oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
2 149 zł
51zł/m2
42 m2 piętro: 5/6
lokal biurowy o pow. 42,97 m2 na 5 piętrze kamienicy biurowej na warszawskiej Ochocie, niedaleko dworca PKP Warszawa Centralna,, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Powierzchnia biurowa zlokalizowana w budynku usługowo-biurowym na bliskiej Ochocie. Oferowany lokal biurowy składa się z dwóch pokoi biurowych wielkości 25,30 m2 oraz 17,67 m2. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Otwierane okna od strony ulicy Wykładzina na podłodze. Odświeżenie lokalu przez Wynajmującego podlega dodatkowym ustaleniom. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, łazienka z prysznicem) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca może umieścić tabliczkę informacyjną na budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1265 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, czyli 556,60 PLN; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym: światłowód Orange w budynku, Parking: Naziemne miejsca postojowe na dziedzińcu. -350 PLN nett/stanowisko/miesiąc, Umowa: -okres do ustalenia: możliwość najmu na czas nieokreślony, -akt notarialny w trybie 777, -kaucja 3 miesiące, -wypowiedzenie 1-miesięczne, Opis budynku: Stylowa kamienica z 1950 roku, z lokalami usługowymi na parterze, która oferuje ok. 2900 mkw. powierzchni całkowitej do wynajęcia, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach naziemnych. Recepcja na parterze. Windy. W okolicy znajdują się liczne przystanki obsługiwane przez linie autobusowe i tramwajowe. W pobliżu są także stacja kolejki miejskiej (SKM) i podmiejskiej (WKD). Bliskość parku, wielu punktów gastronomicznych, hoteli oraz CH Złote Tarasy to niezaprzeczalne zalety tej lokalizacji. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wspólna
lokal na wynajem
2 310 zł
55zł/m2
42 m2 piętro: 3/7
1-pokojowy lokal biurowy o pow.42 m2 na 3 piętrze w biurowcu w centrum Warszawy, w okolicach Placu Trzech Krzyży,poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność od 1 czerwca 2021 r. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu. Dwa pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Wejście do lokalu z korytarza. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Lokal oferowany jest bez mebli widocznych na zdjęciu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2310 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 16,50 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska parkingowe w garażu podziemnym, -miejsca postojowe przy ulicy Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek, oferujący powierzchnie biurowe na wynajem. Dobry dostęp do innych części Warszawy, za pomocą zarówno publicznego, jak i prywatnego transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

53 m2
lokal handlowo-usługowy o pow. 53 m2 na parterze w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w centrum Warszawy, w okolicach ul.Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność -od zaraz. Lokal o charakterze handlowo-usługowym, bez okien z częściowo przeszklonymi ścianami, znajdujący się na parterze kameralnej śródmiejskiej kamienicy w okolicy stacji Metro Centrum. Drzwi wychodzą na patio kamienicy. Lokal w standardzie shell && core. Wysokość-około 4 m. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 15-20 EUR/m2 (do negocjacji), -koszty eksploatacyjne: 26,87 PLN/m2, czyli 1500 PLN; -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas określony: 5 lat (do ustalenia), -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około 3.500 mkw powierzchni biurowej do wynajęcia. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Szczęśliwicka
lokal na wynajem
12 500 zł
255zł/m2
49 m2 piętro: 10/13
lokal biurowy serwisowany dla 12 osób w nowoczesnym biurowcu w na Ochocie, w okolicy ul. Szczęśliwickiej,, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący się w biurowcu na warszawskiej Ochocie. Z biura jest piękny widok na wieżowce przy Rondzie Daszyńskiego. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy. Wyposażenie biura: -biurka, -krzesła obrotowe, -zamykane szafy na dokumenty, -kontenerki, -aparat telefoniczny Opłata miesięczna to 12.500 PLN netto. Miesięczny koszt najmu biura jest negocjowany indywidualnie dla każdego Najemcy w zależności, m.in. od okresu najmu czy ilości stanowisk pracowniczych. +opłata aktywacyjna: 120 PLN/osoba (płatna jednorazowo). Brak kosztów eksploatacyjnych. Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz W cenie Najemca otrzymuje: -w pełni umeblowane biuro, -Dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego, -Dostęp do internetu- łącze współdzielone, symetryczne do 500 Mb/s, -Codzienne sprzątanie biura, -Klimatyzacja i ogrzewanie indywidualnie sterowane, -Media: woda i energia elektryczna, -Dostęp do powierzchni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, -Ochrona obiektu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, -Logo w widocznym miejscu na tablicy Wynajmującego, Lokalizacja: Sąsiedztwo przystanków autobusowych zapewnia stałe i sprawne połączenie z centrum miasta, dzięki czemu do budynku łatwo jest się dostać również środkami transportu publicznego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

47 m2 piętro: 3/40
lokal biurowy o pow.47 m2 na 3 piętrze biurowca w samym centrum Warszawy,blisko Dworca Centralnego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu w okolicy dworca PKP Warszawa Centralna. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Konstrukcja budynku jak i użyte materiały pozwalają na dowolne łączenie pokoi i dużą swobodę w indywidualnym kształtowaniu wnętrza. Standard powierzchni biurowej: Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane i wyposażone w indywidualne regulatory klimatyzacji. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1034 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 6 EUR/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 10% Powierzchnia netto: 65 m2 Powierzchnia brutto: 71,50 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: -naziemny: 180 EUR/stanowisko/miesiąc -podziemny: 220 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony: minimum 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto. Opis budynku: Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19. Piętro biurowe ma ok. 1000 metrów kwadratowych powierzchni brutto, w tym: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, hall windowy, toalety oraz kuchenki. Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe. Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

62 m2 piętro: 3/6
lokal biurowy 62 m2 na 3 piętrze w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w centrum Warszawy, w okolicach ul.Marszałkowskiej, poleca Property Office, tel. 731-321-117, mail: [email protected] ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Klimatyczna powierzchnia biurowa zlokalizowana w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicy stacji Metro Centrum. Przestronne i stylowe biuro, idealnie oświetlone dzięki dużym oknom, które można idealnie dostosować do oczekiwań Najemcy, znajdujące się na 3 piętrze stylowej śródmiejskiej kamienicy. Na lokal składają się: -2 pokoje biurowe, -kuchenka, -toaleta, -korytarz. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -Drewniany parkiet z puszkami technicznymi -podział powierzchni ściankami -otwierane okna -podwieszane sufity -Otwierane drzwi balkonowe -Oświetlenie minimum 500 lux Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 21-21,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 26,87 PLN/m2, czyli 1755 PLN; -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -podziemny Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około 3.500 mkw powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra to około 300 m2. Na poziomie zero oraz na pierwszej kondygnacji znajdują się lokale handlowo-usługowe. Klasyczny charakter budynku w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami nadaje budynkowi niepowtarzalny klimat Lokalizacja: Kompleks zlokalizowany w samym centrum Warszawy, niedaleko Dworca Centralnego i hotelu Mariott. Doskonałe położenie pod względem komunikacyjnym, umożliwia szybki dojazd do wszystkich części miasta. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli oraz centrum handlowe Złote Tarasy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Łopuszańska
lokal na wynajem
2 329 zł
55zł/m2
42 m2 piętro: 1/3
lokal biurowy o pow.42,35 m2, 1 piętro w budynku biurowym na warszawskich Włochach, okolice ul. Łopuszańskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze kameralnego budynku biurowego na warszawskich Włochach. Na lokal składa się jeden pokój. Toalety dla Najemców w korytarzu. Elastyczność każdego piętra budynku pozwala na stworzenie dowolnej aranżacji wnętrza zgodnie z wymogami Najemcy. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podwieszane sufity, -podział powierzchni ściankami (karton-gips), -wykładzina. Przed wydaniem lokalu Wynajmujący maluje ściany , wymienia lub pierze wykładzinę ( w zależności od stopnia zużycia). Trwa to od ok. 2 tygodni od daty otrzymania kaucji w zależności od wielkości powierzchni i prac, które będą wykonywane. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 2329 PLN, -koszty eksploatacyjne: 16,50 PLN/m2, czyli 698,78 PLN; Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 10% Internet: Łącze internetowe oparte na przepustowości światłowodowej oraz abonament telefoniczny na podstawie cennika w zależności od wymaganych parametrów oddzielna umowa bezpośrednio z operatorem ( Emtel Sp. z o.o.) Sala konferencyjna: -do dyspozycji Najemców są trzy sale konferencyjne gratis, Reklama zewnętrzna: Reklama na zewnętrznej elewacji budynku 250 PLN/mies. ( nieobowiązkowe) PROMOCJA ŚWIĄTECZNA:45 PLN/1m2, Parking: -Na parkingu zewnętrznym dostępnych jest 99 miejsc postojowych. -150 PLN/stanowisko/mies. Umowa: -czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, -kaucja Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy klasy B+, oferujący ok. 3 000 m2 powierzchni do wynajęcia, rozmieszczonej na 3 kondygnacjach. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

58 m2 piętro: 1/6
lokal biurowy 58 m2 na 1 piętrze w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w centrum Warszawy, w okolicach ul.Marszałkowskiej, poleca Property Office, tel. 731-321-117, mail: [email protected] ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji --------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Klimatyczna powierzchnia biurowa zlokalizowana w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicy stacji Metro Centrum. Przestronne i stylowe biuro, idealnie oświetlone dzięki dużym oknom, które można idealnie dostosować do oczekiwań Najemcy, znajdujące się na 3 piętrze stylowej śródmiejskiej kamienicy. Prace wykończeniowe dostosowujące lokal do potrzeb Najemcy, są prowadzone na podstawie wcześniej ustalonego planu aranżacji i trwają około 2-3 miesięcy. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -Drewniany parkiet z puszkami technicznymi -podział powierzchni ściankami -otwierane okna -podwieszane sufity -Otwierane drzwi balkonowe -Oświetlenie minimum 500 lux Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1218 EUR, -koszty eksploatacyjne: 26,87 PLN/m2, czyli 1641 PLN; -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -podziemny Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około Powierzchnia typowego piętra to około 300 m2. Na poziomie zero oraz na pierwszej kondygnacji znajdują się lokale handlowo-usługowe. Klasyczny charakter budynku w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami nadaje budynkowi niepowtarzalny klimat Lokalizacja: Kompleks zlokalizowany w samym centrum Warszawy, niedaleko Dworca Centralnego i hotelu Mariott. Doskonałe położenie pod względem komunikacyjnym, umożliwia szybki dojazd do wszystkich części miasta. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli oraz centrum handlowe Złote Tarasy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
5 000 zł
81zł/m2
62 m2 piętro: 10/14
lokal biurowy o pow.62,50 m2 na 10 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Wysokiej jakości lokal biurowy znajdujący się na 10 piętrze budynku biurowo-usługowego w sąsiedztwie dworca PKP Warszawa Centralna. Na lokal składa się 5 pokoi, z których każdy ma powierzchnię 12,50 m2. Każdy z gabinetów ma niezależne wejście z korytarza. Najemca może zmienić aranżację powierzchni, ale na swój koszt. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Nowe wykładziny. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 5000 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, co daje w sumie kwotę 104 PLN/m2 W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Żwirki i Wigury
lokal na wynajem
2 550 zł
50zł/m2
51 m2 piętro: 1/3
lokal biurowy o pow. 51 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach Al. Żwirki i Wigury, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Powierzchnia dostępna od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze w kameralnym budynku biurowo-usługowym. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Wysokość: 2,3 m. Wynajmujący dysponuje meblami biurowymi, które może bezpłatnie użyczyć Najemcy. Pomieszczenia socjalne dla Najemców (aneks kuchenny, toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Najemca obejmuje lokal w stanie zastanym; pozostawionym przez poprzedniego najemce. Ewentualne odświeżenie lokalu leży po stronie Najemcy. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 50 PLN/m2 -opłaty eksploatacyjne: 15,50 PLN/m2, -zużycie mediów, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. -Światłowody Orange i Nitron w budynku, Parking: Możliwość korzystania z parkingu wewnętrznego - abonament stały 150 zł netto/m-c/auto osobowe, 200 zł netto/m-c/auto dostawcze. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Kameralny 3-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Teren jest ogrodzony, strzeżony i monitorowany przez ochronę fizyczną 24 h. Całodobowy dostęp do budynku. Brak windy. Recepcja na parterze: możliwość pozostawienia czy odbioru przesyłek. Lokalizacja: Korzystna lokalizacja pod względem dostępu do komunikacji miejskiej: Przystanek autobusowy w odległości kilku minut od budynku. W dalszym sąsiedztwie znajduje się przystanek tramwajowy oraz stacja metra Pole Mokotowskie. Okolica pełna zieleni: otulina Pól Mokotowskich. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
4 000 zł
80zł/m2
50 m2 piętro: 10/14
lokal biurowy o pow.50 m2 na 10 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Wysokiej jakości lokal biurowy znajdujący się na 10 piętrze budynku biurowo-usługowego w sąsiedztwie dworca PKP Warszawa Centralna. Na lokal składają się 4 pokoje biurowe, z których każdy ma powierzchnię 12,50 m2. Każdy z gabinetów ma niezależne wejście z korytarza. Najemca może zmienić aranżację powierzchni, ale na swój koszt. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Nowe wykładziny. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 4000 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, co daje w sumie kwotę 104 PLN/m2 W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
3 400 zł
81zł/m2
42 m2 piętro: 11/14
lokal biurowy o pow.42,50 m2 na 11 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu w okolicach Dworca Centralnego i stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz Wysokiej jakości lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze budynku biurowo-usługowego blisko dworca PKP Warszawa Centrum. W skład lokalu wchodzą 2 pokoje biurowe wielkości 21 m2 oraz 21,50 m2. Każdy z pokoi ma osobne wejście z korytarza, dodatkowo są połączone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Centralna klimatyzacja z możliwością indywidualnego sterowania przez użytkowników we wszystkich pokojach. Na piętrze po 2 toalety damskie i męskie oraz aneks kuchenny dla najemców. Możliwe zmiany istniejącej aranżacji. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3400 PLN -koszty eksploatacyjne: 24 PLN/m2, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, co daje w sumie kwotę 104 PLN/m2 W tej cenie znajduje się już sprzątanie biur, energia elektryczna, ogrzewanie, zużycie wody, wywóz śmieci i ochrona 24 h/dobę). Do tego należy dodać tylko opłaty licznikowe za zużycie energii do klimatyzacji (pozostała energia jest już wliczona w cenę). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Miejsca parkingowe dostępne na pobliskim parkingu strzeżonym w cenie 300 PLN/stanowisko/miesięcznie. Umowa: -czas nieokreślony lub określony, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja Opis budynku: Budynek biurowy oferujący ok. 6 700 m2 powierzchni na wynajem rozmieszczonej na 14-kondygnacjach. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania : [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem
1 092 zł
26zł/m2
42 m2 piętro: 1/2
lokal biurowy o pow.42 m2 na 1 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Marynarskiej, niedaleko PKP Warszawa Służewiec,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: kat[email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Ogrzewanie elektryczne. Możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni i dostosowania do potrzeb prowadzonej działalności. Biuro zostanie odremontowane przez Wynajmującego:odmalowane ściany, wymieniona/wyprana wykładzina. dobre doświetlenie lokalu. Sufity podwieszane. Wejście do lokalu z korytarza. Na piętrze znajduje się łazienka oraz wspólna kuchnia. Istnieje możliwość umieszczenia logo lub nazwy firmy na budynku oraz tablicy przy wejściu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 1092 PLN -koszty eksploatacyjne: 16 PLN/m2, czyli 672 PLN, oraz: -energia elektryczna Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek biurowy w sąsiedztwie oferuje możliwość skorzystania z sali na 24-26 osób. Parking: -miejsca postojowe na parkingu naziemnym, -220 PLN/stanowisko (Cena do negocjacji w zależności od ilości miejsc). Umowa: -okres do ustalenia, -wypowiedzenie: 1 miesiąc, -kaucja: 3 miesiące Jeżeli lokal jest odświeżany przez Wynajmującego: umowa jest podpisywana na minimum 12 miesięcy. 2-kondygnacyjny budynek, oferujący około 1 800 m2 całkowitej powierzchni. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Bliskość stacji rowerów publicznych, licznych ścieżek rowerowych. Zaledwie 1,9 km (5 minut jazdy) od wjazdu na obwodnicę Warszawy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Chałubińskiego
lokal na wynajem
2 751 zł
66zł/m2
42 m2 piętro: 5/5
2-pokojowy lokal biurowy o pow.38,47 m2 na 5 piętrze w zabytkowej kamienicy biurowej niedaleko Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na na 5 piętrze stylowej kamienicy biurowej w Śródmieściu, w okolicach ul. Chałubińskiego. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Dwa pokoje biurowe połączone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Wejście do lokalu z korytarza. Toalety w korytarzu. Standard powierzchni biurowej: -parkiet -otwierane okna Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2751 PLN, -koszty eksploatacyjne: 22 PLN/m2, czyli 931 PLN, -energia elektryczna z licznika Współczynnik powierzchni wspólnej: 10 % Powierzchnia netto: 38,47 m2 Powierzchnia brutto: 42,32 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: 5-kondygnacyjna, doskonale odnowiona kamienica z początków XX wieku. Lokale użytkowe znajdujące się na parterze budynku są utrzymane architektonicznie w klimacie budynku. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Podane ceny nie zawierają podatku VAT. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

275 m2
lokal na gastronomię o pow.275 m2 na parterze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Powierzchnia z przeznaczeniem na usługi (możliwa gastronomia),zlokalizowana na parterze biurowca. Lokal do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Czas potrzebny na wykończenie powierzchni to około 3 miesiące. Najemca nie ponosi kosztów związanych z przygotowaniem wentylacji oraz separatorów tłuszczu; pozostaje to po stronie Wynajmującego. Załączony rzut pokazuje przykładową aranżację lokalu. Możliwość wystawienia ogródka przy lokalu (teren należy do Wynajmującego). Wynajmujący wyraża zgodę na alkohol w lokalu. Najemca może liczyć na kilka rodzajów klientów: -pracownicy z biurowców (jedzenie na miejscu na wynos oraz catering), -uczestnicy konferencji i szkoleń z tego biurowca i sąsiednich, -rodziny zamieszkujące sąsiadujące osiedla (weekendy). Ze względu na dużą grupę klientów i potencjalne ciągłe korzystanie przez nich z usług lokalu gastronomicznego, wskazane jest by oferta serwowanych posiłków była zróżnicowana. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3850 EUR (do negocjacji) -koszty eksploatacyjne: 23 PLN/ m2, czyli 6325 PLN, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 5% Powierzchnia netto: 275 m2 Powierzchnia brutto: 289 m2 Wysokość czynszu jest do negocjacji w zależności od: -długości umowy najmu, -koncepcji biznesowej Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: -80 EUR/stanowisko/miesiąc -Parking dla gości dostępny w cenie 4-5 PLN/h Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Opis budynku:9-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku: nowoczesne rozwiązania technologiczne i telekomunikacyjne, jak m.in. centralna serwerownia - DATA CENTER, telefonia IP czy zintegrowane systemy zarządzania i monitorowania. Zalety lokalizacji: Bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marynarska
lokal na wynajem

256 m2 piętro: 1/10
lokal biurowy o pow. 256 m2 na 2 pietrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze biurowca. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy: można wydzielić gabinety lub pozostawić otwartą przestrzeń. Obecny podział na: -5 gabinetów, -salka konferencyjna -aneks kuchenny, Termin wejścia do lokalu uzależniony jest od zakresu aranżacji, dostępności materiałów wykończeniowych i wynosi około 2-3 miesięcy od podpisania umowy najmu. Najemca może również wprowadzić się do lokalu w stanie zastanym, czyli pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard powierzchni biurowej: -Typowa wysokość pomieszczeń - 2,75 m -Nowoczesny system klimatyzacji z nawilżaniem powietrza, umożliwiający indywidualne ustawienia w każdym pomieszczeniu -Maksymalne doświetlenie światłem naturalnym -podział powierzchni ściankami -wykładzina W pełni wyposażone aneksy kuchenne Najemcy mają do dyspozycji ogólnodostępną bezpłatną sieć Wi-Fi. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3328 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 23 PLN/m2,czyli 5888 PLN, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: -70 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -długość umowy: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 10-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku. Zalety lokalizacji: Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021