oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Mszczonowska
lokal na wynajem

438 m2
lokal na usługi/gastronomię o pow. 438 m2 na parterze w nowoczesnym biurowcu klasy B+ na Ochocie w okolicach centrum handlowego Blue City,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal h znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskiej Ochocie, w okolicach centrum handlowego Blue City. Open space do aranżacji przez Najemcę zgodnie z jego potrzebami. Powierzchnia może być przeznaczona również na gastronomię. Powierzchnia usytuowana w pasażu wewnętrznym.Przeszklone witryny wychodzą na korytarz. Najemca może oczywiście wynająć lokal w stanie istniejącym bez dokonywania zmian. Wejście z wewnętrznego korytarza w budynku. Brak okien. Przeszklone drzwi. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 12 EUR/m2 (do negocjacji) -opłaty eksploatacyjne: 19,43 PLN/m2, -koszt zużytych mediów według liczników Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Wysokość czynszu jest do negocjacji w zależności od: -długości umowy najmu, -koncepcji biznesowej Najemcy, Najemcy mają do dyspozycji ogólnodostępną bezpłatną sieć Wi-Fi. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -Operatorzy obecnie występujący w budynku: Netia, Orange, T-Mobile, ATM, UPC. Dodatkowo każdy najemca ma możliwość wprowadzenia do budynku własnego operatora. Parking: Niededykowane miejsca parkingowe: -Podziemne 65 EUR/miejsce/miesiąc -Naziemne 50 EUR/miejsce/miesiąc Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Zalety lokalizacji: Odległość 5 min. jazdy samochodem od centrum Warszawy,. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

520 m2
Lokal handlowo-usługowy o pow. 520 m2 na parterze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów,w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność - od zaraz Lokal na handel, usługi czy na gastronomię, znajdujący się na parterze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Postępu. Obecnie jest to open space z możliwością dostosowania do potrzeb Najemcy. Istnieje opcja wydzielenia mniejszego modułu. Stan deweloperski. Wysokość: około 4 m Witryny z trzech stron. Możliwość wystawienia ogródka przy lokalu (teren należy do Wynajmującego). Wynajmujący wyraża zgodę na alkohol w lokalu. Wejścia zarówno z zewnątrz jak i od środka budynku. Najemca nie ponosi kosztów związanych z przygotowaniem wentylacji oraz separatorów tłuszczu; pozostaje to po stronie Wynajmującego. Wynajmujący potrzebuje 3-4 miesięcy od momentu podpisania przez obie strony wiążącej umowy najmu i uzgodnionej finalnej wersji planu aranżacji wnętrza. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 15 EUR/m2 (do ustalenia), -opłaty eksploatacyjne: 21,85 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Wysokość czynszu jest do negocjacji w zależności od: -długości umowy najmu, -koncepcji biznesowej Najemcy, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -Operatorzy obecnie występujący w budynku: ATM, T-Mobile, Netia, Orange, Exatel, UPC. Dodatkowo każdy najemca ma możliwość wprowadzenia do budynku własnego operatora. Parking: Parking z dostępem wykorzystującym system identyfikacji tablic rejestracyjnych samochodów. -70 EUR/stanowisko w garażu podziemnym, -65 EUR/miejsce niededykowane, Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Grzybowska
lokal na wynajem

487 m2 piętro: 5/7
lokal biurowy o pow.487 m2 na 5 piętrze w kameralnym biurowcu kl.A w Śródmieściu, w okolicach ul.Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Grzybowskiej. Powierzchnia do zaaranżowania zgodnie z potrzebami Najemcy w ramach budżetu uzgodnionego z Wynajmującym. Obecnie powierzchnia w podziale na: -open space, -duże pokoje biurowe, -korytarz, -pomieszczenia pomocnicze, Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -klimatyzacja -uchylne okna Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 8279 EUR, -koszty eksploatacyjne: 22,45 PLN /m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 441 m2 Powierzchnia brutto: 487 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Parking: 150 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony- min. 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy, oferujący około 12 400 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia na 7 kondygnacjach naziemnych i 2 podziemnych. Możliwość wynajmu nowoczesnej i w pełni wyposażonej sali konferencyjnej. W budynku znajduje się centrum medyczne, restauracja, placówka banku, apteka, salon ekskluzywnej odzieży oraz udogodnienia dla najemców korzystających z rowerów tj. prysznice oraz stojaki zewnętrzne oraz w garażu podziemnym. W budynku mieści się m.in. placówka medyczna. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Grzybowska
lokal na wynajem

272 m2 piętro: 2/7
moduł biurowy o pow. 272 m2 na 2 piętrze w kameralnym biurowcu kl.A w Śródmieściu, w okolicach ul.Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Grzybowskiej. Powierzchnia do zaaranżowania zgodnie z potrzebami Najemcy w ramach budżetu uzgodnionego z Wynajmującym. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -klimatyzacja -uchylne okna Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 4488 EUR, -koszty eksploatacyjne: 22,45 PLN /m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 236 m2 Powierzchnia brutto: 272 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Parking: 150 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony- min. 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy, oferujący około 12 400 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia na 7 kondygnacjach naziemnych i 2 podziemnych. Możliwość wynajmu nowoczesnej i w pełni wyposażonej sali konferencyjnej. W budynku znajduje się centrum medyczne, restauracja, placówka banku, apteka, salon ekskluzywnej odzieży oraz udogodnienia dla najemców korzystających z rowerów tj. prysznice oraz stojaki zewnętrzne oraz w garażu podziemnym. W budynku mieści się m.in. placówka medyczna. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Grzybowska
lokal na wynajem

526 m2 piętro: 2/7
klimatyzowany lokal biurowy o pow.526 m2 na 2 piętrze w kameralnym biurowcu kl.A w Śródmieściu, w okolicach ul.Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Grzybowskiej. Powierzchnia do zaaranżowania zgodnie z potrzebami Najemcy w ramach budżetu uzgodnionego z Wynajmującym. Obecny podział powierzchni: -open space, -9 pokoi biurowych różnej wielkości, -korytarz, -salka konferencyjna, -aneks kuchenny, -magazynek, Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -klimatyzacja -uchylne okna Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 8942 EUR, -koszty eksploatacyjne: 22,45 PLN /m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 457 m2 Powierzchnia brutto: 526 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Parking: 150 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony- min. 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy, oferujący około 12 400 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia na 7 kondygnacjach naziemnych i 2 podziemnych. Możliwość wynajmu nowoczesnej i w pełni wyposażonej sali konferencyjnej. W budynku znajduje się centrum medyczne, restauracja, placówka banku, apteka, salon ekskluzywnej odzieży oraz udogodnienia dla najemców korzystających z rowerów tj. prysznice oraz stojaki zewnętrzne oraz w garażu podziemnym. W budynku mieści się m.in. placówka medyczna. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Grzybowska
lokal na wynajem

77 m2 piętro: 1/7
biuro o pow. 77 m2 m2 na 1 piętrze w kameralnym biurowcu kl.A w Śródmieściu, w okolicach ul.Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Grzybowskiej. Powierzchnia do zaaranżowania zgodnie z potrzebami Najemcy w ramach budżetu uzgodnionego z Wynajmującym. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -klimatyzacja -uchylne okna Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1271 EUR, -koszty eksploatacyjne: 22,45 PLN /m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 60 m2 Powierzchnia brutto: 77 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Parking: 150 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony- min. 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy, oferujący około 12 400 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia na 7 kondygnacjach naziemnych i 2 podziemnych. Możliwość wynajmu nowoczesnej i w pełni wyposażonej sali konferencyjnej. W budynku znajduje się centrum medyczne, restauracja, placówka banku, apteka, salon ekskluzywnej odzieży oraz udogodnienia dla najemców korzystających z rowerów tj. prysznice oraz stojaki zewnętrzne oraz w garażu podziemnym. W budynku mieści się m.in. placówka medyczna. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Grzybowska
lokal na wynajem

387 m2
atrakcyjny lokal handlowo-usługowy o pow. 387 m2 na parterze w kameralnym biurowcu kl.A w Śródmieściu, w okolicach ul.Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal handlowo-usługowy do aranżacji przez Najemcę, znajdujący się na parterze budynku biurowo-usługowego. Obecnie jest to podział na open space, 3 gabinety biurowe, pomieszczenia socjlane. Wysokość: 3,80 m2 Duże witryny od strony ulicy. Wejście od strony ulicy, jak również od strony hallu recepcyjnego biurowca. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 6579 EUR, -koszty eksploatacyjne: 22,45 PLN /m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 358 m2 Powierzchnia brutto: 387 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: 150 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony- min. 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy, oferujący około 12 400 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia na 7 kondygnacjach naziemnych i 2 podziemnych. W budynku mieści się m.in. placówka medyczna. W niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Popularna
lokal na wynajem

230 m2 piętro: 5/7
lokal biurowy o pow. 230 m2 na 5 piętrze w nowoczesnym budynku biurowym na warszawskich Włochach w okolicach ul. Popularnej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze budynku biurowego na warszawskich Włochach. Powierzchnia do wydzielenia z większego modułu. Lokal w wysokim standardzie, do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy: open space, gabinety. Budynek oferuje powierzchnie biurowe w komfortowym standardzie wykończenia, w tym klimatyzację, podwieszane sufity, podnoszone podłogi i otwierane okna. Wynajmujący oferuje pomoc dedykowanego kierownika projektu do prac wykończeniowych. Doskonałe miejsce dla firm zainteresowanych wynajęciem na konkurencyjnych warunkach nowoczesnej powierzchni biurowych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2875 EUR, -koszty eksploatacyjne: 16 PLN/m2 -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (6 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. -Wi-Fi dla gości Parking W garażu podziemnym znajdują się 82 miejsca postojowe, a przed budynkiem 13 miejsc parkingowych. -80 EUR/stanowisko/miesiąc, -W budynku znajdują się stojaki na rowery oraz prysznice, Umowa: -czas określony: 3-5 lat -kaucja w wysokości 3- miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Biurowiec klasy A, oferujący na wynajem około 6 600 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej. Budynek składa się z 6 kondygnacji naziemnych i 2 podziemnych. Typowa powierzchnia piętra wynosi około 1300 m2. W budynku znajdują: palarnia, baby room oraz łazienki dla niepełnosprawnych. Standard budynku: -Okablowanie strukturalne, -BMS, -Serwerownia na każdym piętrze, -Strefa dla palących, Zalety lokalizacji: Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu biurowca znajdują się przystanki autobusowe i WKD. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
108 300 zł
471zł/m2
230 m2 piętro: 2/9
lokal biurowy serwisowany dla 57 osób na 2 piętrze w nowoczesnym budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz Prywatne, w pełni wyposażone biuro, przeznaczone dla 50 osób. Na powierzchni wydzielone zostały gabinety biurowe zewnętrzne i wewnętrzne), trzy salki spotkań oraz aneks kuchenny. Pokoje biurowe zewnętrzne mają dostęp do światła dziennego: okna. Pokoje wewnętrzne mają przeszklone ściany na korytarz wewnętrzny. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy. Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Na powierzchni wydzielono dwie prywatne salki konferencyjne. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Opłata miesięczna netto za lokal dla 50 osób to 108300 PLN netto/mie. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -nielimitowane godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania (5.000 stron w ramach abonamentu) i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem

230 m2 piętro: 10/46
lokal biurowy o pow. 230 m2 na 10 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana na 10 piętrze śródmiejskiego biurowca,w okolicach Dworca PKP Warszawa Centralna. Lokal do zaaranżowania zgodnie z potrzebami Najemcy w ramach budżetu uzgodnionego z Wynajmującym. Okres przygotowania powierzchni dla Najemcy wynosi około 4 miesięcy. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -Podział powierzchni ściankami lub open space -klimatyzacja -uchylne okna Sala konferencyjna: Do dyspozycji Najemców są trzy sale o łącznej powierzchni 568 m2 . Rozsuwane ściany umożliwiają stworzenie sal łączonych w różnych konfiguracjach. Sale konferencyjne zostały wyposażone w nowe podłogi, sufity, oświetlenie, ściany przesuwne i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3450 EUR, -koszty eksploatacyjne: 22 PLN /m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (do ustalenia). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -203 podziemne miejsca parkingowe, -152 naziemne miejsca postojowe. -140/110 EUR netto/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas nieokreślony.określony ( do ustalenia)-kaucja w wysokości 3- miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Ubezpieczenie: Przez cały okres najmu,Najemca zobowiązany jest posiadać: -ubezpieczenie w odpowiednim zakresie od odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe związane z prowadzeniem działalności i korzystaniem z lokalu, -ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku. Opis budynku: 46-kondygnacyjny wieżowiec, oferujący do wynajęcia około 42 000 m2 atrakcyjnej powierzchni biurowej. W budynku funkcjonuje poczta, punkt przesyłek kurierskich, kiosk, oddziały trzech banków oraz barek, restauracja i kawiarnia. Zalety lokalizacji: Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Rzeczna
lokal na wynajem
14 820 zł
26zł/m2
570 m2
magazyn murowany o pow. 570 m2 na terenie kompleksu magazynowo-biurowego na warszawskim Targówku w okolicach ul.Rzecznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Magazyn murowany. Powierzchnia ogrzewana. Dostęp z rampy. Wysokość około 5 m Energia elektryczna w lokalu; brak siły. Beton na podłodze. Lokal doświetlony światłem dziennym: świetliki w dachu. Pomieszczenia socjalne znajdują się w sąsiednim budynku biurowym. Do magazynu przylega pomieszczenie o pow. 100 m2 z wjazdem z poziomu "0". Obydwa pomieszczenia mogą zostać połączone. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 14820 PLN, -energia elektryczna Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange na obiekcie, Sala konferencyjna: Najemcy mają do dyspozycji salę konferencyjną na parterze budynku biurowego, która pomieści do 12 osób. Sala jest dostępna całą dobę. Koszt najmu sali to 150 PLN netto/dzień. Parking: -naziemne stanowiska postojowe -decyduje zasada pierwszeństwa (brak dedykowanych stanowisk), -200 PLN/stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas nieokreślony -wypowiedzenie: 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks powierzchni magazynowych, biurowych, produkcyjnych i laboratoryjnych o łącznej powierzchni 13.500 m2. -Możliwość skorzystania z salki wypoczynkowo -konferencyjnej -parkingi dla samochodów osobowych oraz duży parking na zewnątrz dla samochodów ciężarowych. -bufet -monitoring 24h -teren ogrodzony, oświetlony i chroniony Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Podane ceny nie zawierają podatku VAT. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 ww.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Rzeczna
lokal na wynajem
4 680 zł
36zł/m2
130 m2 piętro: 1/2
biuro o pow. 130 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Targówku, w okolicach ul.Rzecznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal widny, z dużym oknem pomalowany na biało. Składa się z trzech pomieszczeń: open space + dwa gabinety. Ze względu na układ lokalu , istnieje możliwość podziału na mniejsze pokoje. Podana w ofercie powierzchnia jest powierzchnią brutto: uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych: korytarze, łazienki. Najemcy mają do dyspozycji salę konferencyjną na parterze budynku biurowego, która pomieści do 12 osób. Sala jest dostępna całą dobę. Koszt najmu sali to 150 PLN netto/dzień. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 4680 PLN, -ogrzewanie: około 7,60 PLN/m2 w sezonie grzewczym -ogrzewanie poza sezonem: około 1,45 PLN/m2 -media (prąd,CO,woda,kanalizacja) -śmieci, Dla firm zużywających dużo prądu, zakładany jest licznik. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku, Parking: -naziemne stanowiska postojowe -decyduje zasada pierwszeństwa (brak dedykowanych stanowisk), -200 PLN/stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas nieokreślony -wypowiedzenie: 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks powierzchni magazynowych, biurowych, produkcyjnych i laboratoryjnych o łącznej powierzchni 13.500 m2. Standard kompleksu: -Możliwość skorzystania z salki wypoczynkowo -konferencyjnej -parkingi dla samochodów osobowych oraz duży parking na zewnątrz dla samochodów ciężarowych. -bufet -monitoring 24h -teren ogrodzony, oświetlony i chroniony Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 ww.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Rzeczna
lokal na wynajem
551 zł
37zł/m2
15 m2 piętro: 1/2
samodzielny pokój biurowy o pow. 15,30 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Targówku, w okolicach ul.Rzecznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na terenie kompleksu biurowo-magazynowego. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Podana w ofercie powierzchnia jest powierzchnią brutto: uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych: korytarze, łazienki. Najemcy mają do dyspozycji salę konferencyjną na parterze budynku biurowego, która pomieści do 12 osób. Sala jest dostępna całą dobę. Koszt najmu sali to 150 PLN netto/dzień. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 36 PLN/m2, -ogrzewanie: około 100 PLN/mies. w sezonie grzewczym -ogrzewanie poza sezonem: około 35 PLN/mies. , -media (prąd,CO,woda,kanalizacja): około 50 PLN/mies. -śmieci, Dla firm zużywających dużo prądu, zakładany jest licznik. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku, Parking: -naziemne stanowiska postojowe -decyduje zasada pierwszeństwa (brak dedykowanych stanowisk), -200 PLN/stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas nieokreślony -wypowiedzenie: 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks powierzchni magazynowych, biurowych, produkcyjnych i laboratoryjnych o łącznej powierzchni 13.500 m2. Standard kompleksu: -Możliwość skorzystania z salki wypoczynkowo -konferencyjnej -parkingi dla samochodów osobowych oraz duży parking na zewnątrz dla samochodów ciężarowych. -bufet -monitoring 24h -teren ogrodzony, oświetlony i chroniony Budynek biurowy jest zlokalizowany na terenie kompleksu biurowo-magazynowego, który jest ogrodzony i strzeżony przez 24 godziny. Dodatkowo dla bezpieczeństwa Najemców teren jest monitorowany i patrolowany przez Agencję Ochrony. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Rzeczna
lokal na wynajem
598 zł
37zł/m2
16 m2 piętro: 1/2
gabinet biurowy o pow. 16,60 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Targówku, w okolicach ul.Rzecznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na terenie kompleksu biurowo-magazynowego. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Podana w ofercie powierzchnia jest powierzchnią brutto: uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych: korytarze, łazienki. Najemcy mają do dyspozycji salę konferencyjną na parterze budynku biurowego, która pomieści do 12 osób. Sala jest dostępna całą dobę. Koszt najmu sali to 150 PLN netto/dzień. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 598 PLN, -ogrzewanie: około 100 PLN/mies. w sezonie grzewczym -ogrzewanie poza sezonem: około 35 PLN/mies. , -media (prąd,CO,woda,kanalizacja): około 50 PLN/mies. -śmieci, Dla firm zużywających dużo prądu, zakładany jest licznik. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku, Parking: -naziemne stanowiska postojowe -decyduje zasada pierwszeństwa (brak dedykowanych stanowisk), -200 PLN/stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas nieokreślony -wypowiedzenie: 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks powierzchni magazynowych, biurowych, produkcyjnych i laboratoryjnych o łącznej powierzchni 13.500 m2. Standard kompleksu: -Możliwość skorzystania z salki wypoczynkowo -konferencyjnej -parkingi dla samochodów osobowych oraz duży parking na zewnątrz dla samochodów ciężarowych. -bufet -monitoring 24h -teren ogrodzony, oświetlony i chroniony Zalety lokalizacji: Budynek biurowy jest zlokalizowany na terenie kompleksu biurowo-magazynowego, który jest ogrodzony i strzeżony przez 24 godziny. Dodatkowo dla bezpieczeństwa Najemców teren jest monitorowany i patrolowany przez Agencję Ochrony. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Chełmska
lokal na wynajem
2 520 zł
40zł/m2
63 m2
3-pokojowy lokal biurowy o pow. 63 m2 na parterze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Chełmskiej i Centrum handlowego Panorama, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na parterze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Lokal składa się z trzech pokoi połączonych wewnętrznymi drzwiami oraz magazynku. Pokoje mają dostęp do światła dziennego; otwierane okna znajdują się od strony ulicy. Wykładzina na podłodze. Brak klimatyzacji. Lokal oddawany jest Najemy w stanie do wprowadzenia, czyli wyprana bądź wymieniona wykładzina oraz pomalowane ściany. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2520 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 10 PLN/m2, czyli 630 PLN; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z telekomunikacyjnym operatorem budynkowym (Virtua Operator). Sala konferencyjna: W budynku funkcjonuje operator dysponujący salą konferencyjną o powierzchni 46,00 m2 na około 40 osób. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -165 PLN/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks biurowy składający się z 2 budynków: 8-mio i 4-ro kondygnacyjnego. Budynek z windą. Dogodna lokalizacja na Mokotowie, w pobliżu trasy Siekierkowskiej pozwala na szybki dojazd do innych dzielnic zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Chełmska
lokal na wynajem
548 zł
42zł/m2
13 m2 piętro: 4/8
gabinet biurowy o pow. 13,69 m2 na 4 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Chełmskiej i Centrum handlowego Panorama, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ------------------------------------------ Klient nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Lokal składa się z jednego pokoju. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Brak klimatyzacji. Lokal oddawany jest Najemy w stanie do wprowadzenia, czyli wyprana bądź wymieniona wykładzina oraz pomalowane ściany. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: czyli 548 PLN -opłaty eksploatacyjne: 10 PLN/m2, czyli 136,90 PLN; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z telekomunikacyjnym operatorem budynkowym (Virtua Operator). Sala konferencyjna: W budynku funkcjonuje operator dysponujący salą konferencyjną o powierzchni 46,00 m2 na około 40 osób. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -195 PLN/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks biurowy składający się z 2 budynków: 8-mio i 4-ro kondygnacyjnego. Budynek z windą. Dogodna lokalizacja na Mokotowie, w pobliżu trasy Siekierkowskiej pozwala na szybki dojazd do innych dzielnic zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021