oferty nieruchomości

sortuj
Warszawa
Tamka
lokal na wynajem
40 zł
5zł/m2
8 m2 piętro: 3/5
salka spotkań dla 4 osób w kameralnym budynku biurowym na Powiślu, w okolicy ul. Tamka,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Sala ze stołem konferencyjnym oraz czterema fotelami znajdująca się w budynku biurowym w Śródmieściu. W sali tablica szklana, telewizor z wejściem HDMI. Sala wewnętrzna, przeszklona, w sali wertikale. Sala klimatyzowana. Wynajem salki możliwy jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 po uprzedniej rezerwacji. W ofercie otrzymują Państwo: -salę przygotowaną do spotkania, -obsługę recepcyjną, -zaparzenie kawy i herbaty, -podanie wody, -dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego, -możliwość skorzystania z ekranu do wyświetlania prezentacji i filmów, -infrastrukturę do telekonferencji, -flipcharty, -rolety w przeszklonych salach. Niezależnie od tego, czy potrzebują Państwo sali na godziny czy na cały dzień, wszystkie udogodnienia, bez żadnych ograniczeń, są do Państwa dyspozycji. Koszty najmu sali ( w cenach netto): -1 godzina: 40 PLN -cały dzień: 288 PLN W cenie jest aromatyczna kawa, dostęp do WiFi i obsługa spotkania przez pracowników recepcji. Opis powierzchni serwisowanej: Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych. Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię. Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie. Lokalizacja: Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
80 zł
11zł/m2
7 m2 piętro: 3/21
salka spotkań dla 4 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Rakowieckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Wyposażenie: -Telewizor LCD podłączenie przez HDMI, -white board (Boardroom z AV), -klimatyzacja. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking podziemny: -5 PLN każda godzina. Płatność indywidualna. -opłata miesięczna:750/850 PLN netto/stanowisko Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: kilkanaście linii tramwajowych, autobusowych oraz metro. Dojazd do ścisłego centrum, w okolice Dworca Centralnego PKP, zajmuje tylko 5 minut. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania : [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Słowackiego
lokal na wynajem
385 zł
55zł/m2
7 m2 piętro: 3/5
blisko stacji Metro Marymont --------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow. 7 m2, na 3 piętrze okolice ul. Słowackiego na warszawskim Żoliborzu,niedaleko Hali Marymonckiej i stacji Metro Marymont poleca Property Office (tel. 731-321-117,, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność od zaraz. Pokój biurowy z wejściem z korytarza. Lokal dobrze doświetlony światłem dziennym za sprawą dużych okien, częściowo otwieranych. Panele na podłodze. Toalety (damska oraz męska) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 385 PLN, Cena zawiera: ogrzewanie, energia elektryczna, woda, sprzątanie, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -budynek nie ma własnego parkingu, -możliwość korzystania z miejsc przy ulicy: strefa płatnego parkowania, -Parking P+R Metro Marymont w niedalekiej odległości od budynku, Umowa: -czas nieokreślony, -kaucja, Opis budynku: Budynek biurowo-usługowy. Lokalizacja: Sąsiedztwo budownictwa mieszkaniowego oraz punktów gastronomicznych, usługowych i handlowych (Hala Marymoncka). Doskonały dostęp do komunikacji miejskiej: Sąsiedztwo stacji metra Marymont, linie tramwajowe i autobusowe. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Siekierki
Bartycka
lokal na wynajem
2 500 zł
50zł/m2
50 m2 piętro: 1/2
lokal umeblowany ----------------------- biuro o pow. 50 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Bartyckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność -od zaraz. Lokal składający się z dwóch pokoi biurowych i korytarzyku. Dobre doświetlenie światłem dziennym. Klimatyzacja. Alarm. Powierzchnia z meblami po poprzednim Najemcy. Meble mogą pozostać w lokalu za jednorazową opłatą (wykup) w wys. 1.450,00 PLN. Meble są w bardzo dobrym stanie,zostały wykonane na wymiar wymiar (w 2 pomieszczeniach). Wejście do lokalu z korytarza. Wykładzina dywanowa na podłodze. Otwierane okna. Rolety okienne. Ogrzewanie elektryczne. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Pomieszczenia socjalne (toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Informacja o firmie Najemcy przy wejściu głównym do budynku. Możliwość umieszczenia logotypu Najemcy na budynku (po uzgodnieniu z Wynajmującym). Recepcja: Kurierzy mogą zostawiać przesyłki na recepcji; jest tez możliwość pozostawienia tam przesyłki aby kurier ją odebrał. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2000 PLN, W czynsz zostały wliczone: energia elektryczna (przy standardowym zużyciu), ogrzewanie oraz sprzątanie pokoi biurowych i powierzchni wspólnych, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku. Parking: -bezpłatne stanowiska naziemne na terenie obiektu, -miejsca dedykowane w cenie 80 PLN netto/miesiąc, -stanowiska dla rowerów. Umowa: -czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc, -wypowiedzenie 1 miesiąc, Opis obiektu: Obiekt biurowo-użytkowy na warszawskim Mokotowie. Budynki otacza teren zielony. Lokalizacja: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: przystanek autobusowy w niedalekiej odległości od obiektu Sprawny dojazd samochodem prywatnym. Budynki wielorodzinne oraz jednorodzinne w otoczeniu obiektu. Budexpo (centrum materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz) mieści się w odległości kilku minut od obiektu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Siekierki
Bartycka
lokal na wynajem
1 000 zł
50zł/m2
20 m2 piętro: 2/2
1-pokojowy lokal biurowy o pow. 20 m2 na 2 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Bartyckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność -od zaraz. Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Wykładzina dywanowa na podłodze. Otwierane okna. Rolety okienne. Ogrzewanie elektryczne. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Meble: Wynajmujący daje możliwość bezpłatnego skorzystania z mebli biurowych pozostawionych przez poprzednich Najemców. Pomieszczenia socjalne (toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Informacja o firmie Najemcy przy wejściu głównym do budynku. Możliwość umieszczenia logotypu Najemcy na budynku (po uzgodnieniu z Wynajmującym). Recepcja: Kurierzy mogą zostawiać przesyłki na recepcji; jest tez możliwość pozostawienia tam przesyłki aby kurier ją odebrał. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1000 PLN, W czynsz zostały wliczone: energia elektryczna (przy standardowym zużyciu), ogrzewanie oraz sprzątanie pokoi biurowych i powierzchni wspólnych, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku. Parking: -bezpłatne stanowiska naziemne na terenie obiektu, -miejsca dedykowane w cenie 80 PLN netto/miesiąc, -stanowiska dla rowerów. Umowa: -czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc, -wypowiedzenie 1 miesiąc, Opis obiektu: Obiekt biurowo-użytkowy na warszawskim Mokotowie. Budynki otacza teren zielony. Lokalizacja: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: przystanek autobusowy w niedalekiej odległości od obiektu Sprawny dojazd samochodem prywatnym. Budynki wielorodzinne oraz jednorodzinne w otoczeniu obiektu. Budexpo (centrum materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz) mieści się w odległości kilku minut od obiektu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Tamka
lokal na wynajem
40 zł
6zł/m2
7 m2 piętro: 3/5
gabinet na spotkanie dla 2 osób w kameralnym budynku biurowym na Powiślu, w okolicy ul. Tamka, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Gabinet klimatyzowany, dwa stanowiska pracy, dostęp do wi-fi oraz aneksu kuchennego Wynajem salki możliwy jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 po uprzedniej rezerwacji. Niezależnie od tego, czy potrzebują Państwo sali na godziny czy na cały dzień, wszystkie udogodnienia, bez żadnych ograniczeń, są do Państwa dyspozycji. Koszty najmu sali ( w cenach netto): -1 godzina: 40 PLN -cały dzień: 230 PLN W cenie jest aromatyczna kawa, dostęp do WiFi i obsługa spotkania przez pracowników recepcji. Opis powierzchni serwisowanej: Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych. Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię. Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie. Lokalizacja: Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Niezaprzeczalną zaletą lokalizacji jest bliskość drugiej linii metra - stacja Powiśle znajduje się w odległości ok 400 metrów od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Bankowy
lokal na wynajem
79 zł
11zł/m2
7 m2 piętro: 1/7
gabinet na spotkanie dla 4 osób w śródmiejskim biurowcu, w okolicach Placu Bankowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Gabinet klimatyzowany, trzy lub cztery stanowiska pracy, dostęp do wi-fi oraz aneksu kuchennego Wynajem sali możliwy jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 po uprzedniej rezerwacji. Koszty najmu sali ( w cenach netto): -1 godzina: 70 PLN -cały dzień: 460 PLN Niezależnie od tego, czy potrzebują Państwo sali na godziny czy na cały dzień, wszystkie udogodnienia, bez żadnych ograniczeń, są do Państwa dyspozycji. W cenie jest aromatyczna kawa, dostęp do WiFi i obsługa spotkania przez pracowników recepcji. Parking: -podziemny 800 zł netto. -parking w okolicy biura 350 zł netto. -parking dla rowerów na tyłach budynku, Opis powierzchni serwisowanej: Biura na powierzchni serwisowanej gwarantują kameralną atmosferę pracy w samym centrum Warszawy. W ofercie znajdują się klimatyzowane i wyposażone gabinety, przeszklone sale konferencyjne, recepcja oraz aneks kuchenny. Zalety lokalizacji: Budynek położony w ścisłym centrum miasta w tzw. Centralnym Obszarze Biznesu, tuż przy dwóch stacjach metra Świętokrzyska i Ratusz Arsenał oraz przy kilku liniach autobusowych i tramwajowych. Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
6 300 zł
485zł/m2
13 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy serwisowany dla 3 osób w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -6300 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
9 400 zł
448zł/m2
21 m2 piętro: 1/7
5-osobowe biuro serwisowane w Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -9400 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
25 500 zł
418zł/m2
61 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy serwisowany dla 15 osób w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -25500 PLN Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
54 200 zł
434zł/m2
125 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy serwisowany dla 31 osób w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -54200 Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Szczęśliwicka
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 13/14
biuro serwisowane dla 1 osoby na 13 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Szczęśliwickiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: do ustalenia - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Lokalizacja: W pobliżu budynku znajdują się środki transportu miejskiego, Dworzec Warszawa Ochota oraz galerie handlowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
pl. Piłsudskiego
lokal na wynajem
1 750 zł
292zł/m2
6 m2 piętro: 1/7
biuro serwisowane dla 1 osoby w ,Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto: -1750 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Oferuje ok. 7 000 m2 ekskluzywnej powierzchni biurowej klasy A+ mieszczącej się na dwóch nadbudowanych kondygnacjach. Wśród udogodnień dla najemców znajdują się m.in. 3 sale konferencyjne i sala eventowa na 250 osób. Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 1/5
lokal biurowy serwisowany dla 1 osoby na 1 piętrze nowoczesnego biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach stacji metra Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych, dostępne 24/7. Oferta skierowana zarówno do start-upów, małych lokalnych firm oraz przedstawicieli międzynarodowych korporacji, którzy poszukują miejsc do kreatywnej pracy. Wszystkie biura charakteryzują się nowoczesnym, wspierającym komfort pracy designem i są podzielone na strefy umożliwiające pracę w skupieniu, spotkania biznesowe czy wspólne posiłki z innymi użytkownikami przestrzeni biurowej. Razem z wysokiej klasy powierzchnią biurową, Najemca otrzymuje dostęp do urządzeń biurowych. Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja 2 miesiące, Zalety budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne prysznice, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: W najbliższej okolicy zlokalizowane są liczne przystanki tramwajowe i autobusowe oraz postoje taksówek jak również stacja metra Świętokrzyska, gdzie krzyżują się 2 linie metra: M1 oraz M2. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
1 100 zł
183zł/m2
6 m2 piętro: 14/23
biuro serwisowane dla 1 osoby na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Słomińskiego
lokal na wynajem
599 zł
150zł/m2
4 m2
na 4 dni -------------------- biurko w coworkingowym open space (cztery razy w tygodniu) w biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko we wspólnej przestrzeni biurowej, co daje możliwość pracy w przyjaznym otoczeniu czy powzięcia nowych kontaktów biznesowych. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. Najemca ma zapewnione: -dostęp do szybkiego internetu i urządzeń biurowych, -korzystanie ze strefy chilloutu z wygodnymi kanapami czy huśtawkami, gdzie możesz oderwać się od komputera i napić pysznej kawy. -do rozmów biznesowych i telekonferencji przygotowane są specjalne budki telefoniczne, -obsługa recepcyjna, -dostęp do salek spotkań i sal konferencyjnych (darmowy godziny/rabat w cenie). Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Koszty najmu za 1 biurko 4 razy w tygodniu -1 miesiąc: 599 PLN Budynek podlega pod: Pierwszy US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek mieszkalno-biurowy, oferujący około 13 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Zalety lokalizacji: Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Sąsiedztwo galerii handlowej Arkadia z bardzo dużą ilością punktów handlowych, usługowych gastronomicznych. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021