oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
950 zł
238zł/m2
4 m2 piętro: 1/7
biurko w coworkingu dla 1 osoby w budynku biurowym na warszawskiej Woli, w okolicach Żelaznej i Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Stanowisko do pracy dla jednej osoby we wspólnej przestrzeni coworkingowej. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu to 950 PLN netto. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją  jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja  -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Obiekt posiada 7 kondygnacji naziemnych oraz 4 podziemne. Do dyspozycji najemców są powierzchnie handlowo-usługowe, najwyższej klasy powierzchnie biurowe oraz parking podziemny. Cały kompleks oferuje ok. 15 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia oraz ok. 7 000 m2 powierzchni handlowej. Część biurowa posiada osobne wejście i hol recepcyjny. Przeszklona fasada oraz wewnętrzne atrium sprawiają, że wszystkie pomieszczenia biurowe mają optymalny dostęp do światła dziennego. Lokalizacja: Budynek znajduje się na warszawskim Śródmieściu, blisko Pałacu Kultury i Nauki. Położenie przy Alejach Jerozolimskich, w niedużej odległości od mostu Poniatowskiego, daje możliwość szybkiego połączenia z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy oraz prowadzi wprost do PGE Narodowego. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum.  Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
900 zł
225zł/m2
4 m2 piętro: 1/14
biurko w coworkingu dla  1 osoby na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Stanowisko pracy w przestrzeni współdzielonej. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto to 900 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją  jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Budynek liczy 14 kondygnacji naziemnych i 2 podziemne, w których zlokalizowany będzie parking podziemny. Przyszłym najemcom budynek dostarczy ponad 16 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Dwa z pięter budynku mają dostęp do tarasu z widokiem na centralny ogród kompleksu. W standardzie wykończeń są klimatyzacja, podnoszone podłogi, podwieszane sufity i wykładzina. Lokalizacja: Dojazd samochodem na Dworzec Centralny i do centrum handlowego quot;Złote Tarasyquot; zajmuje zaledwie 5 minut, a do Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina około 20 minut. W pobliżu znajduje się wiele udogodnień takich, jak hotele, restauracje, sklepy i siłownie. Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych.  Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Słomińskiego
lokal na wynajem
699 zł
175zł/m2
4 m2
biurko w coworkingu w biurowcu w  Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko we wspólnej przestrzeni biurowej, co daje możliwość pracy w przyjaznym otoczeniu czy powzięcia nowych kontaktów biznesowych. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. Najemca ma zapewnione: -adres korespondencyjne (dla pakietu miesięcznego), -dostęp do szybkiego internetu i urządzeń biurowych, -korzystanie ze strefy chilloutu z wygodnymi kanapami czy huśtawkami, gdzie możesz oderwać się od komputera i napić pysznej kawy. -do rozmów biznesowych i telekonferencji przygotowane są specjalne budki telefoniczne, -obsługa recepcyjna, -indywidualna, zamykana szafka na dokumenty i rzeczy osobiste (dla pakietu miesięcznego), -stałe, spersonalizowane miejsce pracy ,czyli stałe biurko (dla pakietu miesięcznego), -dostęp do salek spotkań i sal konferencyjnych (darmowy godziny/rabat w cenie). Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Koszty najmu za 1 biurko: -1 dzień: 49 PLN -1 miesiąc: 699 PLN W Pakiecie miesięcznym Najemca ma nieograniczony dostęp do biura, korzysta ze stałego miejsca pracy, a także otrzymuje szafeczkę zamykaną na klucz. Pakiet Wirtualne Biuro jest zawarty w cenie. Inne zalety: Rejestracja spółka i 500 PLN + opłaty sądowe. Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek mieszkalno-biurowy, oferujący około 13 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Wewnętrzna część obiektu posiada zielone, ciche patio z kaskadą wodną i miejscem do odpoczynku.  W budynku funkcjonuje recepcja obsługi mieszkańców i gości oraz system ochrony i monitoringu.  W podziemiu znajduje się czterokondygnacyjny garaż, a na parterze lokale usługowe. Zalety lokalizacji: Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Sąsiedztwo galerii handlowej Arkadia z bardzo dużą ilością punktów handlowych, usługowych gastronomicznych. Międzynarodowy Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina znajduje się w odległości 30 minut jazdy od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Pasaż Ursynowski
lokal na wynajem
599 zł
150zł/m2
4 m2 piętro: 11
biurko w coworkingu w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko w komfortowej przestrzeni biurowej, co daje możliwość pracy w profesjonalnym otoczeniu czy powzięcia nowych kontaktów biznesowych. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. Najemca ma zapewnione: -adres korespondencyjne (dla pakietu miesięcznego), -dostęp do szybkiego internetu i urządzeń biurowych, -korzystanie ze strefy chilloutu z wygodnymi kanapami czy huśtawkami, gdzie możesz oderwać się od komputera i napić pysznej kawy. -do rozmów biznesowych i telekonferencji przygotowane są specjalne budki telefoniczne, -obsługa recepcyjna, -indywidualna, zamykana szafka na dokumenty i rzeczy osobiste (dla pakietu miesięcznego), -stałe, spersonalizowane miejsce pracy ,czyli stałe biurko (dla pakietu miesięcznego), -dostęp do salek spotkań i sal konferencyjnych (darmowy godziny/rabat w cenie). Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Koszty najmu za 1 biurko: -1 dzień: 49 PLN -1 miesiąc: 599 PLN W Pakiecie miesięcznym Najemca ma nieograniczony dostęp do biura, korzysta ze stałego miejsca pracy, a także otrzymuje szafeczkę zamykaną na klucz.  Pakiet Wirtualne Biuro jest zawarty w cenie. Inne zalety: Rejestracja spółka i 500 PLN + opłaty sądowe Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
725 zł
181zł/m2
4 m2 piętro: 3/11
biurko  w przestrzeni współdzielonej (coworking) na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów i ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. Biurko- miejsce pracy w przestrzeni współdzielonej. Miesięczne koszty najmu to 725 PLN netto. Dodatkowe opłaty: - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 1 miesięcznej opłaty w przypadku miejsca do pracy w przestrzeni współdzielonej (zwracany po zakończeniu trwania umowy), - usługa odnowienia biura:75 PLN/m2 - opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy, w celu odnowienia biura (powierzchnia jest wyliczana w zależnosci od biura, w którym klient wynajmuje biurko dedykowane. Zwykle jest to powierzchnia ok 3m2). W cenie miejsca do pracy w biurze współdzielonym, Najemca otrzymuje: -adres rejestracyjny/korespondencyjny, -biuro współdzielone z dostępem 24/7 i z usługą internetu; -Recepcja, -obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy oraz dostęp do kącika biurowego z urządzeniami biurowymi; -Wszystkie media (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda, internet); -Utrzymanie biura i cześci wspólnych; -W pełni wyposażone toalety; -Naprawy; -Codzienne sprzątanie; -Ochrona; -Ubezpieczenie budynku; -Członkostwo lounge  dające dostęp do we wszystkich salonów biznesowych w lokalizacjach Operatora na świecie (ponad 3000 lokalizacji w 120 krajach)  -10% zniżki na wynajem sal konferencyjnych. Opis budynku: Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Na 3-poziomowym parkingu podziemnym znajduje się 460 miejsc parkingowych. Kompleks został zaprojektowany zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami oraz spełnia wszystkie międzynarodowe wymogi. Lokalizacja: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się jedno z większych centrów handlowych - Galeria Mokotów.  Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
890 zł
223zł/m2
4 m2 piętro: 5
biurko (stanowisko do pracy dla 1 osoby) w coworkingu na 5 piętrze śródmiejskiego biurowca w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność:od zaraz. Biurko na powierzchni coworkingowej o wysokim standardzie wyposażenia z opcją skorzystania z kompleksowej obsługi asystenta biura. Możliwość opracowania indywidualnej oferty dla każdego Najemcy , gwarantując pełną elastyczność w dopasowaniu najlepszego rozwiązania. Z myślą o wygodzie wszystkich Najemców, Wynajmujący proponuje pełny pakiet udogodnień: -parking, -klimatyzacja, -chillout room, -Dostęp do kuchni i jadalni darmowa kawa, herbata, woda, -Usługa obsługi recepcji i obsługa poczty, -Możliwość umieszczenia logo i wizytówki Państwa firmy na stronie Wynajmującego i w lobby budynku. Koszty najmu netto: 890 PLN/biurko Umowa: -okres do ustalenia, -minimalny okres wynajmu to tylko jeden miesiąc, -kaucja: 1 miesiąc Opis budynku: Wysokiego standardu biurowiec klasy A, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, w Centralnym Obszarze Biznesu. Powierzchnia użytkowa tego 12-piętrowego budynku wynosi ponad 11 tys. m2 , dzieląc biurowiec na dwie strefy biurową i handlową. Kondygnacje podziemne zajmuje ponad 139 miejsc parkingowych.  Zalety lokalizacji: Budynek zlokalizowany jest w pobliżu dworca centralnego oraz w sąsiedztwie licznych obiektów hotelowych, restauracyjnych i punktów komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Mokotowska
lokal na wynajem
865 zł
216zł/m2
4 m2 piętro: 5/18
biurko w coworkingu na 7 piętrze w nowoczesnym biurowca w Śródmieściu, niedaleko ul. Mokotowskiej i metra Politechnika,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. Biurko w coworkingu z dostępem do niezbędnych usług biurowych, jak recepcjoniści, poczta, wsparcie IT,wynajęcie salki konferencyjnej, wyposażony aneks kuchenny oraz dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner). Można wprowadzić się od zaraz i zacząć od razu pracować (i wyprowadzić się w następnym miesiącu, jeśli biuro potrzebne jest na krótki czas - jest to niemożliwe w przypadku najmu tradycyjnego).  Jedna faktura za wszystkie usługi. Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych Biuro z dostępem do światłą dziennego do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Całodobowy dostęp do lokalu znacznie ułatwia prowadzenie biznesu w każdej branży. Dostęp do salki konferencyjnej ułatwia organizowanie spotkań. Profesjonalny i wykwalifikowany personel recepcji wita przychodzących gości. Miesięczne koszty najmu netto to 865 PLN. Okres najmu można kształtować elastycznie w zależności od potrzeb: kilka wejść, miesiąc czy dłużej. W lokalu można zarejestrować siedzibę firmy, a rozpoznawalny adres biura podnosi prestiż prowadzonego biznesu. Umowa: -okres do ustalenia, -kaucja: 1,5 miesiąca Standard powierzchni: Nowoczesna powierzchnia biurowa stworzona została z myślą o potrzebach jej użytkowników. Wszystkie biura mają dostęp do światła dziennego oraz uchylne okna. W kompleksie znajdują się biura prywatne, część coworkingowa, dwie sale konferencyjne oraz części wspólne takie jak recepcja czy w pełni wyposażona kuchnia Lokalizacja: Stacja Metra Politechnika i najbliższy przystanek autobusowy oddalone są zaledwie o 20m od wejścia do biurowca. W najbliższej okolicy znaleźć można liczne restauracje i kawiarnie, idealne na lunch lub biznesowe spotkanie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem
915 zł
229zł/m2
4 m2 piętro: 1
biurko w coworkingu na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Traktu Królewskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. Biurko w coworkingu z dostępem do niezbędnych usług biurowych, jak recepcjoniści, poczta, wsparcie IT,wynajęcie salki konferencyjnej, wyposażony aneks kuchenny oraz dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner). Można wprowadzić się od zaraz i zacząć od razu pracować (i wyprowadzić się w następnym miesiącu. Jedna faktura za wszystkie usługi. Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Całodobowy dostęp do lokalu znacznie ułatwia prowadzenie biznesu w każdej branży. Dostęp do salki konferencyjnej ułatwia organizowanie spotkań. Profesjonalny i wykwalifikowany personel recepcji wita przychodzących gości. Miesięczne koszty najmu to 915 PLN netto. Okres najmu można kształtować elastycznie w zależności od potrzeb: kilka wejść, miesiąc czy dłużej. W lokalu można zarejestrować siedzibę firmy, a rozpoznawalny adres biura podnosi prestiż prowadzonego biznesu. Biuro serwisowane to rozwiązane wygodne i bezproblemowe dla małych firm i dużych firm. Umowa: -okres do ustalenia, -kaucja: 1,5 miesiąca Opis budynku: Nowoczesny 7-kondygnacyjny biurowiec klasy A+, oferujący na wynajem ok. 34 000 m2 powierzchni biurowej. W podziemiach budynku zaprojektowano wygodny garaż dla 401 samochodów. Budynek składa się z trzech niezależnych części, posiadających własne piony komunikacyjne, instalacje i zasilanie. W obiekcie zastosowano nowatorskie rozwiązania energooszczędne i ekologiczne, np.: ogrzewanie i chłodzenie pomieszczeń garażowych powietrzem z pomieszczeń biurowych. Lokalizacja: Budynek położony niedaleko Starego Miasta. W pobliżu znajduje się wiele obiektów historycznych m.in.: budynki Opery Narodowej i Uniwersytetu Warszawskiego oraz liczne budynki rządowe oraz Park Saski Dogodny dostęp do środków komunikacji publicznej: stacja metra Świętokrzyska oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe. W okolicy znajdują się ponadto liczne restauracje, kawiarnie, sklepy oraz luksusowy Hotel Bristol. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Wybrzeże Kościuszkowskie
lokal na wynajem
795 zł
199zł/m2
4 m2 piętro: 1/6
biurko w coworkingu na 1 pietrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Powiślu w okolicach Wybrzeża Kościuszkowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Biurko w coworkingu z dostępem do niezbędnych usług biurowych, jak recepcjoniści, poczta, wsparcie IT,wynajęcie salki konferencyjnej, wyposażony aneks kuchenny oraz dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner). Można wprowadzić się od zaraz i zacząć od razu pracować (i wyprowadzić się w następnym miesiącu. Jedna faktura za wszystkie usługi. Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Całodobowy dostęp do lokalu znacznie ułatwia prowadzenie biznesu w każdej branży. Dostęp do salki konferencyjnej ułatwia organizowanie spotkań. Profesjonalny i wykwalifikowany personel recepcji wita przychodzących gości. Miesięczne koszty najmu to 795 PLN netto. Okres najmu można kształtować elastycznie w zależności od potrzeb: kilka wejść, miesiąc czy dłużej. W lokalu można zarejestrować siedzibę firmy, a rozpoznawalny adres biura podnosi prestiż prowadzonego biznesu. Umowa: -okres do ustalenia, -kaucja: 1,5 miesiąca Zalety lokalizacji: Budynek znajduje się w bliskim sąsiedztwie mostu Poniatowskiego, który umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy.  Zaledwie 20 minut jazdy samochodem dzieli obiekt od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Lokalizacja umożliwia również sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
KRAKÓW, KRAKÓW-NOWA HUTA
Cienista
mieszkanie na wynajem
2 100 zł
33zł/m2
3 pokoje 63 m2 piętro: 3/4
Trzypokojowe mieszkanie na Fatimskiej
Prezentuję Państwu trzypokojowe mieszkanie usytuowane na 3 piętrze niskiego bloku bez windy. Mieszkanie składa się z dwóch niezależnych pokoi, otwartego salonu, oddzielnej kuchni, łazienki, oddzielnej toalety oraz przedpokoju. Do mieszkania przynależy również duży balkon oraz piwnica. Niniejsza oferta skierowana jest przede wszystkim do rodziny z dzieckiem, osób pracujących oraz par poszukujących pewnego mieszkania w cichej i spokojnej okolicy. W pobliżu znajduje się wiele terenów zielonych, place zabaw oraz szkoła. Samochodem do najbliższego Centrum Handlowego Serenada dojedziemy dosłownie w 10 minut. LOKALIZACJA: W najbliższym sąsiedztwie: ul. Fatimska, Kaczeńcowa oraz Królowej Bony. W pobliżu również: ul. Obrońców Krzyża oraz Kocmyrzowska. Mieszkanie o powierzchni 63m2 zawiera: *otwarty salon, w którym znajdziemy stół z czterema krzesłami oraz trzy komody. Z tego pomieszczenia mamy możliwość wyjścia na duży, podłużny balkon, *pokój nr. 1: rozkładane łóżko, biurko, bardzo pojemną szafę oraz podwieszane półki, *pokój nr. 2: rozkładane łóżko, biurko, podwieszana półka oraz komoda, *kuchnia wyposażona w meble w zabudowie kuchennej, lodówkę z zamrażarką, zmywarkę, okap, zlewozmywak, piekarnik z płytą grzewczą gazową oraz mikrofalówkę, *łazienka, w której zainstalowano pralkę, wannę, umywalkę oraz lustro, *oddzielną toaletę, *duży przedpokój, w którym znajdziemy m.in. szafeczkę na obuwie. Pod blokiem istnieje możliwość ze skorzystania z ogólnodostępnych miejsc postojowych. FINANSE: *Odstępne dla właściciela: 2100 zł *Czynsz administracyjny: ok. 600 zł *Kaucja: 2100 zł *Prąd, gaz: w/z Serdecznie polecam i zapraszam do kontaktu oraz na prezentację mieszkania! UWAGA! W trosce o naszych klientów w związku z panującą epidemią umożliwiamy również zdalną wideoprezentację nieruchomości. KONTAKT: Biuro Nieruchomości LIVINDER Mateusz Kania tel: 575 314 914 e-mail: [email protected] Więcej ofert na stronie Biura Nieruchomości LIVINDER Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa - Nr Licencji 23466 Chcemy z pasją i oddaniem budować trwałe relacje, kierując się przede wszystkim troską o klientów, którzy nam zaufali.
dodana 04.04.2020
Poznań
Os. Kosmonautów
mieszkanie na wynajem
1 500 zł
39zł/m2
2 pokoje 38 m2 piętro: 9/12
Zapraszam do wynajęcia 2-pokojowego mieszkania na Winogradach w Poznaniu, na os. Kosmonautów w świetnej lokalizacji.  Mieszkanie świeżo po kapitalnym remoncie!  Lokal składa się z dwóch niezależnych pokoi, kuchni (bez okna), przedpokoju oraz łazienki z wc.  Mieszkanie jest bardzo ustawne z oknami wychodzącymi na jasną stronę zachodnią.  Głównymi atutami mieszkania są: lokalizacja oraz zeszłoroczny kapitalny remont lokalu.  Wymieniono podłogi (w pokojach i korytarzu panele, w łazience i kuchni płytki). W większości położono nową instalację elektryczną. Wymieniono drzwi wejściowe i pokojowe. Położono płytki w łazience i kuchni. Zrobiono podwieszany sufit z oświetleniem ledowym w łazience, kuchni i przedpokoju. Całość gustownie odmalowano.  Mieszkanie wyposażono również w następujące rzeczy: pralkę, lodówko-zamrażarkę, płytę gazową i piekarnik elektryczny, zabudowę kuchenną, dwie szafy typu komandor, dwie rozkładane kanapy, telewizor, a także pozostałe widoczne na zdjęciach umeblowanie.  Lokalizacja jest nie do przecenienia.  5 minut pieszo na przystanek autobusowy, a 10 minut pieszo na tramwaj przy rondzie Solidarności. Bardzo szybki dojazd do centrum miasta - zarówno tramwajem, jak i autobusem.  Mieszkanie również świetnie zlokalizowane pod względem dostępności na różne uczelnie.  Miejsce to odznacza się także bardzo bogatą infrastrukturą. Nieopodal sklepy spożywcze (m.in. Carrefour, Stokrotka), piekarnia, apteka, drogeria, placówki oświatowe, przychodnia lekarska, a także liczne miejsca postojowe.  Mieszkanie znakomicie nada się dla studentów lub pary.  W bloku wymieniono obie windy.  Okolica jest zadbana i bezpieczna.  Mieszkanie jest do przejęcia od zaraz! Oprócz czynszu najmu, najemca opłaca czynsz administracyjny do spółdzielni (ok 453 zł na 2 osoby wraz z opłatami za TV) oraz opłaty za prąd i gaz.  Wymagana kaucja - jednomiesięczny czynsz najmu.  PO WIĘCEJ ZDJĘĆ ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.astons.pl Polecamy i zapraszamy na prezentację! Kontakt:  Maciej Gawryluk Biuro nieruchomości ASTONS tel: 604-380-020 e-mail: [email protected] www.astons.pl DODATKOWE INFORMACJE: Typ własności: spółdzielcze + kw Materiał budowlany: wielka płyta Standard: bardzo dobry Typ podłogi: panele Typ ścian: gładź gipsowa Rodzaj okien: PCV Łącze internetowe: tak Liczba pokoi: 2 Piętro: 9 Liczba pięter: 12 Rok budowy: 1980 Ogrzewanie: miejskie Kominek: nie Piwnica: tak Poddasze: nie Na biuro: nie Osiedle zamknięte: nie Typ balkonu: kratka balkonowa Typ kuchni: ciemna Czynsz: 453 Typ łazienki: z wc Typ budynku: blok Głośność: ciche Klatka schodowa: czysta Typ parkingu: parking niestrzeżony Stan lokalu: po remoncie Meble: tak Domofon: tak Winda: tak Ochrona: nie Ostatnie piętro: nie Wyposażenie kuchni: tak Dwupoziomowe: nie Klimatyzacja: nie Amfilada: nie Piecyk gazowy: nie Gaz w budynku: tak Kaucja: 1500 PLN Alarm: nie DANE KONTAKTOWE: Maciej Gawryluk 604-380-020, (61)666-13-08 [email protected] Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ WWW.ASTONS.PL, GDZIE ZNAJDĄ PAŃSTWO OGŁOSZENIA NIERUCHOMOŚCI I WIELE CIEKAWYCH AUTORSKICH ARTYKUŁÓW ZWIĄZANYCH Z RYNKIEM NIERUCHOMOŚCI. WSZYSTKIE TRANSAKCJE PRZEPROWADZANE PRZY UDZIALE NASZEGO BIURA NADZOROWANE SĄ PRZEZ LICENCJONOWANEGO POŚREDNIKA I JEDNOCZEŚNIE PRAWNIKA. BIURO ASTONS NIERUCHOMOŚCI JEST UBEZPIECZONE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZA WYKONYWANE CZYNNOŚCI POŚREDNICTWA. NIEODPŁATNIE POMAGAMY W WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEGO FINANSOWANIA KREDYTOWEGO. ŚWIADCZYMY PROFESJONALNE USŁUGI W ZAKRESIE POŚREDNICTWA PRZY SPRZEDAŻY, WYNAJMIE, JAK I KUPNIE NIERUCHOMOŚCI GŁÓWNIE NA TERENIE POZNANIA I OKOLIC.
dodana 04.04.2020
Poznań
Os. Zygmunta Starego
mieszkanie na wynajem
1 800 zł
28zł/m2
3 pokoje 65 m2 piętro: 3/4
DO WYNAJĘCIA ŚWIETNIE ZLOKALIZOWANE MIESZKANIE NA PIĄTKOWIE. Mieszkanie 3-pokojowe o powierzchni ponad 65m2 na os.Zygmunta Starego w Poznaniu. Mieszkanie mieści się na 3 piętrze niskiego bloku z cegły. Wystawa okienna na stronę południową i północną. Mieszkanie jest bardzo czyste i zadbane. Kuchnia w ostatnich kilku miesiącach przeszła gruntowny remont. Wymieniona została cała zabudowa kuchenna łącznie ze sprzętem AGD. Układ pomieszczeń bez wątpienia wpływa na komfortowe i wygodne zamieszkiwanie (wszystkie pomieszczenia są niezależne). Niewątpliwą zaletą mieszkania jest jego doskonała lokalizacja. W pobliżu znajduje się szeroki wybór punktów handlowych oraz usługowych (Lidl, Stokrotka, kwiaciarnia, lokalny ryneczek ze świeżymi owocami i warzywami). Mieszkanie jest świetnie skomunikowane ze środkami transportu publicznego. 7 minut pieszo do najbliższego przystanku szybkiego tramwaju PST oraz tylko 2 minuty do przystanku komunikacji miejskiej (autobus). W pobliżu znajdują się place zabaw, boisko i zielone tereny spacerowe. Opłaty: najem: 1800zł czynsz do administracji: 600zł prąd i gaz: według zużycia co 2 miesiące kaucja: 2500zł Mieszkanie idealne dla pary, studentów, czy osób pracujących. PO WIĘCEJ ZDJĘĆ ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.astons.pl Polecamy i zapraszamy na prezentację! Kontakt:  Justyna Gawryluk Biuro nieruchomości ASTONS tel: 795-652-241 e-mail: [email protected] www.astons.pl DODATKOWE INFORMACJE: Typ własności: własność Materiał budowlany: cegła Standard: dobry Typ podłogi: parkiet Typ ścian: tapeta Rodzaj okien: PCV Łącze internetowe: tak Liczba pokoi: 3 Piętro: 3 Liczba pięter: 4 Rok budowy: 1995 Ogrzewanie: miejskie Kominek: nie Piwnica: nie Poddasze: nie Na biuro: nie Osiedle zamknięte: nie Typ balkonu: jest Typ kuchni: zamknięta Czynsz: 600 Typ łazienki: samodzielna Typ budynku: blok Głośność: ciche Klatka schodowa: czysta Typ parkingu: przy ulicy Stan lokalu: do zamieszkania Meble: tak Domofon: tak Winda: nie Ochrona: nie Ostatnie piętro: nie Wyposażenie kuchni: tak Dwupoziomowe: nie Klimatyzacja: nie Amfilada: nie Piecyk gazowy: tak Gaz w budynku: tak Kaucja: 2500 PLN Alarm: nie DANE KONTAKTOWE: Justyna Gawryluk 795-652-241 [email protected] Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ WWW.ASTONS.PL, GDZIE ZNAJDĄ PAŃSTWO OGŁOSZENIA NIERUCHOMOŚCI I WIELE CIEKAWYCH AUTORSKICH ARTYKUŁÓW ZWIĄZANYCH Z RYNKIEM NIERUCHOMOŚCI. WSZYSTKIE TRANSAKCJE PRZEPROWADZANE PRZY UDZIALE NASZEGO BIURA NADZOROWANE SĄ PRZEZ LICENCJONOWANEGO POŚREDNIKA I JEDNOCZEŚNIE PRAWNIKA. BIURO ASTONS NIERUCHOMOŚCI JEST UBEZPIECZONE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZA WYKONYWANE CZYNNOŚCI POŚREDNICTWA. NIEODPŁATNIE POMAGAMY W WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEGO FINANSOWANIA KREDYTOWEGO. ŚWIADCZYMY PROFESJONALNE USŁUGI W ZAKRESIE POŚREDNICTWA PRZY SPRZEDAŻY, WYNAJMIE, JAK I KUPNIE NIERUCHOMOŚCI GŁÓWNIE NA TERENIE POZNANIA I OKOLIC.
dodana 04.04.2020
Wysogotowo
Batorowska
lokal na wynajem
19 000 zł
23zł/m2
828 m2
Na wynajem nowsza hala magazynowo-produkcyjna wraz z częścią biurowo-socjalną w Wysogotowie (gm. Tarnowo Podgórne) - miejscowości przylegającej do zachodniej granicy Poznania. Możliwość przejęcia od 1 lutego 2020r. Wysokość hali: 7,5 m w kalenicy, 5m w okapie. Znakomita lokalizacja! Świetny dostęp do: - zachodniej obwodnicy Poznania S11 (ok 3 km; ok 3 min jazdy);  - autostrady A2 (ok 11 km; ok 9 min jazdy);  - lotniska Ławica (ok 4,5 km; ok 6 min jazdy);  - granicy administracyjnej miasta Poznania (ok 2,5 km; ok 3 min jazdy).  Cały obiekt został oddany do użytku w 2015r. Zawiera wiele elementów wykonanych w podwyższonym standardzie. Powierzchnia użytkowa całego obiektu to ok 828 m2. Powierzchnia ogrodzonej działki pod obiektem w przypadku wynajmu - ok 2300m2.  Na obiekt magazynowo-biurowy składa się: - część magazynowa: ok 642 m2;  - część biurowa: ok 185 m2.  W części magazynowej znajdują się: hala ok 572 m2, jadalnia, łazienka oraz pomieszczenie biurowe ok 37m2 na piętrze z widokiem na halę. W części biurowej znajdują się: recepcja ok 16 m2, pomieszczenie biurowe ok 48 m2, pomieszczenie gospodarcze i wc dla pracowników. Na piętrze natomiast znajdują się: 2 pomieszczenia biurowe (ok 31 m2 i ok 10m2), 2 wc, szatnia i natryski.  Ogólny stan techniczny obiektu jest bardzo dobry i reprezentacyjny. Na działce wiele roślin ozdobnych. Wejście do części biurowej z parteru, z której bezpośrednio można przejść do części magazynowej. W hali wmontowano trzy rolowane bramy wjazdowe z poziomu 0. Główna brama o szerokości ok 340cm.  Utwardzona posadzka przemysłowa, na której wożone są wielotonowe towary i urządzenia.  Dostęp do hali dla samochodów TIR oraz solidnie utwardzony plac manewrowy (beton + kostka brukowa). Obok części biurowej parking samochodowy. Całość solidnie utwardzona m.in. kostką betonową typu Poz-Bruk. Na obiekcie możliwość zamontowania dużego i widocznego szyldu lub nazwy firmy. Całość jest ogrodzona w części płytami betonowymi, a w części panelami w konstrukcji stalowej. Dwie szerokie i automatyczne bramy wjazdowe- jedna do części biurowej, druga dla samochodów dostawczych do magazynu. Do obiektu doprowadzono prąd, gaz, kanalizację, wodociąg, internet, instalację alarmową. Ogrzewanie gazowe. W hali nagrzewnica gazowa. W części biurowej ogrzewanie podłogowe i grzejniki panelowe.  Bardzo niskie koszty ogrzewania - w sezonie grzewczym ok 1500 zł na 2 miesiące na cały obiekt biurowo-magazynowy.  Część biurowa dodatkowo wykończona w podwyższonym standardzie: m.in. okładziny podłóg i schodów wykonano z gresu polerowanego, podwyższona jakość materiałów w sanitariatach, powierzchnia dostosowana w pełni do pracy nowoczesnego biura, klimatyzacja.  Podatek od nieruchomości płatny przez najemcę.  PO WIĘCEJ ZDJĘĆ ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.astons.pl Polecamy i zapraszamy na prezentację! Kontakt:  Maciej Gawryluk Biuro nieruchomości ASTONS tel: 604-380-020 e-mail: [email protected] www.astons.pl DODATKOWE INFORMACJE: Typ własności: własność Materiał budowlany: ceramiczny Porotherm Łącze internetowe: tak Liczba pokoi: 6 Rok budowy: 2015 Kanalizacja: miejska Ogrzewanie: gazowe Prąd: jest Gaz: jest Woda: wodociąg Osiedle zamknięte: tak Typ parkingu: parking strzeżony Stan lokalu: bardzo dobry Ochrona: tak Klimatyzacja: tak Wysokość: 7,5 Pomieszczenie socjalne: tak Serwerownia: tak Kształt działki: prostokąt Długość działki: 84 Szerokość działki: 28 Konstrukcja: murowana Typ drogi: szutrowa Typ ogrodzenia: betonowe Typ wjazdu: poziom 0 Wentylacja: tak Monitoring: tak Alarm: tak Instalacja przeciwpożarowa: tak Kuchnia: tak Rampa: nie Wysokość zabudowy: 5 DANE KONTAKTOWE: Maciej Gawryluk 604-380-020, (61)666-13-08 [email protected] Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ WWW.ASTONS.PL, GDZIE ZNAJDĄ PAŃSTWO OGŁOSZENIA NIERUCHOMOŚCI I WIELE CIEKAWYCH AUTORSKICH ARTYKUŁÓW ZWIĄZANYCH Z RYNKIEM NIERUCHOMOŚCI. WSZYSTKIE TRANSAKCJE PRZEPROWADZANE PRZY UDZIALE NASZEGO BIURA NADZOROWANE SĄ PRZEZ LICENCJONOWANEGO POŚREDNIKA I JEDNOCZEŚNIE PRAWNIKA. BIURO ASTONS NIERUCHOMOŚCI JEST UBEZPIECZONE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZA WYKONYWANE CZYNNOŚCI POŚREDNICTWA. NIEODPŁATNIE POMAGAMY W WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEGO FINANSOWANIA KREDYTOWEGO. ŚWIADCZYMY PROFESJONALNE USŁUGI W ZAKRESIE POŚREDNICTWA PRZY SPRZEDAŻY, WYNAJMIE, JAK I KUPNIE NIERUCHOMOŚCI GŁÓWNIE NA TERENIE POZNANIA I OKOLIC.
dodana 04.04.2020
Poznań
Wysogotowo
lokal na wynajem
19 000 zł
23zł/m2
828 m2
Na wynajem nowsza hala magazynowo-produkcyjna wraz z częścią biurowo-socjalną w Wysogotowie (gm. Tarnowo Podgórne) - miejscowości przylegającej do zachodniej granicy Poznania. Możliwość przejęcia od 1 lutego 2020r. Wysokość hali: 7,5 m w kalenicy, 5m w okapie. Znakomita lokalizacja! Świetny dostęp do: - zachodniej obwodnicy Poznania S11 (ok 3 km; ok 3 min jazdy); - autostrady A2 (ok 11 km; ok 9 min jazdy);  - lotniska Ławica (ok 4,5 km; ok 6 min jazdy); - granicy administracyjnej miasta Poznania (ok 2,5 km; ok 3 min jazdy). Cały obiekt został oddany do użytku w 2015r. Zawiera wiele elementów wykonanych w podwyższonym standardzie. Powierzchnia użytkowa całego obiektu to ok 828 m2. Powierzchnia ogrodzonej działki pod obiektem w przypadku wynajmu - ok 2300m2.  Na obiekt magazynowo-biurowy składa się: - część magazynowa: ok 642 m2;  - część biurowa: ok 185 m2.  W części magazynowej znajdują się: hala ok 572 m2, jadalnia, łazienka oraz pomieszczenie biurowe ok 37m2 na piętrze z widokiem na halę. W części biurowej znajdują się: recepcja ok 16 m2, pomieszczenie biurowe ok 48 m2, pomieszczenie gospodarcze i wc dla pracowników. Na piętrze natomiast znajdują się: 2 pomieszczenia biurowe (ok 31 m2 i ok 10m2), 2 wc, szatnia i natryski. Ogólny stan techniczny obiektu jest bardzo dobry i reprezentacyjny. Na działce wiele roślin ozdobnych. Wejście do części biurowej z parteru, z której bezpośrednio można przejść do części magazynowej. W hali wmontowano trzy rolowane bramy wjazdowe z poziomu 0. Główna brama o szerokości ok 340cm.  Utwardzona posadzka przemysłowa, na której wożone są wielotonowe towary i urządzenia.  Dostęp do hali dla samochodów TIR oraz solidnie utwardzony plac manewrowy (beton + kostka brukowa). Obok części biurowej parking samochodowy. Całość solidnie utwardzona m.in. kostką betonową typu Poz-Bruk. Na obiekcie możliwość zamontowania dużego i widocznego szyldu lub nazwy firmy. Całość jest ogrodzona w części płytami betonowymi, a w części panelami w konstrukcji stalowej. Dwie szerokie i automatyczne bramy wjazdowe- jedna do części biurowej, druga dla samochodów dostawczych do magazynu. Do obiektu doprowadzono prąd, gaz, kanalizację, wodociąg, internet, instalację alarmową.  Ogrzewanie gazowe. W hali nagrzewnica gazowa. W części biurowej ogrzewanie podłogowe i grzejniki panelowe.  Bardzo niskie koszty ogrzewania - w sezonie grzewczym ok 1500 zł na 2 miesiące na cały obiekt biurowo-magazynowy.  Część biurowa dodatkowo wykończona w podwyższonym standardzie: m.in. okładziny podłóg i schodów wykonano z gresu polerowanego, podwyższona jakość materiałów w sanitariatach, powierzchnia dostosowana w pełni do pracy nowoczesnego biura, klimatyzacja.  Podatek od nieruchomości płatny przez najemcę.  PO WIĘCEJ ZDJĘĆ ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.astons.pl Polecamy i zapraszamy na prezentację! Kontakt:  Maciej Gawryluk Biuro nieruchomości ASTONS tel: 604-380-020 e-mail: [email protected] www.astons.pl DODATKOWE INFORMACJE: Typ własności: własność Materiał budowlany: ceramiczny Porotherm Łącze internetowe: tak Liczba pokoi: 6 Rok budowy: 2015 Kanalizacja: miejska Ogrzewanie: gazowe Prąd: jest Gaz: jest Woda: wodociąg Osiedle zamknięte: tak Typ parkingu: parking strzeżony Stan lokalu: bardzo dobry Ochrona: tak Klimatyzacja: tak Wysokość: 7,5 Kaucja: 19000 PLN Centrala: tak Pomieszczenie socjalne: tak Serwerownia: tak Kształt działki: prostokąt Długość działki: 84 Szerokość działki: 28 Konstrukcja: murowana Typ drogi: szutrowa Typ ogrodzenia: betonowe Typ wjazdu: poziom 0 Wentylacja: tak Monitoring: tak Alarm: tak Instalacja przeciwpożarowa: tak Kuchnia: tak Rampa: nie Wysokość zabudowy: 5 DANE KONTAKTOWE: Maciej Gawryluk 604-380-020, (61)666-13-08 [email protected] Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ WWW.ASTONS.PL, GDZIE ZNAJDĄ PAŃSTWO OGŁOSZENIA NIERUCHOMOŚCI I WIELE CIEKAWYCH AUTORSKICH ARTYKUŁÓW ZWIĄZANYCH Z RYNKIEM NIERUCHOMOŚCI. WSZYSTKIE TRANSAKCJE PRZEPROWADZANE PRZY UDZIALE NASZEGO BIURA NADZOROWANE SĄ PRZEZ LICENCJONOWANEGO POŚREDNIKA I JEDNOCZEŚNIE PRAWNIKA. BIURO ASTONS NIERUCHOMOŚCI JEST UBEZPIECZONE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZA WYKONYWANE CZYNNOŚCI POŚREDNICTWA. NIEODPŁATNIE POMAGAMY W WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEGO FINANSOWANIA KREDYTOWEGO. ŚWIADCZYMY PROFESJONALNE USŁUGI W ZAKRESIE POŚREDNICTWA PRZY SPRZEDAŻY, WYNAJMIE, JAK I KUPNIE NIERUCHOMOŚCI GŁÓWNIE NA TERENIE POZNANIA I OKOLIC.
dodana 04.04.2020