oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Toruńska
lokal na wynajem
2 100 zł
60zł/m2
35 m2 piętro: 1/6
samodzielny pokój biurowy o pow. 35 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Targówku niedaleko Centrum Handlowego Targówek , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Targówku. Lokal biurowy składa się z jednego pokoju. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Wykładzina na podłodze. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Meble: Istnieje możliwość najmu lokalu razem z meblami, które można sobie wybrać: biurko, krzesło, kontenerek, szafa. Wynajmujący oferuje powyższe meble BEZPŁATNIE. Pomieszczenia socjalne (aneksy kuchenne i toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2100 PLN, Koszty eksploatacyjne są wliczone w czynsz. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym (UPC) Parking: Do dyspozycji Najemców są naziemne miejsca parkingowe przy budynku. -100 PLN netto/stanowisko/mies. Sala konferencyjna: W budynku znajduje się sala konferencyjna. Najemcy mogą z niej korzystać w dowolnym wymiarze czasu, po potwierdzeniu dostępności w wybranym terminie. Sala oferowana jest bezpłatnie. Umowa: -czas nieokreślony. -kaucja 2 miesiące, 6-kondygnacyjny budynek biurowy klasy B, oferujący prawie 7 800 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście na recepcję z poziomu parkingu przed budynkiem (bez schodków), odpowiednia wielkość wind, szerokość korytarzy i drzwi oraz dostosowana łazienka na 1 piętrze. Obiekt znajduje się w strategicznym położeniu niedaleko drogi wylotowej z Warszawy, Trasy Toruńskiej. Sprawny dojazd środkami komunikacji prywatnej oraz publicznej. W bliskim zasięgu znajdują się udogodnienia takie jak Centrum Handlowe M1 oraz liczne punkty usługowo-handlowe. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Toruńska
lokal na wynajem
1 200 zł
60zł/m2
20 m2 piętro: 1/6
samodzielny pokój biurowy o pow. 20 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Targówku niedaleko Centrum Handlowego Targówek , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Targówku. Lokal biurowy składa się z jednego pokoju. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Wykładzina na podłodze. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Meble: Istnieje możliwość najmu lokalu razem z meblami, które można sobie wybrać: biurko, krzesło, kontenerek, szafa. Wynajmujący oferuje powyższe meble BEZPŁATNIE. Pomieszczenia socjalne (aneksy kuchenne i toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1200 PLN, Koszty eksploatacyjne są wliczone w czynsz. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym (UPC) Parking: Do dyspozycji Najemców są naziemne miejsca parkingowe przy budynku. -100 PLN netto/stanowisko/mies. Sala konferencyjna: W budynku znajduje się sala konferencyjna. Najemcy mogą z niej korzystać w dowolnym wymiarze czasu, po potwierdzeniu dostępności w wybranym terminie. Sala oferowana jest bezpłatnie. Umowa: -czas nieokreślony. -kaucja 2 miesiące, 6-kondygnacyjny budynek biurowy klasy B, oferujący prawie 7 800 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście na recepcję z poziomu parkingu przed budynkiem (bez schodków), odpowiednia wielkość wind, szerokość korytarzy i drzwi oraz dostosowana łazienka na 1 piętrze. Obiekt znajduje się w strategicznym położeniu niedaleko drogi wylotowej z Warszawy, Trasy Toruńskiej. Sprawny dojazd środkami komunikacji prywatnej oraz publicznej. W bliskim zasięgu znajdują się udogodnienia takie jak Centrum Handlowe M1 oraz liczne punkty usługowo-handlowe. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
825 zł
52zł/m2
16 m2 piętro: 2/7
obniżona stawka czynszu ----------------------------- klimatyzowany lokal biurowy o pow.16,50 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu blisko ul. Wilczej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze biurowca w Śródmieściu. Jeden pokój w 2-pokojowym module, gdzie dwaj Najemcy mają do dyspozycji prywatny aneks kuchenny oraz łazienkę. Wejście do pokoju z wewnętrznego korytarza. Wykładzina na podłodze. Klimatyzacja. Okna otwierane. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 825 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 19,50 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -parking podziemny: 750 PLN/ stanowisko/ miesiąc, -parking naziemny: 650 PLN/ stanowisko/ miesiąc, -możliwość parkowania przy ulicy (parkometry miejskie), Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kamienica biurowa z lat 80tych oferująca na wynajem około 6 300 m2 powierzchni biurowej. Budynek składa się z 7 kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej. Obiekt został całkowicie odnowiony i wyposażony w nowe instalacje. Obiekt ma świetne połączenie komunikacyjne z resztą miasta:od stacji metra Centrum, licznych linii autobusowych i tramwajowych budynek dzieli zaledwie kilka minut spacerem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Rakowiecka
lokal na wynajem
825 zł
52zł/m2
16 m2 piętro: 4/5
gabinet biurowy o pow. 16,50 m2 na 4 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko Pl.Unii Lubelskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Na lokal składa się jeden pokój z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Parkiet na podłodze. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienki) znajdują się w częściach wspólnych; z wejściem z korytarza. Dostęp do lokalu codziennie w godzinach: od 6ej do 22ej. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 825 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 12,00 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (10%). Powierzchnia netto: 15 m2, Powierzchnia brutto: 16,50 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Umowa: -czas nieokreślony/określony (do ustalenia z Najemcą) -okres wypowiedzenia: 2-3 miesiące ( w zależności od ustaleń z Najemcą) -kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu netto. Opis budynku: Kamienica biurowa z 1956 roku. Generalny remont budynku w 2000 roku. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem

85 m2
lokal handlowo-usługowy o pow.85 m2 na parterze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Traktu Królewskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal handlowo-usługowy znajdujący się w nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, blisko krakowskiego Przedmieścia. Wejście od strony patio. Powierzchnia do aranżacji przez Najemcę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 39-48 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 22,95 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 12,64% Internet: -darmowe WiFi w budynku, -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -2-poziomowy parking podziemny, -200 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: 5 lat -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto Opis budynku: Nowoczesny 7-kondygnacyjny biurowiec klasy A+, oferujący na wynajem ok. 34 000 m2 powierzchni biurowej. W podziemiach budynku zaprojektowano wygodny garaż dla 401 samochodów. Lokalizacja: Budynek położony niedaleko Starego Miasta. W pobliżu znajduje się wiele obiektów historycznych m.in.: budynki Opery Narodowej i Uniwersytetu Warszawskiego oraz liczne budynki rządowe oraz Park Saski Dogodny dostęp do środków komunikacji publicznej: stacja metra Świętokrzyska oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe. W okolicy znajdują się ponadto liczne restauracje, kawiarnie, sklepy oraz luksusowy Hotel Bristol. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Wołoska
lokal na wynajem

220 m2 piętro: 4/7
biuro o pow. 220 m2 na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od3 KWARTAŁU 2022 R. Lokal biurowy znajdujący się w mokotowskim biurowcu. którego konstrukcja daje możliwość swobodnego podziału powierzchni, zgodnie z potrzebami Najemcy. Powierzchnia doskonale doświetlona światłem dziennym. Biuro wyposażone jest m.in.: w uchylne okna, podnoszone podłogi, podwieszane sufity, klimatyzację z możliwością regulacji temperatury, czujniki dymu oraz wykładzinę. Najemca może wejść do lokalu zarówno w stanie istniejącym, jak również poczekać na nową aranżację przygotowaną pod kątem potrzeb Najemcy, co trwa około 2-3 miesięcy. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3190 EUR, -koszty eksploatacyjne: 19,50 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5%). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Obiekt zapewnia dostęp do około 260 podziemnych miejsc parkingowych. -100 EUR/stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas określony: 5 lat -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: 9-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 16 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra wynosi około 2 600 m2. Zalety lokalizacji: Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Opaczewska
lokal na wynajem

323 m2
klimatyzowany lokal biurowy o pow.323 m2 na parterze w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Opaczewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na parterze biurowca na warszawskiej Ochocie. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z oczekiwaniami Najemcy. Elastyczny podział powierzchni pozwala efektywnie zaplanować biuro zarówno przy podziale gabinetowym jak i open space stosownie do indywidualnych oczekiwań zarówno dużych, jak i mniejszych firm Standard powierzchni biurowej: -wykładzina, -sufity podwieszane, -podział powierzchni ściankami (karton-gips), -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, Najemca ma możliwość odpłatnego skorzystania z powierzchni magazynowych w budynku, na poziomie -1. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 4183 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 18,30 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5,50%). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Na terenie kompleksu znajduje się w sumie 765 miejsc parkingowych. Cena stanowiska parkingowego: 45/55 EUR/miesiąc. Umowa: -czas określony: 5 lat, -kaucja w wysokości 3- miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Budynek biurowy w kompleks biurowym złożonym z 5 budynków. Zalety lokalizacji: Bliska odległość od centrum Warszawy i Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina oraz dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Opaczewska
lokal na wynajem

154 m2 piętro: 15
klimatyzowany lokal biurowy o pow.154 m2 na 5 pietrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Opaczewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 5 piętrze biurowca na warszawskiej Ochocie. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z oczekiwaniami Najemcy. Elastyczny podział powierzchni pozwala efektywnie zaplanować biuro zarówno przy podziale gabinetowym jak i open space stosownie do indywidualnych oczekiwań zarówno dużych, jak i mniejszych firm Standard powierzchni biurowej: -wykładzina, -sufity podwieszane, -podział powierzchni ściankami (karton-gips), -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, Najemca ma możliwość odpłatnego skorzystania z powierzchni magazynowych w budynku, na poziomie -1. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1994 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 18,30 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5,50 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Na terenie kompleksu znajduje się w sumie 765 miejsc parkingowych. Cena stanowiska parkingowego: 45/55 EUR/miesiąc. Umowa: -czas określony: 5 lat, -kaucja w wysokości 3- miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Budynek biurowy w kompleks biurowym złożonym z 5 budynków. Obiekt posiada sześć kondygnacji i powierzchnię 5 400 tys.m2 , Standard obiektu: Budynek wyposażony jest m.in. w klimatyzację, otwierane okna, podwieszany sufit, kontrolę dostępu, okablowania elektryczne oraz telefoniczne, BMS, na parterze budynku recepcja, kiosk oraz kantyna. Zalety lokalizacji: Bliska odległość od centrum Warszawy i Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina oraz dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Filtrowa
lokal na wynajem

23 m2
dostęp do wody ----------------------- lokal usługowo-handlowy o pow. 23,21 m2 na parterze biurowca w Śródmieściu, w okolicach ul. Filtrowej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Lokal usługowo-handlowy znajdujący się na parterze budynku biurowego w Śródmieściu,w okolicach ul. Filtrowej. Drzwi oraz wewnętrzna witryna wychodzą na hall recepcyjny/patio budynku. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Na powierzchni lokalu został wydzielony mały aneks, z dostępem do wody. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: do ustalenia -koszty eksploatacyjne: 24,50 PLN /m2, czyli 569 PLN; -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (6%). Powierzchnia netto: 21,90 m2 Powierzchnia brutto: 23,21 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -miejsca na parkingu podziemnym, -160 EUR/stanowisko/miesiąc -parkingi dla rowerów. Umowa: -okres do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Biurowiec klasy A, składający się z 11 kondygnacji naziemnych i 3 kondygnacji podziemnych, przeznaczonych na garaże. Budynek podzielony został na cztery całkowicie niezależne i samowystarczalne części, oferujące łącznie ok. 32 000 m powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra to około 750 m2. Wewnątrz budynku znajduje się przestronne atrium o wymiarach 25 x 40 m i wysokości 25 m, które przykrywa szklanym dach. Dwa dolne piętra atrium zajmuje część usługowa budynku: kawiarnia, restauracja, fitness club, poczta, bank oraz Centrum Konferencyjne. Ogród zimowy na szóstym piętrze biurowca. Zalety lokalizacji: W sąsiedztwie budynku znajduje się stacja metra Politechnika. Położenie budynku zapewnia łatwy i szybki dojazd do międzynarodowego lotniska, dworca kolejowego Warszawa Centralna oraz wszystkich głównych dróg nie tylko autem, ale również komunikacją miejską (autobusem, tramwajem, metrem). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
al. Wilanowska
lokal na wynajem

129 m2 piętro: 1/6
lokal biurowy o pow.129,32 m2 na 1 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i Al. Wilanowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od 1 lipca 2021 r. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Lokal gotowy do wejścia od 1 lipca 2021 r., wymaga jedynie odświeżenia (po stronie Wynajmującego). Wysokość: 2,65 m. Możliwość regulacji temperatury w pomieszczeniach. Okna od podłogi do sufitu. Aktualny podział powierzchni: -open space, -duży gabinet biurowy -2 salki konferencyjne, -aneks kuchenny, Całodobowy dostęp do lokalu. Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy. Trwa to około 2-3 miesięcy. Lokal może być również wynajęty w obecnym stanie (pozostawionym przez poprzedniego najemcę). Standard powierzchni biurowej: -rolety wewnętrzne, -sufity podwieszane, -podłogi podniesione, -wykładzina dywanowa w płytkach , -wykończone łazienki, -drzwi wewnętrzne drewniane, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1810 EUR, -koszty eksploatacyjne: 18 PLN/m2,czyli 2328 PLN, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (6 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Biurowiec zapewnia do dyspozycji swoich najemców 56 podziemnych oraz 10 naziemnych miejsc parkingowych. Parking dostępny jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. -90 EUR netto/stanowisko/miesiąc Miejsca postojowe dla rowerów. Umowa: -okres:5 lat -Gwarancja bankowa albo kaucja gotówkowa w kwocie równej sumie czynszu oraz zaliczek na poczet kosztów eksploatacyjnych za okres trzech miesięcy powiększonych o należny podatek VAT. Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowy oferujący na wynajem ponad 4 000 m2 powierzchni biurowej. Na parterze zlokalizowano lobby recepcyjne oraz lokale handlowo-usługowe. Powierzchnia typowego piętra to 850 m2. Standard budynku: - możliwość regulacji temperatury w pomieszczeniach, - system centralnego sterowania budynkiem (BMS), - system bezpieczeństwa Budynku - telewizja przemysłowa zlokalizowana wokół budynku, na parkingu podziemnym oraz w częściach wspólnych wewnątrz budynku, -2 szybkobieżne windy, -wysoki standard wykończenia, -2 szybkobieżne windy, -wysoki standard wykończenia, Zalety lokalizacji: Lokalizacja na warszawskim Służewcu gwarantuje użytkownikom budynku dostęp do rozbudowanej infrastruktury, komunikacji miejskiej oraz głównych arterii, pozwalających na szybki dojazd samochodem do centrum miasta, a także do Lotniska Chopina. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem

281 m2 piętro: 15/28
moduł biurowy o pow. 281 m2 na 15 piętrze w biurowcu w Śródmieściu , niedaleko Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w śródmiejskim biurowcu niedaleko stacji metra ONZ. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy: open space, gabinety. Standard biura: -wykładzina -uchylne okna -podział powierzchni ściankami działowymi -podwieszane sufity ze zintegrowanym oświetleniem, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 5058 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 24,91 PLN/m2, czyli 6999 PLN, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 209 m2 Powierzchnia brutto: 281 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -7 miejsc parkingowych dla lokalu -miejsca parkingowe podziemne, -185 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -okres trwania: do ustalenia -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 29-kondygnacyjny biurowiec, oferujący około 28 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego pietra to około 850 m2. Ostatnia modernizacja budynku-styczeń 2015 r. Lokalizacja: Dogodne połączenia z resztą miasta dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacje dwóch linii metra - Świętokrzyska i Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych m.in. Złote Tarasy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem

316 m2 piętro: 7/12
lokal biurowy o pow. 316 m2 na 6 piętrze biurowca w Śródmieściu, w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ) ------------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 6 piętrze budynku usługowo-biurowego w Śródmieściu, w okolicach Ronda ONZ. W skład modułu biurowego wchodzą: -open space, -4 pokoje biurowe różnej wielkości, -6 pomieszczeń pomocniczych, -korytarz, Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -Podwójnie oszklone okna z izolacją -Regulacja temperatury w każdym pomieszczeniu lub strefie -Możliwość montażu podłogi podniesionej -kontrola dostępu Na miesięczny koszt najmu składają się: -czynsz: 14,50-17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 22,50 PLN /m2, -zużycie mediów Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 4,9% Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z wybranym operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -Kondygnacje podziemne zajmuje ponad 139 miejsc parkingowych, -150 EUR/m2/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: min.3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Wysokiego standardu biurowiec klasy A, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, w Centralnym Obszarze Biznesu.Powierzchnia użytkowa tego 12-piętrowego budynku wynosi ponad 11 tys. m2 , dzieląc biurowiec na dwie strefy biurową i handlową. Powierzchnia typowego piętra to około 850 m2. Zalety lokalizacji: Budynek zlokalizowany jest w warszawskim Śródmieściu i zapewnia dogodny dostęp do głównych arterii miasta oraz komunikacji miejskiej: stacja II linii metra przy Rondzie ONZ, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz punkt z rowerami miejskimi. W najbliższym sąsiedztwie znajdują się zabytkowe Hala Mirowska i Hala Gwardii, a ponadto wiele restauracji, kawiarni, banków, hoteli a także placówek medycznych, np. Medicover czy Enel-Med. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Filtrowa
lokal na wynajem

265 m2 piętro: 4/12
atrakcyjny lokal biurowy o pow. 265 m2 na 4 piętrze biurowca w Śródmieściu, w okolicach ul. Filtrowej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze. Powierzchnia gotowa do wejścia lub też wedle wymagań Najemcy może zostać odświeżana. Obecny podział powierzchni: -5 pomieszczeń biurowych, -aneks kuchenny, -łazienki, Lokal klimatyzowany. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 18-19,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 24,50 PLN /m2, -energia elektryczna Wynajmujący oferuje czasowe zwolnienie w czynszu. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (6%). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -miejsca na parkingu podziemnym, -160 EUR/stanowisko/miesiąc -parkingi dla rowerów. Umowa: -czas określony:5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Biurowiec klasy A, składający się z 11 kondygnacji naziemnych i 3 kondygnacji podziemnych, przeznaczonych na garaże. Wewnątrz budynku znajduje się przestronne atrium o wymiarach 25 x 40 m i wysokości 25 m, które przykrywa szklanym dach. Dwa dolne piętra atrium zajmuje część usługowa budynku: kawiarnia, restauracja, fitness club, poczta, bank oraz Centrum Konferencyjne. Ogród zimowy na szóstym piętrze biurowca. Zalety lokalizacji: W sąsiedztwie budynku znajduje się stacja metra Politechnika. Położenie budynku zapewnia łatwy i szybki dojazd do międzynarodowego lotniska, dworca kolejowego Warszawa Centralna oraz wszystkich głównych dróg nie tylko autem, ale również komunikacją miejską (autobusem, tramwajem, metrem). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i przykładowych lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Słomińskiego
lokal na wynajem
19 000 zł
50zł/m2
380 m2 piętro: 27/39
lokal biurowy o pow. 380 m2 na 27 pietrze w odremontowanym biurowcu w Śródmieściu Warszawy w okolicach Dworca Gdańskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji* ------------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na 27 pietrze biurowca w Śródmieściu. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Lokal jest oddawany po dostosowaniu aranżacji do potrzeb Najemcy. Obecnie jest to open space z dwoma gabinetami biurowymi oraz wydzielonym aneksem kuchennym i toaletami do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -Podwójnie oszklone okna z izolacją -Regulacja temperatury w każdym pomieszczeniu lub strefie -Możliwość montażu podłogi podniesionej -kontrola dostępu Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 19000 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 21 PLN/m2, czyli 7980 PLN, -prąd z licznika Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska podziemne: 550 PLN/mies Umowa: -czas trwania: do ustalenia -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 39-piętrowy budynek oferuje około 19 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Dogodny dostęp do środków transportu publicznego (5 linii tramwajowych, 4 linie autobusowe, stacja I linii metra, dworzec PKP Warszawa Gdańska). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Uwaga: Prezentacja nieruchomości jest możliwa wyłącznie po akceptacji przez klienta dokumentów: 1.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, 2.Oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym,wymaganych przez Właściciela nieruchomości. *Dla klientów z grup: Instytucje czy Spółki Skarbu Państwa, agencja pobiera jednorazową prowizję, przy podpisaniu umowy najmu. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Mokotowska
lokal na wynajem

386 m2 piętro: 1
podnajem ------------------------------ lokal biurowy o pow. 386,50 m2 na 1 pietrze biurowca, w okolicach stacji metra Politechnika i ul. Mokotowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Oferta z prowizją dla Najemcy -------------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Podnajem do: 30.03.2024 r. Powierzchnia biurowa zlokalizowana na 1 piętrze biurowca w Śródmieściu, w okolicach stacji Metro Politechnika. Lokal gotowy do wejścia. Obecny podział powierzchni na: -open space, -3 salki konferencyjne, -2 salki spotkań, -3 gabinety biurowe, Standard powierzchni biurowej: Wszystkie biura wyposażone są m.in. w: okablowanie strukturalne, podnoszone podłogi, podwieszane sufity, klimatyzację z możliwością regulacji temperatury, czujniki dymu oraz tryskacze. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 6957 EUR, -koszty eksploatacyjne:20,50 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (9,80 %). Powierzchnia netto: 352 m2 Powierzchnia brutto: 386,50 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -miejsca na parkingu podziemnym, -180 EUR/stanowisko/miesiąc. Umowa: -czas określony: 5 lat -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Budynek posiada 11-kondygnacji i oferuje do wynajęcia około 16 200 m kw. atrakcyjnej powierzchni biurowej. Powierzchnia typowego piętra wynosi około 1800 m kw. Zalety lokalizacji: Pobliska stacja metra Politechnika, przystanki tramwajowe oraz autobusowe zapewniają doskonałe możliwości dojazdu komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają standard budynku i lokali. Uwaga: Prezentacja nieruchomości jest możliwa wyłącznie po podpisaniu umowy pośrednictwa w najmie lokalu. Przy podpisaniu umowy najmu, agencja pobiera jednorazową prowizję w wysokości ustalonej w umowie pośrednictwa. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem

373 m2
lokal handlowo-usługowy o pow.373 m2 na parterze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Traktu Królewskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal handlowo-usługowy znajdujący się w nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, blisko krakowskiego Przedmieścia. Wejście z zewnątrz budynku. Powierzchnia do aranżacji przez Najemcę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 39-48 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 22,95 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 12,64% Internet: -darmowe WiFi w budynku, -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -2-poziomowy parking podziemny, -200 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: 5 lat -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto Opis budynku: Nowoczesny 7-kondygnacyjny biurowiec klasy A+, oferujący na wynajem ok. 34 000 m2 powierzchni biurowej. W podziemiach budynku zaprojektowano wygodny garaż dla 401 samochodów. Lokalizacja: Budynek położony niedaleko Starego Miasta. W pobliżu znajduje się wiele obiektów historycznych m.in.: budynki Opery Narodowej i Uniwersytetu Warszawskiego oraz liczne budynki rządowe oraz Park Saski Dogodny dostęp do środków komunikacji publicznej: stacja metra Świętokrzyska oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe. W okolicy znajdują się ponadto liczne restauracje, kawiarnie, sklepy oraz luksusowy Hotel Bristol. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.06.2021