oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
16 500 zł
375zł/m2
44 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany  do 11 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej; Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
100 000 zł
500zł/m2
200 m2 piętro: 2/9
lokal biurowy serwisowany dla 50 osób na 2 piętrze w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz Prywatne, w pełni wyposażone biuro, przeznaczone dla 50 osób. Wydzielone dwie salki spotkań. W przeważającej części jest to open space. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Na powierzchni wydzielono dwie prywatne salki konferencyjne. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Opłata miesięczna netto za lokal dla 50 osób to 100.000 PLN. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -nielimitowane godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania (5.000 stron w ramach abonamentu) i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
13 500 zł
365zł/m2
37 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 9 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  Od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Dwa sąsiadujące z sobą biura na 3 piętrze z oknami od strony południowej a wejściami od północnej. Większe biuro przeznaczone jest dla 5 osób, a sąsiadujące mniejsze pomieszczenie dla 4, ale z powodzeniem może posłużyć za jednoosobowy przestronny gabinet.  Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
142 450 zł
509zł/m2
280 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 70-77 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od października 2019 r. W pełni wyposażone biuro, całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy, przeznaczone na 70-77 stanowisk pracy, z salą konferencyjną. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy:można pozostawić układ gabinetowy, lub też zdjąć część ścianek albo i wszystkie uzyskując open space. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Cena za stanowisko to ok. 1 850 PLN + VAT; do wyceny indywidualnej. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej; Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

24 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 5 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

33 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 8 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

6 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 1 osoby w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

25 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 6 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

14 m2 piętro: 3/4
serwisowany lokal biurowy dla 3 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro biuro zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Mokotowie. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Biuro 2 osobowe z opcją wyposażenia lub bez. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 230 EUR/osobę W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7,  -recepcja z obsługą concierge,  -pakiet godzin na sale spotkań,  -wifi,  -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana,  -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce,  -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych.  -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składający się z dwóch budynków, oferujących łącznie 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.  Zalety lokalizacji: Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Niewielka odległość od stacji metra Wierzbno (7 min) i bliskość Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
pl. Teatralny
lokal na wynajem
6 470 zł
175zł/m2
37 m2 piętro: 3/3
Serwisowany lokal biurowy dla 9 osób w kameralnej kamienicy biurowej w Śródmieściu, w okolicach Placu Teatralnego,  poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy, -wyposażenie w meble biurowe (biurka, krzesła obrotowe, zamykane szafy na dokumenty) -możliwość zmiany rozmiarów wynajmowanej powierzchni w trakcie trwania umowy. -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi  na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT: szerokopasmowy Internet oraz dedykowana linia telefoniczna -sprzątanie biura w ramach umowy najmu Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz Koszty najmu: Warunki umowy ustalane są indywidualnie dla każdej firmy w zależności m.in. od: ilości biurek w pokoju, długości okresu najmu, dodatkowych opcji. Stałe koszty miesięczne. Brak kosztów eksploatacyjnych. Opłata za prywatne biuro dla 6 osób wynosi 6470 PLN netto/mies. Zalety biura serwisowanego: -lokalizacja w oryginalnej kamienicy z XIX wieku, -recepcja przy wejściu do centrum biznesowego , gdzie przeszkolony personel codziennie świadczy wsparcie administracyjne i sekretarskie.  -Goście są zawsze witani w imieniu Twojej firmy. -dwie w pełni wyposażone sale konferencyjne przeznaczone na spotkania biznesowe i szkolenia. -nieograniczony dostęp do dwóch kuchni, gdzie można napić się świeżo zmielonej kawy i  skorzystać z szerokiego wyboru herbat. -dostęp do powierzchni biurowej od poniedziałku do piątku, do godziny 22ej. Opis budynku: Doskonale odrestaurowana kamienica z XIX wieku. Zalety lokalizacji: Bardzo dogodny dostęp do komunikacji miejskiej:metro, tramwaje, autobusy. W sąsiedztwie znajdują się: budynek Teatru Wielkiego i Opery Narodowej, nowoczesne biurowce, siedziby firm, budynki rządowe, hotele, restauracje, kawiarnie, puby oraz sklepy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Słomińskiego
lokal na wynajem
255 zł
64zł/m2
4 m2 piętro: 6/25
biurko w coworkingu na 6 piętrze nowoczesnym biurowca w Śródmieściu , niedaleko Dworca Gdańskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Karta abonamentowa miesięczna, która daje dostęp do przestrzeni współdzielonej, biur prywatnych lub salonów biznesowych we wszystkich lokalizacjach operatora na świecie w godzinach pracy recepcji. Opcje abonamentu: -255 PLN/mies : salon biznesowy (idealne rozwiązanie dla osób, które pracują tylko na laptopie), -miejsce pracy w prywatnym biurze dzielone z innymi Najemcami: 800 PLN na 30 dni; 511 PLN na 10 dni; 300 PLN na 5 dni, -biurko w pokoju prywatnym: 1433 PLN na 30 dni; 855 PLN na 10 dni, 555 PLN na 5 dni W ramach opłaty, Najemca ma dostęp do: -Bezpieczne, szybkie łącze internetowe WiFi, -Możliwość korzystania z telefonów w pakietach Co-working i Office, pomoc w zakresie zadań administracyjnych, takich jak wysyłanie poczty i wykonywanie kserokopii, -Recepcji,która również powita Państwa gości, -dostępu do kącika biurowego z urządzeniami biurowymi; -Kuchnia z możliwością przygotowywania kawy i herbaty, -W pełni wyposażone toalety; Zalety abonamentu: -Przestrzeń do pracy na kilka dni w miesiącu lub z dostępem nielimitowanym, -Przestrzeń w pełni wyposażona i gotowa do użytku, -specjalna aplikacja na urządzeniu mobilnym aby w kilka chwil znaleźć lokalizację i dokonać rezerwacji, -możliwość pracy w profesjonalnej przestrzeni biurowej w dowolnym centrum Operatora na całym świecie. Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek oferuje ponad 29 000 m kw. atrakcyjnej powierzchni biurowej na wynajem. Przeszklona elewacja gwarantuje wspaniały widok na panoramę Warszawy. 5-poziomowy parking zapewnia 310 miejsc postojowych do dyspozycji najemców.Na parterze znajdują się między innymi: lobby, główna recepcja budynku, punkty handlowe oraz restauracja. Zalety lokalizacji: Dogodny dostęp do środków transportu publicznego (5 linii tramwajowych, 4 linie autobusowe, stacja I linii metra, dworzec PKP Warszawa Gdańska).Centrum handlowe Arkadia znajduje się w bliskim sąsiedztwie budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Słomińskiego
lokal na wynajem
795 zł
199zł/m2
4 m2 piętro: 6/25
biurko w coworkingu na 6 piętrze nowoczesnym biurowca w Śródmieściu , niedaleko Dworca Gdańskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Stanowski pracy w coworkingu z dostępem do niezbędnych usług biurowych, jak recepcjoniści, poczta, wsparcie IT,wynajęcie salki konferencyjnej, wyposażony aneks kuchenny oraz dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner). Można wprowadzić się od zaraz i zacząć od razu pracować. Jedna faktura za wszystkie usługi. Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Całodobowy dostęp do lokalu znacznie ułatwia prowadzenie biznesu w każdej branży. Dostęp do salki konferencyjnej ułatwia organizowanie spotkań. Profesjonalny i wykwalifikowany personel recepcji wita przychodzących gości. Miesięczne koszty najmu to 795 PLN netto. W lokalu można zarejestrować siedzibę firmy, a rozpoznawalny adres biura podnosi prestiż prowadzonego biznesu. Umowa: -okres do ustalenia, -kaucja: 1,5 miesiąca Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek oferuje ponad 29 000 m kw. atrakcyjnej powierzchni biurowej na wynajem. Przeszklona elewacja gwarantuje wspaniały widok na panoramę Warszawy. 5-poziomowy parking zapewnia 310 miejsc postojowych do dyspozycji najemców.Na parterze znajdują się między innymi: lobby, główna recepcja budynku, punkty handlowe oraz restauracja. Zalety lokalizacji: Dogodny dostęp do środków transportu publicznego (5 linii tramwajowych, 4 linie autobusowe, stacja I linii metra, dworzec PKP Warszawa Gdańska).Centrum handlowe Arkadia znajduje się w bliskim sąsiedztwie budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Obozowa
lokal na wynajem
89 zł
6zł/m2
16 m2 piętro: 2/6
sala konferencyjna mieszcząca do 10 osób w nowoczesnym biurowcu na Woli, okolice ul. Obozowej,  poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażona sala n profesjonalne spotkanie dla 10 osób. Wielkość sali: 16 m2. Dostępność w godzinach: od 8ej do 19ej w dniach od poniedziałku do piątku. Koszty najmu sali w cenach netto: -1 godzina: 89 PLN -cały dzień: 850 PLN W ramach umowy, otrzymają Państwo: -Salę przygotowaną do spotkania, -Obsługę recepcyjną, -Kawę, herbatę, wodę, -Dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego, Flipchart, Ekran do wyświetlania prezentacji i filmów Zalety lokalizacji: Bliska odległość od Alei Prymasa Tysiąclecia. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją publiczną jak i własnym środkiem transportu. Obiekt oddalony jest od dworca kolejowego Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Lotnisko Chopina mieści się w odległości 25 minut jazdy samochodem. Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Obozowa
lokal na wynajem
480 zł
120zł/m2
4 m2 piętro: 3/6
biurko na przestrzeni wspólnej na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na Woli, okolice ul. Obozowej,  poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Miejsce do pracy biurowej na przestrzeni wspólnej. W ramach członkostwa, Najemca otrzymuje dostęp do komfortowych stref wspólnych, sal konferencyjnych, w pełni wyposażoną kuchnię z kawą, herbatą i wodą oraz dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Miesięczne koszty najmu netto:  -cały miesiąc: 480 PLN, (dostęp całodobowy); -12 wybranych dni w miesiącu: 350 PLN, (dostęp w godzinach od 8ej do 22ej) -8 wybranych dni w miesiącu: 290 PLN, (dostęp w godzinach od 8ej do 22ej) Cena zawiera wszystkie dodatkowe koszty (prąd, wodę, sprzątanie powierzchni wspólnych).  Dostęp do bezpłatnego WiFi. Parking: -miejsca postojowe naziemne:199 PLN netto/stanowisko/miesiąc; -miejsce w garażu podziemnym: 399 PLN netto/stanowisko/miesiąc; Sala konferencyjna: Na piętrze znajdują się 3 salki konferencyjne różnej wielkości: od 6,7 m2 do 16 m2. Umowa: -okres umowy:do ustalenia -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto. Standard obiektu: -Niezależna winda -Przestronna recepcja Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych: -w budynku pracują osoby poruszające się na wózku inwalidzkim; -Przystanek tramwajowy tuż przed kompleksie, z bezproblemowym dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zalety lokalizacji: Bliska odległość od Alei Prymasa Tysiąclecia. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją publiczną jak i własnym środkiem transportu. Obiekt oddalony jest od dworca kolejowego Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Lotnisko Chopina mieści się w odległości 25 minut jazdy samochodem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Obozowa
lokal na wynajem
690 zł
173zł/m2
4 m2 piętro: 3/6
stałe biurko na przestrzeni wspólnej na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na Woli, okolice ul. Obozowej,  poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Miejsce na przestrzeni wspólnej przypisane do konkretnej osoby (dedykowane biurko). W ramach członkostwa, Najemca otrzymuje dostęp do komfortowych stref wspólnych, sal konferencyjnych, w pełni wyposażoną kuchnię z kawą, herbatą i wodą oraz dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Miesięczne koszty najmu netto to 690 PLN Cena zawiera wszystkie dodatkowe koszty (prąd, wodę, sprzątanie powierzchni wspólnych).  Dostęp do bezpłatnego WiFi. Parking: -miejsca postojowe naziemne:199 PLN netto/stanowisko/miesiąc; -miejsce w garażu podziemnym: 399 PLN netto/stanowisko/miesiąc; Sala konferencyjna: Na piętrze znajdują się 3 salki konferencyjne różnej wielkości: od 6,7 m2 do 16 m2. Umowa: -okres umowy:do ustalenia -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto. Standard obiektu: -Niezależna winda -Przestronna recepcja Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych: -w budynku pracują osoby poruszające się na wózku inwalidzkim; -Przystanek tramwajowy tuż przed kompleksie, z bezproblemowym dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zalety lokalizacji: Bliska odległość od Alei Prymasa Tysiąclecia. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją publiczną jak i własnym środkiem transportu. Obiekt oddalony jest od dworca kolejowego Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Lotnisko Chopina mieści się w odległości 25 minut jazdy samochodem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Bukowińska
lokal na wynajem
255 zł
64zł/m2
4 m2
biurko w coworkingu w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w pobliżu stacji metro Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Karta abonamentowa miesięczna, która daje dostęp do przestrzeni współdzielonej, biur prywatnych lub salonów biznesowych we wszystkich lokalizacjach operatora na świecie w godzinach pracy recepcji. Opcje abonamentu: -255 PLN/mies : salon biznesowy (idealne rozwiązanie dla osób, które pracują tylko na laptopie), -miejsce pracy w prywatnym biurze dzielone z innymi Najemcami: 800 PLN na 30 dni; 511 PLN na 10 dni; 300 PLN na 5 dni, -biurko w pokoju prywatnym: 1433 PLN na 30 dni; 855 PLN na 10 dni, 555 PLN na 5 dni W ramach opłaty, Najemca ma dostęp do: -Bezpieczne, szybkie łącze internetowe WiFi, -Możliwość korzystania z telefonów w pakietach Co-working i Office, pomoc w zakresie zadań administracyjnych, takich jak wysyłanie poczty i wykonywanie kserokopii, -Recepcji,która również powita Państwa gości, -dostępu do kącika biurowego z urządzeniami biurowymi; -Kuchnia z możliwością przygotowywania kawy i herbaty, -W pełni wyposażone toalety; Zalety abonamentu: -Przestrzeń do pracy na kilka dni w miesiącu lub z dostępem nielimitowanym, -Przestrzeń w pełni wyposażona i gotowa do użytku, -specjalna aplikacja na urządzeniu mobilnym aby w kilka chwil znaleźć lokalizację i dokonać rezerwacji, -możliwość pracy w profesjonalnej przestrzeni biurowej w dowolnym centrum Operatora na całym świecie. Lokalizacja: W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia. Do najbliższego centrum handlowego Galerii Mokotów (2km), z łatwością można dotrzeć samochodem lub komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020