oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Wynalazek
lokal na wynajem
288 zł
29zł/m2
10 m2 piętro: 2/6
magazynek o pow. 10,29 m2 na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ulic: Postępu i Wynalazek,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Magazynek usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Jedno pomieszczenie z wejściem z korytarza. Brak dostępu do światła dziennego. Pomieszczenia socjalne znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych. Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Ewentualne odświeżenie czy zmiana aranżacji leży po stronie Najemcy, po akceptacji Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 288 PLN, -koszty eksploatacyjne: 19 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (11,80%). Powierzchnia netto: 9,20 m2, Powierzchnia brutto: 10,29 m2, Powierzchnie wspólne: sanitariaty, komunikacja i klatka schodowa, hall na parterze. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Światłowód Orange w budynku. Parking: Na dwóch kondygnacjach podziemnych zlokalizowany został garaż mieszczący łącznie 292 miejsca postojowe w cenie 70 EUR/stanowisko/miesiąc. Dodatkowo do dyspozycji najemców oddano 185 miejsc postojowych na parkingu naziemnym w cenie 50 EUR/stanowisko/miesiąc. Umowa: -okres najmu: czas nieokreślony?określony -wypowiedzenie 3 miesiące przy umowie na czas nieokreślony. -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks trzech budynków biurowych oferujący do wynajęcia nowoczesną przestrzeń biurową. Na terenie kompleksu znajduje się także przychodnia medyczna,miejsce do ćwiczeń z trenerem oraz kantyna. Zalety lokalizacji: Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że budynek stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem

10 m2 piętro: 3/4
atrakcyjny lokal biurowy o pow.10 m2 w kameralnym budynku biurowym w centrum Warszawy w okolicach ul.Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy na 3 piętrze kameralnego budynku biurowego w samym centrum Warszawy. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Toalety dla Najemców w korytarzu. Wykładzina na podłodze. Otwierane okna. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 160 EUR, -koszty eksploatacyjne: 4 EUR/m2, -energia elektryczna, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (10%). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -130 EUR/stanowisko/miesiąc. Umowa: -długość kontraktu: czas nieokreślony- do uzgodnienia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek dysponuje prawie 3900 m powierzchni biurowej. Otwarta przestrzeń stwarza możliwość zagospodarowania biur według życzeń klienta. Klimatyzacja pozwala na indywidualną kontrolę mikroklimatu, a rozwiązania techniczne w zakresie telekomunikacji, bezpieczeństwa oraz uchylne okna zapewniają komfortowe i efektywne środowisko pracy. Lokalizacja: Lokalizacja biurowca umożliwia swobodne korzystanie z komunikacji miejskiej, w tym metra oraz zapewnia łatwy dojazd do lotniska Okęcie. W sąsiedztwie mieszczą się instytucje publiczne, kulturalne, dalej (w odległości ok. 500 m): Pałac Kultury i Nauki, Centrum Handlowe Złote Tarasy, Dworzec Centralny, Dworzec Śródmieście. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Kraków, Podgórze Duchackie
Gromady Grudziąż
mieszkanie na wynajem
5 200 zł
48zł/m2
5 pokoi 108 m2 piętro: 1/2
Nowoczesny bliźniak na Woli Duchackiej, blisko sklepy i przystanek tramwajowy Mam przyjemność prezentować nowoczesny, 5-pokojowe mieszkanie w domu w zabudowie bliźniaczej usytuowany na ogrodzonej działce przy ul. Gromady Grudziąż, Wola Duchacka. Dom składa się z połączonych dwóch bliźniaków na działce 10a (3 apartamenty). Bardzo dobra lokalizacja pod względem komunikacyjnym - 5 min spacerem do przystanku MPK Nowosądecka z szybkim tramwajem do Centrum - 24,50,76 i liniami autobusowymi 107,164,169,184,204,224,244,484,610 w różne strony Krakowa. Bardzo dobrze rozwinięta infrastruktura handlowo-usługowa: w najbliższym sąsiedztwie (5-7min spacerem) liczne sklepy m.in. Lidl, Biedronka, Carrefour, a także szkoła i przedszkole. Apartament o pow. 108 m 2 składa się z III poziomów pomiędzy na które to poziomy prowadzą piękne, drewniane schody: - na I poziomie znajduje się przestronny salon z aneksem kuchennym, spiżarnia, łazienka oraz elegancki hall. Z salonu wyjście na niewielki taras oraz ogródek; - na II poziomie znajdują się główna sypialnia z garderobą, mniejsza sypialnia oraz druga łazienka, a także przedpokój; - na III poziomie znajdują się dwie sypialnie (ze skosami) i przedpokój. Apartament zaprojektowany i wykończony przez architekta wnętrz, z największą starannością przy użyciu dobrych materiałów. Bardzo funkcjonalny, oryginalny, liczne lustra powodują, że jest on bardzo jasny i jeszcze bardziej przestronny. Połączenie naturalnego drewna z szarością i zielenią butelkową nadają wnętrzu nowoczesny charakter. Apartament w pełni wyposażony i umeblowany jak na zdjęciach. W kuchni pełne wyposażenie AGD: lodówko- zamrażalka, zmywarka, piekarnik, płyta gazowa. W spiżarce pralka. W salonie kominek bio . W hallu i łazienkach ogrzewanie podłogowe. Ogrzewanie oraz ciepła woda z bezpiecznego, ekonomicznego pieca gazowego 2-funkcyjnego. 1 miejsce parkingowe naziemne na terenie ogrodzonym domu. Za ogrodzeniem dużo miejsc parkingowych ogólnodostępnych. Kaucja: 1 mies. czynsz najmu Opłaty: odstępne 5200 zł + media wg zużycia (prąd, gaz, woda, śmieci) Zapraszam do kontaktu: + 48 505 083 150 - Julia Tarkowska Zobacz Wirtualny Spacer: https://panoramy.galactica.pl/virgo/308319 Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Dariusz Sadurski (licencja nr: 803) -------------------------- ::GRATIS | Nasza prowizja zawiera: koszt przedwstępnej notarialnej umowy sprzedaży nieruchomości z rynku wtórnego. ::GWARANCJA | Gwarancja zwrotu zadatku. Więcej informacji na sadurscy.pl/zwrot-zadatku/ . Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
dodana 05.12.2021
Warszawa
Krakowiaków
lokal na wynajem
435 zł
44zł/m2
10 m2 piętro: 1/2
lokal biurowy o pow. 10,87 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskich Włochach, w okolicach ul. Krakowiaków, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego znajdującego się na warszawskich Włochach. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 435 PLN -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości, -ład i porządek: 3,23 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Budynek zlokalizowany na dozorowanym terenie zamkniętym z parkingiem, monitoring na częściach wspólnych. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Wynalazek
lokal na wynajem
266 zł
30zł/m2
9 m2 piętro: 3/6
magazynek o pow. 9,50 m2 na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ulic: Postępu i Wynalazek,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Magazynek usytuowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Jedno pomieszczenie z wejściem z korytarza. Brak dostępu do światła dziennego. Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Ewentualne odświeżenie czy zmiana aranżacji leży po stronie Najemcy, po akceptacji Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 266 PLN, -koszty eksploatacyjne: 19 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (11,80%). Powierzchnia netto: 8,50 m2, Powierzchnia brutto: 9,50 m2, Powierzchnie wspólne: sanitariaty, komunikacja i klatka schodowa, hall na parterze. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Światłowód Orange w budynku. Parking: Na dwóch kondygnacjach podziemnych zlokalizowany został garaż mieszczący łącznie 292 miejsca postojowe w cenie 70 EUR/stanowisko/miesiąc. Dodatkowo do dyspozycji najemców oddano 185 miejsc postojowych na parkingu naziemnym w cenie 50 EUR/stanowisko/miesiąc. Umowa: -okres najmu: czas nieokreślony?określony -wypowiedzenie 3 miesiące przy umowie na czas nieokreślony. -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks trzech budynków biurowych oferujący do wynajęcia nowoczesną przestrzeń biurową. Na terenie kompleksu znajduje się także przychodnia medyczna,miejsce do ćwiczeń z trenerem oraz kantyna. Zalety lokalizacji: Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że budynek stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
3 700 zł
411zł/m2
9 m2 piętro: 1/7
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób w budynku biurowym na warszawskiej Woli, w okolicach Żelaznej i Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto to 3700 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
3 700 zł
411zł/m2
9 m2 piętro: 1/7
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób w budynku biurowym na warszawskiej Woli, w okolicach Żelaznej i Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto to 3700 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Dobra
lokal na wynajem
2 800 zł
311zł/m2
9 m2 piętro: 1
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób w biurowcu na Powiślu, w okolicach ul. Dobrej i Biblioteki Uniwersyteckiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal mieści się w kameralnym pięciopiętrowym budynku na Powiślu w bardzo spokojnej dzielnicy, gdzie można bez trudu zaparkować, na chwilę wyjść z biura na spacer do parku czy zjeść obiad w jednym z wielu miejsc w okolicy. Wynajmujący oferuje indywidualne podejście do każdego klienta. Najemcy mogą liczyć pomoc w organizacji swojej pracy. Pracownicy recepcji zamówią kuriera, odbiorą korespondencję, przywitają gości Klienta. Najemca otrzymuje w cenie: -W pełni umeblowany gabinet (biurka, fotele, kontenery na dokumenty, regał, -WiFi lub internet po kablu, -Codzienne sprzątanie, -ochrona, -Media (energia, woda, klimatyzacja, wywóz nieczystości), -Dostęp do kuchni, -serwis recepcji, W cenie usługi jest również: -Sala konferencyjna dla 6 osób :4 godziny miesięcznie w pakiecie Miesięczne koszty najmu to: -dla umowy na minimum 12 miesięcy: 2800 PLN netto -dla umowy na czas nieokreślony: 3100 PLN netto Płatne usługo dodatkowe: -Serwis kawowy (kawa, herbata, woda)- 95 PLN/osoba/mies., -Wydruki czarno-białe, -Wydruki kolorowe, -Skanowanie, Parking: -miejsce w garażu podziemnym -100 EUR/stanowisko/ miesiąc Umowa: W momencie podpisania umowy na wynajem biura pobierana jest kaucja gwarancyjna wysokości czynszu brutto za trzy miesiące. Kaucja jest zwracana po rozwiązaniu umowy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
3 900 zł
433zł/m2
9 m2 piętro: 1/7
2-osobowe biuro serwisowane w Centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto: -3900 PLN netto dla umowy na czas nieokreślony. Przy umowie okresowej, istnieje możliwość otrzymania rabatu w cenie. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
al. Jerozolimskie
lokal na wynajem
2 200 zł
244zł/m2
9 m2
pokój serwisowany dla 2 osób w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w pobliżu stacji metro Wilanowska,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi od 1100 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba, Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia. Do najbliższego centrum handlowego Galerii Mokotów (2km), z łatwością można dotrzeć samochodem lub komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
514 zł
64zł/m2
8 m2
blisko stacji Metro Centrum -------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow. 8,90 m2 na parterze w kamienicy biurowej w samym Centrum Warszawy, blisko stacji Metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze w odrestaurowanej kamienicy biurowej w Śródmieściu blisko stacji Metro Centrum. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju z wejściem z korytarza. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Otwierane okna od strony dziedzińca kamienicy. Panele na podłodze. Toalety oraz pomieszczenie kuchenne dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają sie: -czynsz: 513,70 PLN -koszty eksploatacyjne: 210,90 PLN Powyższa kwota obejmuje wszystkie dodatkowe usługi (oprócz Internetu i telefonu), w tym korzystanie z instalacji elektrycznej i urządzeń sanitarnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Sala duża, dla 40 osób (układ teatralny), 20 (układ warsztatowy) lub 15 (układ w podkowę). W sąsiednim budynku znajduje się centrum konferencyjne oferujące 3 sale konferencyjne wielkości: 20m2; 60 m2 oraz 200 m2. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Oryginalna, niewielka kamienica z II połowy XIX wieku, zaadaptowana do potrzeb biurowych ma pięć kondygnacji o całkowitej powierzchni łącznej 2400 m. Do komunikacji służą dwie klatki schodowe i nowoczesna winda. W końcu roku 2019, przeprowadzono modernizację elewacji kamienicy. Zalety lokalizacji: Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych kwot należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
3 100 zł
388zł/m2
8 m2 piętro: 1/14
biuro serwisowane dla 2 osób na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto: -3100 PLN netto Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Puławska
lokal na wynajem
2 950 zł
369zł/m2
8 m2 piętro: 3/21
serwisowany lokal biurowy dla 2 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Puławskiej i Rakowieckiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60). Miesięczne koszty najmu to 2950 PLN netto. W cenę są wliczone: - W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60), - Obsługa recepcyjna (witanie gości Państwa firmy, concierge), - Możliwość rejestracji spółki i obsługa korespondencji, - Opłaty budynkowo-serwisowe, - Dostęp do internetu bez limitu danych (200Mbit/200Mbit), - Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura), - Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, - Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), - Codzienne sprzątanie biura, - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań, - Pakiet godzin miesięcznego bezpłatnego dostępu do 4-6 sali spotkań. Parking: -dostęp 24/7, -cena 450-850 PLN/stanowisko/miesiąc, Lokalizacja: W pobliżu przebiega Trasa Łazienkowska. Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: kilkanaście linii tramwajowych, autobusowych oraz metro. Do ceny należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Sobieskiego
lokal na wynajem
80 zł
10zł/m2
8 m2 piętro: 1/5
salka spotkań dla 4 osób osób na piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Idealna sala do spotkań z klientami, narad i rozmów rekrutacyjnych. W cenie wynajmu sali: kawa, herbata, woda, dostęp do internetu. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking posiadający 438 miejsca postojowe Dolny Mokotów, łatwo stąd dojechać do centrum autobusem i samochodem. W pobliżu biegnie jedna z najważniejszych ścieżek rowerowych w mieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
3 199 zł
400zł/m2
8 m2 piętro: 7/18
2-osobowe biuro serwisowane na 7 piętrze kameralnego biurowca w Śródmieściu, w okolicy Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i wynosi 3199 PLN miesięcznie dla umowy na 1 rok. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Parking: Cena za 1 miejsce parkingowe wynosi 700 PLN netto miesięcznie. Zalety lokalizacji: Szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021
Warszawa
Domaniewska
lokal na wynajem
80 zł
10zł/m2
8 m2 piętro: 3/7
salka spotkań dla 4 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność sali potwierdzana poprzez rezerwację. Sala konferencyjna dostępna w godzinach: 9:00 17:00 (poniedziałek piątek). Idealna sala do spotkań z klientami, narad i rozmów rekrutacyjnych. W cenie wynajmu sali: kawa, herbata, woda, dostęp do internetu. Cena sali konferencyjnej zależy od ilości godzin i wynosi: -1 godzina: 80 PLN -cały dzień: 400 PLN W cenie sali konferencyjnej: -kawa, herbata, woda -formuła self service w kuchni -dostęp do internetu (100Mbit/100Mbit). Parking budynkowy 2 PLN pierwsza godzina, każda następna 9 PLN. Płatność indywidualna. Lokalizacja: Budynek posiada bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Wielkość powierzchni podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 05.12.2021