oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
1 125 zł
45zł/m2
25 m2 piętro: 5/9
nowa stawka czynszu ----------------------------- klimatyzowany lokal biurowy o pow.25 m2 na 5 piętrze w biurowcu w Śródmieściu, niedaleko stacji Metro Ratusz i Al. Jana Pawła II, poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 5 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Wertikale. Wykładzina na podłodze. Klimatyzacja. Sufity podwieszane. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety w korytarzu. Aneks kuchenny w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1125 PLN, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN /m2, -śmieci: 1,85 PLN/m2 Internet (umowa dodatkowa): Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Do dyspozycji Najemców jest 20 naziemnych miejsc parkingowych oraz stanowiska postojowe przy ulicy. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja Opis budynku: Zmodernizowany budynek biurowy oferujący ok. 1 000 m2. powierzchni biurowej do wynajęcia. Obiekt liczy 9 kondygnacji naziemnych oraz 1 kondygnację podziemną. Kondygnacja podziemna zarezerwowana jest na funkcje magazynowe. Ponad parterem oferującym powierzchnie handlowe wznoszą się kondygnacje biurowe. Zalety lokalizacji: Liczne połączenia tramwajowe, autobusowe oraz znajdujące się w pobliżu metro (stacja Ratusz Arsenał) umożliwiają łączność ze wszystkimi dzielnicami Warszawy. W pobliżu znajdują się liczne punkty usługowe, m.in. sklepy spożywcze, kawiarnie, restauracje Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
2 700 zł
45zł/m2
60 m2 piętro: 2/9
nowa stawka czynszu ----------------------------- klimatyzowany lokal biurowy o pow.60 m2 na 5 piętrze w biurowcu w Śródmieściu, niedaleko stacji Metro Ratusz i Al. Jana Pawła II, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 5 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. 3 pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Okna otwierane. Wertikale. Wykładzina na podłodze. Klimatyzacja. Sufity podwieszane. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety w korytarzu. Aneks kuchenny w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2700 PLN, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN /m2, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Internet (umowa dodatkowa): Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Brak sali konferencyjnej w budynku. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Zmodernizowany budynek biurowy oferujący ok. 1 000 m2. powierzchni biurowej do wynajęcia. Obiekt liczy 9 kondygnacji naziemnych oraz 1 kondygnację podziemną. Kondygnacja podziemna zarezerwowana jest na funkcje magazynowe. Ponad parterem oferującym powierzchnie handlowe wznoszą się kondygnacje biurowe. Zalety lokalizacji: Liczne połączenia tramwajowe, autobusowe oraz znajdujące się w pobliżu metro (stacja Ratusz Arsenał) umożliwiają łączność ze wszystkimi dzielnicami Warszawy. W pobliżu znajdują się liczne punkty usługowe, m.in. sklepy spożywcze, kawiarnie, restauracje Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
al. Wincentego Witosa
lokal na wynajem

294 m2
lokal biurowy o pow. 294 m2 na parterze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach Centrum Handlowego Panorama i ul. Idzikowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117 , mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność -od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze biurowca na warszawskim Mokotowie. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Wysokość: 2,7 m Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy. Wynajmujący potrzebuje ok. 5-6 miesięcy na przygotowanie powierzchni po podpisaniu Umowy Najmu. Standard powierzchni biurowej: -Energooszczędny system klimatyzacji i wentylacji, -Podwieszane sufity, -Przyjazne oświetlenie 500 lux, -Podniesione podłogi 10 cm, -Puszki podłogowe, -Rolety okienne, -Wykładzina w kaflach, -Optymalny dostęp światła dziennego, -Otwierane okna, -Optymalne moduły podziału powierzchni, -Czujniki dymu Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 14 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN/m2, -energia elektryczna Współczynnik powierzchni wspólnych: 5,25% Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Do dyspozycji najemców zaplanowano ok. 40 naziemnych i 620 podziemnych miejsc parkingowych oraz infrastrukturę dla rowerzystów:s zatnie i natryski. Umowa: -czas określony- 5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks składa się w budynków mieszkalnych oraz biurowo-usługowych wraz z szeregiem udogodnień. Atutem założenia jest przemyślana koncepcja zagospodarowania terenu. Budowa kompleksu przebiega etapami. W inwestycji przewidziano wewnętrzne patia oraz wspólne place pomiędzy budynkami. 7-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 14 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia w kompleksie biurowym. Zalety lokalizacji: Lokalizacja w pobliżu głównych szlaków komunikacyjnych, m.in. Wisłostrady i Trasy Siekierkowskiej. Sprawny dojazd do pozostałych dzielnic, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu liczne przystanki autobusowe, a w przyszłości połączenia tramwajowe. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 15 minut, do Lotniska Chopina w Warszawie ok. 20 minut. Nieduża odległość od centrum pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz hotelowej. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Czerniakowska
lokal na wynajem

119 m2 piętro: 1/6
lokal biurowy o pow. 119,60 m2 na 1 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Czerniakowskiej na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Wnętrze biura zostało zaprojektowane zgodnie z najwyższymi standardami w sposób zapewniający dowolną aranżację powierzchni, zgodnie z wymaganiami najemcy: open space, podział gabinetowy. Na lokal składają się 4 pokoje biurowe, rozmieszczone po dwóch stronach korytarza, oraz pomieszczenia socjalne. Lokal zaaranżowany, gotowy do wejścia. Klimatyzacja. Uchylne okna. Podnoszone podłogi. Podwieszane sufity. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 1136 EUR, -Koszty eksploatacji: 16 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 5,76% Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych. -Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia. Na parterze są dostępne lokale handlowo-usługowe z możliwością przeznaczenia na kiosk, kawiarnię czy gastronomię. Udogodnienia dla mam: Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży. Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble. Standard: Wszystkie powierzchnie biurowe mają duży dostęp do światła dziennego, świeżego powietrza oraz widoku na otaczający, nieprzesłonięty innymi budynkami krajobraz. W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej. Lokalizacja: Budynek zlokalizowany jest w centrum Dolnego Mokotowa, w bliskim sąsiedztwie kluczowych węzłów komunikacyjnych Warszawy, czyli Wisłostrady, ul. Sobieskiego i Trasy Siekierkowskiej. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Czerniakowska
lokal na wynajem

400 m2 piętro: 2/6
lokal biurowy o pow. 400 m2 na 2 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Czerniakowskiej na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Wnętrze biura zostało zaprojektowane zgodnie z najwyższymi standardami w sposób zapewniający dowolną aranżację powierzchni, zgodnie z wymaganiami najemcy: open space, podział gabinetowy. Lokal zaaranżowany, gotowy do wejścia. Klimatyzacja. Uchylne okna. Podnoszone podłogi. Podwieszane sufity. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 4000 EUR, -Koszty eksploatacji: 16 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 5,76% Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych. -Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia. Na parterze są dostępne lokale handlowo-usługowe z możliwością przeznaczenia na kiosk, kawiarnię czy gastronomię. Udogodnienia dla mam: Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży. Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble. Standard: Wszystkie powierzchnie biurowe mają duży dostęp do światła dziennego, świeżego powietrza oraz widoku na otaczający, nieprzesłonięty innymi budynkami krajobraz. W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej. Lokalizacja: Budynek zlokalizowany jest w centrum Dolnego Mokotowa, w bliskim sąsiedztwie kluczowych węzłów komunikacyjnych Warszawy, czyli Wisłostrady, ul. Sobieskiego i Trasy Siekierkowskiej. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Kasprzaka
lokal na wynajem
1 314 zł
57zł/m2
23 m2 piętro: 1/7
internet wliczony w czynsz --------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow.23,89 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na na terenie kompleksu biurowo-magazynowego na Woli w okolicach ul.Płockiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w kameralnym budynku na warszawskiej Woli niedaleko stacji Metro Płocka. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Wykładzina na podłodze. Ściany pomalowane na biało. Grzejniki z termoregulatorami,. Sufity podwieszane. Lampy rastrowe 500 luksów. klimatyzacja. Otwierane okna. Rozprowadzona sieć telefoniczna i komputerowa. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1314 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 20 PLN/m2, -opłata za klimatyzację z licznika Wliczone w cenę: energia elektryczna, współczynnik powierzchni wspólnej, woda, ogrzewanie, dostęp do internetu Parking: -61 naziemnych stanowisk parkingowych, -27 podziemnych miejsc parkingowych, -180 PLN/stanowisko/miesiąc, Lokalizacja w strefie płatnego parkowania. Umowa: -okres: do ustalenia -kaucja Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek biurowy o łącznej powierzchni najmu około 4 tys. m2. Każdy poziom oferuje powierzchnię ok.400- 600 m2. -recepcja na parterze w godz. 8-16 od pon. do pt, -dostęp do biura 24/7, -ochrona budynku Zalety lokalizacji: W pobliżu przebiega także zachodnia obwodnica miasta z trasami wylotowymi w kierunku Poznania, Łodzi, Katowic, Krakowa, Gdańska i Lublina. Bardzo dobry dostęp do środków komunikacji takich jak liczne linie tramwajowe i autobusowe. Dodatkowym atutem jest znajdująca się w pobliżu stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem

80 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy o pow. 80 m2 na 1 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Puławskiej blisko Toru Wyścigów Konnych na Służewcu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana na 1 pietrze mokotowskiego biurowca, w okolicach ul. Puławskiej. Kształt budynku oraz przeszklona fasada sprawiają, że biuro jest dobrze doświetlone i pozwalają na efektywne wykorzystanie powierzchni. W przypadku umowy najmu na 5 lat, Wynajmujący przygotuje powierzchnię według wytycznych Klienta w standardzie budynku. Informacja o każdym najemcy znajduje się na pylonie przed wejściem do budynku, a także na ekranie w recepcji głównej. Na lokal składają się: -open space, -salka konferencyjna, -gabinet biurowy, -pomieszczenie pomocnicze, W lokalu nie ma możliwości doprowadzenia wody. Brak ogólnodostępnego aneksu kuchennego w budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1000 EUR (cena do negocjacji), -koszty eksploatacyjne: 22,60 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 3,51% Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek oferuje 3 sale konferencyjne: dwie mieszczące do 15 osób i jedną na 40 osób. W każdej sali dostępny jest Internet bezprzewodowy (WiFi) oraz znajduje się nowoczesny sprzęt multimedialny telewizor lub projektor. Wszystkie salki konferencyjne są klimatyzowane. Parking: Do dyspozycji zmotoryzowanych Najemców oddano stanowiska parkingowe w garażu podziemnym,, -85 EUR/stanowisko/miesiąc, Przed budynkiem znajdują się stojaki na rowery, a na rowerzystów czeka szatnia i prysznic Umowa; -okres najmu: minimum 3 lata -kaucja 3 miesiące, Nowoczesny 9-piętrowy budynek biurowy klasy A o powierzchni około 13 700 m.kw. charakteryzujący się nowoczesną i dynamiczną bryłą. Parter budynku oprócz funkcji biurowych mieści punkty gastronomiczne lub handlowe. Informacja o każdym najemcy na pylonie przed wejściem do budynku, a także na ekranie w recepcji głównej. Powierzchnie biurowe i recepcja są dostępne dla najemców oraz ich gości 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Lokalizacja: Unikalne położenie budynku zapewnia doskonały dojazd do Centrum oraz do lotniska Okęcie - zarówno komunikacją miejską, jak również samochodem. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Jana Pawła Woronicza
lokal na wynajem

69 m2 piętro: 1/10
moduł biurowy o pow. 69 m2 na 1 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Woronicza, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie niedaleko stacji Metro Wierzbno. Powierzchnia do aranżacji przez Najemcę. Standard powierzchni biurowej: -Wykładzina, -Podwieszane sufity, -Okablowanie komputerowe, -Klimatyzacja: Klimakonwektor dwururowy, -Wysokość pomieszczenia (m): 2.6, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 932 EUR, -koszty eksploatacyjne: 19,50 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 6,46% Parking: Obiekt zapewnia łącznie 158 miejsc parkingowych: -131 naziemnych stanowisk parkingowych, -28 miejsc w garażu podzielnym. Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Nowoczesny 10-piętrowy budynek oferujący do wynajęcia ponad 8 500 m2 powierzchni biurowej. Powierzchnia typowego piętra wynosi około 750 m2. Standard budynku: Budynek został wyposażony w najnowsze systemy techniczne, oferuje przestronne, nowoczesne powierzchnie biurowe do wynajęcia,odpowiadające obiektom w standardzie A. Zalety lokalizacji: Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
1 598 zł
46zł/m2
35 m2 piętro: 7/9
nowa stawka czynszu ----------------------------- 2-pokojowy lokal biurowy o pow.35,50 m2 na 7 piętrze w biurowcu w Śródmieściu, niedaleko stacji Metro Ratusz i Al. Jana Pawła II,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od 10 sierpnia 2021 r. Lokal biurowy mieszczący się na 7 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Dwa gabinety biurowe połączone wewnętrznymi drzwiami. Okna otwierane. Wertikale. Wykładzina na podłodze. Klimatyzacja. Sufity podwieszane. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety w korytarzu. Aneks kuchenny w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1598 PLN, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN /m2, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Internet (umowa dodatkowa): Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Brak sali konferencyjnej w budynku. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Zmodernizowany budynek biurowy oferujący ok. 1 000 m2. powierzchni biurowej do wynajęcia. Obiekt liczy 9 kondygnacji naziemnych oraz 1 kondygnację podziemną. Kondygnacja podziemna zarezerwowana jest na funkcje magazynowe. Ponad parterem oferującym powierzchnie handlowe wznoszą się kondygnacje biurowe. Zalety lokalizacji: Liczne połączenia tramwajowe, autobusowe oraz znajdujące się w pobliżu metro (stacja Ratusz Arsenał) umożliwiają łączność ze wszystkimi dzielnicami Warszawy. W pobliżu znajdują się liczne punkty usługowe, m.in. sklepy spożywcze, kawiarnie, restauracje Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
3 861 zł
45zł/m2
85 m2 piętro: 7/9
nowa stawka czynszu ----------------------------- klimatyzowany lokal biurowy o pow.85,80 m2 na 7 piętrze w biurowcu w Śródmieściu, niedaleko stacji Metro Ratusz i Al. Jana Pawła II, poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od 30 września 2021 r. Lokal biurowy mieszczący się na 7 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu. Trzy pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Wejście z korytarza. Okna otwierane. Wertikale. Wykładzina na podłodze. Klimatyzacja. Sufity podwieszane. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety w korytarzu. Aneks kuchenny w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 3861 PLN, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN /m2, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Internet (umowa dodatkowa): Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Brak sali konferencyjnej w budynku. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Zmodernizowany budynek biurowy oferujący ok. 1 000 m2. powierzchni biurowej do wynajęcia. Liczne połączenia tramwajowe, autobusowe oraz znajdujące się w pobliżu metro (stacja Ratusz Arsenał) umożliwiają łączność ze wszystkimi dzielnicami Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Górczewska
lokal na wynajem
837 zł
36zł/m2
23 m2 piętro: 3/4
2-pokojowy lokal biurowo-magazynowy o pow. 23,91 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Górczewskiej i stacji metra Ks. Janusza, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowo-magazynowy zlokalizowany na 3 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Woli, w okolicach stacji metra Księcia Janusza. Dwa pokoje biurowo-magazynowe (10,27m2 oraz 13,64m2) połączone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna od strony północnej. Wykładzina na podłodze. Wejście z korytarza. Najemca wchodzi do lokalu w stanie istniejącym. Prace aranżacyjne Najemca może wykonać na swój koszt, który jest częściowo rozliczony w postaci okresu bezczynszowego. Toalety w korytarzu. Brak sali konferencyjnej w budynku Brak windy osobowej w budynku. W przypadku konieczności wtransportowania gabarytów czy towarów ciężkich, istnieje możliwość sporadycznego skorzystania z windy towarowej. Dostęp do lokalu bez ograniczeń czasowych. Możliwość umieszczeni tabliczki na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 837 PLN, -koszty eksploatacyjne ujęte w czynszu W przypadku korzystania z energii elektrycznej w zakresie ponad normę, zostanie doliczony ryczałt za prąd. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -lokal z przeznaczeniem dla firmy, Umowę można zawrzeć na czas określony ( najkrótszy termin 3 miesiące) lub niekreślony. Przy określonym czasie trwania umowy istnieje możliwość jej przedłużenia na kolejny okres lub czas nieokreślony. Przy umowie na czas nieokreślony okres wypowiedzenia każdej - ze stron 1 miesiąc ze skutkiem na koniec miesiąca. -brak kaucji Opis budynku: 5-kondygnacyjny budynek biurowy. Budynek bez windy osobowej. Możliwość skorzystania z windy towarowej, ale tylko w dni robocze do godziny 16ej. Budynek znajduje się poza strefą płatnego parkowania. Zalety lokalizacji: Lokalizacja w pobliżu licznych przystanków komunikacji miejskiej oraz stacji metra zapewnia sprawne połączenia z wszystkimi częściami miasta. -płatny parking strzeżony w sąsiedztwie-ochrona - Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Ostrobramska
lokal na wynajem
1 156 zł
50zł/m2
23 m2 piętro: 2/6
samodzielny lokal biurowy o pow.23,60 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskiej Pradze Południe w okolicach ulic: Ostrobramskiej i Kinowej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 2 pietrze budynku biurowego na warszawskiej Pradze Południe. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Pokój dobrze doświetlony światłem dziennym. Kształt prostokąta. Wykładzina na podłodze. Okna otwierane wychodzące na dziedziniec obiektu. Najemca otrzymuje powierzchnię w w stanie do wprowadzenia,czyli : ściany odmalowane na biało, wymieniona wykładzina. Dostęp do lokalu bez ograniczeń czasowych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1156 PLN, Czynsz zawiera wszystkie opłaty eksploatacyjne poza internetem, telefonem czy parkingiem. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym; światłowód Orange w budynku. Parking: Obiekt posiada duży parking monitorowany. -200 PLN/stanowisko/miesiąc Sala konferencyjna o powierzchni około 70 m2 do dyspozycji Najemców. Tabliczka na budynku-bezpłatna. Umowa: -czas nieokreślony, minimum 6 miesięcy, -wypowiedzenie: 1 miesiąc, -kaucja 1 miesiąc, Opis budynku: 6-piętrowy budynek biurowy klasy C oferujący ponad 6 tys m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Można skorzystać też z punktu gastronomicznego oraz z usług medycznych. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacją miejską: w pobliżu budynku znajduje się przystanek autobusowy. Dogodne połączenie z lewobrzeżną częścią Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
12 000 zł
364zł/m2
33 m2 piętro: 1/9
8-osobowe biuro serwisowane w nowoczesnym budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy. Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
rondo Ignacego Daszyńskiego
lokal na wynajem
6 600 zł
275zł/m2
24 m2 piętro: 5/8
Promocja - 1100 PLN/osobę --------------------------------------- serwisowany lokal biurowy dla 6 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Woli niedaleko Ronda Daszyńskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Komfortowe biuro w pełni wyposażone w meble wysokiej klasy. Powierzchnia dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Biuro serwisowane to idealna propozycja biurowa dla wszelkich potrzeb biznesowych. Klimatyzacja z własnym nastawnikiem. Szklane ściany z folią mrożoną zapewniające intymność pracy. Open space. Biuro zostało zaprojektowane tak, aby móc pracować w skupieniu i czuć się swobodnie. Oferta polecana dla małych firm lub zespołów, które szukają nowoczesnego biura w dogodnej lokalizacji Biuro jest zamykane na klucz, więc mamy pewność, że nikt nie będzie miał dostępu do znajdujących się w nim dokumentów. Dodatkowo w biurze znajdują się szafki. Miesięczny koszt najmu biura dla jednej osoby to 1100 PLN netto. Cena promocyjna dla umowy podpisanej do dnia 31.03.2021 r. Wynajmujący przewiduje negocjacje cenowe w zależności od ilości osób i długości umowy najmu. Najemca może dodatkowo skorzystać z oferty biura wirtualnego,w cenie już od 59 PLN/mies. W cenie abonamentu, Najemca otrzymuje: -zniżka na sale konferencyjne 20% od regularnych cen, -sala spotkań do 20 min za darmo, -ultra szybki Internet, zarówno WiFi, jak i LAN, -odbieranie przesyłek i listów, -obsługę recepcyjną, -dostęp do powierzchni 24/7, -dostęp do kuchni również dla gości, -biblioteka, -możliwość uczestnictwa w wydarzeniach coworkingowych, Wynajmujący posiada certyfikat profesjonalnej dezynfekcji biura potwierdzający działania operatora w polityce przeciwdziałania koronawirusowi. Magazyny: na poziomie "-1" znajdują się powierzchnie magazynowe, które Najemcy mogą dodatkowo wynająć. Parking: -Możliwość parkowania rowerów na podziemnym parkingu w budynku, bez dodatkowych opłat -parking podziemny na ponad 100 samochodów. Lokalizacja: Dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej. W pobliżu znajduje się stacja metra Rondo Daszyńskiego oraz przystanki autobusowe i tramwajowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
rondo Ignacego Daszyńskiego
lokal na wynajem
8 800 zł
259zł/m2
34 m2 piętro: 5/8
Promocja - 1100 PLN/osobę --------------------------------------- serwisowany lokal biurowy dla 8 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Woli niedaleko Ronda Daszyńskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Komfortowe biuro w pełni wyposażone w meble wysokiej klasy. Powierzchnia dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Biuro serwisowane to idealna propozycja biurowa dla wszelkich potrzeb biznesowych. Klimatyzacja z własnym nastawnikiem. Szklane ściany z folią mrożoną zapewniające intymność pracy. Na powierzchni biura zostały wydzielone 3 gabinety. Biuro zostało zaprojektowane tak, aby móc pracować w skupieniu i czuć się swobodnie. Oferta polecana dla małych firm lub zespołów, które szukają nowoczesnego biura w dogodnej lokalizacji Biuro jest zamykane na klucz. Dodatkowo w biurze znajdują się szafki. Miesięczny koszt najmu biura dla jednej osoby to 1100 PLN netto. Cena promocyjna dla umowy podpisanej do dnia 31.03.2021 r. Wynajmujący przewiduje negocjacje cenowe w zależności od ilości osób i długości umowy najmu. Najemca może dodatkowo skorzystać z oferty biura wirtualnego,w cenie już od 59 PLN/mies. W cenie abonamentu, Najemca otrzymuje: -zniżka na sale konferencyjne 20% od regularnych cen, -sala spotkań do 20 min za darmo, -ultra szybki Internet, zarówno WiFi, jak i LAN, -odbieranie przesyłek i listów, -obsługę recepcyjną, -dostęp do powierzchni 24/7, -dostęp do kuchni również dla gości, -biblioteka, -możliwość uczestnictwa w wydarzeniach coworkingowych, Wynajmujący posiada certyfikat profesjonalnej dezynfekcji biura potwierdzający działania operatora w polityce przeciwdziałania koronawirusowi. Magazyny: na poziomie "-1" znajdują się powierzchnie magazynowe, które Najemcy mogą dodatkowo wynająć. Parking: -Możliwość parkowania rowerów na podziemnym parkingu w budynku, bez dodatkowych opłat -parking podziemny na ponad 100 samochodów. Dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej. W pobliżu znajduje się stacja metra Rondo Daszyńskiego oraz przystanki autobusowe i tramwajowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
767 zł
26zł/m2
29 m2 piętro: 1/2
1-pokojowy lokal biurowy o pow.29,50 m2 na 1 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko PKP Warszawa Służewiec, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Ogrzewanie elektryczne. Biuro zostanie odremontowane przez Wynajmującego:odmalowane ściany, wymieniona/wyprana wykładzina. dobre doświetlenie lokalu. Sufity podwieszane. Wejście do lokalu z korytarza. Na piętrze znajduje się łazienka oraz wspólna kuchnia. Istnieje możliwość umieszczenia logo lub nazwy firmy na budynku oraz tablicy przy wejściu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 767 PLN, -koszty eksploatacyjne: 16 PLN/m2, czyli 472 PLN, -energia elektryczna Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek biurowy w sąsiedztwie oferuje możliwość skorzystania z sali na 24-26 osób. Parking: -miejsca postojowe na parkingu naziemnym, -220 PLN/stanowisko (Cena do negocjacji w zależności od ilości miejsc). Umowa: -okres do ustalenia, -wypowiedzenie: 1 miesiąc, -kaucja: 3 miesiące Jeżeli lokal jest odświeżany przez Wynajmującego: umowa jest podpisywana na minimum 12 miesięcy. Opis budynku: 2-kondygnacyjny budynek, oferujący około 1 800 m2 całkowitej powierzchni. Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021