polanicy Zdrój! Okolica jest atrakcyjna turystycznie ze względu na liczne uzdrowiska ( Duszniki Zdrój, Kudowa Zdrój, Lądek Zdrój, Polanica Zdrój, Długopole Zdrój oraz przepiękne szlaki turystyczne. Stanowi także świetną bazę wypadową do Czech (trasa do Pragi zajmuję ok 2,5h w jedną stronę). Sama Polanica ostatnio bardzo się rozwija i przyciąga coraz większą liczbę turystów, jak i mieszkańców - 3 nowe inwestycje deweloperskie ( praktycznie w pełni wyprzedane, choć wciąż w budowie). Duży wpływ ma na to na pewno bliskość Zieleńca, Czarnogóry i Czech, ale to właśnie łagodny klimat podgórski, miejscowe wody mineralne ( m.in. Wielka Pieniawa, Staropolanka 2000), świetne restauracje oraz atrakcje lokalne sprawiają, że ludzie chętnie wracają. Hotel && SPA*****, ponad 100 km szlaków i tras turystycznych, 6 parków (Zdrojowy, Centralny, Szachowy, Różaneczników, Józefa oraz Leśny), jedyna w Polsce Aleja Gwiazd Koszykówki oraz Deptak z ponad 20 punktami gastronomicznymi, przedzielony Bystrzycą Dusznicką, oświetlony nocą oryginalnymi lampami, co nadaje wyjątkowy klimat. Świetne miejsce na apartamenty turystyczne! Plan zagospodarowania przestrzennego określa jej przeznaczenie symbolem MT/ ZP 1 ( obiekty i usługi związane z obsługą ruchu turystycznego w terenach zieleni urządzonej). Działka w pełni uzbrojona Pod hotel, pensjonat, lub uzdrowisko. Zapraszamy
dodana 01.12.2019, zmieniona: 02.12.2019

Pozostałe ogłoszenia

Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
3 100 zł
388zł/m2
8 m2 piętro: 1/14
biuro serwisowane dla 2 osób na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto: -3100 PLN netto Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
2 950 zł
369zł/m2
8 m2 piętro: 3/21
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Rakowieckiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60). Miesięczne koszty najmu to 2950 PLN netto. W cenę są wliczone: - W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60), - Obsługa recepcyjna (witanie gości Państwa firmy, concierge), - Możliwość rejestracji spółki i obsługa korespondencji, - Opłaty budynkowo-serwisowe, - Dostęp do internetu bez limitu danych (200Mbit/200Mbit), - Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura), - Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, - Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), - Codzienne sprzątanie biura, - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań, - Pakiet godzin miesięcznego bezpłatnego dostępu do 4-6 sali spotkań. Parking: -dostęp 24/7, -cena 450-850 PLN/stanowisko/miesiąc, Lokalizacja: W pobliżu przebiega Trasa Łazienkowska. Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: kilkanaście linii tramwajowych, autobusowych oraz metro. Do ceny należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Sobieskiego
lokal na wynajem
80 zł
10zł/m2
8 m2 piętro: 1/5
salka spotkań dla 4 osób osób na piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Idealna sala do spotkań z klientami, narad i rozmów rekrutacyjnych. W cenie wynajmu sali: kawa, herbata, woda, dostęp do internetu. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking posiadający 438 miejsca postojowe Dolny Mokotów, łatwo stąd dojechać do centrum autobusem i samochodem. W pobliżu biegnie jedna z najważniejszych ścieżek rowerowych w mieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
3 199 zł
400zł/m2
8 m2 piętro: 7/18
2-osobowe biuro serwisowane na 7 piętrze kameralnego biurowca w Śródmieściu, w okolicy Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi 3199 PLN miesięcznie dla umowy na 1 rok. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Parking: Cena za 1 miejsce parkingowe wynosi 700 PLN netto miesięcznie. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Domaniewska
lokal na wynajem
80 zł
10zł/m2
8 m2 piętro: 3/7
salka spotkań dla 4 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Idealna sala do spotkań z klientami, narad i rozmów rekrutacyjnych. W cenie wynajmu sali: kawa, herbata, woda, dostęp do internetu. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking budynkowy 2 PLN pierwsza godzina, każda następna 9 PLN. Płatność indywidualna. Lokalizacja: Budynek posiada bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Wielkość powierzchni podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
44 zł
6zł/m2
8 m2 piętro: 1
sala spotkań do 4 osób w biurowcu w samym centrum Warszawy w okolicach stacji metra Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Miejsce na biznesowe spotkanie w profesjonalnym otoczeniu. Recepcjonistka powita Państwa gości i w zależności od dyspozycji poda im kawę, herbatę, ciastka. Ogromną korzyścią jest możliwość zaparkowania samochodu zaraz przy budynku lub na podziemnym parkingu. Możliwość wynajęcia sali na godzinę lub na cały dzień. Ceny netto: -1 godzina: 44 PLN netto Sala są dostępna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00. W innym czasie niezbędne są indywidualne ustalenia. W ramach sali konferencyjnej, Najemca ma do dyspozycji: -WiFi-Flipchart -Obsługa recepcjonistki Usługi dodatkowe: -Przerwa kawowa (kawa, herbata, sok, ciastka): 10 PLN za osobę, -Serwis kawowy całodniowy (kawa, herbata, sok, ciastka): 22 PLN za osobę, -Kawa, herbata lub woda: 5 PLN za sztukę, -Obiad: 32 PLN za osobę Obsługa asystentki: Asystentka może przygotować dla Państwa materiały do spotkania (prezentacja .ppt, druk), zarezerwować bilety, taksówkę, zamówić catering. Rezerwacja: Rezerwację można odwołać bezkosztowo z 24 godz. wyprzedzeniem. Lokalizacja: Budynek biurowy w centrum Warszawy. Bardzo dobra komunikacja miejska: stacja metra Świętokrzyska oraz Nowy Świat Uniwersytet,tramwaje i autobusy. Dworce PKP: Warszawa Powiśle, Warszawa Śródmieście oraz PKP Warszawa Centrum znajdują się w odległości kilku minut od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Jana Pawła II
lokal na wynajem
1 400 zł
280zł/m2
5 m2 piętro: 6/12
serwisowany lokal biurowy dla 1 osoby w nowoczesnym biurowcu w centrum warszawy, niedaleko Galerii Złote Tarasy,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy w centrum Warszawy. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy,-wyposażenie w meble biurowe, -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT, -sprzątanie biura w ramach umowy najmu. Miesięczny koszt najmu biura jest negocjowany indywidualnie dla każdego Najemcy w zależności, m.in. od okresu najmu czy ilości stanowisk pracowniczych i wynosi od 1400 PLN netto/ stanowisko. dodatkowe opłaty: -Opłata aktywacyjna 120 PLN/osoba, -Opłata aktywacyjna za parking 300 PLN Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Białostocka
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 2/5
biuro serwisowane dla 1 osoby w nowoczesnym biurowcu na Pradze Północ, w okolicach ul. Białostockiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: 8-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 4 000 m2 powierzchni do wynajęcia. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, stacja kolei podmiejskiej Warszawa Wileńska oraz stacja II linii metra Dworzec Wileński. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Wybrzeże Kościuszkowskie
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 1/6
biuro serwisowane dla 1 osoby na 1 pietrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Powiślu w okolicach Wybrzeża Kościuszkowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące. - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Zalety lokalizacji: Budynek znajduje się w bliskim sąsiedztwie mostu Poniatowskiego, który umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Lokalizacja umożliwia również sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Nocznickiego
lokal na wynajem
700 zł
175zł/m2
4 m2 piętro: 3/7
Biurko w coworkingu na Bielanach w okolicach ul. Nocznickiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Dostęp do w pełni wyposażonej, wspólnej przestrzeni biurowej, bez przypisanego biura: - elastyczna umowa najmu - dostęp w godzinach pracy recepcji (pon - pt, 9;00 - 17;00) - wsparcie kompetentnej i miłej recepcji - super szybkie WiFi - wielofunkcyjne drukarki - kuchnia z kawą, herbatą, wodą - codzienne sprzątnie - 10% zniżki na wynajem sal spotkań Miesięczny koszt najmu to 700 PLN netto. Umowa: -okres do ustalenia -po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy Drukarki wysokiej jakości. Obsługa listów i paczek W ramach ceny Najemca otrzymuje: -Szybki Internet 200 Mbit/s bez limitu, -Prywatne łącze Internetowe do 1 GB/s, -Możliwość instalacji -Recepcja i wsparcie concierge, oraz: Kuchnia z kawą, herbatą i wodą bez limitów Świeże owoce i bułeczki 10-proc. zniżki na sale spotkań Najemca ma możliwość skorzystania z 6 sal spotkań (od 4 do 10 osób). Opis przestrzeni serwisowanej: Coworking połączony z przestrzenią do pracy i biznesowych spotkań zaaranżowaną w 5 industrialnych kontenerach Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
1 700 zł
425zł/m2
4 m2 piętro: 1/9
biurko dedykowane w coworkingu w nowoczesnym budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Stałe biurko w przestrzeni otwartej wraz z kontenerkiem z szufladami i wygodnym krzesłem. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Opłata wynosi netto miesięcznie 1700 PLN/mies. Rachunki za prąd, wodę, podatki miejskie-wliczone w cenę. Miesięczna opłata obejmuje: -Ultraszybki internet (500 mbps z 1GB zapasu) - możliwość uzyskania prywatnego adresu IP, podłączenia się do internetu po kablu, wstawienia swojego serwera itp., -dostęp do kolorowej drukarki i skanera, -całodobowy dostęp do biura, -codzienne sprzątanie biura, -napoje (Kawa i herbata parzona przez baristę) i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. -całodobowy dostęp do udogodnień takich jak: w pełni wyposażona kuchnia (ekspres do kawy, różne rodzaje mleka i herbaty, woda gazowana i niegazowana), Usługi dodatkowe: -Obsługa gości, -obsługa poczty -zniżki w restauracjach oraz u dostawców usług, usługi chmury (AWS, Microsoft), -Ekskluzywne warsztaty, meetup-y oraz wydarzenia społecznościowe o tematyce branżowej, Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
700 zł
175zł/m2
4 m2 piętro: 9/9
biurko na powierzchni coworkingowej dla 1 osoby na 9 piętrze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Opcja dająca możliwość pracy przez cały miesiąc w dowolnym dostępnym miejscu w Open Space. W ramach umowy, Najemca otrzymuje: -Dostęp do całej powierzchni biura serwisowanego i biura 24/7, -Dostęp do społeczności ( warsztaty, szkolenia, eventy), -Dostęp do Sal konferencyjnych, -Dostęp do Internetu, -Dostęp do kuchni wyposażonej w sprzęt kuchenny, kawę, herbatę, wodę, -Opiekę Community Menagera, -Serwis i Sprzątanie, -Dostęp do drukarki, -Możliwość zarejestrowania firm, Miesięczny koszt najmu: 700 PLN netto. Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu. Zalety lokalizacji: Bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Racławicka
lokal na wynajem
599 zł
150zł/m2
4 m2 piętro: 5
salka spotkań do 8-10 osób na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko we wspólnej przestrzeni biurowej, co daje możliwość pracy w przyjaznym otoczeniu czy powzięcia nowych kontaktów biznesowych. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. Najemca ma zapewnione: -dostęp do szybkiego internetu i urządzeń biurowych, -korzystanie ze strefy chilloutu z wygodnymi kanapami czy huśtawkami, gdzie możesz oderwać się od komputera i napić pysznej kawy. -do rozmów biznesowych i telekonferencji przygotowane są specjalne budki telefoniczne, -obsługa recepcyjna, -dostęp do salek spotkań i sal konferencyjnych (darmowy godziny/rabat w cenie). Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Miesięczny koszt najmu to 599 PLN netto. Adres do rejestracji firmy: 99 PLN/mies. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję, Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
759 zł
190zł/m2
4 m2 piętro: 1/14
biurko w coworkingu dla 1 osoby na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Stanowisko pracy w przestrzeni współdzielonej. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto: od 759 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: W pobliżu znajduje się wiele udogodnień takich, jak hotele, restauracje, sklepy i siłownie. Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
399 zł
133zł/m2
3 m2 piętro: 1/5
biuro wirtualne na 1 piętrze nowoczesnego biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach stacji metra Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro wirtualne w 2 opcjach: 1.Biuro wirtualne (od 399 PLN/miesiąc); -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -możliwość korzystania ze wszystkich obiektów operatora: sala konferencyjna, biuro prywatne (za dodatkowa opłatą), 2.Biuro wirtualne Plus (od 462 PLN/miesiąc): -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -dostęp do prywatnych powierzchni biurowych nawet pięć dni w miesiącu aby pracować, spotykać się z klientami lub prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, Umowa: Czas trwania umowy do ustalenia. Zalety budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne prysznice, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: W najbliższej okolicy zlokalizowane są liczne przystanki tramwajowe i autobusowe oraz postoje taksówek jak również stacja metra Świętokrzyska, gdzie krzyżują się 2 linie metra: M1 oraz M2. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
180 zł
60zł/m2
3 m2 piętro: 6/12
biuro wirtualne w nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy, niedaleko Galerii Złote Tarasy, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Adres do rejestracji siedziby firmy bez konieczności ponoszenia kosztów wynajmu powierzchni biurowej. Oferta jest skierowana zarówno dla właśnie powstających firm, jak i tych, które już działają. Klienci otrzymują elastyczny dostęp do infrastruktury biurowej, z której mogą skorzystać według indywidualnych potrzeb. Przeszkolony personel recepcji zadba o korespondencję oraz odbierze telefon w imieniu Państwa firmy. Wysokość opłaty miesięcznej ustalana jest indywidualnie i zależy głównie od opcji dodatkowych, jak: -rejestracja siedziby firmy -logo firmy w lobby centrum biznesowego -osobista szafka na dokumenty -dedykowana linia telefoniczna Miesięczna opłata netto to 180 PLN. Dodatkowe usługi wliczone w miesięczną opłatę: -Odbiór korespondencji przez recepcję centrum biznesowego. -W cenę dedykowanej linii telefonicznej jest wliczony odbiór przez personel na recepcji 70 połączeń telefonicznych w miesiącu w imieniu Państwa firmy. Czas trwania umowy-do ustalenia. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021