popup
Strona główna
Oferty
Na sprzedaż
Na wynajem
Dodaj ofertę
Cennik
Eksport 0głoszeń
Strona główna
Oferty
Na sprzedaż
Na wynajem
Dodaj ofertę
Cennik
Eksport 0głoszeń
logowanie
|
rejestracja
lokalizacja
+ 0 km
+ 5 km
+ 10 km
+ 15 km
+ 25 km
+ 50 km
+ 75 km
Typ nieruchomości
Mieszkania
Domy
Działki
Lokale
Obiekty
Rodzaj transakcji
Na sprzedaż
Na wynajem
Cena
cena/m2
Powierzchnia
Liczba pokoi
Rodzaj działki
Budowlana
Inwestycyjna
Komercyjna
Przemysłowa
Rzemieślnicza
Usługowa
Rekreacyjna
Rolna
Gospodarstwo
Inna
Leśna
Leśna z prawem budowy
Rolno-budowlana
Siedliskowa
Rodzaj lokalu
Biurowy
Gastronomiczny
Handlowo-usługowy
Inny
Rodzaj obiektu
Biurowy
Gastronomiczny
Handlowo-usługowy
Inny
Medyczny
Mieszkalny
Produkcyjno-magazynowy
Sportowo-rekreacyjny
Typ domu
Bliźniaczy
Część domu
Dworek
Inny
Kamienica
Letniskowy
Pałacyk
Piętro domu
Pół bliźniaka
Rekreacyjny
Rezydencja
Segment
Segment skrajny
Segment środkowy
Stylowy
Szeregowy
Willa
Willa miejska
Wolno stojący
Ogrzewanie
C.o. elektryczne
C.o. gazowe
C.o. własne
Kominek
C.o. olejowe
C.o. węglowe
Ekologiczne
C.o. z sieci miejskiej
Piec
Pompa ciepła
Inne
Paliwo stałe
Nagrzewnice gazowe
C.o. z sieci lokalnej
Promienniki podczerwieni
Piece węglowe
Piętro
Liczba pięter
Liczba pomieszczeń
Standard
Bardzo dobry
Bardzo wysoki standard
Deweloperski
Do adaptacji
Do drobnego remontu
Do odświeżenia
Do remontu
Do remontu kapit.
Do wykończenia
Dobry
Średni
Surowy otwarty
Surowy zamknięty
Wysoki standard
Typ kuchni
Aneks kuchenny
Bez okna
Oddzielna
Okno na pokój
Otwarta
Z oknem
Przynależne
Balkon
Taras
Garaż
Ogród
Piwnica
Miejsce parkingowe
Basen
Umeblowanie
Uzbrojenie
Energia elektryczna
Woda
Gaz
Kanalizacja
Dodatkowe
Witryna
Winda
Ogrzewanie
Klimatyzacja
Dodatkowe
Rampa
Ogrzewanie
Droga dojazdowa
Pow. działki
Rodzaj rynku
Pierwotny
Wtórny
Materiał ścian
Beton
Cegła
Drewno
Pustak
Rama h
Wielka płyta
Ytong
Rok zakończenia budowy
Numer oferty
Wyłączność/bez prowizji
oferta bez prowizji
oferta na wyłączność
oferta prywatna
data dodania
wszystkie
z ostatnich 24h
z ostatnich 3 dni
z ostatnich 7 dni
z ostatnich 14 dni
z ostatnich 30 dni
fragment opisu
oferty nieruchomości na wynajem
sortuj
od najnowszej oferty
od najstarszej oferty
od najtańszej oferty
od najdroższej oferty
powierzchnia malejąco
powierzchnia rosnąco
miejscowość A-Z
miejscowość Z-A
ilość pokoi malejąco
ilość pokoi rosnąco
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
2 149 zł
51zł/m2
42
m2
piętro:
5/6
lokal biurowy o pow. 42,97 m2 na 5 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna,, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana w budynku usługowo-biurowym na bliskiej Ochocie. Oferowany lokal biurowy składa się z dwóch pokoi biurowych wielkości 25,30 m2 oraz 17,67 m2. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony ulicy Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1265 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, czyli 556,60 PLN; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wspólna
lokal na wynajem
2 310 zł
55zł/m2
42
m2
piętro:
3/7
1-pokojowy lokal biurowy o pow.42 m2 na 3 piętrze w biurowcu w centrum Warszawy, w okolicach Placu Trzech Krzyży,poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność od 1 czerwca 2021 r. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu. Dwa pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Wejście do lokalu z korytarza. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Lokal oferowany jest bez mebli widocznych na zdjęciu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2310 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 16,50 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska parkingowe w garażu podziemnym, -miejsca postojowe przy ulicy Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek, oferujący powierzchnie biurowe na wynajem. Dobry dostęp do innych części Warszawy, za pomocą zarówno publicznego, jak i prywatnego transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
53
m2
lokal handlowo-usługowy o pow. 53 m2 na parterze w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w centrum Warszawy, w okolicach ul.Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność -od zaraz. Lokal o charakterze handlowo-usługowym, bez okien z częściowo przeszklonymi ścianami, znajdujący się na parterze kameralnej śródmiejskiej kamienicy w okolicy stacji Metro Centrum. Drzwi wychodzą na patio kamienicy. Lokal w standardzie shell && core. Wysokość-około 4 m. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 15-20 EUR/m2 (do negocjacji), -koszty eksploatacyjne: 26,87 PLN/m2, czyli 1500 PLN; -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas określony: 5 lat (do ustalenia), -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około 3.500 mkw powierzchni biurowej do wynajęcia. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Szczęśliwicka
lokal na wynajem
12 500 zł
255zł/m2
49
m2
piętro:
10/13
lokal biurowy serwisowany dla 12 osób w nowoczesnym biurowcu w na Ochocie, w okolicy ul. Szczęśliwickiej,, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący się w biurowcu na warszawskiej Ochocie. Z biura jest piękny widok na wieżowce przy Rondzie Daszyńskiego. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy. Wyposażenie biura: -biurka, -krzesła obrotowe, -zamykane szafy na dokumenty, -kontenerki, -aparat telefoniczny Opłata miesięczna to 12.500 PLN netto. Miesięczny koszt najmu biura jest negocjowany indywidualnie dla każdego Najemcy w zależności, m.in. od okresu najmu czy ilości stanowisk pracowniczych. +opłata aktywacyjna: 120 PLN/osoba (płatna jednorazowo). Brak kosztów eksploatacyjnych. Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz W cenie Najemca otrzymuje: -w pełni umeblowane biuro, -Dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego, -Dostęp do internetu- łącze współdzielone, symetryczne do 500 Mb/s, -Codzienne sprzątanie biura, -Klimatyzacja i ogrzewanie indywidualnie sterowane, -Media: woda i energia elektryczna, -Dostęp do powierzchni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, -Ochrona obiektu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, -Logo w widocznym miejscu na tablicy Wynajmującego, Lokalizacja: Sąsiedztwo przystanków autobusowych zapewnia stałe i sprawne połączenie z centrum miasta, dzięki czemu do budynku łatwo jest się dostać również środkami transportu publicznego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
47
m2
piętro:
3/40
lokal biurowy o pow.47 m2 na 3 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu w okolicy dworca PKP Warszawa Centralna. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Standard powierzchni biurowej: Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane i wyposażone w indywidualne regulatory klimatyzacji. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1034 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 6 EUR/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 10% Powierzchnia netto: 65 m2 Powierzchnia brutto: 71,50 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: -naziemny: 180 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 220 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: minimum 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto. Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki. Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
62
m2
piętro:
3/6
lokal biurowy 62 m2 na 3 piętrze w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w centrum Warszawy, w okolicach ul.Marszałkowskiej, poleca Property Office, tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Klimatyczna powierzchnia biurowa zlokalizowana w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicy stacji Metro Centrum. Przestronne i stylowe biuro, idealnie oświetlone dzięki dużym oknom, które można idealnie dostosować do oczekiwań Najemcy, znajdujące się na 3 piętrze stylowej śródmiejskiej kamienicy. Na lokal składają się: -2 pokoje biurowe, -kuchenka, -toaleta, -korytarz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -Drewniany parkiet z puszkami technicznymi -podział powierzchni ściankami -otwierane okna -podwieszane sufity -Otwierane drzwi balkonowe -Oświetlenie minimum 500 lux Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 21-21,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 26,87 PLN/m2, czyli 1755 PLN; -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -podziemny Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około 3.500 mkw powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra to około 300 m2. Na poziomie zero oraz na pierwszej kondygnacji znajdują się lokale handlowo-usługowe. Klasyczny charakter budynku w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami nadaje budynkowi niepowtarzalny klimat Lokalizacja: Kompleks zlokalizowany w samym centrum Warszawy, niedaleko Dworca Centralnego i hotelu Mariott. Doskonałe położenie pod względem komunikacyjnym, umożliwia szybki dojazd do wszystkich części miasta. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli oraz centrum handlowe Złote Tarasy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Łopuszańska
lokal na wynajem
2 329 zł
55zł/m2
42
m2
piętro:
1/3
lokal biurowy o pow.42,35 m2, 1 piętro w budynku biurowym na warszawskich Włochach, okolice ul. Łopuszańskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze kameralnego budynku biurowego na warszawskich Włochach. Na lokal składa się jeden pokój. Toalety dla Najemców w korytarzu. Elastyczność każdego piętra budynku pozwala na stworzenie dowolnej aranżacji wnętrza zgodnie z wymogami Najemcy. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podwieszane sufity, -podział powierzchni ściankami (karton-gips), -wykładzina. Przed wydaniem lokalu Wynajmujący maluje ściany , wymienia lub pierze wykładzinę ( w zależności od stopnia zużycia). Trwa to od ok. 2 tygodni od daty otrzymania kaucji w zależności od wielkości powierzchni i prac, które będą wykonywane. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 2329 PLN, -koszty eksploatacyjne: 16,50 PLN/m2, czyli 698,78 PLN; Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 10% Internet: Łącze internetowe oparte na przepustowości światłowodowej oraz abonament telefoniczny na podstawie cennika w zależności od wymaganych parametrów oddzielna umowa bezpośrednio z operatorem ( Emtel Sp. z o.o.) Sala konferencyjna: -do dyspozycji Najemców są trzy sale konferencyjne gratis, Reklama zewnętrzna: Reklama na zewnętrznej elewacji budynku 250 PLN/mies. ( nieobowiązkowe) PROMOCJA ŚWIĄTECZNA:45 PLN/1m2, Parking: -Na parkingu zewnętrznym dostępnych jest 99 miejsc postojowych. -150 PLN/stanowisko/mies. Umowa: -czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, -kaucja Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy klasy B+, oferujący ok. 3 000 m2 powierzchni do wynajęcia, rozmieszczonej na 3 kondygnacjach. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
58
m2
piętro:
1/6
lokal biurowy 58 m2 na 1 piętrze w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w centrum Warszawy, w okolicach ul.Marszałkowskiej, poleca Property Office, tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji --------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Klimatyczna powierzchnia biurowa zlokalizowana w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicy stacji Metro Centrum. Przestronne i stylowe biuro, idealnie oświetlone dzięki dużym oknom, które można idealnie dostosować do oczekiwań Najemcy, znajdujące się na 3 piętrze stylowej śródmiejskiej kamienicy. Prace wykończeniowe dostosowujące lokal do potrzeb Najemcy, są prowadzone na podstawie wcześniej ustalonego planu aranżacji i trwają około 2-3 miesięcy. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -Drewniany parkiet z puszkami technicznymi -podział powierzchni ściankami -otwierane okna -podwieszane sufity -Otwierane drzwi balkonowe -Oświetlenie minimum 500 lux Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1218 EUR, -koszty eksploatacyjne: 26,87 PLN/m2, czyli 1641 PLN; -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -podziemny Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około Powierzchnia typowego piętra to około 300 m2. Na poziomie zero oraz na pierwszej kondygnacji znajdują się lokale handlowo-usługowe. Klasyczny charakter budynku w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami nadaje budynkowi niepowtarzalny klimat Lokalizacja: Kompleks zlokalizowany w samym centrum Warszawy, niedaleko Dworca Centralnego i hotelu Mariott. Doskonałe położenie pod względem komunikacyjnym, umożliwia szybki dojazd do wszystkich części miasta. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli oraz centrum handlowe Złote Tarasy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
5 000 zł
81zł/m2
62
m2
piętro:
10/14
lokal biurowy o pow.62,50 m2 na 10 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Wysokiej jakości lokal biurowy znajdujący się na 10 piętrze budynku biurowo-usługowego w sąsiedztwie dworca PKP Warszawa Centralna. Na lokal składa się 5 pokoi, z których każdy ma powierzchnię 12,50 m2. Każdy z gabinetów ma niezależne wejście z korytarza. Najemca może zmienić aranżację powierzchni, ale na swój koszt. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Nowe wykładziny. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 5000 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, co daje w sumie kwotę 104 PLN/m2 W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Żwirki i Wigury
lokal na wynajem
2 550 zł
50zł/m2
51
m2
piętro:
1/3
lokal biurowy o pow. 51 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach Al. Żwirki i Wigury, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Powierzchnia dostępna od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze w kameralnym budynku biurowo-usługowym. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Wysokość: 2,3 m. Wynajmujący dysponuje meblami biurowymi, które może bezpłatnie użyczyć Najemcy. Pomieszczenia socjalne dla Najemców (aneks kuchenny, toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Najemca obejmuje lokal w stanie zastanym; pozostawionym przez poprzedniego najemce. Ewentualne odświeżenie lokalu leży po stronie Najemcy. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 50 PLN/m2 -opłaty eksploatacyjne: 15,50 PLN/m2, -zużycie mediów, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. -Światłowody Orange i Nitron w budynku, Parking: Możliwość korzystania z parkingu wewnętrznego - abonament stały 150 zł netto/m-c/auto osobowe, 200 zł netto/m-c/auto dostawcze. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Kameralny 3-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Teren jest ogrodzony, strzeżony i monitorowany przez ochronę fizyczną 24 h. Całodobowy dostęp do budynku. Brak windy. Recepcja na parterze: możliwość pozostawienia czy odbioru przesyłek. Lokalizacja: Korzystna lokalizacja pod względem dostępu do komunikacji miejskiej: Przystanek autobusowy w odległości kilku minut od budynku. W dalszym sąsiedztwie znajduje się przystanek tramwajowy oraz stacja metra Pole Mokotowskie. Okolica pełna zieleni: otulina Pól Mokotowskich. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
4 000 zł
80zł/m2
50
m2
piętro:
10/14
lokal biurowy o pow.50 m2 na 10 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Wysokiej jakości lokal biurowy znajdujący się na 10 piętrze budynku biurowo-usługowego w sąsiedztwie dworca PKP Warszawa Centralna. Na lokal składają się 4 pokoje biurowe, z których każdy ma powierzchnię 12,50 m2. Każdy z gabinetów ma niezależne wejście z korytarza. Najemca może zmienić aranżację powierzchni, ale na swój koszt. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Nowe wykładziny. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 4000 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, co daje w sumie kwotę 104 PLN/m2 W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
3 400 zł
81zł/m2
42
m2
piętro:
11/14
lokal biurowy o pow.42,50 m2 na 11 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz Wysokiej jakości lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze budynku biurowo-usługowego blisko dworca PKP Warszawa Centrum. W skład lokalu wchodzą 2 pokoje biurowe wielkości 21 m2 oraz 21,50 m2. Każdy z pokoi ma osobne wejście z korytarza, dodatkowo są połączone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Możliwe zmiany istniejącej aranżacji. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3400 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, co daje w sumie kwotę 104 PLN/m2 W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania :
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
1 092 zł
26zł/m2
42
m2
piętro:
1/2
lokal biurowy o pow.42 m2 na 1 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko PKP Warszawa Służewiec,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: kat
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Ogrzewanie elektryczne. Możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni i dostosowania do potrzeb prowadzonej działalności. Biuro zostanie odremontowane przez Wynajmującego:odmalowane ściany, wymieniona/wyprana wykładzina. dobre doświetlenie lokalu. Sufity podwieszane. Wejście do lokalu z korytarza. Na piętrze znajduje się łazienka oraz wspólna kuchnia. Istnieje możliwość umieszczenia logo lub nazwy firmy na budynku oraz tablicy przy wejściu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 1092 PLN -koszty eksploatacyjne: 16 PLN/m2, czyli 672 PLN, oraz: -energia elektryczna Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek biurowy w sąsiedztwie oferuje możliwość skorzystania z sali na 24-26 osób. Parking: -miejsca postojowe na parkingu naziemnym, -220 PLN/stanowisko (Cena do negocjacji w zależności od ilości miejsc). Umowa: -okres do ustalenia, -wypowiedzenie: 1 miesiąc, -kaucja: 3 miesiące Jeżeli lokal jest odświeżany przez Wynajmującego: umowa jest podpisywana na minimum 12 miesięcy. 2-kondygnacyjny budynek, oferujący około 1 800 m2 całkowitej powierzchni. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Chałubińskiego
lokal na wynajem
2 751 zł
66zł/m2
42
m2
piętro:
5/5
2-pokojowy lokal biurowy o pow.38,47 m2 na 5 piętrze w zabytkowej kamienicy biurowej niedaleko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na na 5 piętrze stylowej kamienicy biurowej w Śródmieściu, w okolicach ul. Chałubińskiego. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Dwa pokoje biurowe połączone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Wejście do lokalu z korytarza. Toalety w korytarzu. Standard powierzchni biurowej: -parkiet -otwierane okna Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2751 PLN, -koszty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, czyli 931 PLN, -energia elektryczna z licznika Współczynnik powierzchni wspólnej: 10 % Powierzchnia netto: 38,47 m2 Powierzchnia brutto: 42,32 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: 5-kondygnacyjna, doskonale odnowiona kamienica z początków XX wieku. Lokale użytkowe znajdujące się na parterze budynku są utrzymane architektonicznie w klimacie budynku. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Podane ceny nie zawierają podatku VAT. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
275
m2
lokal na gastronomię o pow.275 m2 na parterze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Powierzchnia z przeznaczeniem na usługi (możliwa gastronomia),zlokalizowana na parterze biurowca. Lokal do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Czas potrzebny na wykończenie powierzchni to około 3 miesiące. Najemca nie ponosi kosztów związanych z przygotowaniem wentylacji oraz separatorów tłuszczu; pozostaje to po stronie Wynajmującego. Załączony rzut pokazuje przykładową aranżację lokalu. Możliwość wystawienia ogródka przy lokalu (teren należy do Wynajmującego). Wynajmujący wyraża zgodę na alkohol w lokalu. Najemca może liczyć na kilka rodzajów klientów: -pracownicy z biurowców (jedzenie na miejscu na wynos oraz catering), -uczestnicy konferencji i szkoleń z tego biurowca i sąsiednich, -rodziny zamieszkujące sąsiadujące osiedla (weekendy). Ze względu na dużą grupę klientów i potencjalne ciągłe korzystanie przez nich z usług lokalu gastronomicznego, wskazane jest by oferta serwowanych posiłków była zróżnicowana. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3850 EUR (do negocjacji) -koszty eksploatacyjne: 23 PLN/ m2, czyli 6325 PLN, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 5% Powierzchnia netto: 275 m2 Powierzchnia brutto: 289 m2 Wysokość czynszu jest do negocjacji w zależności od: -długości umowy najmu, -koncepcji biznesowej Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: -80 EUR/stanowisko/miesiąc -Parking dla gości dostępny w cenie 4-5 PLN/h Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Opis budynku:9-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku: nowoczesne rozwiązania technologiczne i telekomunikacyjne, jak m.in. centralna serwerownia - DATA CENTER, telefonia IP czy zintegrowane systemy zarządzania i monitorowania. Zalety lokalizacji: Bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
256
m2
piętro:
1/10
lokal biurowy o pow. 256 m2 na 2 pietrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail:
[email protected]
) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze biurowca. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy: można wydzielić gabinety lub pozostawić otwartą przestrzeń. Obecny podział na: -5 gabinetów, -salka konferencyjna -aneks kuchenny, Termin wejścia do lokalu uzależniony jest od zakresu aranżacji, dostępności materiałów wykończeniowych i wynosi około 2-3 miesięcy od podpisania umowy najmu. Najemca może również wprowadzić się do lokalu w stanie zastanym, czyli pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard powierzchni biurowej: -Typowa wysokość pomieszczeń - 2,75 m -Nowoczesny system klimatyzacji z nawilżaniem powietrza, umożliwiający indywidualne ustawienia w każdym pomieszczeniu -Maksymalne doświetlenie światłem naturalnym -podział powierzchni ściankami -wykładzina W pełni wyposażone aneksy kuchenne Najemcy mają do dyspozycji ogólnodostępną bezpłatną sieć Wi-Fi. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3328 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 23 PLN/m2,czyli 5888 PLN, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: -70 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 10-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku. Zalety lokalizacji: Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania:
[email protected]
; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
następna
Strona główna
Aktualności
Kontakt
Regulamin
Cennik
Eksport 0głoszeń
MLS.PL stworzony dla nieruchomości
Aktualnie w notesie nie znajduje się żadna oferta.