oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
14 900 zł
373zł/m2
40 m2 piętro: 10/41
biuro serwisowane dla 10 osób na 10 piętrze biurowca klasy quot;Aquot; w Śródmieściu , niedaleko stacji metra Rondo ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ---------------------------- bez prowizji od Najemcy ---------------------------- Dostępność: od zaraz. Biuro serwisowane to wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7. Biuro serwisowane charakteryzuje się krótkim terminem wynajmu,już od 3 miesięcy. Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz  ilości quot;biurekquot; (ilość osób pracujących w lokalu). Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Oferta dla każdego klienta przygotowywana jest indywidualnie. Opłata za biuro dla 6 osób to 14.900 PLN netto miesięcznie. Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną. Usługi wliczone w cenę :  -W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 , -Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge), -Dostęp do internetu bez limitu danych, -Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) , -Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, -Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), -Codzienne sprzątanie biura, -Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych, -Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum, - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań; Umowa: -okres do ustalenia -Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy. Lokalizacja: Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
3 300 zł
300zł/m2
11 m2 piętro: 10/41
serwisowany lokal biurowy (pow. 11 m2) dla 2-3 osób na 10 piętrze biurowca klasy quot;Aquot; w Śródmieściu , niedaleko stacji metra Rondo ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ---------------------------- bez prowizji od Najemcy ---------------------------- Dostępność: od zaraz. Wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7. Biuro serwisowane charakteryzuje się krótkim terminem wynajmu,już od 3 miesięcy. Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz  ilości quot;biurekquot; (ilość osób pracujących w lokalu). Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Oferta dla każdego klienta przygotowywana jest indywidualnie. Opłata za biuro to 3300 PLN netto miesięcznie. Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną. Usługi wliczone w cenę :  -W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 , -Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge), -Dostęp do internetu bez limitu danych, -Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) , -Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, -Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), -Codzienne sprzątanie biura, -Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych, -Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum, - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań; Umowa: -okres do ustalenia -Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy. Lokalizacja: Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
12 000 zł
324zł/m2
37 m2 piętro: 10/41
serwisowany lokal biurowy dla 9 osób na 10 piętrze biurowca klasy quot;Aquot; w Śródmieściu , niedaleko stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ---------------------------- bez prowizji od Najemcy ---------------------------- Dostępność: od zaraz. Wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7. Dostęp do światła dziennego. Biuro serwisowane charakteryzuje się krótkim terminem wynajmu,już od 3 miesięcy. Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Dwa prywatne pokoje do wyłącznej dyspozycji Najemcy: -Biuro 3/4os. dla managera, -biuro 5 os. dla zespołu. Pokoje znajdują się  bezpośrednio obok siebie. Opłata za biuro dla 9 osób to 12.000 PLN netto miesięcznie. Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną. Usługi wliczone w cenę :  -W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 , -Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge), -Dostęp do internetu bez limitu danych, -Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) , -Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, -Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), -Codzienne sprzątanie biura, -Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych, -Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum, - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań; Umowa: -okres do ustalenia -Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy. Lokalizacja: Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Świętokrzyska
lokal na wynajem
16 500 zł
375zł/m2
44 m2 piętro: 10/41
serwisowany lokal biurowy dla 11 osób na 10 piętrze biurowca klasy quot;Aquot; w Śródmieściu , niedaleko stacji metra Rondo ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ---------------------------- bez prowizji od Najemcy ---------------------------- Dostępność: od zaraz. Biuro serwisowane to wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7. Biuro serwisowane charakteryzuje się krótkim terminem wynajmu,już od 3 miesięcy. Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz  ilości quot;biurekquot; (ilość osób pracujących w lokalu). Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Oferta dla każdego klienta przygotowywana jest indywidualnie. Opłata za biuro dla 6 osób to 16.500 PLN netto miesięcznie. Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną. Usługi wliczone w cenę :  -W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 , -Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge), -Dostęp do internetu bez limitu danych, -Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) , -Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda, -Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej), -Codzienne sprzątanie biura, -Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych, -Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum, - 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań; Umowa: -okres do ustalenia -Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy. Lokalizacja: Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
kard. Augusta Hlonda
lokal na wynajem

14 m2 piętro: 1/3
serwisowany lokal biurowy (pow. 14,73 m2) dla 3 osób na 1 piętrze biurowca na warszawskim Wilanowie, w okolicy ul. Hlonda, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne wyposażone biuro o powierzchni 14,73 m2. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy.Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 250 EUR/osobę. W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7, -recepcja z obsługą concierge, -pakiet godzin na sale spotkań, -wifi, -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana, -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce, -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych. -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis powierzchni: Budynek oferuje przestrzenie biurowe, w pełni wyposażone sale konferencyjne i sale spotkań, w nowoczesnym budynku klasy A w kompleksie biurowym, gwarantującym najemcom atrakcyjną przestrzeń biurową, jak również przyjazne otoczenie terenów zielonych oraz dynamicznie rozwijającą się infrastrukturę. Zalety lokalizacji: Lokalizacja zapewnia bezproblemowe połączenia komunikacyjne z innymi częściami miasta z wykorzystaniem zarówno publicznych i własnych środków transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
kard. Augusta Hlonda
lokal na wynajem

46 m2 piętro: 1/3
serwisowany lokal biurowy (pow. 46,57 m2) dla 8 osób na 1 piętrze biurowca na warszawskim Wilanowie, w okolicy ul. Hlonda, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatne biuro o powierzchni 46,57 m2. Biuro serwisowane to idealne rozwiązanie zarówno dla freelencerów, małych firm, ale i korporacji. Prywatny gabinet do wyłącznej dyspozycji Najemcy.Wejście na kod dostępu. Miesięczny koszt najmu netto to 250 EUR netto/osoba W tamach czynszu, Najemca otrzymuje: -Dostęp 24/7, -recepcja z obsługą concierge, -pakiet godzin na sale spotkań, -wifi, -media, -klimatyzacja w każdym pomieszczeniu indywidualnie sterowana, -dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, codziennie owoce, -codzienny serwis sprzątający powierzchni wspólnych. -Serwis sprzątający w biurach na życzenie klienta za dodatkową opłatą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -kaucja: 2 miesiące Opis powierzchni: Budynek oferuje przestrzenie biurowe, w pełni wyposażone sale konferencyjne i sale spotkań, w nowoczesnym budynku klasy A w kompleksie biurowym, gwarantującym najemcom atrakcyjną przestrzeń biurową, jak również przyjazne otoczenie terenów zielonych oraz dynamicznie rozwijającą się infrastrukturę. Zalety lokalizacji: Lokalizacja zapewnia bezproblemowe połączenia komunikacyjne z innymi częściami miasta z wykorzystaniem zarówno publicznych i własnych środków transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
33 000 zł
275zł/m2
120 m2 piętro: 8
serwisowany lokal biurowy dla 30 osób na 8 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, w okolicach ul. Marszałkowskiej i dwóch stacji metra,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność; Od zaraz. Umeblowane prywatne biuro wyposażone w  wysokiej jakości biurka, fotele i szafki, posiadające niezależnie sterowaną klimatyzację.  System kontroli dostępu (przy wykorzystaniu karty) System kontroli dostępu (przy wykorzystaniu karty), co zapewnia Najemcy maksymalny poziom prywatności i bezpieczeństwa. Powierzchnia około 80 m2. Możliwość zmiany aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: open space, gabinety czy konwencja mieszana. Cena jest uzależniona od  długości okresu najmu i wynosi: -33.000 PLN netto/mies. przy umowie na 12 miesięcy, W cenie Najemca otrzymuje: - dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu, - możliwość zarejestrowania firmy pod naszym adresem, - ogólnodostępną, reprezentacyjną strefę wspólną, - liczne eventy o formule networkingowej i merytorycznej, Kuchnia w pełni wyposażona: -darmowa kawa, -darmowa herbata, -nielimitowana woda, -kubki, szklanki, sztućce, -mikrofale i piekarniki Obsługa: -usługi recepcyjne, -obsługa gości i sal spotkań, -przyjmowanie korespondencji, -serwis sprzątający Wsparcie IT: -podłączenie do infrastruktury, -sieć bezprzewodowa WiFi o przepustowości do 1GB/s, -stałe łącze symetryczne o przepustowości do 1GB/s, -dostępna pomoc od poniedziałku do piątku, -możliwość wydzielenia prywatnej sieci VLAN (przewodowej i bezprzewodowej) -skaner, Wyposażenie w sprzęt biurowy: -niszczarka do papieru, -maszyny vedingowe, -konsole do gier i telewizory, -nożyczki, zszywacze,i inne materiały biurowe Opcjonalne koszty dodatkowe poza najmem biura:: -wynajęcie sali konferencyjnej, -wydruki, -miejsce parkingowe na parkingu podziemnym budynku. Całość uzupełnia niesamowity taras (500 m2) pokryty naturalną trawą.  Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -Kaucja: 1 miesiąc Opis przestrzeni serwisowanej: Na przestrzeni 4 tys. m2 znajdują się kameralne biura, biurka dedykowane, wygodna powierzchnia do coworkingu oraz komfortowa strefa wspólna, w której skład wchodzi elegancka kuchnia oraz miejsca relaksu. Do dyspozycji oddano również pokryty naturalną trawą taras o powierzchni 500 m2 z niepowtarzalnym widokiem na panoramę stolicy. Lokalizacja: Doskonała lokalizacja umożliwia dostęp do budynku wszystkimi środkami komunikacji miejskiej. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe oraz dwie linie metra. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
10 900 zł
389zł/m2
28 m2 piętro: 1/14
lokal biurowy serwisowany dla 7 osób na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto: -10900 PLN netto Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją  jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Budynek liczy 14 kondygnacji naziemnych i 2 podziemne, w których zlokalizowany będzie parking podziemny. Przyszłym najemcom budynek dostarczy ponad 16 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Dwa z pięter budynku mają dostęp do tarasu z widokiem na centralny ogród kompleksu. W standardzie wykończeń są klimatyzacja, podnoszone podłogi, podwieszane sufity i wykładzina. Lokalizacja: Dojazd samochodem na Dworzec Centralny i do centrum handlowego quot;Złote Tarasyquot; zajmuje zaledwie 5 minut, a do Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina około 20 minut. W pobliżu znajduje się wiele udogodnień takich, jak hotele, restauracje, sklepy i siłownie. Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych.  Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
114 000 zł
375zł/m2
304 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 76 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Na powierzchni wydzielono dwie prywatne salki konferencyjne. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
15 000 zł
375zł/m2
40 m2 piętro: 1/9
biuro serwisowane przeznaczone dla 10 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy. Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
20 850 zł
426zł/m2
49 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 12 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości,- -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
131 480 zł
1217zł/m2
108 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 40-76 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. Lokal na 1 piętrze, do wyłącznej dyspozycji Najemcy. Kontrola dostępu. W pełni wyposażona salka spotkań dla 8 osób na powierzchni lokalu. Powierzchnia w open space w przeważającej części. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. W sąsiedztwie biura znajdują się powierzchnie ogólnodostępne jak: lobby, sale konferencyjne, strefa gastronomiczna. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Opłata miesięczna netto za osobę to 1730-1860 PLN Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
231 000 zł
385zł/m2
600 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 154 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Na powierzchni wydzielono dwie prywatne salki konferencyjne. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
10 500 zł
362zł/m2
29 m2 piętro: 1/9
serwisowany lokal biurowy dla 7 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -biurko w coworkingu: od 1260 PLN/osobę, -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Warszawa
Królewska
lokal na wynajem
10 800 zł
372zł/m2
29 m2
lokal biurowy serwisowany dla 7 osób w kamienicy biurowej w Śródmieściu, okolicach ul. Królewskiej i Ogrodu Saskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Umeblowane prywatne biuro ze stanowiskiem pracy przygotowanym dla 7 osób Wyposażone w biurka, krzesła i szafki. Wszystkie opłaty wliczone w cenę. W ramach umowy Najemca otrzymuje: -Superszybki Internet, -Drukarki klasy biznesowej, -Świeżo palona kawa, -Dostęp do budynku 24/7, -Prywatne budki telefoniczne, -Przechowalnia rowerów, -Świeża woda z owocami, -Artykuły biurowe, -Obsługa poczty i przesyłek. Miesięczne koszty najmu netto dla 7 osób: -10800 PLN dla pokoju prywatnego, ewentualnie: -7000 PLN: biurka dedykowane (stałe miejsce) w przestrzeni coworkingowej, -4900 PLN: biurka w przestrzeni coworkingowej Umowa: -okres do ustalenia -kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu. Opis przestrzeni serwisowanej: Z ogromna dbałością o wygodę Najemców, ich estetyczne odczucia i przyjazny klimat, stworzono unikalne wnętrza dające komfort pracy zarówno w prywatnych pokojach jak i strefach otwartych. Industrialne sufity idealnie wpasowują się w najnowsze trendy w architekturze. Jako przeciwwagę dla surowego charakteru widocznych u góry rur zastosowano naturalne materiały (drewno, cegła), wyściełane meble czy oryginalne oświetlenie. Brak unifikacji w wyborze  kolorów krzeseł czy wyściełane meble sprawiają, że nieco eklektyczny charakter wnętrz okazuje się być miejscem wyjątkowo przytulnym z unikalnym klimatem sprzyjającym zarówno relacjom biznesowym jak i nawiązywaniu całkiem osobistych relacji. Zalety lokalizacji: Dzięki lokalizacji w samym sercu miasta, tuż obok ulicy Świętokrzyskiej obiekt ma doskonały dostęp do środków komunikacji miejskiej w tym: metra oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych. Prestiż lokalizacji potwierdzają znajdujące się w okolicy: budynek Opery Narodowej i Teatru Wielkiego, Uniwersytet Warszawski, liczne budynki rządowe oraz siedziby międzynarodowych firm. Budynek znajduje się w odległości kilku minut spacerem od Parku Saskiego i Starego Miasta. W sąsiedztwie znajdują się także liczne restauracje, kawiarnie, puby, hotele oraz ekskluzywne sklepy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020
Kielce, Nowy Folwark

lokal na wynajem
15 243 zł
25zł/m2
609 m2
Do wynajęcia hala (z pomieszczeniami biurowymi ) o powierzchni użytkowej 609,74 m2 , zlokalizowana w dzielnicy Nowy Folwark. W powstającym budynku zaprojektowano dwie kondygnacje, w skład których wchodzą: parter: - wiatrołap o powierzchni 11,36 m2, - klatka schodowa o powierzchni 140,90 m2, - magazyn o powierzchni 400,40 m2, - biuro o powierzchni 29,88 m2, - biuro o powierzchni 23,22 m2, - pomieszczenie socjalne o powierzchni 5,76 m2, - pomieszczenie socjalne o powierzchni 6,05 m2, - WC o powierzchni 3,22 m2; p iętro : - biuro o powierzchni 36,78 m2, - biuro o powierzchni 21,44 m2, - biuro o powierzchni 12,21 m2, - pomieszczenie socjalne o powierzchni 1,33 m2, - pomieszczenie socjalne o powierzchni 9,34 m2, - WC o powierzchni 3,88 m2. Dla budynku przewidziano następujące instalacje wewnętrzne: instalacja wodno - kanalizacyjna instalacja kanalizacji deszczowej., instalacja c.o.(z sieci ciepłowniczej), wentylacja grawitacyjnej, instalacja elektryczna, instalacje teletechniczne, system SSWiN. Opłaty : czynsz najmu 15 243,25 PLN netto ( 18 749,20 PLN brutto) + opłaty licznikowe (woda, CO, energia elektryczna). Nieruchomość położona w sąsiedztwie zabudowy usługowo-handlowej, magazynowej. Bardzo dobry dojazd do centrum, głównych dróg wyjazdowych z Kielc. Dobry dostęp do komunikacji miejskiej. Dane kontaktowe do agenta: Anna Gała tel: 532-504-114 e-mail: [email protected] Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Wojciech Rusin (licencja nr: 11554) -------------------------- Współpracujemy z doświadczonymi specjalistami finansowymi, oferującymi sprawdzenie zdolności kredytowej oraz przedstawienie oferty finansowania nieruchomości / Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC. Zapraszamy do siedziby naszego biura w Kielcach przy ul. Koziej 3a/1. Dane adresowe: PROPERCO sp. z o.o. sp.k ul. Kozia 3a/1 25-514 Kielce tel. kom: +48 692-024-827
dodana 03.04.2020, zmieniona: 04.04.2020