oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Warszawa
Sokratesa
lokal na wynajem
1 579 zł
30zł/m2
52 m2 piętro: 1/2
lokal biurowy o pow.52,63 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na terenie kompleksu magazynowo-biurowego na warszawskich Bielanach w okolicach ul. Sokratesa, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 1 piętrze budynku biurowo-magazynowego na warszawskich Bielanach. Moduł składający się z 2 pokoi, w tym jednego w formie open-space wielkości 35,63 m2. Otwierane okna. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Zaplecze sanitarno-socjalne. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 30 PLN/m2, -koszty operacyjne: 9,43 PLN/m2 -ogrzewanie: 10 PLN/m2;płatne cały rok dodatkowo: -zużycie wody (w tym korzystanie z toalet): 20 PLN netto od osoby/m-c, -energia elektryczna: ryczałt 50-60 PLN netto/m-c, Koszty operacyjne obejmują koszty związane z utrzymaniem nieruchomości: ochronę, sprzątanie części wspólnych i toalet, utrzymanie zieleni, odśnieżanie, oświetlenie terenu zewnętrznego. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Internet (UPC): podstawowy 20/2 Mbit./s 59 PLN/m-c (można zamawiać dowolne prędkości). Parking: -jedno miejsce parkingowe w cenie, -cena kolejnych miejsc do ustalenia , standardowo 130 zł netto/m-c, Umowa: -czas nieokreślony -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu bez opłat dodatkowych (brutto) Opis kompleksu: Ogrodzony i monitorowany kompleks biurowo-magazynowy.Powierzchnie magazynowe i produkcyjne na poziomie parteru; biura na piętrze pierwszym. Lokalizacja: Dogodne połączenie z innymi częściami Warszawy. W bliskim sąsiedztwie znajdują się: tramwaje, autobusy, metro oraz trasa szybkiego ruchu - S7 trasa Mostu Północnego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Żwirki i Wigury
lokal na wynajem
1 633 zł
51zł/m2
32 m2
lokal biurowy o pow. 32,66 m2 na parterze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach Al. Żwirki i Wigury, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Powierzchnia dostępna od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze w kameralnym budynku biurowo-usługowym. Open space z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Wysokość: 2,3 m. Wynajmujący dysponuje meblami biurowymi, które może bezpłatnie użyczyć Najemcy. Pomieszczenia socjalne dla Najemców (aneks kuchenny, toalety) znajdują się na powierzchniach wspólnych. Najemca obejmuje lokal w stanie zastanym; pozostawionym przez poprzedniego najemce. Ewentualne odświeżenie lokalu leży po stronie Najemcy. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 50 PLN/m2 -opłaty eksploatacyjne: 15,50 PLN/m2, -zużycie mediów, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. -Światłowody Orange i Nitron w budynku, Parking: Możliwość korzystania z parkingu wewnętrznego - abonament stały 150 zł netto/m-c/auto osobowe, 200 zł netto/m-c/auto dostawcze. Umowa: -czas nieokreślony/określony, -wypowiedzenie 2 miesiące, -kaucja 1-2 miesiące (zależnie od warunków umowy), -akt notarialny (777), Opis budynku: Kameralny 3-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Teren jest ogrodzony, strzeżony i monitorowany przez ochronę fizyczną 24 h. Całodobowy dostęp do budynku. Brak windy. Recepcja na parterze: możliwość pozostawienia czy odbioru przesyłek. Lokalizacja: Korzystna lokalizacja pod względem dostępu do komunikacji miejskiej: Przystanek autobusowy w odległości kilku minut od budynku. W dalszym sąsiedztwie znajduje się przystanek tramwajowy oraz stacja metra Pole Mokotowskie. Okolica pełna zieleni: otulina Pól Mokotowskich. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Stefana Starzyńskiego
lokal na wynajem
1 418 zł
30zł/m2
48 m2 piętro: 1/5
lokal magazynowy o pow.48,90 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym w okolicach Ronda Starzyńskiego na warszawskiej Białołęce, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal magazynowy na 1 piętrze budynku biurowego biurowo-magazynowego na Białołęce. Jedno pomieszczenie z wejściem z korytarza. Wysokość: około 2,5 do sufitu podwieszanego. Drzwi o szerokości 90 cm. Najemca otrzymuje lokal po odświeżeniu. W razie konieczności, Najemca może zaaranżować powierzchnię zgodnie ze swoimi potrzebami. Nośność stropów: 200 kg/m2 Łazienki znajdują się w korytarzu. Brak ogólnodostępnego aneksu kuchennego. Całodobowy dostęp do lokalu: każdy z Najemców posiada kartę dostępu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1418,10 PLN; -zużycie energii elektrycznej , Możliwość umieszczenia tabliczki z nazwą firmy Najemcy. Sala konferencyjna dla Najemców. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym działającym w budynku. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Parking: -2 parkingi naziemne:bezpłatny przed budynkiem na 18 miejsc oraz drugi za budynkiem dozorowany, płatny. Bezpłatny postój do 30 minut. Wszystkie za- i rozładunki bez względu na czas trwania są bezpłatne. Umowa: -umowa na czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc -wypowiedzenie 3-miesięczne. Możliwość podpisania umowy najmu na osobę prywatną. Opis budynku: 5-kondygnacyjny budynek biurowy po modernizacji. Kantyna na parterze. Lokalizacja: Obiekt znajdujący się w niedalekiej odległości od Ronda Starzyńskiego. Dogodny dojazd komunikacja miejską: przystanki tramwajowy i autobusowy blisko budynku, stacja kolejowa PKP Warszawa ZOO też znajduje się niedaleko. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Stefana Starzyńskiego
lokal na wynajem
1 589 zł
48zł/m2
33 m2 piętro: 3/5
lokal biurowy o pow.33,81 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w okolicach Ronda Starzyńskiego na warszawskiej Pradze Północ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz Lokal biurowy na 3 piętrze budynku biurowego biurowo-magazynowego na warszawskiej Pradze Północ. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Kształt zbliżony do kwadratu. Okna z wertikalami, otwierane. Sufity podwieszane. Na podłodze w biurze została położona wykładzina, zaś na powierzchniach wspólnych podłogi wykonane są z gresu. Najemca otrzymuje lokal po odświeżeniu: odmalowane ściany, wyprana/wymieniona wykładzina. Pomieszczenia socjalne dla Najemców (toalety oraz łazienki dla osób niepełnosprawnych) znajdują się w częściach wspólnych; z wejściem z korytarza. Całodobowy dostęp do lokalu: każdy z Najemców posiada kartę dostępu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1589 PLN; -zużycie energii elektrycznej , Możliwość umieszczenia tabliczki z nazwą firmy Najemcy. Sala konferencyjna dla Najemców. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym działającym w budynku. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Parking: -2 parkingi naziemne:bezpłatny przed budynkiem na 18 miejsc oraz drugi za budynkiem dozorowany, płatny. Bezpłatny postój do 30 minut. Wszystkie za- i rozładunki bez względu na czas trwania są bezpłatne. Umowa: -umowa na czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc -wypowiedzenie 3-miesięczne. Możliwość podpisania umowy najmu na osobę prywatną. Opis budynku: 5-kondygnacyjny budynek biurowy po modernizacji. Kantyna na parterze. Lokalizacja: Obiekt znajdujący się w niedalekiej odległości od Ronda Starzyńskiego. Dogodny dojazd komunikacja miejską: przystanki tramwajowy i autobusowy blisko budynku, stacja kolejowa PKP Warszawa ZOO też znajduje się niedaleko. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
rondo Stefana Starzyńskiego
lokal na wynajem
1 690 zł
48zł/m2
35 m2 piętro: 3/5
lokal biurowy o pow.35,95 m2 na 3piętrze w budynku biurowym w okolicach Ronda Starzyńskiego na warszawskiej Pradze Północ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------------- Dostępność: od zaraz Lokal biurowy na 3 piętrze budynku biurowego biurowo-magazynowego na warszawskiej Pradze Północ. Jeden pokój z wejściem z korytarza. W razie konieczności, Najemca może zaaranżować powierzchnię zgodnie ze swoimi potrzebami. Okna z wertikalami, otwierane. Sufity podwieszane. Na podłodze w biurze została położona wykładzina, zaś na powierzchniach wspólnych podłogi wykonane są z gresu. Najemca otrzymuje lokal po odświeżeniu: odmalowane ściany, wyprana/wymieniona wykładzina. Pomieszczenia socjalne dla Najemców (toalety oraz łazienki dla osób niepełnosprawnych) znajdują się w częściach wspólnych; z wejściem z korytarza. Całodobowy dostęp do lokalu: każdy z Najemców posiada kartę dostępu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1689,65 PLN; -zużycie energii elektrycznej , Możliwość umieszczenia tabliczki z nazwą firmy Najemcy. Sala konferencyjna dla Najemców. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym działającym w budynku. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Parking: -2 parkingi naziemne:bezpłatny przed budynkiem na 18 miejsc oraz drugi za budynkiem dozorowany, płatny. Bezpłatny postój do 30 minut. Wszystkie za- i rozładunki bez względu na czas trwania są bezpłatne. Umowa: -umowa na czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc -wypowiedzenie 3-miesięczne. Możliwość podpisania umowy najmu na osobę prywatną. Opis budynku: 5-kondygnacyjny budynek biurowy po modernizacji. Kantyna na parterze. Lokalizacja: Obiekt znajdujący się w niedalekiej odległości od Ronda Starzyńskiego. Dogodny dojazd komunikacja miejską: przystanki tramwajowy i autobusowy blisko budynku, stacja kolejowa PKP Warszawa ZOO też znajduje się niedaleko. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
2 454 zł
70zł/m2
35 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy o pow.35,05 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu blisko ul. Wilczej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Atrakcyjny lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Wykładzina na podłodze. Okna otwierane. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 2454 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 19,50 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska postojowe na parkingu podziemnym, -możliwość parkowania przy ulicy. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące. Opis budynku: Kamienica biurowa z lat 80tych oferująca na wynajem około 6 300 m2 powierzchni biurowej. Budynek składa się z 7 kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej. Obiekt ma świetne połączenie komunikacyjne z resztą miasta:od stacji metra Centrum, licznych linii autobusowych i tramwajowych budynek dzieli zaledwie kilka minut spacerem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wspólna
lokal na wynajem
1 705 zł
55zł/m2
31 m2 piętro: 4/7
lokal biurowy o pow.31 m2 na 4 piętrze w biurowcu w centrum Warszawy, w okolicach Placu Trzech Krzyży,poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy na 4 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Okna otwierane. Wykładzina na podłodze. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Indywidualne dopasowanie i aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Lokal oferowany jest bez mebli widocznych na zdjęciu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1705 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 16,50 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -stanowiska parkingowe w garażu podziemnym, -miejsca postojowe przy ulicy Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem lub czas określony 1,5 roku, -kaucja 2 miesiące. Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek, oferujący powierzchnie biurowe na wynajem. Dobry dostęp do innych części Warszawy, za pomocą zarówno publicznego, jak i prywatnego transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Wspólna
lokal na wynajem
2 280 zł
60zł/m2
38 m2 piętro: 4/7
lokal biurowy o pow.38 m2 na 4 piętrze w budynku biurowym w Centrum Warszawy w okolicach ul. Wspólnej, polecz Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy usytuowany w budynku biurowym w Śródmieściu. Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Sufity podwieszane. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Aranżacja lokalu dla Najemcy. Toalety znajdują się w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2280 PLN, -opłaty eksploatacyjne: 18 PLN/m2, -energia elektryczna, -wywóz nieczystości stałych: 1,85 PLN/m2, Ryczałtowa opłata eksploatacyjna obejmuje koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, koszty utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, całodobowej pracy recepcji, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Obiekt zapewnia dostęp do około 35 naziemnych miejsc parkingowych. W niedalekiej odległości od budynku znajduje się całodobowy, płatny, miejski parking. Umowa: -czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B, który oferuje ponad 4 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek doskonale skomunikowany: blisko znajdują się przystanki linii autobusowych, tramwajowych, stacja metra Centrum, dworzec Powiśle i dworzec Warszawa Centralna. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Nałęczowska
lokal na wynajem
1 935 zł
67zł/m2
29 m2 piętro: 1/5
klimatyzowany lokal biurowy 29,95 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Wilanowie w okolicy ul.Nałęczowskiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Lokal dostępny od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 1 piętrze w budynku biurowo-usługowym na warszawskim Wilanowie,w okolicach ul. Nałęczowskiej. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Okna od strony południowej Wykładzina na podłodze. Możliwość wypożyczenia mebli biurowych od Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1935 PLN, -energia elektryczna: 5,15 PLN netto / m2, Uwaga: -Przy umowie na 6 miesięcy doliczane jest do czynszu dodatkowo 5 PLN/ m2 netto (Kwota czynszu jest do negocjacji). Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Możliwość uzyskania rabatów w zależności od długości umowy najmu: -Przy umowie zawartej na min. 3 lata czynsz za ostatnie 3 miesiące zostaje obniżony o 50 % , -Przy umowie zawartej na min. 2 lata czynsz za ostatnie 2 miesiące zostaje obniżony o 50% , -Przy umowie zawartej na min. 1 rok czynsz za ostatni miesiąc zostaje obniżony o 50%, Możliwość negocjacji ceny. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Sala konferencyjna (w pełni wyposażona, dla 14 osób, aneks kuchenny, 2 toalety): 60 zł/h. netto Parking: - naziemne miejsca parkingowe w cenie 295 PLN netto/stanowisko/mies. Umowa: -okres: do ustalenia -kaucja Opis budynku: Kameralny budynek biurowy z przestrzenią handlowo usługową na parterze oferujący do wynajęcia powyżej 2 000 m2 powierzchni biurowej, rozmieszczonej na pięciu kondygnacjach. Do dyspozycji najemców 60 miejsc parkingowych zlokalizowanych przed budynkiem W budynku znajduje się sala konferencyjna na 14 osób. Recepcja wspiera obsługę Najemców w zakresie możliwości pozostawienia korespondencji do odbioru przez listonosza/kuriera czy odbioru korespondencji (poza przesyłkami poleconymi). Lokalizacja: Sąsiedztwo głównych arterii komunikacyjnych umożliwia sprawny dojazd do innych części stolicy, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
al. Niepodległości
lokal na wynajem

175 m2 piętro: 2/7
wysokiej jakości lokal biurowy o pow. 125 m2 na 2 piętrze w kameralnym biurowcu na warszawskim Mokotowie blisko stacji metrapoleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Samodzielny moduł biurowy w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Dostępna powierzchnia biurowa wynosi 150 m2 + 25m2 powierzchni części wspólnych, do których należą m. in. kuchnia, łazienki, korytarz. Wynajmujący aranżuje lokal dla Najemcy zgodnie ze standardami budynku. Krótki czas wykonania prac aranżacyjnych. Część biurowa wzdłuż korytarza jest oszklona. Powierzchnie są bardzo dobrze doświetlone światłem dziennym. Otwierane okna. Sufity podwieszane, Wykładzina. Podnoszone podłogi. Całodobowy dostęp do lokalu. Na III piętrze znajduje się również winda wewnętrzna dla pracowników na kartę dostępu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2450 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 5 EUR/m2, -energia elektryczna Parking: miejsce parkingowe: 70 EUR/ stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony, 2 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek, oferujący około 2 000 m2 powierzchni użytkowej. Budynek zapewnia 20 miejsc parkingowych na dwupoziomowym parkingu podziemnym. Możliwe parkowanie w sąsiedztwie. Dodatkowe informacje o budynku: Winda, parking podziemny, kontrola dostępu, całodobowa ochrona, monitoring, recepcja, klimatyzacja, czujniki dymu, podnoszone wykładziny, podwieszany sufit, podział powierzchni ściankami, okablowanie elektryczne, światłowód, centrala telefoniczna. Zalety lokalizacji: Doskonały dostęp do komunikacji miejskiej. Budynek znajduje się bardzo blisko stacji metra. Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
al. Niepodległości
lokal na wynajem

300 m2 piętro: 2/7
wysokiej jakości lokal biurowy o pow. 300 m2 na 2 piętrze w kameralnym biurowcu na warszawskim Mokotowie blisko stacji metra, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Samodzielny moduł biurowy w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie. Obecny podział na 11 gabinetów, salę konferencyjną z ruchomą ścianą działową, toalety, korytarza, pomieszczenia pomocnicze. Wynajmujący aranżuje lokal dla Najemcy zgodnie ze standardami budynku. Krótki czas wykonania prac aranżacyjnych. Część biurowa wzdłuż korytarza jest oszklona. Powierzchnie są bardzo dobrze doświetlone światłem dziennym. Otwierane okna. Sufity podwieszane, Wykładzina. Podnoszone podłogi. Całodobowy dostęp do lokalu. Na III piętrze znajduje się również winda wewnętrzna dla pracowników na kartę dostępu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 4200 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 5 EUR/m2, czyli 1500 EUR;EUR -energia elektryczna Parking: miejsce parkingowe: 70 EUR/ stanowisko/miesiąc Umowa: -czas określony, 2 lata -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek, oferujący około 2 000 m2 powierzchni użytkowej. Budynek zapewnia 20 miejsc parkingowych na dwupoziomowym parkingu podziemnym. Możliwe parkowanie w sąsiedztwie. Dodatkowe informacje o budynku: Winda, parking podziemny, kontrola dostępu, całodobowa ochrona, monitoring, recepcja, klimatyzacja, czujniki dymu, podnoszone wykładziny, podwieszany sufit, podział powierzchni ściankami, okablowanie elektryczne, światłowód, centrala telefoniczna. Zalety lokalizacji: Doskonały dostęp do komunikacji miejskiej. Budynek znajduje się bardzo blisko stacji metra. Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Toruńska
lokal na wynajem
1 740 zł
60zł/m2
29 m2 piętro: 1/6
lokal biurowy o pow. 29 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Targówku niedaleko Centrum Handlowego Targówek , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Powierzchnia biurowa w budynku biurowym na warszawskim Targówku. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Wykładzina na podłodze. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Meble: Istnieje możliwość najmu lokalu razem z meblami, które można sobie wybrać: biurko, krzesło, kontenerek, szafa. Wynajmujący oferuje powyższe meble BEZPŁATNIE. Pomieszczenia socjalne (aneksy kuchenne i toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1740 PLN, Koszty eksploatacyjne są wliczone w czynsz. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym (UPC) Parking: Do dyspozycji Najemców są naziemne miejsca parkingowe przy budynku. -100 PLN netto/stanowisko/mies. Sala konferencyjna: W budynku znajduje się sala konferencyjna. Najemcy mogą z niej korzystać w dowolnym wymiarze czasu, po potwierdzeniu dostępności w wybranym terminie. Sala oferowana jest bezpłatnie. Umowa: -czas nieokreślony. -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowy klasy B, oferujący prawie 7 800 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście na recepcję z poziomu parkingu przed budynkiem (bez schodków), odpowiednia wielkość wind, szerokość korytarzy i drzwi oraz dostosowana łazienka na 1 piętrze. Lokalizacja: Obiekt znajduje się w strategicznym położeniu niedaleko drogi wylotowej z Warszawy, Trasy Toruńskiej. Sprawny dojazd środkami komunikacji prywatnej oraz publicznej. W bliskim zasięgu znajdują się udogodnienia takie jak Centrum Handlowe M1 oraz liczne punkty usługowo-handlowe. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Toruńska
lokal na wynajem
3 600 zł
60zł/m2
60 m2 piętro: 1/6
lokal biurowy o pow. 60 m2 na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Targówku niedaleko Centrum Handlowego Targówek , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Oferowany lokal biurowy składa się z dwóch pokoi połączonych wewnętrznymi drzwiami. Lokal jasny: dobrze doświetlony światłem dziennym. Wykładzina na podłodze. Najemca otrzymuje lokal odświeżony. Meble: Istnieje możliwość najmu lokalu razem z meblami, które można sobie wybrać: biurko, krzesło, kontenerek, szafa. Wynajmujący oferuje powyższe meble BEZPŁATNIE. Pomieszczenia socjalne (aneksy kuchenne i toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do budynku. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3600 PLN, Koszty eksploatacyjne są wliczone w czynsz. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym (UPC) Parking: Do dyspozycji Najemców są naziemne miejsca parkingowe przy budynku. -100 PLN netto/stanowisko/mies. Sala konferencyjna: W budynku znajduje się sala konferencyjna. Najemcy mogą z niej korzystać w dowolnym wymiarze czasu, po potwierdzeniu dostępności w wybranym terminie. Sala oferowana jest bezpłatnie. Umowa: -czas nieokreślony. -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowy klasy B, oferujący prawie 7 800 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście na recepcję z poziomu parkingu przed budynkiem (bez schodków), odpowiednia wielkość wind, szerokość korytarzy i drzwi oraz dostosowana łazienka na 1 piętrze. Lokalizacja: Obiekt znajduje się w strategicznym położeniu niedaleko drogi wylotowej z Warszawy, Trasy Toruńskiej. Sprawny dojazd środkami komunikacji prywatnej oraz publicznej. W bliskim zasięgu znajdują się udogodnienia takie jak Centrum Handlowe M1 oraz liczne punkty usługowo-handlowe. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Rakowiecka
lokal na wynajem

83 m2 piętro: 1/13
lokal biurowy o pow. 83,61m2 na 1 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Rakowieckiej i Wiśniowej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Atrakcyjna powierzchnia biurowa. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Obecnie jest to open space + wydzielonym jednym gabinetem. Dzięki możliwości różnorodnego komponowania modułów gabinetowych jak i wyboru strefy open space, najemcy mogą swobodnie dostosowywać powierzchnię do swoich potrzeb. Możliwość skorzystania z lokalu zastępczego na czas aranżacji. Standard powierzchni biurowej: -Uchylne okna, -Indywidualna kontrola temperatury -Wysokie okna, -Podwieszane sufity, -Puszki podłogowe Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1254 EUR, -koszty eksploatacyjne: 21,80 PLN/m2, czyli 1823 PLN, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych, który dla tego lokalu wynosi 6,80% Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -120 EUR/stanowisko -najem regularny oraz na godziny Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja 3 miesiące Opis budynku: Budynek biurowy klasy A w kompleksie oferującym do wynajęcia około 16 700 m2 atrakcyjnej powierzchni biurowej. W budynku zastosowano rozwiązania techniczne typowe dla budynków tej klasy. Zalety lokalizacji: W bliskim sąsiedztwie znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli, instytucji finansowych, a także placówek dyplomatycznych. bliska odległość do centrum Warszawy (około 5 minut jazdy samochodem) oraz bardzo dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania : [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Dolna
lokal na wynajem
6 696 zł
62zł/m2
108 m2 piętro: 5/6
lokal biurowy o pow. 108 m2 na 5 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Dolnej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze kameralnego budynku biurowego na Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy:w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -podnoszone podłogi -uchylne okna -podwieszane sufity -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 6696 PLN, -koszty eksploatacyjne: 16 PLN/m2, czyli 1728 PLN, -energia elektryczna, Warunki najmu są do uzgodnienia. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: Do dyspozycji najemców jest 13 podziemnych miejsc parkingowych. Umowa: -czas określony- 3 - 5 lat -kaucja 3 miesiące, Budynek biurowy oferujący do wynajęcia ok. 1 880 m2. nowoczesnej powierzchni biurowej. Obiekt liczy 6 kondygnacji naziemnych, spośród których ponad parterem skupiającym przestrzeń handlową rozmieszczone są piętra biurowe. Do standardu budynku należą: nowoczesna klimatyzacja, podnoszone podłogi, podwieszany sufit, czujniki dymu, kable światłowodowe, uchylne okna oraz ochrona budynku. Budynek wyróżnia się doskonałą ekspozycją, w okolicy dostępne są liczne udogodnienia dla Najemców tj.: sklepy, restauracje, park wodny Warszawianka, przystanek autobusowy i tramwajowy w odległości niespełna 150 m od budynku Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 ww.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021
Warszawa
Rakowiecka
lokal na wynajem

44 m2
lokal handlowo-usługowy o pow.44,24 m2 na parterze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Rakowieckiej i Wiśniowej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected] ) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:od zaraz. Lokal handlowo-usługowy. Kształt długiego prostokąta. Dwa wejścia do lokalu: z zewnątrz i od strony patio budynku. Przeszklone drzwi. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 841 EUR, -koszty eksploatacyjne: 21,80 PLN/m2, -energia elektryczna Podana wysokość czynszu jest do negocjacji i zależy głównie od profilu działalności Najemcy i długości okresu Najmu. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -120 EUR/stanowisko -najem regularny oraz na godziny Umowa: -czas określony: 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Budynek biurowy klasy A w kompleksie oferującym do wynajęcia około 16 700 m2 atrakcyjnej powierzchni biurowej. Budynek dysponuje 3 kondygnacjami garaży podziemnych, zapewniających w sumie 270 miejsc parkingowych. Zalety lokalizacji: W bliskim sąsiedztwie znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli, instytucji finansowych, a także placówek dyplomatycznych. bliska odległość do centrum Warszawy (około 5 minut jazdy samochodem) oraz bardzo dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej. Międzynarodowy Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina znajdzie się w odległości zaledwie 20 minut jazdy od budynku. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 07.03.2021