oferty nieruchomości

sortuj
Polanica Zdrój

działka na sprzedaż
4 036 620 zł
490zł/m2
8238 m2
Bardzo atrakcyjna działka budowlana, narożnik ul. Zdrojowej i ul. Górskiej z przeznaczeniem na Hotel, Uzdrowisko
Na sprzedaż działka w bardzo dobrej lokalizacji w Polanicy Zdrój! Okolica jest atrakcyjna turystycznie ze względu na liczne uzdrowiska ( Duszniki Zdrój, Kudowa Zdrój, Lądek Zdrój, Polanica Zdrój, Długopole Zdrój oraz przepiękne szlaki turystyczne. Stanowi także świetną bazę wypadową do Czech (trasa do Pragi zajmuję ok 2,5h w jedną stronę). Sama Polanica ostatnio bardzo się rozwija i przyciąga coraz większą liczbę turystów, jak i mieszkańców - 3 nowe inwestycje deweloperskie ( praktycznie w pełni wyprzedane, choć wciąż w budowie). Duży wpływ ma na to na pewno bliskość Zieleńca, Czarnogóry i Czech, ale to właśnie łagodny klimat podgórski, miejscowe wody mineralne ( m.in. Wielka Pieniawa, Staropolanka 2000), świetne restauracje oraz atrakcje lokalne sprawiają, że ludzie chętnie wracają. Hotel && SPA*****, ponad 100 km szlaków i tras turystycznych, 6 parków (Zdrojowy, Centralny, Szachowy, Różaneczników, Józefa oraz Leśny), jedyna w Polsce Aleja Gwiazd Koszykówki oraz Deptak z ponad 20 punktami gastronomicznymi, przedzielony Bystrzycą Dusznicką, oświetlony nocą oryginalnymi lampami, co nadaje wyjątkowy klimat. Świetne miejsce na apartamenty turystyczne! Plan zagospodarowania przestrzennego określa jej przeznaczenie symbolem MT/ ZP 1 ( obiekty i usługi związane z obsługą ruchu turystycznego w terenach zieleni urządzonej). Działka w pełni uzbrojona Pod hotel, pensjonat, lub uzdrowisko. Zapraszamy
dodana 01.12.2019, zmieniona: 02.12.2019
Krems in Kärnten

obiekt na sprzedaż
5 171 636 zł
1616zł/m2
3200 m2
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji
Hotel 3 gwiastkowy w Karyntji, English Below polozony besposrednio przy stokach zjazdowych i wyciagach do cwiczen,besposrednio przy szkolce narciarskiej,100m od stacji wyciagow kanapowych w parku krajobrazowym na wysokosci 1550m.n.p.m. w pieknej narciarskiej miescowosci w Austri. Budynek znajduje sie na dzialce o powierzchni 3200m2 ograniczony z dwuch stron gorskimi potokami,i lasem. Budynek jest po kapitalnym remoncie i z pelnym wyposazeniem. 18 pokoi(16 dwuosobowych,2 trzyosobowe ) z lazienkami(meble,dzwi, z masywnego drzewa pasujace do Alpejskiego Hotelu),z plaskimi duzymi telewisorami. Restauracja,sala sniadaniowa,pomieszczenie na gry,Sauna,Narciarnia,pokoje dla pracownikow i,bardzo dobrze wyposazona w urzadzenia gastronomiczne kuchnia oras luksusowe(ok 150m) mieszkanie dla wlasciciela ,garaz,3 kaporty,duzy parking,wiele magazynków. Okazja,szybka sprzedaz mozliwa. Cena netto 1200000,00 Ein 3-Sterne-Hotel in Kärnten, direkt an den Pisten und Übungsliften, direkt an der Skischule, 100 m von der Bahnstation(Doppelsessel und Viersessel Liften) im Nationalpark Nockbergen auf 1550 m Seehöhe in einem schönen Skigebiet in Österreich. Das Gebäude befindet sich auf einem 3200 m2 großen Grundstück, das an zwei Seiten von Gebirgsbächen und Wald begrenzt ist. Das Gebäude ist komplett renoviert und komplett ausgestattet. 18 Zimmer (16 Doppelzimmer, 2 Dreibettzimmer) mit Badezimmern (Möbel, Türen, massives Holz passend zum Alpenhotel) und großen Flachbildfernsehern. Restaurant, Frühstücksraum, Spielzimmer, Sauna, Ski Raum, Mitarbeiterzimmer und sehr gut ,Komplet ausgestattet mit Gastrogeräten, Restaurant Küche, lukseriöse Wohnung für Besitzer (ca. 150m), Garage, 3 Carports, großer Parkplatz, viele Abstellräumen Schnäppchen, schneller Verkauf möglich. Nettopreis: 1.200.000,00 ----------------------------- A 3-star hotel in Carinthia, located directly at the downhill slopes and exercise lifts, directly at the ski school, 100m from the sofa-lift station in the landscape park at an altitude of 1550m above sea level. in a beautiful ski resort in Austria. The building is located on a plot of 3200m2 bounded on two sides by mountain streams and forest. The building is completely renovated and fully equipped. 18 rooms (16 doubles, 2 triples) with bathrooms (furniture, , massive wood matching the Alpine Hotel), with flat large televisions. Restaurant, breakfast room, games room, sauna, ski room, rooms for employees and, very well equipped with gastronomy equipment, luxury kitchen (approx. 150m) flat for the owner, garage, 3 cabins, large parking lot Bargain, Net price: 1,200,000.00
dodana 09.01.2021
Góra Kalwaria, Góra Kalwaria

mieszkanie na sprzedaż
337 640 zł
4600zł/m2
3 pokoje 73 m2 piętro: 1/3
! NOWA INWESTYCJA !!! KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Do sprzedania NOWE mieszkanie w Górze Kalwarii o powierzchni 73,4 m2 położone na 1 piętrze 3 piętrowego bloku. W skład nieruchomości wchodzą: przedpokój, kuchnia, łazienka, duży salon oraz dwie sypialnie. Mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą, balkonem o powierzchni 5,25 m2, oraz komórką lokatorską (dodatkowo płatne 5.000zł), położone na nowym, zamkniętym i strzeżonym osiedlu, które jest pięknie zagospodarowane: kostka, zieleń, iglaki, krzewy, huśtawki, place zabaw dla dzieci, w okolicy punkty handlowe, usługowe, apteka, szkoły, przedszkola, nowoczesny basen z zapleczem sportowym (boisko ze sztuczną nawierzchnią). Bardzo prosty dojazd do Warszawy, przez Piaseczno, czyli przedłużeniem ul. Puławskiej, lub przez Konstancin, przedłużeniem Wisłostrady. Blisko komunikacja publiczna - także autobusy podmiejskie czerwoniaki - linia 742 jadące do metra Wilanowska, przystanki w odległości ok. 200 m, ok. 1500m do kolejki podmiejskiej kursującej bezpośrednio do Warszawy. Samochodem jedziemy ok. 20 km. do granic Warszawy. Czynsz ok.3zł/m2. Miejsce postojowe - garaż zewnętrzny zadaszony dodatkowo płatny 9000zł. STRONA ŚWIATA południowo-zachodnia. Całkowity koszt zakupu lokalu mieszkalnego z komórką lokatorską, miejscem postojowym oraz tarasem to kwota 351.640zł. Istnieje mozliwość całkowitego wykończenia mieszkania. Posiadamy klucze do mieszkania - zapraszamy do oglądania. KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI AGENCJI. Wynagrodzenie pośrednika płaci tylko sprzedający! Tylko u nas największy wybór mieszkań w naszym mieście, które znamy jak własną kieszeń. Na spotkaniu możemy więcej powiedzieć o mieście, o szkołach, przedszkolu, o komunikacji do Warszawy, ogólnie o życiu i problemach dnia codziennego. Opiekun oferty: Andrzej Laśkiewicz 791 420 680 ------------------------------------------------------------------------- DALAR Nieruchomości, tel/fax (22) 716 0000, [email protected] więcej informacji, podobnych ofert, zdjęć, mapka oraz możliwy film na naszej stronie firmowej dalar: dalar.pl Przyjedź, zobacz, porównaj - podpowiemy i doradzimy. Zapraszamy do naszego biura w godz. 10:00 - 18:00 (pon-pt), w sobotę od 10:00 - 14:00 Agenci jeżeli mogą, telefony komórkowe odbierają w godz. 8:00 - 21:30 ------------------------------------------------------------------------- KREDYT ----- KREDYT ----- KREDYT Oferujemy Państwu także bezpłatną pomoc w uzyskaniu najtańszych oraz najlepszych kredytów hipotecznych - ok. 20 banków - profesjonalni doradcy z doświadczeniem - szybkie sprawdzanie zdolności kredytowej - nie czekaj, wejdź już dziś na stronę: dalar.pl/kredyty i wyślij zapytanie - przeczytaj także opinie i rekomendacje zadowolonych klientów, oni już korzystali z doradców - oszczędzasz czas i pieniądze - to doradcy załatwią za Ciebie wszystkie formalności Więcej informacji na stronie firmowej: dalar.pl (zakładka kredyty) ------------------------------------------------------------------------- Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w nich zawarte mają jedynie charakter informacyjny.
dodana 11.11.2019, zmieniona: 02.09.2020

Pozostałe ogłoszenia

Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
9 400 zł
448zł/m2
21 m2 piętro: 1/7
5-osobowe biuro serwisowane w Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -9400 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
25 500 zł
418zł/m2
61 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy serwisowany dla 15 osób w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -25500 PLN Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
54 200 zł
434zł/m2
125 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy serwisowany dla 31 osób w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -54200 Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Szczęśliwicka
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 13/14
biuro serwisowane dla 1 osoby na 13 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Szczęśliwickiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: do ustalenia - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Lokalizacja: W pobliżu budynku znajdują się środki transportu miejskiego, Dworzec Warszawa Ochota oraz galerie handlowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
1 750 zł
292zł/m2
6 m2 piętro: 1/7
biuro serwisowane dla 1 osoby w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -1750 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Oferuje ok. 7 000 m2 ekskluzywnej powierzchni biurowej klasy A+ mieszczącej się na dwóch nadbudowanych kondygnacjach. Wśród udogodnień dla najemców znajdują się m.in. 3 sale konferencyjne i sala eventowa na 250 osób. Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 1/5
lokal biurowy serwisowany dla 1 osoby na 1 piętrze nowoczesnego biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach stacji metra Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych, dostępne 24/7. Oferta skierowana zarówno do start-upów, małych lokalnych firm oraz przedstawicieli międzynarodowych korporacji, którzy poszukują miejsc do kreatywnej pracy. Wszystkie biura charakteryzują się nowoczesnym, wspierającym komfort pracy designem i są podzielone na strefy umożliwiające pracę w skupieniu, spotkania biznesowe czy wspólne posiłki z innymi użytkownikami przestrzeni biurowej. Razem z wysokiej klasy powierzchnią biurową, Najemca otrzymuje dostęp do urządzeń biurowych. Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja 2 miesiące, Zalety budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne prysznice, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: W najbliższej okolicy zlokalizowane są liczne przystanki tramwajowe i autobusowe oraz postoje taksówek jak również stacja metra Świętokrzyska, gdzie krzyżują się 2 linie metra: M1 oraz M2. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 14/23
biuro serwisowane dla 1 osoby na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Słomińskiego
lokal na wynajem
599 zł
150zł/m2
4 m2
na 4 dni -------------------- biurko w coworkingowym open space (cztery razy w tygodniu) w biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko we wspólnej przestrzeni biurowej, co daje możliwość pracy w przyjaznym otoczeniu czy powzięcia nowych kontaktów biznesowych. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. Najemca ma zapewnione: -dostęp do szybkiego internetu i urządzeń biurowych, -korzystanie ze strefy chilloutu z wygodnymi kanapami czy huśtawkami, gdzie możesz oderwać się od komputera i napić pysznej kawy. -do rozmów biznesowych i telekonferencji przygotowane są specjalne budki telefoniczne, -obsługa recepcyjna, -dostęp do salek spotkań i sal konferencyjnych (darmowy godziny/rabat w cenie). Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Koszty najmu za 1 biurko 4 razy w tygodniu -1 miesiąc: 599 PLN Budynek podlega pod: Pierwszy US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek mieszkalno-biurowy, oferujący około 13 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Zalety lokalizacji: Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Sąsiedztwo galerii handlowej Arkadia z bardzo dużą ilością punktów handlowych, usługowych gastronomicznych. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Pasaż Ursynowski
lokal na wynajem
399 zł
100zł/m2
4 m2 piętro: 11
3 dni w tygodniu ------------------------ stanowisko do pracy w coworkingu w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko w komfortowej przestrzeni biurowej, co daje możliwość pracy w profesjonalnym otoczeniu czy powzięcia nowych kontaktów biznesowych. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. Najemca ma zapewnione: -dostęp do szybkiego internetu i urządzeń biurowych, -korzystanie ze strefy chilloutu z wygodnymi kanapami czy huśtawkami, gdzie możesz oderwać się od komputera i napić pysznej kawy. -do rozmów biznesowych i telekonferencji przygotowane są specjalne budki telefoniczne, -obsługa recepcyjna, -dostęp do salek spotkań i sal konferencyjnych (darmowy godziny/rabat w cenie). Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Koszty najmu za 1 biurko 3 razy w tygodniu to 399 PLN/mies. Inne zalety: Rejestracja spółka i 500 PLN + opłaty sądowe Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Pasaż Ursynowski
lokal na wynajem
49 zł
12zł/m2
4 m2 piętro: 11
na 1 dzień ------------------------- biurko w coworkingu (jeden dzień) w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko w komfortowej przestrzeni biurowej, co daje możliwość pracy w profesjonalnym otoczeniu czy powzięcia nowych kontaktów biznesowych. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. Najemca ma zapewnione: -dostęp do szybkiego internetu i urządzeń biurowych, -korzystanie ze strefy chilloutu z wygodnymi kanapami czy huśtawkami, gdzie możesz oderwać się od komputera i napić pysznej kawy. -do rozmów biznesowych i telekonferencji przygotowane są specjalne budki telefoniczne, -obsługa recepcyjna, -stałe, spersonalizowane miejsce pracy ,czyli stałe biurko (dla pakietu miesięcznego), -dostęp do salek spotkań i sal konferencyjnych (darmowy godziny/rabat w cenie). . Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Odpłatność za 1 dzień to 49 PLN netto. Inne zalety: Rejestracja spółka i 500 PLN + opłaty sądowe Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
680 zł
170zł/m2
4 m2 piętro: 3/11
biurko w przestrzeni współdzielonej (coworking) na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Miejsce do pracy we współdzielonej przestrzeni biurowej. Abonament zapewnia dostęp do biurka w przestrzeni współdzielonej lub biurze typu open plan. Najemca ma do wyboru 2 opcje: 1.Biurko we współdzielonej przestrzeni, na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy (hot desk), 2.Prywatne biurko w przestrzeni współdzielonej z wszystkimi korzyściami standardowego biura. Do dyspozycji telefon z prywatną linią telefoniczną. Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 680 PLN za osobę miesięcznie. Każdy pakiet umożliwia korzystanie z w pełni wyposażonej przestrzeni do pracy oraz pomieszczeń socjalnych, umeblowania, szybkiego łącza internetowego i recepcji. Najemca (za dodatkową odpłatnością w wysokości 195 PLN netto) ma do dyspozycji również dobrze wyposażoną kuchnię z dostępem do napojów z lodówką, kuchenką mikrofalową (w wybranych lokalizacjach) oraz sprzętem do przygotowywania herbaty i kawy. Najemca może wybrać dostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu. W ramach abonamentu Najemca zyskuje: -dostęp do przestrzeni coworkingowej w lokalizacjach operatora nie tylko w Warszawie, ale i w innych większych miastach nie tylko w Polsce, ale i na świecie; -bezpieczne łącze Wi-Fi, -gniazdka elektryczne do ładowania telefonu i laptopa. -dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki, -Personel recepcji powita gości, -10% rabatu w przypadku rezerwacji sali konferencyjnej za pośrednictwem portalu internetowego; Umowa: Minimalny okres to umowa na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia. Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Czerniakowska
lokal na wynajem
680 zł
170zł/m2
4 m2 piętro: 1/6
biurko w coworkingu w budynku biurowym w okolicach ul. Czerniakowskiej na warszawskim Mokotowie,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Miejsce do pracy we współdzielonej przestrzeni biurowej. Abonament zapewnia dostęp do biurka w przestrzeni współdzielonej lub biurze typu open plan. Najemca ma do wyboru 2 opcje: 1.Biurko we współdzielonej przestrzeni, na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy (hot desk), 2.Prywatne biurko w przestrzeni współdzielonej z wszystkimi korzyściami standardowego biura. Do dyspozycji telefon z prywatną linią telefoniczną. Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 680 PLN za osobę miesięcznie. Każdy pakiet umożliwia korzystanie z w pełni wyposażonej przestrzeni do pracy oraz pomieszczeń socjalnych, umeblowania, szybkiego łącza internetowego i recepcji. Najemca (za dodatkową odpłatnością w wysokości 195 PLN netto) ma do dyspozycji również dobrze wyposażoną kuchnię z dostępem do napojów z lodówką, kuchenką mikrofalową (w wybranych lokalizacjach) oraz sprzętem do przygotowywania herbaty i kawy. Najemca może wybrać dostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu. W ramach abonamentu Najemca zyskuje: -dostęp do przestrzeni coworkingowej w lokalizacjach operatora nie tylko w Warszawie, ale i w innych większych miastach nie tylko w Polsce, ale i na świecie; -bezpieczne łącze Wi-Fi, -gniazdka elektryczne do ładowania telefonu i laptopa. -dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki, -Personel recepcji powita gości, -10% rabatu w przypadku rezerwacji sali konferencyjnej za pośrednictwem portalu internetowego; Umowa: Minimalny okres to umowa na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia. Parking: W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych. -Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia. W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej. Udogodnienia dla mam: Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży. Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
180 zł
60zł/m2
3 m2 piętro: 3/3
biuro wirtualne do rejestracji firmy w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Adres do rejestracji siedziby firmy bez konieczności ponoszenia kosztów wynajmu powierzchni biurowej. Oferta jest skierowana zarówno dla właśnie powstających firm, jak i tych, które już działają. Klienci otrzymują elastyczny dostęp do infrastruktury biurowej, z której mogą skorzystać według indywidualnych potrzeb. Przeszkolony personel recepcji zadba o korespondencję oraz odbierze telefon w imieniu Państwa firmy. Wysokość opłaty miesięcznej ustalana jest indywidualnie i zależy głównie od opcji dodatkowych, jak: -rejestracja siedziby firmy -logo firmy w lobby centrum biznesowego -osobista szafka na dokumenty -dedykowana linia telefoniczna Miesięczna opłata netto to 180 PLN. Dodatkowe usługi wliczone w miesięczną opłatę: -Odbiór korespondencji przez recepcję centrum biznesowego. -W cenę dedykowanej linii telefonicznej jest wliczony odbiór przez personel na recepcji 70 połączeń telefonicznych w miesiącu w imieniu Państwa firmy. Czas trwania umowy-do ustalenia. Opis budynku: Doskonale odrestaurowana kamienica z XIX wieku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Polecam i zapraszam do oglądania : [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Słomińskiego
lokal na wynajem
179 zł
60zł/m2
3 m2 piętro: 11
biuro wirtualne w biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępne od zaraz. Zakres usługi: -adres do rejestracji firmy, -adres korespondencyjny, -odbiór poczty, -powiadomienie mailem o korespondencji, -wysyłanie korespondencji, -zniżka na sal spotkań w wysokości 10 % Miesięczny koszt biura: 179 PLN/mies.; a z dodatkową opcją skanowania przychodzącej korespondencji: 199 PLN/mies. Rabaty w opłatach za płatności 6-cio czy 12-to miesięczne. Budynek podlega pod: Pierwszy US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, Zalety lokalizacji: Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Sąsiedztwo galerii handlowej Arkadia z bardzo dużą ilością punktów handlowych, usługowych gastronomicznych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021