oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Domaniewska
lokal na wynajem
2 400 zł
185zł/m2
13 m2 piętro: 3/7
serwisowany lokal biurowy dla 2/3 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca klasy na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Biuro serwisowane to wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7. Powierzchnia biura: 12 m2. Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz ilości "biurek" (ilość osób pracujących w lokalu). Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Cena to 2400 PLN/mies dla prywatnego biura dla 2-3 osób, przy umowie na 12 miesięcy. Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną. Usługi wliczone w cenę czynszu: - W pełni wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; - Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge); - Opłaty budynkowo-serwisowe; - Dostęp do internetu bez limitu danych; (100Mbit/100Mbit) - Dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania (Rondo 1, Park Rozwoju) - Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura); - Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda; - Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej); - Codzienne sprzątanie biura; - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań; Możliwość wykupienia abonamentu na parking: 350 zł/mies/stanowisko Miejsce stworzone z myślą o ludziach biznesu zapewniające komfort pracy bez kosztownych inwestycji. Umowa: -bez opłat aktywacyjnych. -Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt Lokalizacja: Budynek posiada bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
3 300 zł
254zł/m2
13 m2 piętro: 1/7
biuro serwisowane dla 3 osób na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba W pobliżu znajdują się liczne instytucje rządowe i finansowe, takie gmach sejmu czy największa w tej części Europy Giełda Papierów Wartościowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem
3 300 zł
254zł/m2
13 m2 piętro: 1
biuro serwisowane dla 3 osób na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Traktu Królewskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Nowoczesny 7-kondygnacyjny biurowiec klasy A+, oferujący na wynajem ok. 34 000 m2 powierzchni biurowej. Udogodnienia w budynku: -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu. Dogodny dostęp do środków komunikacji publicznej: stacja metra Świętokrzyska oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
4 500 zł
346zł/m2
13 m2 piętro: 4/39
3-osobowe biuro serwisowane w śródmiejskim nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu. Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę. Miesięczne koszty najmu to 4500 PLN netto. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu przez WiFi i kabel, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17. -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy), - dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy), Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem. Parking: -Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie. -Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie. Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni. Opis powierzchni serwisowanej: Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą. Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy. Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ. Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Sobieskiego
lokal na wynajem
4 500 zł
346zł/m2
13 m2
serwisowany lokal biurowy dla 3 osób na piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne, ciche i bezpieczne biuro w nowoczesnym biurowcu z recepcją 24/7. Wyposażone w wysokiej jakości fotele, biurka i szafki. Dostęp do urządzeń biurowych, kompletnej infrastruktury IT i superszybkiego Internetu bez limitu danych. Lokalizacja na parterze nowoczesnego budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, niedaleko Centrum Handlowego Panorama. Idealne rozwiązanie dla: -korporacji i zespołów projektowych od kilku do nawet 150-200 osób -regionalnych przedstawicielstw firm, -start-upów, -małych firm Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Najemca otrzymuje w pakiecie: -Drukarki wysokiej jakości -Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, -witanie gości Państwa firmy, concierge), -Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, -Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), -Codzienne sprzątanie biura Jak również: -10-proc. zniżka na sale spotkań -Możliwość instalacji własnych urządzeń w serwerowni, -Dodatkowe meble (opcjonalnie), -Prywatne łącze Internetowe do 1 GB/s, -Wsparcie IT Miesięczny koszt najmu biura to 4500 PLN netto. Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące, Parking posiadający 438 miejsca postojowe Lokalizacja: Dolny Mokotów, łatwo stąd dojechać do centrum autobusem i samochodem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
3 199 zł
246zł/m2
13 m2 piętro: 7/18
3-osobowe biuro serwisowane na 7 piętrze kameralnego biurowca w Śródmieściu, w okolicy Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 3199 PLN dla umowy na 12 miesięcy. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Parking: Cena za 1 miejsce parkingowe wynosi 700 PLN netto miesięcznie. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
1 365 zł
65zł/m2
21 m2 piętro: 1/4
gabinet biurowy o pow.21 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Panele na podłodze, częściowo przykryte wykładziną. Otwierane okna od strony ulicy. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1365 PLN, Opłaty eksploatacyjne wliczone w czynsz. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z wybranym operatorem telekomunikacyjnym (UPC, Netia, Orange) . Sala konferencyjna: Sala konferencyjna do 50 osób (w układzie kinowym, możliwość dowolnej aranżacji); posiada oddzielny węzeł sanitarny oraz zaplecze kuchenne. W sąsiednim budynku biurowym Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja 1 miesiąc, Opis budynku: Obiekt z ochroną, monitorowany. Recepcja na parterze. Brak windy. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
5 673 zł
62zł/m2
91 m2 piętro: 1/4
4-pokojowy lokal biurowy o pow.91,50 m2 na 1 pietrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz Lokal biurowy usytuowany na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Cztery pokoje biurowe wielkości: 14,40m2; 35,50m2; 15,50m2 oraz 26m2). Wejście z korytarza do środkowego pokoju, który jest przejściowy. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 5673 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Sala konferencyjna: W budynku działa centrum konferencyjne oferujące kilka sal, mogących pomieścić od kilku do 150 osób. Możliwość wynajmu już od 1 godziny.Opłata jest uzależniona od wielkości sali i długości okresu najmu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
1 060 zł
62zł/m2
17 m2 piętro: 3/4
gabinet biurowy o pow. 17,10 m2 na 3 pietrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze.. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1060 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku (płatny parking miejski-parkometry), -parkowanie przy ulicy (parkometry) -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Sala konferencyjna: W budynku działa centrum konferencyjne oferujące kilka sal, mogących pomieścić od kilku do 150 osób. Możliwość wynajmu już od 1 godziny.Opłata jest uzależniona od wielkości sali i długości okresu najmu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
669 zł
51zł/m2
13 m2 piętro: 5/6
gabinet biurowy o pow. 13,38 m2 na 5 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się z budynku biurowym na warszawskiej Ochocie, niedaleko Dworca PKP Warszawa Centralna. Budynek ma układ gabinetowy: po dwóch stronach korytarza znajdują się pokoje biurowe i wchodzi się do nich z korytarza. Oferowany lokal biurowy składa się z jednego pokoju. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony dziedzińca kamienicy. Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 669 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. Budynek jest doskonale skomunikowany, dzięki m.in bliskiemu sąsiedztwu Dworca Centralnego. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
1 795 zł
51zł/m2
35 m2 piętro: 5/6
lokal biurowy o pow. 35,90 m2 na 5 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana w budynku usługowo-biurowym na bliskiej Ochocie. Oferowany lokal biurowy składa się z dwóch pokoi biurowych , każdy o powierzchni 17,95 m2 Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony ulicy Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1795 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2,; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
3 774 zł
50zł/m2
75 m2 piętro: 1/6
biuro o pow.75,48 m2 na 1 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana w budynku usługowo-biurowym na bliskiej Ochocie. Oferowany lokal biurowy składa się z trzech pokoi ( 22,80m2; 28,14m2 oraz 24,54m2) połączonymi wewnętrznymi drzwiami. Wejście do lokalu z korytarza: dwoje drzwi. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony dziedzińca kamienicy. Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3774 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
787 zł
66zł/m2
12 m2 piętro: 2/4
gabinet biurowy o pow.12,70 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 787 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Windy z dwóch stron budynku. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych,. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
1 000 zł
83zł/m2
12 m2 piętro: 4/14
blisko PKP Warszawa Centralna ------------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow.12,50 m2 na 4 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Wysokiej jakości lokal biurowy usytuowany na 4 piętrze budynku biurowo-usługowego blisko dworca PKP Warszawa Centralna. Na lokal składa się jeden pokój z wejściem z korytarza. Kształt kwadratu. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Nowe wykładziny. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Możliwe zmiany istniejącej aranżacji. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1000 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Strażacka
lokal na wynajem
355 zł
30zł/m2
12 m2 piętro: 2
samodzielny pokój biurowy o pow. 12,50 m2 w budynku biurowym, Warszawa Rembertów, okolice ul. Strażackiej i Ciepłowni Kawęczyn, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. 1-pokojowy lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Rembertowie. Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza. Wysokość: około 2,70m. Okna otwierane. Wejście z korytarza. Całodobowy dostęp do lokalu. Wejście na piętro po schodach; brak windy w budynku. Istnieje możliwość wypożyczenia mebli biurowych od Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 355 PLN, -media, -CO: w okresie zimowym około 100 PLN, w okresie letnim około 50 PLN Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Światłowód Netii w budynku. Parking: Bezpłatne parkowanie w okolicach budynku na losowych miejscach postojowych. Umowa: -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 1-3 miesiące -kaucja 1 miesiąc brutto Jeżeli Najemca wypowie umowę przed upływem sześciu miesięcy, płaci 250 PLN za odmalowanie pokoju. Opis kompleksu: Kompleks biurowo-magazynowy na warszawskim Rembertowie. Opis lokalizacji: Kompleks zlokalizowany w sąsiedztwie Ciepłowni Kawęczyn. Dogodny dojazd pojazdem prywatnym. Dostęp do komunikacji miejskiej: przystanek autobusu ZTM w sąsiedztwie budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Kasprzaka
lokal na wynajem
5 632 zł
44zł/m2
128 m2 piętro: 4/5
moduł biurowy o pow.128 m2 (całe 4 piętro) w kameralnym budynku biurowym na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Kasprzaka , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Moduł biurowy zajmujący całe piętro. 7 pokoi biurowych; każdy z osobnym wejściem z korytarza oraz pomieszczenia socjalne. Wielkość pokoi od około 12 m2. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Budynek i parking są pod ochroną fizyczną od 6.00 do 22.00 od poniedziałku do soboty. W niedziele i święta budynek jest pod nadzorem systemu alarmowego i kamer. Recepcja jest czynna od 6.00 do 22.00 od poniedziałku do soboty. Jeżeli Najemca ma życzenie, Recepcja może odbierać przesyłki dla Najemcy. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 5632 PLN, -koszty eksploatacyjne: 13 PLN /m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z budynkowym operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe przy budynku w cenie 100 PLN netto/stanowisko/miesiąc. Umowa: -czas trwania: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie: 3 miesiące. Opis budynku: 5-kondygnacyjny kameralny budynek biurowy oferujący około 600 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra to około 135 m2. Recepcja na parterze. Lokalizacja: Od centrum miasta dzieli budynek ok. 15 minut jazdy samochodem. Niewielka odległość od Dworca Zachodniego.. Bliskość EXPO XXI. Stacja PKP Wola-Kasprzaka (SKM, Koleje Mazowieckie) w odległości kilku minut od budynku. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021