oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
pl. Bankowy
lokal na wynajem
920 zł
46zł/m2
20 m2 piętro: 2/4
gabinet lokal biurowy o pow. 20m2 na 2 piętrze kameralnego budynku biurowego w Śródmieściu, w okolicach Placu Bankowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze kameralnej kamienicy biurowej w Śródmieściu. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Otwierane okna wychodzące na dziedziniec kamienicy. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Wysokość: około 3,80 m Ogólnodostępne toalety (damska i męska) znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 920 PLN, -koszty eksploatacyjne: ryczałt za energię elektryczną i sprzątanie powierzchni wspólnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Budynek znajduje się w strefie płatnego parkowania. Umowa: -czas określony: 12 miesięcy; z przedłużeniem na czas nieokreślony -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 4-kondygnacyjna kamienica o charakterze biurowo-usługowym. Brak windy. Bardzo dobra dostępność komunikacyjna obiektu: sąsiedztwo wielu środków komunikacji miejskiej, w tym stacja metra Ratusz Arsenał. W najbliższej okolicy budynku znajdują się: warszawska Starówka, Ogród Saski, Plac Teatralny, a także Urząd Miasta Stołecznego Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Siekierki
Bartycka
lokal na wynajem
1 000 zł
50zł/m2
20 m2 piętro: 2/2
1-pokojowy lokal biurowy o pow. 20 m2 na 2 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Bartyckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność -od zaraz. Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Wykładzina dywanowa na podłodze. Otwierane okna. Ogrzewanie elektryczne. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Meble: Wynajmujący daje możliwość bezpłatnego skorzystania z mebli biurowych pozostawionych przez poprzednich Najemców. Pomieszczenia socjalne (toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Informacja o firmie Najemcy przy wejściu głównym do budynku. Możliwość umieszczenia logotypu Najemcy na budynku (po uzgodnieniu z Wynajmującym). Recepcja: Kurierzy mogą zostawiać przesyłki na recepcji; jest tez możliwość pozostawienia tam przesyłki aby kurier ją odebrał. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1000 PLN, W czynsz zostały wliczone: energia elektryczna (przy standardowym zużyciu), ogrzewanie oraz sprzątanie pokoi biurowych i powierzchni wspólnych, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku. Parking: -bezpłatne stanowiska naziemne na terenie obiektu, -miejsca dedykowane w cenie 80 PLN netto/miesiąc, -stanowiska dla rowerów. Umowa: -czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc, -wypowiedzenie 1 miesiąc, Opis obiektu: Obiekt biurowo-użytkowy na warszawskim Mokotowie. Budynki otacza teren zielony. Lokalizacja: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: przystanek autobusowy w niedalekiej odległości od obiektu Sprawny dojazd samochodem prywatnym. Budynki wielorodzinne oraz jednorodzinne w otoczeniu obiektu. Budexpo (centrum materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz) mieści się w odległości kilku minut od obiektu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
150 zł
8zł/m2
20 m2
miejsce parkingowe na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w okolicach ul. Grójeckiej i Parku Marka Kotańskiego, na warszawskich Włochach, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność-od zaraz. Dedykowane miejsce parkingowe na terenie kompleksu biurowo-magazynowego na warszawskich Włochach w okolicach ul. Grójeckiej. W sąsiedztwie pomieszczenia ochrony. Bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz 150 PLN/stanowisko/miesiąc Czynsz nie zawiera wywozu odpadów komunalnych: opłata zgodnie z cennikiem Urzędu Miasta Umowa: -czas nieokreślony -kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Budynek biurowy w kompleksie biurowo-magazynowym zlokalizowanym na warszawskiej Ochocie. Możliwe parkowanie przy ulicy (brak parkometrów). Stołówka na terenie obiektu. Standard budynku: -Dostęp 24h/7. -Recepcja na parterze -ochrona 24h -tabliczka z logo firmy przed budynkiem Zalety lokalizacji: Budynek w akceptowalnej lokalizacji pod względem komunikacji miejskiej. W bliskim sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy ,a w odległości około 1km: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie powierzchnia jest wielkością orientacyjną. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
2 012 zł
67zł/m2
30 m2 piętro: 3/6
samodzielny lokal biurowy o pow. 30,96 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu, blisko stacji Metro Świętokrzyska,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się w budynku biurowym w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Lokal składa się z jednego pokoju biurowego, z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina Kontrola dostępu. Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny oraz toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2012 PLN, -opłaty eksploatacyjne: ok.16,50 PLN/m2 (brutto) Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. powierzchnia netto: 21,76 m2 powierzchnia brutto: 30,96 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek oferuje możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości: -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Lustrzana: 12 osób, -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Gabinetowa: 18 osób, -sala Dialog: 23 osoby, -sala Ambiente: 84 osoby + 2 osoby prowadzące, Parking: -naziemne stanowiska postojowe na dziedzińcu wewnętrznym budynku (w miarę dostępności), -400 PLN/stanowisko/miesiąc (dostępność do potwierdzenia), Warunki umowy: -kaucja: 2-miesięczny czynsz brutto. -okres umowy: czas określony lub nieokreślony Parking: Do dyspozycji najemców jest łącznie 10 miejsc postojowych na parkingu podziemnym i naziemnych. Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy klasy B oferujący ok. 1 300 m2 powierzchni biurowej. Modernizacja budynku została przeprowadzona w roku 2010. Możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości za opłatą w wysokości uzależnionej od czasu korzystania. Zalety lokalizacji: Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście.Sąsiedztwo biurowców klasy A, budynku administracji publicznej - Ministerstwo Finansów, NBP, UOKiK, Komisja Nadzoru Finansowego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected]l ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
1 447 zł
63zł/m2
23 m2 piętro: 3/4
gabinet biurowy o pow.23,34 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1447 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Windy z dwóch stron budynku. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych,. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
2 508 zł
63zł/m2
40 m2 piętro: 3/4
samodzielny pokój biurowy o pow.40,45 m2 na 3 pietrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. W skład lokalu wchodzą 3 pomieszczenia: 2 wydzielone gabinety biurowe i recepcja pośrodku, z której się do nich wchodzi. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Wejście do lokalu z korytarza. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2508 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Sala konferencyjna: W budynku działa centrum konferencyjne oferujące kilka sal, mogących pomieścić od kilku do 150 osób. Możliwość wynajmu już od 1 godziny.Opłata jest uzależniona od wielkości sali i długości okresu najmu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Dwie windy osobowe w budynku. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Kasprzaka
lokal na wynajem
1 211 zł
55zł/m2
22 m2 piętro: 1/7
internet wliczony w czynsz --------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow.22,02 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na na terenie kompleksu biurowo-magazynowego na Woli w okolicach ul.Płockiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w kameralnym budynku na warszawskiej Woli niedaleko stacji Metro Płocka. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Wykładzina na podłodze. Ściany pomalowane na biało. Grzejniki z termoregulatorami,. Sufity podwieszane. Lampy rastrowe 500 luksów. klimatyzacja. Otwierane okna. Rozprowadzona sieć telefoniczna i komputerowa. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1211 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 20 PLN/m2, -opłata za klimatyzację z licznika Wliczone w cenę: energia elektryczna, współczynnik powierzchni wspólnej, woda, ogrzewanie, dostęp do internetu Parking: -61 naziemnych stanowisk parkingowych, -27 podziemnych miejsc parkingowych, -180 PLN/stanowisko/miesiąc, Lokalizacja w strefie płatnego parkowania. Umowa: -okres: do ustalenia -kaucja Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek biurowy o łącznej powierzchni najmu około 4 tys. m2. Każdy poziom oferuje powierzchnię ok.400- 600 m2. -recepcja na parterze w godz. 8-16 od pon. do pt, -dostęp do biura 24/7, -ochrona budynku Zalety lokalizacji: W pobliżu przebiega także zachodnia obwodnica miasta z trasami wylotowymi w kierunku Poznania, Łodzi, Katowic, Krakowa, Gdańska i Lublina. Bardzo dobry dostęp do środków komunikacji takich jak liczne linie tramwajowe i autobusowe. Dodatkowym atutem jest znajdująca się w pobliżu stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
5 000 zł
238zł/m2
21 m2 piętro: 5
5-osobowe biuro serwisowane na 5 piętrze śródmiejskiego biurowca w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz Biuro o wysokim standardzie wyposażenia z opcją skorzystania z kompleksowej obsługi asystenta biura. Możliwość opracowania indywidualnej oferty dla każdego Najemcy , gwarantując pełną elastyczność w dopasowaniu najlepszego rozwiązania. Z myślą o wygodzie wszystkich Najemców, Wynajmujący proponuje pełny pakiet udogodnień: -parking, -klimatyzacja, -kontrola dostępu do lokali biurowych, -chillout room, -Dostęp do kuchni i jadalni darmowa kawa, herbata, woda, -10 godzin darmowego dostępu do sali konferencyjnej, -Usługa obsługi recepcji i obsługa poczty, -Możliwość umieszczenia logo i wizytówki Państwa firmy na stronie Wynajmującego i w lobby budynku. Koszty najmu netto: 5.000 PLN Umowa: -okres do ustalenia, -minimalny okres wynajmu to tylko jeden miesiąc, -kaucja: 1 miesiąc Opis budynku: Wysokiego standardu biurowiec klasy A, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, w Centralnym Obszarze Biznesu. Zalety lokalizacji: Budynek zlokalizowany jest w pobliżu dworca centralnego oraz w sąsiedztwie licznych obiektów hotelowych, restauracyjnych i punktów komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Rzeczna
lokal na wynajem
700 zł
35zł/m2
20 m2
samodzielny pokój biurowy o pow. 20m2 na parterze budynku biurowego na warszawskim Targówku, w okolicach ul.Rzecznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na terenie kompleksu biurowo-magazynowego. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Podana w ofercie powierzchnia jest powierzchnią brutto: uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych: korytarze, łazienki. Powierzchnia netto: 18 m2 Powierzchnia brutto: 20 m2 Najemcy mają do dyspozycji salę konferencyjną na parterze budynku biurowego, która pomieści do 12 osób. Sala jest dostępna całą dobę. Koszt najmu sali to 150 PLN netto/dzień. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 700 PLN, -ogrzewanie: około 100 PLN/mies. w sezonie grzewczym -ogrzewanie poza sezonem: około 35 PLN/mies. , -media (prąd,CO,woda,kanalizacja): około 50 PLN/mies. Dla firm zużywających dużo prądu, zakładany jest licznik. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -światłowód Orange w budynku, Parking: -naziemne stanowiska postojowe -decyduje zasada pierwszeństwa (brak dedykowanych stanowisk), -200 PLN/stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas nieokreślony -wypowiedzenie: 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks powierzchni magazynowych, biurowych, produkcyjnych i laboratoryjnych o łącznej powierzchni 13.500 m2. Standard kompleksu: -Możliwość skorzystania z salki wypoczynkowo -konferencyjnej -parkingi dla samochodów osobowych oraz duży parking na zewnątrz dla samochodów ciężarowych. -bufet -monitoring 24h -teren ogrodzony, oświetlony i chroniony Zalety lokalizacji: Budynek biurowy jest zlokalizowany na terenie kompleksu biurowo-magazynowego, który jest ogrodzony i strzeżony przez 24 godziny. Dodatkowo dla bezpieczeństwa Najemców teren jest monitorowany i patrolowany przez Agencję Ochrony. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Łopuszańska
lokal na wynajem
1 265 zł
55zł/m2
23 m2 piętro: 2/3
gabinet biurowy o pow.23 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskich Włochach, okolice ul. Łopuszańskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze kameralnego budynku biurowego. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Toalety dla Najemców w korytarzu. Elastyczność każdego piętra budynku pozwala na stworzenie dowolnej aranżacji wnętrza zgodnie z wymogami Najemcy. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podwieszane sufity, -podział powierzchni ściankami (karton-gips), -wykładzina. Przed wydaniem lokalu Wynajmujący maluje ściany , wymienia lub pierze wykładzinę ( w zależności od stopnia zużycia). Trwa to od ok. 2 tygodni od daty otrzymania kaucji w zależności od wielkości powierzchni i prac, które będą wykonywane. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 1265 PLN, -koszty eksploatacyjne: 16,50 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 10% Internet: Łącze internetowe oparte na przepustowości światłowodowej oraz abonament telefoniczny na podstawie cennika w zależności od wymaganych parametrów oddzielna umowa bezpośrednio z operatorem ( Emtel Sp. z o.o.) Sala konferencyjna: -do dyspozycji Najemców są trzy sale konferencyjne gratis, Reklama zewnętrzna: Reklama na zewnętrznej elewacji budynku 250 PLN/mies. ( nieobowiązkowe) PROMOCJA ŚWIĄTECZNA:45 PLN/1m2, Parking: -Na parkingu zewnętrznym dostępnych jest 99 miejsc postojowych. -150 PLN/stanowisko/mies. Umowa: -czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, -kaucja, Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy klasy B+, oferujący ok. 3 000 m2 powierzchni do wynajęcia, rozmieszczonej na 3 kondygnacjach. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
al. Wilanowska
lokal na wynajem

22 m2
woda w lokalu ---------------------- lokal biurowo-handlowy o pow.22 m2 na parterze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i Al. Wilanowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowo-handlowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, w okolicach Galerii Mokotów. Aranżacja powierzchni zgodnie z oczekiwaniami Najemcy. Lokal z dostępem do światła dziennego. Na powierzchni znajduje się toaleta, więc jest możliwość podłączenia dodatkowych urządzań wymagających podpięcia pod pion kanalizacyjny. Całodobowy dostęp do lokalu. Niezależne wejście z zewnątrz budynku. Możliwość wywieszenia na budynku tabliczki z informację o firmie Najemcy. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 264 EUR, -koszty eksploatacyjne: 21,50 PLN/m2, czyli 473 PLN, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (7,42 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Obiekt zapewnia dostęp do 20 podziemnych i 83 naziemnych miejsc postojowych. -50/80 EUR netto/stanowisko/miesiąc Umowa: -okres: 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowy oferujący około 6 500 m2 powierzchni na wynajem. Na poziomie -1 znajdują się ponadto powierzchnie magazynowe. Zalety lokalizacji: Budynek znajduje się blisko Galerii Mokotów, w rejonie innych biurowców. Bliskość doskonałych połączeń komunikacyjnych takich jak: metro, tramwaje, autobusy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Szczęśliwicka
lokal na wynajem
6 500 zł
310zł/m2
21 m2 piętro: 10/13
5-osobowe biuro serwisowane w nowoczesnym biurowcu w na Ochocie, w okolicy ul. Szczęśliwickiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący się w biurowcu na warszawskiej Ochocie. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy. Wyposażenie biura: -biurka, -krzesła obrotowe, -zamykane szafy na dokumenty, -kontenerki, -aparat telefoniczny Miesięczny koszt najmu biura jest negocjowany indywidualnie dla każdego Najemcy w zależności, m.in. od okresu najmu czy ilości stanowisk pracowniczych i wynosi od 1300 PLN netto/ stanowisko. +opłata aktywacyjna: 120 PLN/osoba (płatna jednorazowo). Brak kosztów eksploatacyjnych. Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz W cenie Najemca otrzymuje: -w pełni umeblowane biuro, -Dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego, -Dostęp do internetu- łącze współdzielone, symetryczne do 500 Mb/s, -Codzienne sprzątanie biura, -Klimatyzacja i ogrzewanie indywidualnie sterowane, -Media: woda i energia elektryczna, -Dostęp do powierzchni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, -Ochrona obiektu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, -Logo w widocznym miejscu na tablicy Wynajmującego, Lokalizacja: Sąsiedztwo przystanków autobusowych zapewnia stałe i sprawne połączenie z centrum miasta, dzięki czemu do budynku łatwo jest się dostać również środkami transportu publicznego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Jagiellońska
lokal na wynajem
599 zł
26zł/m2
23 m2
lokal magazynowo-biurowy o pow. 23,03 m2 na parterze obiektu użytkowego niedaleko ul.Targowej i Szpitala Praskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal magazynowo-biurowy znajdujący na parterze obiektu użytkowego na warszawskiej Pradze Północ. Jedno pomieszczenie. Okna wychodzą na stronę dziedzińca obiektu. Brak ogrzewania. Toalety znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych. Powierzchnia w stanie do odświeżenia. Wynajmujący nie zwraca i nie pokrywa kosztów aranżacji lokalu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 599 PLN, -koszty eksploatacyjne: 14,50 PLN/m2, -energia elektryczna wg wskazań licznika, -woda i ścieki wg wskazań licznika, -wywóz zadeklarowanych odpadów komunalnych Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Kompleks zapewnia do dyspozycji najemcy płatne naziemne miejsca parkingowe. 200 PLN/stanowisko/miesiąc. Można również parkować przy ulicy w strefie płatnego parkowania. Umowa: -czas określony: 6 miesięcy, potem umowa na czas nieokreślony, -kaucja, Opis obiektu: Dwa parterowe budynki barakowe połączone wspólnym łącznikiem. Teren ogrodzony i strzeżony 24H. Lokalizacja: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej. Blisko budynku znajduje się przystanek autobusowy. Przystanki tramwajowe i stacja metra Dworzec Wileński - w sąsiedztwie. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Podane ceny nie zawierają podatku VAT. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Chełmska
lokal na wynajem
1 350 zł
45zł/m2
30 m2 piętro: 3/5
lokal przyjazny dla zwierząt --------------------------------- gabinet biurowy o pow. 30 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Chełmskiej i Centrum Handlowego Panorama, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach centrum handlowego Panorama. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Podwieszane sufity. Toalety znajdują się z korytarzu. Na piętrach są również dostępne aneksy kuchenne dla Najemców. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Standard biura: Lokal oddawany jest Najemy w stanie do wprowadzenia, czyli wyprana bądź wymieniona wykładzina oraz pomalowane ściany. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1350 PLN -udział w powierzchniach wspólnych: 5 PLN/m2, -energia cieplna: 3,74 PLN/m2 -energia elektryczna z podlicznika lub 50 PLN netto/mies za 1 osobę. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym; w budynku są światłowody firm: Orange, UPC, ATM, Parking: -naziemne miejsca postojowe na sąsiedniej posesji, około 100 metrów od budynku, -140 PLN netto/stanowisko/mies. Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja Sala konferencyjna o powierzchni około 13 m2 do dyspozycji Najemców. koszty najmu sali: -za 1 godzinę: 25 PLN -za cały dzień: 150 PLN Opis budynku: Budynek biurowo-magazynow, który oddaje do dyspozycji najemców kameralne powierzchnie biurowe oraz naziemne miejsca parkingowe. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. W budynku jest również placówka kurierska, przez co miejsce staje się idealne dla firm prowadzących handel internetowy. Można skorzystać też z punktu gastronomicznego znajdującego się w budynku. Do dyspozycji Najemców są 2 windy. Zalety lokalizacji: Dogodna lokalizacja na Mokotowie, w pobliżu trasy Siekierkowskiej pozwala na szybki dojazd do innych dzielnic zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. W bliskiej odległości od obiektu znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają oferowany lokal oraz standard budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
rondo Ignacego Daszyńskiego
lokal na wynajem
878 zł
46zł/m2
19 m2 piętro: 2/4
woda w lokalu ---------------- lokal biurowy o pow.19,50 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskiej Woli niedaleko Ronda Daszyńskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal usytuowany na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskiej Woli, niedaleko Ronda Daszyńskiego. Pokój biurowy, na powierzchni którego został wydzielony aneks kuchenny, z dostępem do wody. Toalety w korytarzu. Otwierane okna od strony ulicy. Ściany pomalowane na biało, Wykładzina na podłodze. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 878 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 10,00 PLN/m2, czyli 195 PLN; -(opcjonalnie)dzierżawa łącza internetowego 40,00 PLN/mies. Opcjonalna umowa dodatkowa :Sprzątanie 1 x tyg - 4 PLN/m2, 2 x tyg 6 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska postojowe na parkingu naziemnym, -300 PLN/stanowisko/miesiąc, Warunki umowy: -Umowa na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Odremontowany 4-kondygnacyjny budynek biurowy. Brak windy. Standard budynku: -okablowanie internetowe -infrastruktura teleinformatyczna, -dowolna ilość linii telefonicznych -ochrona -recepcja -monitoring, -recepcja na parterze. Zalety lokalizacji: Bardzo dobra lokalizacja pod względem dostępności komunikacji miejskiej: linie tramwajowe i autobusowe ZTM, stacja metra Rondo Daszyńskiego,do lotniska Okęcie jest ok. 6 km. W sąsiedztwie znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych oraz hoteli. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Nałęczowska
lokal na wynajem
5 036 zł
73zł/m2
69 m2 piętro: 1/5
klimatyzowany lokal biurowy o pow. 69,95 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Wilanowie w okolicy ul.Nałęczowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 1 piętrze budynku biurowo-usługowego na warszawskim Wilanowie. Składa się z dwóch pokoi biurowych wielkości 40m2 oraz 29,95m2. Pomieszczenia wysokie i widne. Przeszklone ściany/ścianki karton-gips. Klimatyzacja. Otwierane okna. Wykładzina. Konstrukcja słupowa umożliwia dowolną aranżację ścian. Istnieje możliwość wynajęcia mebli i urządzeń biurowych. Możliwość wypożyczenia mebli biurowych od Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 5036 PLN, -energia elektryczna: 5,15 PLN netto / m2, (Kwota czynszu jest do negocjacji). Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym . Sala konferencyjna (w pełni wyposażona, dla 14 osób, aneks kuchenny, 2 toalety): 60 zł/h. netto Parking: Dla zainteresowanych Najemców przygotowano naziemne miejsca parkingowe w cenie 285 PLN netto/stanowisko/mies. Umowa: -czas określony: 3 lata, -kaucja Opis budynku: Kameralny budynek biurowy z przestrzenią handlowo usługową na parterze oferujący do wynajęcia powyżej 2 000 m2 powierzchni biurowej, rozmieszczonej na pięciu kondygnacjach. Lokalizacja: Sąsiedztwo głównych arterii komunikacyjnych umożliwia sprawny dojazd do innych części stolicy, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego oraz do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina zajmuje ok. 15 minut. W okolicy znajduje się Pałac w Wilanowie. Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021