oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Rakowiecka
lokal na wynajem
4 565 zł
55zł/m2
83 m2 piętro: 4/6
lokal biurowy o pow.83 na 4 piętrze w budynku biurowym w okolicach ul.Rakowieckiej na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji* ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy na 4 piętrze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Powierzchnia podzielona na: -4 pokoje biurowe, -aneks kuchenny, -łazienka, Standard powierzchni biurowej: -wykładzina/parkiet -otwierane okna -balkon Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 4565 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 20 PLN/m2, czyli 1660 PLN, -energia elektryczna z licznika Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Do dyspozycji najemcy są miejsca parkingowe naziemne i/lub garażowe w parkingu podziemnym. -stanowisko naziemne: 400 PLN/mies.; -parking podziemny: 500 PLN/mies. Umowa: -czas trwania: do ustalenia -kaucja 3 miesiące, *W przypadku Najemców z kategorii Instytucje czy Spółki Skarbu Państwa, agencja pobiera jednorazową prowizję z tytułu usług pośrednictwa. Opis budynku: 6-kondygnacyjny, kameralny biurowiec oferujący około 3000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek niedaleko Placu Unii, Europleksu, SGH czy Sztabu Generalnego WP. Bardzo dogodny dostęp do środków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Uwaga: Prezentacja nieruchomości jest możliwa wyłącznie po akceptacji przez klienta dokumentów: 1.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, 2.Oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym, Wymaganych przez Właściciela nieruchomości. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Domaniewska
lokal na wynajem

68 m2
lokal handlowo-usługowy (gastronomia) o pow. 68 m2 na parterze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Domaniewskiej, niedaleko Galerii Mokotów,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ *Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Funkcjonalna i wygodna powierzchnia usługowo-handlowa. Lokal do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Wysokość: 3,15 m. Na powierzchni lokalu wydzielono umywalnie oraz WC. Z uwagi na zapisy o konkurencji u pozostałych najemców powierzchni usługowych, wskazany profil działalności dla tego lokalu to: prowadzenie sklepu piekarniczego oraz cukierni, odpieku i sprzedaży: -produktów piekarniczych, -sałatek, -kanapek, -przekąsek zimnych i gorących, -napojów zimnych i gorących, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2210 EUR, -koszty eksploatacyjne: 17 PLN/m2, czyli 1156 PLN, -energia elektryczna, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Do dyspozycji najemców oddany jest dwupoziomowy parking podziemny oferujący 430 miejsc parkingowych. Miejsca postojowe dla 60 rowerów. Naziemne miejsca parkingowe wokół budynku. Umowa: -czas określony- min. 5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek na 7 kondygnacjach naziemnych oferuje na wynajem łącznie około 27 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej. Dogodne położenie w okolicach ulic Wołoskiej i Marynarskiej. Środki komunikacji miejskiej (metro, linie autobusowe i tramwajowe). Bliskość Galerii Mokotów zapewnia dostęp do rozrywki oraz licznych udogodnień. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Uwaga: Prezentacja nieruchomości jest możliwa wyłącznie po akceptacji przez klienta dokumentów: 1.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, 2.Oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym,wymaganych przez Właściciela nieruchomości. *Dla klientów z grup: Instytucje czy Spółki Skarbu Państwa, agencja pobiera jednorazową prowizję, przy podpisaniu umowy najmu. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
2 800 zł
70zł/m2
40 m2 piętro: 3/7
lokal biurowy o pow.40 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu blisko ul. Wilczej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze biurowca w Śródmieściu w okolicach ul. Wilczej. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składają się 2 pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Wykładzina na podłodze. Okna otwierane. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Piętro przystosowane na potrzeby osób niepełnosprawnych: dostosowana winda oraz odpowiednia łazienka. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 2800 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 19,50 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska postojowe na parkingu podziemnym, -możliwość parkowania przy ulicy. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Kamienica biurowa z lat 80tych oferująca na wynajem około 6 300 m2 powierzchni biurowej. Budynek składa się z 7 kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej. Obiekt został całkowicie odnowiony i wyposażony w nowe instalacje. Obiekt ma świetne połączenie komunikacyjne z resztą miasta:od stacji metra Centrum, licznych linii autobusowych i tramwajowych budynek dzieli zaledwie kilka minut spacerem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wspólna
lokal na wynajem
1 870 zł
55zł/m2
34 m2 piętro: 5/7
lokal biurowy o pow.34 m2 na 5 piętrze w biurowcu w centrum Warszawy, w okolicach Placu Trzech Krzyży,poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal biurowy na 5 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Lokal oferowany jest bez mebli widocznych na zdjęciu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1870 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 16,50 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska parkingowe w garażu podziemnym, -miejsca postojowe przy ulicy Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek, oferujący powierzchnie biurowe na wynajem. Dobry dostęp do innych części Warszawy, za pomocą zarówno publicznego, jak i prywatnego transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wspólna
lokal na wynajem
2 700 zł
60zł/m2
45 m2 piętro: 7/7
lokal biurowy o pow.45 m2 na 7 piętrze w budynku biurowym w Centrum Warszawy w okolicach ul. Wspólnej, polecz Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 7 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Trzy pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2700 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 18,00 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Obiekt zapewnia dostęp do około 35 naziemnych miejsc parkingowych. W niedalekiej odległości od budynku znajduje się całodobowy, płatny, miejski parking. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem -kaucja 2 miesiące. Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B, który oferuje ponad 4 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek doskonale skomunikowany: blisko znajdują się przystanki linii autobusowych, tramwajowych, stacja metra Centrum, dworzec Powiśle i dworzec Warszawa Centralna. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
2 200 zł
67zł/m2
33 m2 piętro: 4/6
1-pokojowy lokal biurowy o pow.33,84 m2 na 4 piętrze w budynku biurowym w centrum Warszawy, blisko stacji Metro Świętokrzyska,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz Lokal biurowy mieszczący się w budynku biurowym w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna od strony ulicy. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców w korytarzu. Lokal jest oddawany Najemcy w stanie do wprowadzenia się :odmalowane ściany, wyprana lub wymieniona wykładzina. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny oraz toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Części wspólne, takie jak korytarz czy wejście do windy, zostały ostatnio zmodernizowane: ściany na korytarzu oraz w pomieszczeniach wspólnych zostały odmalowane, położono nową wykładzinę na korytarzu, założono nowe portale przy windach. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2200 PLN, -opłaty eksploatacyjne-ok.13 PLN/m2 (brutto) Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 28,20 m2 Powierzchnia brutto: 33,84 m2 Internet: Właściciel budynku oferuje możliwość podpisania umowy na dostęp do internetu lub możliwość podpisania umowy indywidualnej z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek oferuje możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości: -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące,-sala Lustrzana: 12 osób, -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Gabinetowa: 18 osób, -sala Dialog: 23 osoby, -sala Ambiente: 84 osoby + 2 osoby prowadzące, Parking: -naziemne stanowiska postojowe na dziedzińcu wewnętrznym budynku (w miarę dostępności), -400 PLN/stanowisko/miesiąc, Warunki umowy: -kaucja 2 miesiące, -okres umowy: czas określony lub nieokreślony Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości za opłatą w wysokości uzależnionej od czasu korzystania i wielkości sali konferencyjnej. Zalety lokalizacji: Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Sokratesa
lokal na wynajem
1 006 zł
30zł/m2
33 m2 piętro: 1/2
lokal biurowy o pow.33,53 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na terenie kompleksu magazynowo-biurowego na warszawskich Bielanach w okolicach ul. Sokratesa, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 1 piętrze budynku biurowo-magazynowego na warszawskich Bielanach. Dwa pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Wejście z korytarza. Otwierane okna. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Zaplecze sanitarno-socjalne. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1006 PLN, -koszty operacyjne: 9,43 PLN/m2, -ogrzewanie: 10 PLN/m2;płatne cały rok dodatkowo: -zużycie wody (w tym korzystanie z toalet): 20 PLN netto od osoby/m-c, -energia elektryczna: ryczałt 50-60 PLN netto/m-c, Koszty operacyjne obejmują koszty związane z utrzymaniem nieruchomości: ochronę, sprzątanie części wspólnych i toalet, utrzymanie zieleni, odśnieżanie, oświetlenie terenu zewnętrznego. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Internet (UPC): podstawowy 20/2 Mbit./s 59 PLN/m-c (można zamawiać dowolne prędkości). Parking: -jedno miejsce parkingowe w cenie, -cena kolejnych miejsc do ustalenia , standardowo 130 zł netto/m-c, Umowa: -czas nieokreślony -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu bez opłat dodatkowych (brutto) Opis kompleksu: Ogrodzony i monitorowany kompleks biurowo-magazynowy.Powierzchnie magazynowe i produkcyjne na poziomie parteru; biura na piętrze pierwszym. Lokalizacja: Dogodne połączenie z innymi częściami Warszawy. W bliskim sąsiedztwie znajdują się: tramwaje, autobusy, metro oraz trasa szybkiego ruchu - S7 trasa Mostu Północnego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Grodkowska
lokal na wynajem
992 zł
30zł/m2
33 m2 piętro: 1/1
lokal biurowy o pow. 33,06 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na terenie obiektu magazynowo-produkcyjnego na warszawskiej Woli, w okolicach ul.Grodkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Powierzchnia dostępna od zaraz. Pomieszczenie biurowe na 1 piętrze budynku biurowego. Dobry dostęp do światła dziennego. Otwierane okna. Wykładzina zmywalna na podłodze. Powierzchnia nie jest ogrzewana. Kształt kwadratu. Wejście do lokalu z korytarza. Całodobowy dostęp do budynku. Toalety dla Najemców oraz pomieszczenie gospodarcze dla Najemców, znajdują się z korytarzu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 30 PLN/m2, -koszty eksploatacyjne: 1,20 PLN/m2, -zużycie mediów: energia, woda i ścieki, wywóz nieczystości. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe na terenie obiektu. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Teren magazynowo-produkcyjny. Lokalizacja: Dogodny dojazd komunikacja miejską i transportem prywatnym. Sąsiedztwo centrum Handlowego Wola Park wraz z jego całą ofertą punktów usługowych i handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Żwirki i Wigury
lokal na wynajem
1 655 zł
50zł/m2
33 m2 piętro: 1/3
lokal biurowy o pow. 33,10 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach Al. Żwirki i Wigury, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Powierzchnia dostępna od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze w kameralnym budynku biurowo-usługowym. Dwa pokoje połĄczone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Wysokość: 2,3 m. Wejście do lokalu z korytarza. Wynajmujący dysponuje meblami biurowymi, które może bezpłatnie użyczyć Najemcy. Pomieszczenia socjalne dla Najemców (aneks kuchenny, toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Najemca obejmuje lokal w stanie zastanym; pozostawionym przez poprzedniego najemce. Ewentualne odświeżenie lokalu leży po stronie Najemcy. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 50 PLN/m2 -opłaty eksploatacyjne: 15,50 PLN/m2, -zużycie mediów, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. -Światłowody Orange i Nitron w budynku, Parking: Możliwość korzystania z parkingu wewnętrznego - abonament stały 150 zł netto/m-c/auto osobowe, 200 zł netto/m-c/auto dostawcze. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Kameralny 3-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Teren jest ogrodzony, strzeżony i monitorowany przez ochronę fizyczną 24 h. Całodobowy dostęp do budynku. Brak windy. Recepcja na parterze: możliwość pozostawienia czy odbioru przesyłek. Lokalizacja: Korzystna lokalizacja pod względem dostępu do komunikacji miejskiej: Przystanek autobusowy w odległości kilku minut od budynku. W dalszym sąsiedztwie znajduje się przystanek tramwajowy oraz stacja metra Pole Mokotowskie. Okolica pełna zieleni: otulina Pól Mokotowskich. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem
7 500 zł
227zł/m2
33 m2
serwisowany lokal biurowy dla 8 osób w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:od zaraz. Prywatny gabinet, który posiada swój własny klima konwektor. W pokoju są otwieralne okna, wyposażone w żaluzje. Wysokiej jakości szkło gwarantuje wysokie wyciszenie w pomieszczeniach. Standardowe wyposażenie gabinetu zawiera biurko, szafkę zamykaną na klucz, fotel obrotowy i szafę na dokumenty Dostęp 24 h. Miesięczny koszt najmu to 7500 PLN Następujące świadczenia objęte są stawką Czynszu: -Profesjonalna obsługa recepcji (Poniedziałek- Piątek 08:00 -18:00): odbieranie i przełączanie nadchodzących połączeń telefonicznych do Najemcy,obsługa przesyłek kurierskich (z wyłączeniem opłat), obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (z wyłączeniem opłat za znaczki), -Ultraszybkie łącze internetowe (WIFi); Istnieje możliwość wydzielenia odrębnej sieci (usługa dodatkowo płatna), -Media w cenie: Energia elektryczna w powierzchniach wynajmowanych, zużycie wody, ogrzewanie i chłodzenie pomieszczeń wynajmowanych; -Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej, -możliwość korzystania z budki telefonicznej, -Codzienny serwis sprzątający, -System kontroli dostępu, -Dostęp do wszystkich wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych organizowanych w budynku, Kuchnia: -Nielimitowana kawa i napoje: Kawa, herbata, woda bez limitów dla osób pracujących w biurze, Parking: Stanowiska podziemne lub naziemne w cenie 220 Euro / netto / miesiąc lub 900 PLN /netto / miesiąc Umowa: -okres do ustalenia, minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, Zalety lokalizacji: W pobliżu budynku przecinają się dwa duże szlaki komunikacyjne, Trasa W-Z i Trakt Królewski. Można tu łatwo dotrzeć zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
1 953 zł
42zł/m2
46 m2 piętro: 2/4
lokal biurowy o pow.46,50 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym w okolicach ul. Grójeckiej i Parku Marka Kotańskiego, na warszawskich Włochach, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskich Włochach. Lokal składa się z open space, na którego powierzchni wydzielono jedno ciemne pomieszczenie oraz z gabinetu wydzielonego ściankami działowymi. Dwoje drzwi z korytarza do lokalu. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Stan: do odświeżenia. Wejście do lokalu z korytarza. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 1953 PLN, Media jak: prąd, c.o, woda, odpady komunalne, są wliczone w czynsz. Przy ponadstandardowym korzystaniu z energii elektrycznej, zostaną doliczone opłaty z tytułu zużycia prądu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Naziemne miejsca postojowe przy budynku. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek biurowy w kompleksie biurowo-magazynowym zlokalizowanym na warszawskiej Ochocie. Możliwe parkowanie przy ulicy (brak parkometrów). Stołówka na terenie obiektu. Zalety lokalizacji: Budynek w akceptowalnej lokalizacji pod względem komunikacji miejskiej. W bliskim sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy ,a w odległości około 1km: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Łopuszańska
lokal na wynajem

75 m2 piętro: 2/7
lokal biurowy o pow.75,53 m2 na 2 piętrze w biurowcu na warszawskich Włochach ,w okolicach ul. Łopuszańskiej i węzła Salomea,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ -Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się w biurowcu na warszawskich Włochach, w okolicach ul. Łopuszańskiej. W skład lokalu biurowego wchodzą 3 pokoje. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -klimatyzacja -uchylne okna W przypadku konieczności szybkiego przeniesienia się do oferowanego lokalu (zanim zakończy się jego aranżacja), jest możliwość pracy w przestrzeni coworkingowej. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych (wejście z korytarza) ,a łazienka dla osób niepełnosprawnych jest usytuowana na antresoli budynku. Na II piętro można wjechać również windą towarową, co rozwiązuje problem w przypadku konieczności transportu przedmiotów gabarytowych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 831 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 14 PLN/m2, czyli 1057,42 PLN, -energia elektryczna, -opłata za klimatyzację w okresie letnim, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (10%). Powierzchnia netto: 68,66 m2, Powierzchnia brutto: 75,53 m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -Internet: infrastruktura miedziana, dostępność w ETOP, ORANGE, NETII. Sala konferencyjna: Budynek oferuje Najemcom dostęp do 2 sal konferencyjnych, każda na 10 osób. Cena wynajmu netto to 40 zł/godz. W cenie wynajmu Sali jest także kawa i herbata dla gości przy czym, obowiązuje samoobsługa. Korzystanie ze skanera jest dostępne bezpłatnie, natomiast kopiowanie i drukowanie na drukarce kolorowej jest odpłatne. Parking: -Kompleks oferuje plac parkingowy na ponad 650 samochodów. -Dla klientów - parking jest bezpłatny do trzech godzin. -abonament: 200 PLN netto/ stanowisko/ miesiąc Umowa: -czas trwania: do ustalenia -okres wypowiedzenia: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 16 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra wynosi około 2 500 m2. W roku 2016 został przeprowadzony gruntowny remont budynku łącznie ze zmianą elewacji. Budynek znajduje się w obrębie Urzędu Skarbowego Warszawa Bemowo. Zalety lokalizacji: Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dojazd samochodem do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina zajmuje około 10 minut. Niedaleka odległość od węzła Łopuszańska/Al. Jerozolimskie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Łopuszańska
lokal na wynajem

33 m2 piętro: 2/3
1-pokojowy lokal biurowy o pow.33 m2 na 2 piętrze w biurowcu na warszawskich Włochach , w okolicach ul. Łopuszańskiej i węzła Salomea, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność-od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskich Włochach. Lokal składa się z jednego pokoju w kształcie prostokąta. Wejście do lokalu z korytarza. Wykładzina na podłodze. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -klimatyzacja -uchylne okna W przypadku konieczności szybkiego przeniesienia się do oferowanego lokalu (zanim zakończy się jego aranżacja), jest możliwość pracy w przestrzeni coworkingowej. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych (wejście z korytarza) ,a łazienka dla osób niepełnosprawnych jest usytuowana na antresoli budynku. Na II piętro można wjechać również windą towarową, co rozwiązuje problem w przypadku konieczności transportu przedmiotów gabarytowych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 363 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 14 PLN/m2, -energia elektryczna, -opłata za klimatyzację w okresie letnim, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (10 %). Powierzchnia netto: 30 m2 Powierzchnia brutto: 33 m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -Internet: infrastruktura miedziana, dostępność w ETOP, ORANGE, NETII. Sala konferencyjna: Budynek oferuje Najemcom dostęp do 2 sal konferencyjnych, każda na 10 osób. Parking: -Kompleks oferuje plac parkingowy na ponad 650 samochodów. -Dla klientów - parking jest bezpłatny do trzech godzin. -abonament: 200 PLN netto/ stanowisko/ miesiąc Umowa: -czas trwania: do ustalenia -okres wypowiedzenia: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 3-kondygnacyjny budynek biurowy. Brak windy w budynku. Budynek znajduje się w obrębie Urzędu Skarbowego Warszawa Bemowo. Zalety lokalizacji: Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Niedaleka odległość od węzła Łopuszańska/Al. Jerozolimskie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Łopuszańska
lokal na wynajem

47 m2 piętro: 2/7
lokal biurowy o pow. 47,84 m2 na 2 piętrze w biurowcu na warszawskich Włochach , w okolicach ul. Łopuszańskiej i węzła Salomea,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Elastyczna powierzchnia biurowa umożliwiająca dowolną aranżację oraz podział według indywidualnych potrzeb Najemcy, zlokalizowana w biurowcu na warszawskich Włochach. Oferowany lokal składa się z 1 pokoju z wejściem z korytarza. Powierzchnia jest oferowana bez mebli. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -sufity podwieszane -podział powierzchni ściankami (karton-gips) -klimatyzacja -uchylne okna W przypadku konieczności szybkiego przeniesienia się do oferowanego lokalu (zanim zakończy się jego aranżacja), jest możliwość pracy w przestrzeni coworkingowej. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny, toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych (wejście z korytarza) ,a łazienka dla osób niepełnosprawnych jest usytuowana na antresoli budynku. Na II piętro można wjechać również windą towarową, co rozwiązuje problem w przypadku konieczności transportu przedmiotów gabarytowych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 526 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 14 PLN/m2, czyli 669,76 PLN; -energia elektryczna: 5 PLN/m2, -opłata za klimatyzację w okresie letnim, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 43,49 m2 Powierzchnia brutto: 47,84 m2, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -Internet: infrastruktura miedziana, dostępność w ETOP, ORANGE, NETII. Sala konferencyjna: Budynek oferuje Najemcom dostęp do 2 sal konferencyjnych, każda na 10 osób. Parking: -Kompleks oferuje plac parkingowy na ponad 650 samochodów. -Dla klientów - parking jest bezpłatny do trzech godzin. -abonament: 200 PLN netto/ stanowisko/ miesiąc Umowa: -czas trwania: do ustalenia -okres wypowiedzenia: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 16 000 m2 powierzchni do wynajęcia. W roku 2016 został przeprowadzony gruntowny remont budynku łącznie ze zmianą elewacji. Budynek znajduje się w obrębie Urzędu Skarbowego Warszawa Bemowo. Zalety lokalizacji: Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Niedaleka odległość od węzła Łopuszańska/Al. Jerozolimskie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Sokratesa
lokal na wynajem
1 119 zł
30zł/m2
37 m2 piętro: 1/2
lokal z umywalką ------------------------ 1-pokojowy lokal biurowy o pow.37,29 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na terenie kompleksu magazynowo-biurowego na warszawskich Bielanach w okolicach ul. Sokratesa, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy na 1 piętrze budynku biurowo-magazynowego na warszawskich Bielanach. Lokal składający się z jednego pokoju, na którego powierzchni wyznaczono pomieszczenie socjalne z umywalką. Wejście z korytarza. Lokal z klimatyzacją. Otwierane okna. Toalety dla Najemców w korytarzu. Standard powierzchni: -panele na podłodze -okna otwierane -wertikale -brak klimatyzacji -całodobowy dostęp do lokalu Zaplecze sanitarno-socjalne. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 30 PLN/m2, -koszty operacyjne: 9,43 PLN/m2, -ogrzewanie: 10 PLN/m2;płatne cały rok dodatkowo: -zużycie wody (w tym korzystanie z toalet): 20 PLN netto od osoby/m-c, -energia elektryczna: ryczałt 50-60 PLN netto/m-c, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Internet (UPC): podstawowy 20/2 Mbit./s 59 PLN/m-c (można zamawiać dowolne prędkości). Parking: -jedno miejsce parkingowe w cenie, -cena kolejnych miejsc do ustalenia , standardowo 130 zł netto/m-c, Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 3 miesiące, Opis kompleksu: Ogrodzony i monitorowany kompleks biurowo-magazynowy.Powierzchnie magazynowe i produkcyjne na poziomie parteru; biura na piętrze pierwszym. Stołówka na terenie kompleksu. Lokalizacja: Dogodne połączenie z innymi częściami Warszawy. W bliskim sąsiedztwie znajdują się: tramwaje, autobusy, metro oraz trasa szybkiego ruchu - S7 trasa Mostu Północnego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Sokratesa
lokal na wynajem
957 zł
29zł/m2
33 m2 piętro: 1/2
lokal biurowy o pow.33 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na terenie kompleksu magazynowo-biurowego na warszawskich Bielanach w okolicach ul. Sokratesa,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal magazynowy znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowo-magazynowego na warszawskich Bielanach.. Powierzchnia idealna na archiwum lub magazynowanie. Brak dostępu do światła dziennego. Magazynek nie jest ogrzewany, ale znajduje się w ogrzewanym budynku. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Zaplecze sanitarno-socjalne. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 29 PLN/m2, -koszty operacyjne: 8,57 PLN/m2 -zużycie wody (w tym korzystanie z toalet): 20 PLN netto od osoby/m-c, -energia elektryczna: licznik Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Internet (UPC): podstawowy 20/2 Mbit./s 59 PLN/m-c (można zamawiać dowolne prędkości). Parking: -jedno miejsce parkingowe w cenie, -cena kolejnych miejsc do ustalenia , standardowo 130 zł netto/m-c, Umowa: -czas nieokreślony -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu bez opłat dodatkowych (brutto) Opis kompleksu: Ogrodzony i monitorowany kompleks biurowo-magazynowy.Powierzchnie magazynowe i produkcyjne na poziomie parteru; biura na piętrze pierwszym. Lokalizacja: Dogodne połączenie z innymi częściami Warszawy. W bliskim sąsiedztwie znajdują się: tramwaje, autobusy, metro oraz trasa szybkiego ruchu - S7 trasa Mostu Północnego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021