oferty nieruchomości

sortuj
Krems in Kärnten

obiekt na sprzedaż
5 171 636 zł
1616zł/m2
3200 m2
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji, English Below polozony besposrednio przy stokach zjazdowych i wyciagach do cwiczen,besposrednio przy szkolce narciarskiej,100m od stacji wyciagow kanapowych w parku krajobrazowym na wysokosci 1550m.n.p.m. w pieknej narciarskiej miescowosci w Austri. Budynek znajduje sie na dzialce o powierzchni 3200m2 ograniczony z dwuch stron gorskimi potokami,i lasem. Budynek jest po kapitalnym remoncie i z pelnym wyposazeniem. 18 pokoi(16 dwuosobowych,2 trzyosobowe ) z lazienkami(meble,dzwi, z masywnego drzewa pasujace do Alpejskiego Hotelu),z plaskimi duzymi telewisorami. Restauracja,sala sniadaniowa,pomieszczenie na gry,Sauna,Narciarnia,pokoje dla pracownikow i,bardzo dobrze wyposazona w urzadzenia gastronomiczne kuchnia oras luksusowe(ok 150m) mieszkanie dla wlasciciela ,garaz,3 kaporty,duzy parking,wiele magazynków. Okazja,szybka sprzedaz mozliwa. Cena netto 1200000,00 Ein 3-Sterne-Hotel in Kärnten, direkt an den Pisten und Übungsliften, direkt an der Skischule, 100 m von der Bahnstation(Doppelsessel und Viersessel Liften) im Nationalpark Nockbergen auf 1550 m Seehöhe in einem schönen Skigebiet in Österreich. Das Gebäude befindet sich auf einem 3200 m2 großen Grundstück, das an zwei Seiten von Gebirgsbächen und Wald begrenzt ist. Das Gebäude ist komplett renoviert und komplett ausgestattet. 18 Zimmer (16 Doppelzimmer, 2 Dreibettzimmer) mit Badezimmern (Möbel, Türen, massives Holz passend zum Alpenhotel) und großen Flachbildfernsehern. Restaurant, Frühstücksraum, Spielzimmer, Sauna, Ski Raum, Mitarbeiterzimmer und sehr gut ,Komplet ausgestattet mit Gastrogeräten, Restaurant Küche, lukseriöse Wohnung für Besitzer (ca. 150m), Garage, 3 Carports, großer Parkplatz, viele Abstellräumen Schnäppchen, schneller Verkauf möglich. Nettopreis: 1.200.000,00 ----------------------------- A 3-star hotel in Carinthia, located directly at the downhill slopes and exercise lifts, directly at the ski school, 100m from the sofa-lift station in the landscape park at an altitude of 1550m above sea level. in a beautiful ski resort in Austria. The building is located on a plot of 3200m2 bounded on two sides by mountain streams and forest. The building is completely renovated and fully equipped. 18 rooms (16 doubles, 2 triples) with bathrooms (furniture, , massive wood matching the Alpine Hotel), with flat large televisions. Restaurant, breakfast room, games room, sauna, ski room, rooms for employees and, very well equipped with gastronomy equipment, luxury kitchen (approx. 150m) flat for the owner, garage, 3 cabins, large parking lot Bargain, Net price: 1,200,000.00
dodana 09.01.2021
Polanica Zdrój

działka na sprzedaż
4 036 620 zł
490zł/m2
8238 m2
Bardzo atrakcyjna działka budowlana, narożnik ul. Zdrojowej i ul. Górskiej z przeznaczeniem na Hotel, Uzdrowisko
Na sprzedaż działka w bardzo dobrej lokalizacji w Polanicy Zdrój! Okolica jest atrakcyjna turystycznie ze względu na liczne uzdrowiska ( Duszniki Zdrój, Kudowa Zdrój, Lądek Zdrój, Polanica Zdrój, Długopole Zdrój oraz przepiękne szlaki turystyczne. Stanowi także świetną bazę wypadową do Czech (trasa do Pragi zajmuję ok 2,5h w jedną stronę). Sama Polanica ostatnio bardzo się rozwija i przyciąga coraz większą liczbę turystów, jak i mieszkańców - 3 nowe inwestycje deweloperskie ( praktycznie w pełni wyprzedane, choć wciąż w budowie). Duży wpływ ma na to na pewno bliskość Zieleńca, Czarnogóry i Czech, ale to właśnie łagodny klimat podgórski, miejscowe wody mineralne ( m.in. Wielka Pieniawa, Staropolanka 2000), świetne restauracje oraz atrakcje lokalne sprawiają, że ludzie chętnie wracają. Hotel && SPA*****, ponad 100 km szlaków i tras turystycznych, 6 parków (Zdrojowy, Centralny, Szachowy, Różaneczników, Józefa oraz Leśny), jedyna w Polsce Aleja Gwiazd Koszykówki oraz Deptak z ponad 20 punktami gastronomicznymi, przedzielony Bystrzycą Dusznicką, oświetlony nocą oryginalnymi lampami, co nadaje wyjątkowy klimat. Świetne miejsce na apartamenty turystyczne! Plan zagospodarowania przestrzennego określa jej przeznaczenie symbolem MT/ ZP 1 ( obiekty i usługi związane z obsługą ruchu turystycznego w terenach zieleni urządzonej). Działka w pełni uzbrojona Pod hotel, pensjonat, lub uzdrowisko. Zapraszamy
dodana 01.12.2019, zmieniona: 02.12.2019
Góra Kalwaria, Góra Kalwaria

mieszkanie na sprzedaż
337 640 zł
4600zł/m2
3 pokoje 73 m2 piętro: 1/3
! NOWA INWESTYCJA !!! KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Do sprzedania NOWE mieszkanie w Górze Kalwarii o powierzchni 73,4 m2 położone na 1 piętrze 3 piętrowego bloku. W skład nieruchomości wchodzą: przedpokój, kuchnia, łazienka, duży salon oraz dwie sypialnie. Mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą, balkonem o powierzchni 5,25 m2, oraz komórką lokatorską (dodatkowo płatne 5.000zł), położone na nowym, zamkniętym i strzeżonym osiedlu, które jest pięknie zagospodarowane: kostka, zieleń, iglaki, krzewy, huśtawki, place zabaw dla dzieci, w okolicy punkty handlowe, usługowe, apteka, szkoły, przedszkola, nowoczesny basen z zapleczem sportowym (boisko ze sztuczną nawierzchnią). Bardzo prosty dojazd do Warszawy, przez Piaseczno, czyli przedłużeniem ul. Puławskiej, lub przez Konstancin, przedłużeniem Wisłostrady. Blisko komunikacja publiczna - także autobusy podmiejskie czerwoniaki - linia 742 jadące do metra Wilanowska, przystanki w odległości ok. 200 m, ok. 1500m do kolejki podmiejskiej kursującej bezpośrednio do Warszawy. Samochodem jedziemy ok. 20 km. do granic Warszawy. Czynsz ok.3zł/m2. Miejsce postojowe - garaż zewnętrzny zadaszony dodatkowo płatny 9000zł. STRONA ŚWIATA południowo-zachodnia. Całkowity koszt zakupu lokalu mieszkalnego z komórką lokatorską, miejscem postojowym oraz tarasem to kwota 351.640zł. Istnieje mozliwość całkowitego wykończenia mieszkania. Posiadamy klucze do mieszkania - zapraszamy do oglądania. KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Tylko u nas największy wybór mieszkań w naszym mieście, które znamy jak własną kieszeń. Na spotkaniu możemy więcej powiedzieć o mieście, o szkołach, przedszkolu, o komunikacji do Warszawy, ogólnie o życiu i problemach dnia codziennego. Opiekun oferty: Andrzej Laśkiewicz 791 420 680 ------------------------------------------------------------------------- DALAR Nieruchomości, tel/fax (22) 716 0000, [email protected] więcej informacji, podobnych ofert, zdjęć, mapka oraz możliwy film na naszej stronie firmowej dalar: dalar.pl Przyjedź, zobacz, porównaj - podpowiemy i doradzimy. Zapraszamy do naszego biura w godz. 10:00 - 18:00 (pon-pt), w sobotę od 10:00 - 14:00 Agenci jeżeli mogą, telefony komórkowe odbierają w godz. 8:00 - 21:30 ------------------------------------------------------------------------- KREDYT ----- KREDYT ----- KREDYT Oferujemy Państwu także bezpłatną pomoc w uzyskaniu najtańszych oraz najlepszych kredytów hipotecznych - ok. 20 banków - profesjonalni doradcy z doświadczeniem - szybkie sprawdzanie zdolności kredytowej - nie czekaj, wejdź już dziś na stronę: dalar.pl/kredyty i wyślij zapytanie - przeczytaj także opinie i rekomendacje zadowolonych klientów, oni już korzystali z doradców - oszczędzasz czas i pieniądze - to doradcy załatwią za Ciebie wszystkie formalności Więcej informacji na stronie firmowej: dalar.pl (zakładka kredyty) ------------------------------------------------------------------------- Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w nich zawarte mają jedynie charakter informacyjny.
dodana 11.11.2019, zmieniona: 02.09.2020

Pozostałe ogłoszenia

Warszawa
Dickensa
lokal na wynajem
399 zł
133zł/m2
3 m2 piętro: 2/14
biuro wirtualne na 13 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskiej Ochocie niedaleko Parku Marka Kotańskiego i ul. Dickensa, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro wirtualne w 3 opcjach: Biuro wirtualne w 2 opcjach: 1.Biuro wirtualne (od 399 PLN/miesiąc); -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -możliwość korzystania ze wszystkich obiektów operatora: sala konferencyjna, biuro prywatne (za dodatkowa opłatą), 2.Biuro wirtualne Plus (od 462 PLN/miesiąc): -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -dostęp do prywatnych powierzchni biurowych nawet pięć dni w miesiącu aby pracować, spotykać się z klientami lub prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, Umowa: Czas trwania umowy do ustalenia. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Białostocka
lokal na wynajem
399 zł
133zł/m2
3 m2 piętro: 2/5
biuro wirtualne w nowoczesnym biurowcu na Pradze Północ, w okolicach ul. Białostockiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Biuro wirtualne w 2 opcjach: 1.Biuro wirtualne (od 399 PLN/miesiąc); -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -możliwość korzystania ze wszystkich obiektów operatora: sala konferencyjna, biuro prywatne (za dodatkowa opłatą), 2.Biuro wirtualne Plus (od 462 PLN/miesiąc): -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -dostęp do prywatnych powierzchni biurowych nawet pięć dni w miesiącu aby pracować, spotykać się z klientami lub prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, Umowa: Czas trwania umowy do ustalenia. Opis budynku: 8-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 4 000 m2 powierzchni do wynajęcia. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, stacja kolei podmiejskiej Warszawa Wileńska oraz stacja II linii metra Dworzec Wileński. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
399 zł
133zł/m2
3 m2 piętro: 1/7
biuro wirtualne na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro wirtualne w 2 opcjach: 1.Biuro wirtualne (od 399 PLN/miesiąc); -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -możliwość korzystania ze wszystkich obiektów operatora: sala konferencyjna, biuro prywatne (za dodatkowa opłatą), 2.Biuro wirtualne Plus (od 462 PLN/miesiąc): -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -dostęp do prywatnych powierzchni biurowych nawet pięć dni w miesiącu aby pracować, spotykać się z klientami lub prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, Umowa: Czas trwania umowy do ustalenia. Opis budynku: Budynek oferujący około 1 700 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej do wynajęcia. Lokalizacja: W pobliżu znajdują się liczne instytucje rządowe i finansowe, takie gmach sejmu czy największa w tej części Europy Giełda Papierów Wartościowych. To prestiżowa lokalizacja idealna zarówno dla małych i średnich, ale również korporacyjnych przedsiębiorstw. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Mokotowska
lokal na wynajem
399 zł
133zł/m2
3 m2 piętro: 5/18
biuro wirtualne na 7 piętrze w nowoczesnym biurowca w Śródmieściu, niedaleko ul. Mokotowskiej i metra Politechnika, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro wirtualne w 2 opcjach: 1.Biuro wirtualne (od 399 PLN/miesiąc); -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -możliwość korzystania ze wszystkich obiektów operatora: sala konferencyjna, biuro prywatne (za dodatkowa opłatą), 2.Biuro wirtualne Plus (od 462 PLN/miesiąc): -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -dostęp do prywatnych powierzchni biurowych nawet pięć dni w miesiącu aby pracować, spotykać się z klientami lub prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, Umowa: Czas trwania umowy do ustalenia. Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: Stacja Metra Politechnika i najbliższy przystanek autobusowy oddalone są zaledwie o 20m od wejścia do biurowca. W najbliższej okolicy znaleźć można liczne restauracje i kawiarnie, idealne na lunch lub biznesowe spotkanie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
399 zł
133zł/m2
3 m2 piętro: 3/11
biuro wirtualne na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro wirtualne w 2 opcjach: 1.Biuro wirtualne (od 399 PLN/miesiąc); -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -możliwość korzystania ze wszystkich obiektów operatora: sala konferencyjna, biuro prywatne (za dodatkowa opłatą), 2.Biuro wirtualne Plus (od 462 PLN/miesiąc): -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -dostęp do prywatnych powierzchni biurowych nawet pięć dni w miesiącu aby pracować, spotykać się z klientami lub prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, Umowa: Czas trwania umowy do ustalenia. Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Mokotowska
lokal na wynajem
399 zł
133zł/m2
3 m2 piętro: 5/18
biuro wirtualne na 7 piętrze w nowoczesnym biurowca w Śródmieściu, niedaleko ul. Mokotowskiej i metra Politechnika, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro wirtualne w 2 opcjach: 1.Biuro wirtualne (od 399 PLN/miesiąc); -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -możliwość korzystania ze wszystkich obiektów operatora: sala konferencyjna, biuro prywatne (za dodatkowa opłatą), 2.Biuro wirtualne Plus (od 462 PLN/miesiąc): -adres do rejestracji firmy, -skanowanie lub przekazywanie korespondencji przychodzącej za dodatkową opłatą, -Lokalny numer telefonu; odbiór połączeń w imieniu firmy, -dostęp do prywatnych powierzchni biurowych nawet pięć dni w miesiącu aby pracować, spotykać się z klientami lub prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, Umowa: Czas trwania umowy do ustalenia. Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: Stacja Metra Politechnika i najbliższy przystanek autobusowy oddalone są zaledwie o 20m od wejścia do biurowca. W najbliższej okolicy znaleźć można liczne restauracje i kawiarnie, idealne na lunch lub biznesowe spotkanie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Unii Lubelskiej
lokal na wynajem
35 zł
5zł/m2
7 m2 piętro: 2/6
salka spotkań dla 2 osób na warszawskim Mokotowie, blisko Pl.Unii Lubelskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Możliwy dostęp do salek wieczorem i w weekendy. Salka konferencyjna w budynku o mieszanym charakterze (mieszkania, biura, lokale usługowe i handlowe na parterze). Możliwość płatności kartą płatniczą. Dostosowanie układu sali do wymagań klientów. Standard: -projektor i flipchart w cenie, -darmowe WiFi, -bezpłatna kawa, herbata, woda, -dostęp za pomocą smartfona, -dostęp do drukarki/ksero/skanera, Możliwość wynajmu sali wieczorem oraz w weekendy. Cena jest uzależniona od ilości godzin oraz pory dnia, i wynosi: -za 1 godzinę: 35 PLN Wynajmujący oferuje również inne usługi wspierające prowadzenie biznesu: -biuro wirtualne -coworking -księgowość Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
40 zł
6zł/m2
7 m2 piętro: 4/39
blisko stacji metra Rondo ONZ ----------------------------------- gabinet na spotkanie dla 2 osób w nowoczesnym śródmiejskim biurowcu klasy w okolicach Ronda ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Gabinet klimatyzowany, dwa stanowiska pracy, dostęp do wi-fi oraz aneksu kuchennego. Wynajem możliwy jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 po uprzedniej rezerwacji. Przy salach konferencyjnych zaaranżowano przestrzeń foyer dającą możliwość odpoczynku podczas dużych spotkań, wyposażoną w komfortowe, niskie kanapy i profesjonalny ekspres. Niezależnie od tego, czy potrzebują Państwo sali na godziny czy na cały dzień, wszystkie udogodnienia, bez żadnych ograniczeń, są do Państwa dyspozycji. Koszty najmu sali w cenach netto: -1 godzina: 40 PLN -cały dzień: 230 PLN W cenie jest aromatyczna kawa, dostęp do WiFi i obsługa spotkania przez pracowników recepcji. Opis powierzchni serwisowanej: Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą. Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy. Lokalizacja: Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ. Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Tamka
lokal na wynajem
40 zł
5zł/m2
8 m2 piętro: 3/5
salka spotkań dla 4 osób w kameralnym budynku biurowym na Powiślu, w okolicy ul. Tamka,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Sala ze stołem konferencyjnym oraz czterema fotelami znajdująca się w budynku biurowym w Śródmieściu. W sali tablica szklana, telewizor z wejściem HDMI. Sala wewnętrzna, przeszklona, w sali wertikale. Sala klimatyzowana. Wynajem salki możliwy jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 po uprzedniej rezerwacji. W ofercie otrzymują Państwo: -salę przygotowaną do spotkania, -obsługę recepcyjną, -zaparzenie kawy i herbaty, -podanie wody, -dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego, -możliwość skorzystania z ekranu do wyświetlania prezentacji i filmów, -infrastrukturę do telekonferencji, -flipcharty, -rolety w przeszklonych salach. Niezależnie od tego, czy potrzebują Państwo sali na godziny czy na cały dzień, wszystkie udogodnienia, bez żadnych ograniczeń, są do Państwa dyspozycji. Koszty najmu sali ( w cenach netto): -1 godzina: 40 PLN -cały dzień: 288 PLN W cenie jest aromatyczna kawa, dostęp do WiFi i obsługa spotkania przez pracowników recepcji. Opis powierzchni serwisowanej: Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych. Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię. Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie. Lokalizacja: Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
80 zł
11zł/m2
7 m2 piętro: 3/21
salka spotkań dla 4 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Rakowieckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Wyposażenie: -Telewizor LCD podłączenie przez HDMI, -white board (Boardroom z AV), -klimatyzacja. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking podziemny: -5 PLN każda godzina. Płatność indywidualna. -opłata miesięczna:750/850 PLN netto/stanowisko Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: kilkanaście linii tramwajowych, autobusowych oraz metro. Dojazd do ścisłego centrum, w okolice Dworca Centralnego PKP, zajmuje tylko 5 minut. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania : [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Słowackiego
lokal na wynajem
385 zł
55zł/m2
7 m2 piętro: 3/5
blisko stacji Metro Marymont --------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow. 7 m2, na 3 piętrze okolice ul. Słowackiego na warszawskim Żoliborzu,niedaleko Hali Marymonckiej i stacji Metro Marymont poleca Property Office (tel. 731-321-117,, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność od zaraz. Pokój biurowy z wejściem z korytarza. Lokal dobrze doświetlony światłem dziennym za sprawą dużych okien, częściowo otwieranych. Panele na podłodze. Toalety (damska oraz męska) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 385 PLN, Cena zawiera: ogrzewanie, energia elektryczna, woda, sprzątanie, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -budynek nie ma własnego parkingu, -możliwość korzystania z miejsc przy ulicy: strefa płatnego parkowania, -Parking P+R Metro Marymont w niedalekiej odległości od budynku, Umowa: -czas nieokreślony, -kaucja, Opis budynku: Budynek biurowo-usługowy. Lokalizacja: Sąsiedztwo budownictwa mieszkaniowego oraz punktów gastronomicznych, usługowych i handlowych (Hala Marymoncka). Doskonały dostęp do komunikacji miejskiej: Sąsiedztwo stacji metra Marymont, linie tramwajowe i autobusowe. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Siekierki
Bartycka
lokal na wynajem
2 500 zł
50zł/m2
50 m2 piętro: 1/2
lokal umeblowany ----------------------- biuro o pow. 50 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Bartyckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność -od zaraz. Lokal składający się z dwóch pokoi biurowych i korytarzyku. Dobre doświetlenie światłem dziennym. Klimatyzacja. Alarm. Powierzchnia z meblami po poprzednim Najemcy. Meble mogą pozostać w lokalu za jednorazową opłatą (wykup) w wys. 1.450,00 PLN. Meble są w bardzo dobrym stanie,zostały wykonane na wymiar wymiar (w 2 pomieszczeniach). Wejście do lokalu z korytarza. Wykładzina dywanowa na podłodze. Otwierane okna. Rolety okienne. Ogrzewanie elektryczne. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Pomieszczenia socjalne (toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Informacja o firmie Najemcy przy wejściu głównym do budynku. Możliwość umieszczenia logotypu Najemcy na budynku (po uzgodnieniu z Wynajmującym). Recepcja: Kurierzy mogą zostawiać przesyłki na recepcji; jest tez możliwość pozostawienia tam przesyłki aby kurier ją odebrał. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2000 PLN, W czynsz zostały wliczone: energia elektryczna (przy standardowym zużyciu), ogrzewanie oraz sprzątanie pokoi biurowych i powierzchni wspólnych, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku. Parking: -bezpłatne stanowiska naziemne na terenie obiektu, -miejsca dedykowane w cenie 80 PLN netto/miesiąc, -stanowiska dla rowerów. Umowa: -czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc, -wypowiedzenie 1 miesiąc, Opis obiektu: Obiekt biurowo-użytkowy na warszawskim Mokotowie. Budynki otacza teren zielony. Lokalizacja: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: przystanek autobusowy w niedalekiej odległości od obiektu Sprawny dojazd samochodem prywatnym. Budynki wielorodzinne oraz jednorodzinne w otoczeniu obiektu. Budexpo (centrum materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz) mieści się w odległości kilku minut od obiektu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Siekierki
Bartycka
lokal na wynajem
1 000 zł
50zł/m2
20 m2 piętro: 2/2
1-pokojowy lokal biurowy o pow. 20 m2 na 2 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Bartyckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność -od zaraz. Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Wykładzina dywanowa na podłodze. Otwierane okna. Rolety okienne. Ogrzewanie elektryczne. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Meble: Wynajmujący daje możliwość bezpłatnego skorzystania z mebli biurowych pozostawionych przez poprzednich Najemców. Pomieszczenia socjalne (toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Informacja o firmie Najemcy przy wejściu głównym do budynku. Możliwość umieszczenia logotypu Najemcy na budynku (po uzgodnieniu z Wynajmującym). Recepcja: Kurierzy mogą zostawiać przesyłki na recepcji; jest tez możliwość pozostawienia tam przesyłki aby kurier ją odebrał. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1000 PLN, W czynsz zostały wliczone: energia elektryczna (przy standardowym zużyciu), ogrzewanie oraz sprzątanie pokoi biurowych i powierzchni wspólnych, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku. Parking: -bezpłatne stanowiska naziemne na terenie obiektu, -miejsca dedykowane w cenie 80 PLN netto/miesiąc, -stanowiska dla rowerów. Umowa: -czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc, -wypowiedzenie 1 miesiąc, Opis obiektu: Obiekt biurowo-użytkowy na warszawskim Mokotowie. Budynki otacza teren zielony. Lokalizacja: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: przystanek autobusowy w niedalekiej odległości od obiektu Sprawny dojazd samochodem prywatnym. Budynki wielorodzinne oraz jednorodzinne w otoczeniu obiektu. Budexpo (centrum materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz) mieści się w odległości kilku minut od obiektu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Tamka
lokal na wynajem
40 zł
6zł/m2
7 m2 piętro: 3/5
gabinet na spotkanie dla 2 osób w kameralnym budynku biurowym na Powiślu, w okolicy ul. Tamka, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Gabinet klimatyzowany, dwa stanowiska pracy, dostęp do wi-fi oraz aneksu kuchennego Wynajem salki możliwy jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 po uprzedniej rezerwacji. Niezależnie od tego, czy potrzebują Państwo sali na godziny czy na cały dzień, wszystkie udogodnienia, bez żadnych ograniczeń, są do Państwa dyspozycji. Koszty najmu sali ( w cenach netto): -1 godzina: 40 PLN -cały dzień: 230 PLN W cenie jest aromatyczna kawa, dostęp do WiFi i obsługa spotkania przez pracowników recepcji. Opis powierzchni serwisowanej: Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych. Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię. Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie. Lokalizacja: Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Niezaprzeczalną zaletą lokalizacji jest bliskość drugiej linii metra - stacja Powiśle znajduje się w odległości ok 400 metrów od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Bankowy
lokal na wynajem
79 zł
11zł/m2
7 m2 piętro: 1/7
gabinet na spotkanie dla 4 osób w śródmiejskim biurowcu, w okolicach Placu Bankowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Gabinet klimatyzowany, trzy lub cztery stanowiska pracy, dostęp do wi-fi oraz aneksu kuchennego Wynajem sali możliwy jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 po uprzedniej rezerwacji. Koszty najmu sali ( w cenach netto): -1 godzina: 70 PLN -cały dzień: 460 PLN Niezależnie od tego, czy potrzebują Państwo sali na godziny czy na cały dzień, wszystkie udogodnienia, bez żadnych ograniczeń, są do Państwa dyspozycji. W cenie jest aromatyczna kawa, dostęp do WiFi i obsługa spotkania przez pracowników recepcji. Parking: -podziemny 800 zł netto. -parking w okolicy biura 350 zł netto. -parking dla rowerów na tyłach budynku, Opis powierzchni serwisowanej: Biura na powierzchni serwisowanej gwarantują kameralną atmosferę pracy w samym centrum Warszawy. W ofercie znajdują się klimatyzowane i wyposażone gabinety, przeszklone sale konferencyjne, recepcja oraz aneks kuchenny. Zalety lokalizacji: Budynek położony w ścisłym centrum miasta w tzw. Centralnym Obszarze Biznesu, tuż przy dwóch stacjach metra Świętokrzyska i Ratusz Arsenał oraz przy kilku liniach autobusowych i tramwajowych. Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
6 300 zł
485zł/m2
13 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy serwisowany dla 3 osób w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -6300 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021