oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
1 872 zł
78zł/m2
24 m2 piętro: 2/6
gabinet biurowy o pow.24 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym w centrum Warszawy, blisko stacji Metro Świętokrzyska,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 2 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu, blisko stacji metra Świętokrzyska. Powierzchnia zlokalizowana w sąsiedztwie węzła sanitarnego, co umożliwia przeciągniecie wody do lokalu. Na lokal składa się jeden pokój. Otwierane okna z wertikalami; od strony ulicy. Wykładzina na podłodze. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do lokalu. Sala konferencyjna: do dyspozycji Najemców w cenie uzależnionej od czasu korzystania. Wynajmujący przewiduje rabaty dla Najemców. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1872 PLN, -opłata eksploatacyjna: 8 PLN/m2, czyli 192 PLN Opłata eksploatacyjna zawiera energię elektryczną i utrzymanie części wspólnych. Internet: -opcjonalnie, Dla zainteresowanych Najemców istnieje możliwość podpisania umowy na korzystanie z internetu (światłowodowe łącze koncentryczne 200 Mb/200 Mb) z firmy UPS. Usługa jest płatna dodatkowo, poza opłatami za lokal. Parking: Naziemne miejsca parkingowe na dziedzińcu obiektu. Za 1 miejsce 520 zł brutto i 100 zł kaucja zwrotna za pilota. Standard budynku: -okablowanie internetowe -ochrona, -recepcja -dwie windy Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2-3 miesiące w zależności od długości okresu wypowiedzenia. Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Sąsiedztwo innych firm oraz dostęp bezpośrednio od ulicy stwarzają doskonałe warunki do ulokowania tu zarówno małych, jak i średnich wielkości firm. Zalety lokalizacji: Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
1 425 zł
17zł/m2
83 m2
lokal biurowo-magazynowy o pow. 83,82 m2 na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Powierzchnia dostępna od zaraz. Piętowy budynek biurowo-warsztatowy. Powierzchnia rozlokowana na 2 piętrach: -parter: 42,78 m2 -1 piętro: 41,04 m2 Niezależne wejście z zewnątrz budynku. Wysokość około 2,7m. Na parterze znajdują się:pokój, magazynek, korytarz, łazienka z prysznicem, toaleta. Na 1 piętrze: 3 pomieszczenia. Wewnętrzna klatka schodowa. Powierzchnie doświetlone światłem dziennym (otwierane okna). Lokal nie jest ogrzewany. Możliwe wykorzystanie na biuro, warsztat, magazyn, produkcję. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1425 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
1 800 zł
20zł/m2
90 m2
lokal biurowo-użytkowy o pow. 90 m2 na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji* -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Parterowy kontener przeznaczony na cele użytkowe. Na powierzchnię składają się: -2 pomieszczenia typu open space, -pomieszczenie socjalne, -korytarzyk, Dostęp do światła dziennego. Ogrzewanie elektryczne. Kontener wymaga adaptacji pod kątem potrzeb Najemcy. Wejście z terenu obiektu. Kontener nie jest widoczny z ulicy. Najemca obejmuje lokal w stanie zastanym; pozostawionym przez poprzedniego najemcę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1800 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
1 738 zł
16zł/m2
108 m2
magazyn/warsztat o pow. 108,62 m2 na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Powierzchnia dostępna od zaraz. Magazyn częściowo murowany i częściowo blaszany. Lokal ma kilka wierzei wykonanych z blachy, ci umożliwia wjazd samochodem do środka czy transportowanie gabarytów. Wysokość około 3 m. Na powierzchni zostało wydzielone pomieszczenie biurowe z okienkiem wychodzącym na magazyn wielkości około 10 m2. Brak okien. Latem można otworzyć wierzeje, żeby do magazynu docierało światło dzienne. Beton na podłodze. Hala nie jest ogrzewana. Media: energia elektryczna, siła. Najemca obejmuje lokal w stanie zastanym. Toaleta jest dostępna w sąsiednim budynku biurowym na terenie obiektu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1738 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
737 zł
31zł/m2
24 m2 piętro: 1/1
biuro o pow. 24,57 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Wykładzina zmywalna na podłodze. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 737 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
2 471 zł
30zł/m2
82 m2 piętro: 1/1
lokal biurowy o pow. 82,36 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Woli. Trzy pokoje ( 17,05m2; 16,15m2 oraz 33,96m2) połączone wewnętrznymi drzwiami i korytarzykiem. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Wykładzina zmywalna na podłodze. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Okna otwierane. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2471 PLN, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
875 zł
35zł/m2
25 m2 piętro: 1/4
samodzielny pokój biurowy o pow. 25 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskich Włochach w okolicach ul. Grójeckiej i Parku Marka Kotańskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 1 pietrze kameralnego budynku administracyjno- biurowego na warszawskich Włochach. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym: okna na dłuższej ścianie oraz przeszklenie na korytarz wewnętrzny. Otwierane okna. Verticale. Gres na podłodze. Powierzchnia ogrzewana. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do budynku/lokalu. Bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 875 PLN, -w sezonie zimowym tj. od października do końca marca dochodzi 7,00 PLN/m2 za ogrzewanie; -energia elektryczna wg wskazania licznika lub ustalony ryczałt; stawki obowiązujące u dostawcy, -woda i ścieki wg wskazania wodomierza lub ryczałt 1 m3 na osobę; stawki obowiązujące u dostawcy, -wywóz odpadów komunalnych 35,00 zł, - ład i porządek wyliczonej iloczynem łącznej powierzchni wynajmowanej i stawki w wysokości 2,51 zł/m2/m-c; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z wybranym operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe przy budynku. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 3 miesiące, -akt notarialny (w zakresie obowiązku wydania przedmiotu najmu po ustaniu umowy), Opis budynku: 2-kondygnacyjny budynek administracyjno- biurowy w kompleksie biurowo-magazynowym. Obiekt z lat 70-ątych. Obiekt znajduje się w obrębie Urzędu Skarbowego Warszawa Bemowo Zalety lokalizacji: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
630 zł
35zł/m2
18 m2 piętro: 1/4
samodzielny pokój biurowy o pow. 18 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskich Włochach w okolicach ul. Grójeckiej i Parku Marka Kotańskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 1 pietrze kameralnego budynku administracyjno- biurowego na warszawskich Włochach. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Może być wykorzystywany również na archiwum, ponieważ w lokalu znajdują się regały metalowe, szafa 12-sto szufladową, biurko, krzesło. Powierzchnia ogrzewana. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do budynku/lokalu. Bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 35 PLN/m2 -w sezonie zimowym tj. od października do końca marca dochodzi 7,00 PLN/m2 za ogrzewanie; -energia elektryczna , -woda i ścieki, -wywóz odpadów komunalnych 35,00 zł, - ład i porządek: 2,51 zł/m2/m-c; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z wybranym operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe przy budynku. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 3 miesiące, -akt notarialny (w zakresie obowiązku wydania przedmiotu najmu po ustaniu umowy), Opis budynku: 2-kondygnacyjny budynek administracyjno- biurowy w kompleksie biurowo-magazynowym. Obiekt z lat 70-ątych. Obiekt znajduje się w obrębie Urzędu Skarbowego Warszawa Bemowo Zalety lokalizacji: Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Konstruktorska
lokal na wynajem
567 zł
32zł/m2
18 m2 piętro: 4/2
lokal biurowy o pow. 18,90 m2 na 4 pietrze w budynku biurowym w okolicach ul. Konstruktorskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy na 4 piętrze budynku biurowo-magazynowego na warszawskim Mokotowie. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Najemca otrzymuje lokal w stanie zastanym. Koszt ewentualnej aranżacji lokalu leży po stronie Najemcy. Lokal z przeznaczeniem na biuro, z wykluczeniem głośnych działalności. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 567 PLN, -ryczałt za energię elektryczną przy zużyciu większym niż standardowe, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -Stanowiska naziemne przy budynku. -180 PLN netto/stanowisko/miesiąc. Umowa: -podpisywana tylko od 1 dnia miesiąca, -czas nieokreślony -kaucja:1 miesiąc brutto, -wypowiedzenie: 1 miesiąc, Opis budynku: Obiekt użytkowy o charakterze biurowo-magazynowym. Teren całkowicie ogrodzony. Całodobowa ochrona. Zalety lokalizacji: Korzystna lokalizacja na warszawskim Mokotowie. Dogodna komunikacja miejska: przystanek autobusowy w sąsiedztwie budynku. Sąsiedztwo budynków wielorodzinnych i biurowców. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Chełmska
lokal na wynajem
900 zł
45zł/m2
20 m2 piętro: 2/5
lokal przyjazny dla zwierząt --------------------------------- lokal biurowy o pow. 20 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Chełmskiej i Centrum Handlowego Panorama, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 2 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach centrum handlowego Panorama. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Podwieszane sufity. Toalety znajdują się z korytarzu. Na piętrach są również dostępne aneksy kuchenne dla Najemców. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Standard biura: Lokal oddawany jest Najemy w stanie do wprowadzenia, czyli wyprana bądź wymieniona wykładzina oraz pomalowane ściany. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 900 PLN -udział w powierzchniach wspólnych: 5 PLN/m2, -energia cieplna: 3,74 PLN/m2 -energia elektryczna z podlicznika lub 50 PLN netto/mies za 1 osobę. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym; w budynku są światłowody firm: Orange, UPC, ATM, Parking: -naziemne miejsca postojowe na sąsiedniej posesji, około 100 metrów od budynku, -140 PLN netto/stanowisko/mies. Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja Sala konferencyjna o powierzchni około 13 m2 do dyspozycji Najemców. koszty najmu sali: -za 1 godzinę: 25 PLN -za cały dzień: 150 PLN Opis budynku: Budynek biurowo-magazynow, który oddaje do dyspozycji najemców kameralne powierzchnie biurowe oraz naziemne miejsca parkingowe. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. W budynku jest również placówka kurierska, przez co miejsce staje się idealne dla firm prowadzących handel internetowy. Można skorzystać też z punktu gastronomicznego znajdującego się w budynku. Do dyspozycji Najemców są 2 windy. Zalety lokalizacji: Dogodna lokalizacja na Mokotowie, w pobliżu trasy Siekierkowskiej pozwala na szybki dojazd do innych dzielnic zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. W bliskiej odległości od obiektu znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają oferowany lokal oraz standard budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
6 500 zł
310zł/m2
21 m2 piętro: 2/13
serwisowany lokal biurowy dla 5 osób na 2 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Woli, niedaleko Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro serwisowane przeznaczone dla 5 osób. W cenę najmu biura są wliczone: -miesięczna opłata za biuro (czynsz), -meble, -nielimitowany dostęp do kuchni, lodówka, mikrofala, -internet łącze symetryczne 150Mbps, łącze backupowe, -obsługa poczty, -usługi administracyjno-sekretarskie, -dodatkowe zasilanie energetyczne, -ochrona, -prąd, -sprzątanie, -klimatyzacja, -ogrzewanie, -dostęp do toalet, -kontrola dostępu do karty dostępu, - -dostęp do drukarki/kopiarki/skanera, -dostęp do strefy relaksu. Najemca otrzymuje również dostęp do aneksu kuchennego, w którym, w ramach miesięcznego czynszu za biuro, możecie Państwo napić się aromatycznej kawy bądź jednej z wielu dostępnych rodzajów herbat. Ponadto Operator zapewnia dostęp do nowocześnie zaaranżowanych i wyposażonych sal konferencyjnych wraz z pełną obsługą recepcji w zakresie organizacji spotkań biznesowych, przerw kawowych, połączeń telefonicznych, etc. Na powierzchni zostały również zainstalowane tzw. Budki telefoniczne, w których można swobodnie odbyć rozmowę Miesięczne koszty najmu to 6500 PLN netto. Rabat: przy umowie na 12 miesięcy, Najemca otrzymuje 1 miesiąc gratis. Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2-miesięczna -brak kosztów eksploatacyjnych: wszystkie opłaty zostały wliczone w czynsz. Parking: -stanowiska na parkingu podziemnym, -620 PLN netto/miejsce/miesiąc Lokalizacja: W pobliżu budynku znajdują się takie budynki jak Mennica Państwowa i Aurum, a nieco dalej wznosi się Centrum Żelazna II. Niedaleko znajduje się stacja drugiej linii metra-Rondo ONZ. Dojazd do Dworca Centralnego zajmuje zaledwie kilka minut,dzięki dobrze zorganizowanej komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
Sobieskiego
lokal na wynajem
150 zł
8zł/m2
20 m2 piętro: 1/5
salka konferencyjna dla 10 osób na piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Lokalizacja na 1 piętrze nowoczesnego budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, niedaleko Centrum Handlowego Panorama. Idealna sala do spotkań z klientami, narad, rozmów rekrutacyjnych, businessowych prezentacji i szkoleń. Sala jest wyposażona w telewizor LCD 50, internet Wi-Fi, whiteboard. W cenie wynajmu sali: kawa, herbata, woda. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 150 PLN -cały dzień: 950 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking posiadający 438 miejsca postojowe Dolny Mokotów, łatwo stąd dojechać do centrum autobusem i samochodem. W pobliżu biegnie jedna z najważniejszych ścieżek rowerowych w mieście Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
al. Wilanowska
lokal na wynajem

45 m2 piętro: 1/6
klimatyzowany lokal biurowy o pow.45,58 m2 na 1 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i Al. Wilanowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie niedaleko Galerii Mokotów. Wysokość: 2,65 m. Możliwość regulacji temperatury w pomieszczeniach. Okna od podłogi do sufitu. Powierzchnia w standardzie gotowym do wprowadzenia się. Aktualny podział na 2 pomieszczenia: -1 gabinet biurowy, -1 salka konferencyjna. Całodobowy dostęp do lokalu. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Lokal może być również wynajęty w obecnym stanie (pozostawionym przez poprzedniego najemcę). Standard powierzchni biurowej: -rolety wewnętrzne, -sufity podwieszane, -podłogi podniesione, -wykładzina dywanowa w płytkach , -wykończone łazienki, -drzwi wewnętrzne drewniane, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 638 EUR, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (6 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Biurowiec zapewnia do dyspozycji swoich najemców 56 podziemnych oraz 10 naziemnych miejsc parkingowych. Parking dostępny jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. -90 EUR netto/stanowisko/miesiąc Miejsca postojowe dla rowerów. Brak parkingu dla gości, ale jest możliwość parkowania na ulicy przy budynku. Umowa: -okres:5 lat -Gwarancja bankowa/ kaucja-3 miesiące, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowy oferujący na wynajem ponad 4 000 m2 powierzchni biurowej. Na parterze zlokalizowano lobby recepcyjne oraz lokale handlowo-usługowe. Brak windy towarowej w budynku. Zalety lokalizacji: Lokalizacja na warszawskim Służewcu gwarantuje użytkownikom budynku dostęp do rozbudowanej infrastruktury, komunikacji miejskiej oraz głównych arterii, pozwalających na szybki dojazd samochodem do centrum miasta, a także do Lotniska Chopina. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Warszawa
al. Wilanowska
lokal na wynajem

146 m2 piętro: 5/6
lokal gotowy do wejścia -------------------------- biuro o pow.146 m2 na 5 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i Al. Wilanowskiej, (poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze. Lokal gotowy do wejścia, wymaga jedynie odświeżenia (po stronie Wynajmującego). Wysokość: 2,65 m. Możliwość regulacji temperatury w pomieszczeniach. Okna od podłogi do sufitu. Powierzchnia w standardzie gotowym do wprowadzenia się. Aktualny podział na: -aneks kuchenny, -2 salki konferencyjne, -open space, -2 gabinety biurowe, -magazynek, Całodobowy dostęp do lokalu. Standard powierzchni biurowej: -rolety wewnętrzne, -sufity podwieszane, -podłogi podniesione, -wykładzina dywanowa w płytkach , -wykończone łazienki, -drzwi wewnętrzne drewniane, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2044 EUR, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN/m2,czyli 2628 PLN, -zużycie medió, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (6 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: 56 podziemnych oraz 10 naziemnych miejsc parkingowych. -90 EUR netto/stanowisko/miesiąc Miejsca postojowe dla rowerów. Brak parkingu dla gości, ale jest możliwość parkowania na ulicy przy budynku. Umowa: -okres:5 lat -Gwarancja bankowa/ kaucja-3 miesiące, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowy oferujący na wynajem ponad 4 000 m2 powierzchni biurowej. Brak windy towarowej w budynku. Lokalizacja na warszawskim Służewcu gwarantuje użytkownikom budynku dostęp do rozbudowanej infrastruktury, komunikacji miejskiej oraz głównych arterii, pozwalających na szybki dojazd samochodem do centrum miasta, a także do Lotniska Chopina. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Falenica
Patriotów
lokal na wynajem
596 zł
33zł/m2
18 m2 piętro: 2/8
klimatyzowany lokal biurowy o pow. 18,05 m2 na 2 piętrze budynku biurowego w Wawrze , w okolicach ul. Patriotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Elastyczna w aranżacji powierzchnia biurowa, usytuowana w budynku biurowym w Wawrze (Falenica) w okolicy ul. Patriotów. Biuro ma doskonały dostęp do światła dziennego: duże okna. Na biuro składa się jeden pokój z wejściem z korytarza. Wykładzina na podłodze. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Toalety dla Najemców znajdują się na powierzchniach wspólnych. Dostęp do lokalu 24/7 Na parterze budynku znajduje się restauracja z promocyjną ofertą lunchową dla Najemców. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 596 PLN, -koszty eksploatacyjne: 12 PLN/m2, -opłaty licznikowe Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym; w budynku są światłowody 4 operatorów: Orange, UPC, T-Mobile, Invet; Parking: Stanowiska postojowe na parkingu naziemnym. -parking przed budynkiem: 250 PLN /stanowisko/miesiąc; -parking na tyłach budynku: 175 PLN /stanowisko/miesiąc; -płyta parkingowa: 125 PLN /stanowisko/miesiąc; Klienci maja możliwość skorzystania z miejsc parkingowych bezpłatnie, do 2 godzin. Umowa: -czas określony: 3 lata -okres wypowiedzenia: 6 miesięcy, -Zabezpieczeniem umowy najmu jest kaucja oraz oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji z artykułu 777 kpc. Opis budynku: Ośmiopiętrowy budynek mieści ponad 4000 m2 powierzchni biurowych przeznaczonych do wynajęcia. Teren kompleksu jest zamknięty i oświetlony, z zapewnioną 24 godzinną ochroną. Lokalizacja: Biurowiec znajduje się w pięknie zalesionej części dzielnicy Wawer, w Falenicy. Mimo tego do budynku można dojechać bardzo szybko wieloma różnymi środkami komunikacji. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021
Falenica
Patriotów
lokal na wynajem
7 801 zł
36zł/m2
216 m2
Lokal usługowo-biurowy o pow. 216,70 m2 na parterze budynku biurowego w Wawrze , w okolicach ul. Patriotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Powierzchnia usługowo-biurowa zlokalizowana na parterze budynku biurowego w Wawrze (Falenica). Duże witryny na dłuższej ścianie lokalu. Podział powierzchni: -open space, -łazienki (damska i męska, -szatnie, Wysokość: 3,50-4,20 m. Panele na podłodze. Lokal może być przeznaczony zarówno na usługi, handel, jak i na biuro. Możliwość zmniejszenia lokalu o 80 m2. Powierzchnia częściowo dostosowana na usługi typu fitness. Na tyłach budynku biurowego znajduje się publiczne przedszkole ( na 200 dzieci), stąd brak możliwości sprzedaży alkoholu w tym lokalu. Na parterze budynku znajduje się restauracja z promocyjną ofertą lunchową dla Najemców. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 7801 PLN, -koszty eksploatacyjne: 12 PLN/m2, -opłaty licznikowe Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(12 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym; w budynku są światłowody 4 operatorów: Orange, UPC, T-Mobile, Invet; Parking: Stanowiska postojowe na parkingu naziemnym. -parking przed budynkiem: 250 PLN /stanowisko/miesiąc; -parking na tyłach budynku: 175 PLN /stanowisko/miesiąc; -płyta parkingowa: 125 PLN /stanowisko/miesiąc; Klienci maja możliwość skorzystania z miejsc parkingowych bezpłatnie, do 2 godzin. Umowa: -czas określony: 3 lata -okres wypowiedzenia: 6 miesięcy, -Zabezpieczeniem umowy najmu jest kaucja oraz oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji z artykułu 777 kpc. Opis budynku: Ośmiopiętrowy budynek mieści ponad 4000 m2 powierzchni biurowych przeznaczonych do wynajęcia. Biurowiec znajduje się w pięknie zalesionej części dzielnicy Wawer, w Falenicy. Mimo tego do budynku można dojechać bardzo szybko wieloma różnymi środkami komunikacji. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.07.2021