oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
J. Dąbrowskiego
lokal na wynajem
896 zł
64zł/m2
14 m2
1-pokojowy lokal biurowy o pow.14,93 m2 na parterze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Puławskiej i J.Dąbrowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Puławskiej i Dąbrowskiego. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak łazienek dla osób niepełnosprawnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 896 PLN, -koszty eksploatacyjne według rozliczenia: około 6-8 PLN/m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.  W budynku działają obecnie dwie firmy informatyczne (po światłowodzie) : Orange oraz lokalny operator budynkowy. Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do kilku sal konferencyjnych, które mogą pomieścić: do 130 osób, do 50 osób, do 25 osób ( z owalnym stołem), na 18 osób (krzesła z blacikami). Wszystkie sale wyposażone są w bezprzewodowy internet. Istnieje również możliwość skorzystania za dodatkową opłatą z zestawu multimedialnego/ rzutnik + laptop/ lub z każdego z tych urządzeń osobno.  Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -niepłatne miejsca w bliskiej odległości od obiektu. Umowa: -czas niekreślony -kaucja: 3 miesiące -wypowiedzenie: 3 miesiące Opis budynku: Budynek posiada bazę noclegową: możliwość zakwaterowania 50 osób. Windy z dwóch stron budynku. Na terenie biurowca funkcjonuje restauracja. Na parterze znajduje się całodobowa recepcja. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy.W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych,. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Jagiellońska
lokal na wynajem
490 zł
35zł/m2
14 m2 piętro: 4/5
1-pokojowy lokal biurowy o pow.14 m2 na 4 piętrze  w budynku biurowym na warszawskiej Pradze Północ ,niedaleko Dworca Wileńskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal z przeznaczeniem dla firmy. Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze budynku biurowego na Pradze Północ. Składa się z jednego pokoju biurowego. Wejście do lokalu z korytarza. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca otrzymuje lokal w stanie zastanym. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 490 PLN, Czynsz zawiera opłaty eksploatacyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym  Parking; Kompleks posiada własny parking (150 PLAN/miejsce). Możliwe jest też parkowanie przy ulicy (brak parkometrów). Umowa: -czas nieokreślony -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu brutto -Zabezpieczenie w postaci Aktu Notarialnego w trybie art. 777 1 pkt 4 KPC na rzecz Wynajmującego, co do obowiązku zwrotu Przedmiotu Najmu w dniu ustania stosunku najmu.Koszt aktu notarialnego ponosi najemca. Opis budynku: Budynek biurowy  w kompleksie biurowo-magazynowym zlokalizowanym na warszawskiej Pradze Północ niedaleko Dworca Wileńskiego i Prawosławnej cerkwi pw. Marii Magdaleny. Stołówka na terenie obiektu. Na terenie obiektu znajduje się punkt odbioru i nadawania przesyłek kurierskich. Standard budynku: -Dostęp 24h/7. -dwie windy osobowe -Recepcja na parterze Zalety lokalizacji: Bardzo dobra lokalizacja pod względem komunikacji,gdyż w pobliżu znajdują się:stacja metra Dworzec Wileński,stacja kolejki Dworzec Wileński, liczne przystanki tramwajowe oraz autobusowe ZTM oraz linii dalekobieżnych. Centrum Handlowe Wileńska znajduje się niedaleko.Park Praski-około 5 minut od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Jagiellońska
lokal na wynajem
980 zł
35zł/m2
28 m2 piętro: 1/5
1-pokojowy lokal biurowy o pow.28 m2 na 1 piętrze  w budynku biurowym na warszawskiej Pradze Północ ,niedaleko Dworca Wileńskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal z przeznaczeniem dla firmy. Lokal biurowy znajdujący się na 1  piętrze budynku biurowego na Pradze Północ, w okolicach Galerii Wileńskiej. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Lokal składający się z jednego pokoju biurowego  z oknami wychodzącymi na dziedziniec obiektu. Wejście do lokalu z korytarza. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Otwierane okna wychodzące na dziedziniec obiektu. Wykładzina na podłodze. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca otrzymuje lokal w stanie zastanym. Na miesięczne koszty najmu składają się: -Czynsz: 980 PLN, Czynsz zawiera opłaty eksploatacyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym  Parking: Kompleks posiada własny parking (150 PLAN/miejsce). Możliwe jest też parkowanie przy ulicy (brak parkometrów). Umowa: -czas nieokreślony -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu brutto -Zabezpieczenie w postaci Aktu Notarialnego w trybie art. 777 1 pkt 4 KPC na rzecz Wynajmującego, co do obowiązku zwrotu Przedmiotu Najmu w dniu ustania stosunku najmu.Koszt aktu notarialnego ponosi najemca. Opis budynku: Budynek biurowy  w kompleksie biurowo-magazynowym zlokalizowanym na warszawskiej Pradze Północ niedaleko Dworca Wileńskiego i Prawosławnej cerkwi pw. Marii Magdaleny. Stołówka na terenie obiektu. Na terenie obiektu znajduje się punkt odbioru i nadawania przesyłek kurierskich. Zalety lokalizacji: Bardzo dobra lokalizacja pod względem komunikacji,gdyż w pobliżu znajdują się:stacja metra Dworzec Wileński,stacja kolejki Dworzec Wileński, liczne przystanki tramwajowe oraz autobusowe ZTM oraz linii dalekobieżnych. Centrum Handlowe Wileńska znajduje się niedaleko.Park Praski-około 5 minut od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
al. Jana Pawła II
lokal na wynajem
963 zł
57zł/m2
17 m2 piętro: 3/9
klimatyzowany lokal biurowy o pow.17,50 m2 na 3 piętrze w biurowcu w Śródmieściu, niedaleko stacji Metro Ratusz i Al. Jana Pawła II,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz Lokal biurowy mieszczący się na 3 piętrze budynku biurowego  w Śródmieściu. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Wertikale. Wykładzina na podłodze. Klimatyzacja. Sufity podwieszane. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety w korytarzu. Aneks kuchenny w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 963 PLN, -koszty eksploatacyjne:  17 PLN /m2, czyli 297,50 PLN; -śmieci: 1 PLN/m2  Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet (umowa dodatkowa): Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Do dyspozycji Najemców jest 20 naziemnych miejsc parkingowych oraz stanowiska postojowe przy ulicy. Umowa:  -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Zmodernizowany budynek biurowy oferujący ok. 1 000 m2. powierzchni biurowej do wynajęcia. Obiekt liczy 9 kondygnacji naziemnych oraz 1 kondygnację podziemną. Kondygnacja podziemna zarezerwowana jest na funkcje magazynowe. Ponad parterem oferującym powierzchnie handlowe wznoszą się kondygnacje biurowe.  Zalety lokalizacji: Liczne połączenia tramwajowe, autobusowe oraz znajdujące się w pobliżu metro (stacja Ratusz Arsenał) umożliwiają łączność ze wszystkimi dzielnicami Warszawy.  W pobliżu znajdują się liczne punkty usługowe, m.in. sklepy spożywcze, kawiarnie, restauracje Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Wspólna
lokal na wynajem
1 023 zł
60zł/m2
17 m2 piętro: 3/6
1-pokojowy lokal biurowy o pow.17,63 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu, blisko stacji metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 3 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Na lokal składa się jeden pokój  z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1023 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 18 PLN/m2, czyli 317 PLN; -energia elektryczna Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet (umowa dodatkowa): Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: W pobliżu budynku znajduje się całodobowy, płatny, miejski parking, dostępny dla gości i pracowników biurowca. Umowa:  -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem -kaucja Opis budynku: 5-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy, oferujący około 4 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek z lat 60-ątych XX wieku po pełnej modernizacji. Zalety lokalizacji: Budynek doskonale skomunikowany: blisko znajdują się przystanki linii autobusowych, tramwajowych, stacja metra Centrum, dworzec Powiśle i dworzec Warszawa Centralna. Dodatkowo w okolicy znajduje się prywatny, piętrowy parking podziemny. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Chełmska
lokal na wynajem
988 zł
41zł/m2
24 m2 piętro: 2/4
lokal biurowy o pow. 24,70 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Chełmskiej i Centrum handlowego Panorama, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się  na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach centrum handlowego Panorama. Budynek oferuje powierzchnie w układzie gabinetowym; do poszczególnych lokali biurowych wchodzi się z korytarza. Składa się z trzech pokoi połączonych wewnętrznymi drzwiami. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Brak klimatyzacji. Lokal oddawany jest Najemy w stanie do wprowadzenia, czyli wyprana bądź wymieniona wykładzina oraz pomalowane ściany. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 988 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 10 PLN/m2, czyli 247 PLN; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z  telekomunikacyjnym operatorem budynkowym (Virtua Operator). Sala konferencyjna: W budynku funkcjonuje operator dysponujący salą  konferencyjną  o powierzchni  46,00 m2 na około 40 osób. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -165 PLN/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja w wysokości  2-miesięcznych opłat. Opis budynku: Kompleks biurowy składający się z 2 budynków: 8-mio i 4-ro kondygnacyjnego. Budynek z windą. Zalety lokalizacji: Dogodna lokalizacja na Mokotowie, w pobliżu trasy Siekierkowskiej pozwala na szybki dojazd do innych dzielnic zarówno samochodem jak i komunikacją miejską.  W bliskiej odległości od obiektu znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Chełmska
lokal na wynajem
536 zł
41zł/m2
13 m2 piętro: 6/8
1-pokojowy lokal biurowy o pow.13,40 m2 na 6 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko ul. Chełmskiej i Centrum handlowego Panorama, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Lokal biurowy zlokalizowany w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Lokal składa się z jednego pokoju z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Brak klimatyzacji. Lokal oddawany jest Najemy w stanie do wprowadzenia, czyli wyprana bądź wymieniona wykładzina oraz pomalowane ściany. Powierzchnia doskonale przystosowana na typową działalność biurową. Dostęp do lokalu przez całą dobę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 536 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 10 PLN/m2, czyli 134 PLN; Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z  telekomunikacyjnym operatorem budynkowym  (Virtua Operator). Sala konferencyjna: W budynku funkcjonuje operator dysponujący salą  konferencyjną  o powierzchni  46,00 m2 na około 40 osób. Parking: -naziemne miejsca postojowe przy budynku. -165 PLN/stanowisko/miesiąc Umowa: -czas niekreślony, -okres wypowiedzenia: 3 miesiące -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kompleks biurowy składający się z 2 budynków: 8-mio i 4-ro kondygnacyjnego. Budynek z windą. Zalety lokalizacji: Dogodna lokalizacja na Mokotowie, w pobliżu trasy Siekierkowskiej pozwala na szybki dojazd do innych dzielnic zarówno samochodem jak i komunikacją miejską.  W bliskiej odległości od obiektu znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
877 zł
58zł/m2
15 m2 piętro: 3/5
lokal biurowy 15,20 m2 na 3 piętrze w kamienicy biurowej w samym Centrum Warszawy, blisko stacji Metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze w odrestaurowanej kamienicy biurowej w Śródmieściu blisko stacji Metro Centrum. Wejście z korytarza. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Otwierane okna od strony ulicy (strona północna). Toalety oraz pomieszczenie kuchenne dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają sie: -czynsz: 877,30 PLN -koszty eksploatacyjne: 346 PLN Razem: 1223,30 PLN netto, Powyższa kwota obejmuje wszystkie dodatkowe usługi (oprócz Internetu i telefonu), w tym korzystanie z instalacji elektrycznej i urządzeń sanitarnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.  Sala konferencyjna: Sala duża, dla 40 osób (układ teatralny), 20 (układ warsztatowy) lub 15 (układ w podkowę). W sąsiednim budynku znajduje się centrum konferencyjne oferujące 3 sale konferencyjne wielkości: 20m2; 60 m2 oraz 200 m2. Umowa:  -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Oryginalna, niewielka kamienica z II połowy XIX wieku, zaadaptowana do potrzeb biurowych ma pięć kondygnacji o całkowitej powierzchni łącznej 2400 m. Do komunikacji służą dwie klatki schodowe i nowoczesna winda. W końcu roku 2019, przeprowadzono modernizację elewacji kamienicy. Zalety lokalizacji: Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych kwot należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
1 709 zł
59zł/m2
29 m2
lokal biurowy 29,60 m2 na parterze w kamienicy biurowej w samym Centrum Warszawy, blisko stacji Metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze w odrestaurowanej kamienicy biurowej w Śródmieściu blisko stacji Metro Centrum. Wejście z korytarza. Otwierane okna od strony ulicy  (strona północna). Panele na podłodze. Toalety oraz pomieszczenie kuchenne dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają sie: -czynsz: 1708,50 PLN -koszty eksploatacyjne: 673,50 PLN Razem: 2382 PLN netto, Powyższa kwota obejmuje wszystkie dodatkowe usługi (oprócz Internetu i telefonu), w tym korzystanie z instalacji elektrycznej i urządzeń sanitarnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.  Sala konferencyjna: Sala duża, dla 40 osób (układ teatralny), 20 (układ warsztatowy) lub 15 (układ w podkowę). W sąsiednim budynku znajduje się centrum konferencyjne oferujące 3 sale konferencyjne wielkości: 20m2; 60 m2 oraz 200 m2. Umowa:  -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące Opis budynku: Oryginalna, niewielka kamienica z II połowy XIX wieku, zaadaptowana do potrzeb biurowych ma pięć kondygnacji o całkowitej powierzchni łącznej 2400 m. Do komunikacji służą dwie klatki schodowe i nowoczesna winda. W końcu roku 2019, przeprowadzono modernizację elewacji kamienicy. Zalety lokalizacji: Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych kwot należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują oferowany lokal oraz ogólny standard budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
739 zł
62zł/m2
12 m2 piętro: 4/5
lokal biurowy 12,80 m2 na 4 piętrze w kamienicy biurowej w samym Centrum Warszawy, blisko stacji Metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od 1 stycznia 2021 r. Lokal biurowy znajdujący się na 4 piętrze kameralnej kamienicy biurowej w Śródmieściu.. Wejście z korytarza. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Otwierane okna wychodzące na dziedziniec kamienicy. Toalety oraz pomieszczenie kuchenne dla Najemców znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają sie: -czynsz: 739 PLN -koszty eksploatacyjne: 291 PLN Razem: 1030 PLN Powyższa kwota obejmuje wszystkie dodatkowe usługi (oprócz Internetu i telefonu), w tym korzystanie z instalacji elektrycznej i urządzeń sanitarnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.  Sala konferencyjna: Sala duża, dla 40 osób (układ teatralny), 20 (układ warsztatowy) lub 15 (układ w podkowę). W sąsiednim budynku znajduje się centrum konferencyjne oferujące 3 sale konferencyjne wielkości: 20m2; 60 m2 oraz 200 m2. Umowa:  -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Oryginalna, niewielka kamienica z II połowy XIX wieku, zaadaptowana do potrzeb biurowych ma pięć kondygnacji o całkowitej powierzchni łącznej 2400 m. Do komunikacji służą dwie klatki schodowe i nowoczesna winda. W końcu roku 2019, przeprowadzono modernizację elewacji kamienicy. Zalety lokalizacji: Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Do podanych kwot należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
1 260 zł
315zł/m2
4 m2 piętro: 1/9
biurko dedykowane w coworkingu w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Stałe biurko w przestrzeni otwartej wraz z kontenerkiem z szufladami i wygodnym krzesłem. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Opłata wynosi netto miesięcznie 1260 PLN/mies. Rachunki za prąd, wodę, podatki miejskie-wliczone w cenę. Miesięczna opłata obejmuje: -Ultraszybki internet (500 mbps z 1GB zapasu) - możliwość uzyskania prywatnego adresu IP, podłączenia się do internetu po kablu, wstawienia swojego serwera itp., -dostęp do kolorowej drukarki i skanera, -całodobowy dostęp do biura, -codzienne sprzątanie biura, -napoje (Kawa i herbata parzona przez baristę)  i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. -całodobowy dostęp do udogodnień takich jak: w pełni wyposażona kuchnia (ekspres do kawy, różne rodzaje mleka i herbaty, woda gazowana i niegazowana), Usługi dodatkowe: -Obsługa gości, -obsługa poczty -zniżki w restauracjach oraz u dostawców usług, usługi chmury (AWS, Microsoft), -Ekskluzywne warsztaty, meetup-y oraz wydarzenia społecznościowe o tematyce branżowej, Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Mokotowska
lokal na wynajem
1 100 zł
275zł/m2
4 m2 piętro: 2/18
biurko w coworkingu na 2 piętrze w nowoczesnym biurowca w Śródmieściu, w okolicach Al. Jerozolimskich, niedaleko Dworca Centralnego PKP,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. Biurko we współdzielonej przestrzeni. Powierzchnia z dostępem do niezbędnych usług biurowych, jak recepcjoniści, poczta, wsparcie IT,wynajęcie salki konferencyjnej, wyposażony aneks kuchenny oraz dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner). Można wprowadzić się od zaraz i zacząć od razu pracować.  Jedna faktura za wszystkie usługi. Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych Profesjonalny i wykwalifikowany personel recepcji wita przychodzących gości. Miesięczne koszty najmu to 1100 PLN netto. Okres najmu można kształtować elastycznie w zależności od potrzeb: kilka wejść, miesiąc czy dłużej. W lokalu można zarejestrować siedzibę firmy, a rozpoznawalny adres biura podnosi prestiż prowadzonego biznesu. Umowa: -okres do ustalenia, -kaucja: 1,5 miesiąca Parking dla rowerów, szatnie i prysznice dla rowerzystów. Zalety lokalizacji: Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy,  w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
995 zł
249zł/m2
4 m2 piętro: 7/18
biurko w coworkingu na 7 piętrze kameralnego biurowca w Śródmieściu, w okolicy Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. Biurko w coworkingu  z dostępem do niezbędnych usług biurowych, jak recepcjoniści, poczta, wsparcie IT,wynajęcie salki konferencyjnej, wyposażony aneks kuchenny oraz dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner). Można wprowadzić się od zaraz i zacząć od razu pracować (i wyprowadzić się w następnym miesiącu, jeśli biuro potrzebne jest na krótki czas - jest to niemożliwe w przypadku najmu tradycyjnego).  Jedna faktura za wszystkie usługi. Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych Całodobowy dostęp do lokalu znacznie ułatwia prowadzenie biznesu w każdej branży. Dostęp do salki konferencyjnej ułatwia organizowanie spotkań. Profesjonalny i wykwalifikowany personel recepcji wita przychodzących gości. Miesięczne koszty najmu to 995 PLN netto. Okres najmu można kształtować elastycznie w zależności od potrzeb: kilka wejść, miesiąc czy dłużej. W lokalu można zarejestrować siedzibę firmy, a rozpoznawalny adres biura podnosi prestiż prowadzonego biznesu. Biuro serwisowane to rozwiązane wygodne i bezproblemowe dla małych firm i dużych firm. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące, Parking: Cena za 1 miejsce parkingowe wynosi 700 PLN netto miesięcznie. Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy, oferujący około 12 400 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia na 7 kondygnacjach naziemnych i 2 podziemnych. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
1 200 zł
300zł/m2
4 m2 piętro: 1/14
dedykowane biurko w coworkingu dla  1 osoby na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Stałe stanowisko pracy w przestrzeni współdzielonej. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto to 1200 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją  jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych.  Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Wybrzeże Kościuszkowskie
lokal na wynajem
255 zł
64zł/m2
4 m2 piętro: 1/6
biurko w coworkingu  na 1 pietrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Powiślu w okolicach Wybrzeża Kościuszkowskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Karta abonamentowa miesięczna, która daje dostęp do przestrzeni współdzielonej, biur prywatnych lub salonów biznesowych we wszystkich lokalizacjach operatora na świecie w godzinach pracy recepcji. Opcje abonamentu: -255 PLN/mies : salon biznesowy (idealne rozwiązanie dla osób, które pracują tylko na laptopie), -miejsce pracy w prywatnym biurze dzielone z innymi Najemcami: 800 PLN na 30 dni; 511 PLN na 10 dni; 300 PLN na 5 dni, -biurko w pokoju prywatnym: 1433 PLN na 30 dni; 855 PLN na 10 dni, 555 PLN na 5 dni W ramach opłaty, Najemca ma dostęp do: -Bezpieczne, szybkie łącze internetowe WiFi, -Możliwość korzystania z telefonów w pakietach Co-working i Office, pomoc w zakresie zadań administracyjnych, takich jak wysyłanie poczty i wykonywanie kserokopii, -Recepcji,która również powita Państwa gości, -dostępu do kącika biurowego z urządzeniami biurowymi; -Kuchnia z możliwością przygotowywania kawy i herbaty, -W pełni wyposażone toalety; Zalety abonamentu: -Przestrzeń do pracy na kilka dni w miesiącu lub z dostępem nielimitowanym, -Przestrzeń w pełni wyposażona i gotowa do użytku, -specjalna aplikacja na urządzeniu mobilnym aby w kilka chwil znaleźć lokalizację i dokonać rezerwacji, -możliwość pracy w profesjonalnej przestrzeni biurowej w dowolnym centrum Operatora na całym świecie. Lokalizacja umożliwia również sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ;  tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020
Warszawa
Ujazdowskie
lokal na wynajem
1 200 zł
300zł/m2
4 m2
biurko dedykowane w coworkingu dla 1 osoby w kameralnym budynku biurowym w okolicach Al. Ujazdowskich,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko dedykowane w przestrzeni otwartej: stałe miejsce pracy przypisane Najemcy. Kontenerek do dyspozycji. W ramach umowy Najemca otrzymuje: -Superszybki Internet, -Drukarki klasy biznesowej, -Świeżo palona kawa, -Dostęp do budynku 24/7, -Prywatne budki telefoniczne, -Świeża woda z owocami, -Artykuły biurowe, -Obsługa poczty i przesyłek. Miesięczne koszty najmu netto: -1200 PLN/mies za biurko dla 1 osoby. Umowa: -okres do ustalenia -kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu. Zalety lokalizacji: Lokalizacja w bliskim sąsiedztwie Giełdy Papierów Wartościowych, Hotelu Sheraton, Sejmu i budynków administracji państwowej oraz na trasie Traktu Królewskiego. Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: tramwaje, autobusy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 25.11.2020