oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Poznań, Łazarz
Kolejowa
mieszkanie na wynajem
2 000 zł
41zł/m2
2 pokoje 49 m2 piętro: 5/5
Polecamy klimatyczny apartament przy ulicy Kolejowej. Mieszkanie na ostatniej kondygnacji kamienicy, elewacja i dach po renowacji. 5 minut spacerem od kultowego Nocnego Targu Towarzyskiego. 1 km od Targów Poznańskich i Dworca PKP 500 m do ulicy Głogowskiej gdzie jeżdżą liczne linie tramwajowe Powierzchnie pomieszczeń: Salon z aneksem kuchennym 27m2 sypialnia 10m2 łazienka 4m2 dodatkowo antresola 8 m2 z oknem i możliwością wydzielenia dodatkowego pomieszczenia. W księdze wieczystej 25m 2 a po obrysie z antresolą 49m2 Mieszkanie ma niesamowity klimat przez odkryte belki konstrukcyjne. Okna poddaszowe zapewniają ciszę i doskonałe doświetlenia mieszkania. Starannie zaprojektowane wnętrza przez architekta ,dobrane materiały wykończeniowe najwyższej jakości, klimatyzacja, w łazience płytki włoskiej firmy Ricordena w formacie 120x60cm , uzupełnione o ceramkię Hushlab, armaturę Hansgrohe i dodatki Galassi. Mieszkanie stworzone z pasji do sztuki i kreowania piękna. Standard wykończenia: - instalacja centralnego ogrzewania: rury z tworzyw sztucznych, grzejniki płytowe z głowicami termostatycznymi, w łazience grzejnik drabinkowy, centralne ogrzewanie i woda z cieplika miejskiego - indywidualny licznik: prądu, wody ciepłej, zimnej, centralnego ogrzewania - klimatyzacja - stolarka okienna: okna dachowe Velux - drzwi wejściowe do mieszkania: stalowe jednoskrzydłowe - domofon - instalacja pod TV (Internet), okablowanie doprowadzone do szachtu instalacyjnego na kondygnacji Mieszkanie idealne dla singla lub pary. Koszty utrzymania mieszkania: 320 zł miesięcznie/os Cena - 2000 zł plus opłaty. Właściciel wystawia faktury Vat. Zapraszam na prezentację Hanna Szulc-Wnęk tel. 605 103 820 Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Marta Szulc-Lenkowska (licencja nr: 21932) Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
dodana 05.04.2020
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
7 000 zł
175zł/m2
40 m2 piętro: 2/13
serwisowany lokal biurowy na 2 piętrze budynku biurowego  na warszawskiej Woli, niedaleko Ronda ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117,mail: [email protected] propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro serwisowane przeznaczone dla 7-10 osób. Oferta skierowana do firm, niezależnie od skali jej działalności, poszukujących biura w Warszawie na zarówno na stałe, na dłuższy okres czasu, jak również na czas krótszy, np. 1 miesiąc (biuro tymczasowe, biuro na czas określonego projektu). W cenę najmu biura są wliczone: -miesięczna opłata za biuro (czynsz),  -meble,  -nielimitowany dostęp do kuchni, lodówka, mikrofala, -internet łącze symetryczne 150Mbps, łącze backupowe,  -obsługa poczty,  -usługi administracyjno-sekretarskie,  -dodatkowe zasilanie energetyczne,  -ochrona,  -prąd,  -sprzątanie,  -klimatyzacja,  -ogrzewanie,  -dostęp do toalet, -kontrola dostępu do karty dostępu, - -dostęp do drukarki/kopiarki/skanera, -dostęp do strefy relaksu. Najemca otrzymuje również dostęp do aneksu kuchennego, w którym, w ramach miesięcznego czynszu za biuro, możecie Państwo napić się aromatycznej kawy bądź jednej z wielu dostępnych rodzajów herbat. Ponadto Operator zapewnia dostęp do nowocześnie zaaranżowanych i wyposażonych sal konferencyjnych wraz z pełną obsługą recepcji w zakresie organizacji spotkań biznesowych, przerw kawowych, połączeń telefonicznych, etc. Najemcy mają też możliwość skorzystania (samodzielnie lub za pośrednictwem personelu recepcyjnego) z ogólnodostępnego sprzętu biurowego, takiego jak kopiarka, bindownica, laminarka. Na powierzchni zostały również zainstalowane tzw. Budki telefoniczne, w których można swobodnie odbyć rozmowę Miesięczne koszty najmu to 8800-7000 PLN netto. Rabat: przy umowie na 12 miesięcy, Najemca otrzymuje 1 miesiąc gratis. Umowa: -okres do ustalnia -kaucja 2-miesięczna -brak kosztów eksploatacyjnych: wszystkie opłaty zostały wliczone w czynsz. Parking: -stanowiska na parkingu podziemnym, -620 PLN netto/miejsce/miesiąc Lokalizacja: W pobliżu budynku znajdują się takie budynki jak Mennica Państwowa i Aurum, a nieco dalej wznosi się Centrum Żelazna II.  Niedaleko znajduje się stacja drugiej linii metra-Rondo ONZ. Dojazd do Dworca Centralnego zajmuje zaledwie kilka minut,dzięki dobrze zorganizowanej komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem
6 900 zł
276zł/m2
25 m2 piętro: 2/13
2-pokojowy serwisowany lokal biurowy na 2 piętrze budynku biurowego  na warszawskiej Woli, niedaleko Ronda ONZ,poleca Property Office (tel. 731-321-117,mail: [email protected] propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biuro serwisowane przeznaczone dla 4-6 osób, składające się z dwóch pokoi. Oferta skierowana do firm, niezależnie od skali jej działalności, poszukujących biura w Warszawie na zarówno na stałe, na dłuższy okres czasu, jak również na czas krótszy, np. 1 miesiąc (biuro tymczasowe, biuro na czas określonego projektu). W cenę najmu biura są wliczone: -miesięczna opłata za biuro (czynsz),  -meble,  -nielimitowany dostęp do kuchni, lodówka, mikrofala, -internet łącze symetryczne 150Mbps, łącze backupowe,  -obsługa poczty,  -usługi administracyjno-sekretarskie,  -dodatkowe zasilanie energetyczne,  -ochrona,  -prąd,  -sprzątanie,  -klimatyzacja,  -ogrzewanie,  -dostęp do toalet, -kontrola dostępu do karty dostępu, - -dostęp do drukarki/kopiarki/skanera, -dostęp do strefy relaksu. Najemca otrzymuje również dostęp do aneksu kuchennego, w którym, w ramach miesięcznego czynszu za biuro, możecie Państwo napić się aromatycznej kawy bądź jednej z wielu dostępnych rodzajów herbat. Ponadto Operator zapewnia dostęp do nowocześnie zaaranżowanych i wyposażonych sal konferencyjnych wraz z pełną obsługą recepcji w zakresie organizacji spotkań biznesowych, przerw kawowych, połączeń telefonicznych, etc. Najemcy mają też możliwość skorzystania (samodzielnie lub za pośrednictwem personelu recepcyjnego) z ogólnodostępnego sprzętu biurowego, takiego jak kopiarka, bindownica, laminarka. Na powierzchni zostały również zainstalowane tzw. Budki telefoniczne, w których można swobodnie odbyć rozmowę Miesięczne koszty najmu to 7600-6900 PLN netto. Rabat: przy umowie na 12 miesięcy, Najemca otrzymuje 1 miesiąc gratis. Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2-miesięczna -brak kosztów eksploatacyjnych: wszystkie opłaty zostały wliczone w czynsz. Parking: -stanowiska na parkingu podziemnym, -620 PLN netto/miejsce/miesiąc Lokalizacja: W pobliżu budynku znajdują się takie budynki jak Mennica Państwowa i Aurum, a nieco dalej wznosi się Centrum Żelazna II.  Niedaleko znajduje się stacja drugiej linii metra-Rondo ONZ. Dojazd do Dworca Centralnego zajmuje zaledwie kilka minut,dzięki dobrze zorganizowanej komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
pl. Unii Lubelskiej
lokal na wynajem
1 700 zł
283zł/m2
6 m2 piętro: 2/6
serwisowany lokal biurowy dla 1 osoby na 2 piętrze w budynku na warszawskim Mokotowie, blisko Pl.Unii Lubelskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117,, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Prywatny umeblowany pokój biurowy na 2 piętrze,  z windą, w odnowionej kamienicy blisko centrum Warszawy . Można wstawić dodatkowe meble, jeżeli Najemca potrzebuje. Idealne rozwiązanie dla osób poszukujących elastycznego, komfortowego, produktywnego środowiska pracy, w nowoczesnej, minimalistycznej aranżacji.  Miesięczne koszty najmu netto: -1700 PLN/osobę W ramach opłaty miesięcznej, Najemca otrzymuje: - biurka, krzesła, regały, kontenerki, - bezprzewodowy i przewodowy internet,  - kawa i herbata,  - dostęp do wielofunkcyjnego urządzenia do drukowania i skanowania, - dostęp do sali konferencyjnej do 12 osób (za dodatkową opłatą). Obsługa recepcyjna dla Użytkowników Biura oraz ochrona obiektu (portier).  Możliwość pozostawienia roweru w podwórzu. Umowa: -okres do ustalenia Najemca może skorzystać z dodatkowych usług, jak: -biuro wirtualne: różne pakiety od 49 PLN/mies. -sale konferencyjne: od 6 do 12 osób, -doradztwo, księgowość. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy. W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
pl. Unii Lubelskiej
lokal na wynajem
49 zł
49zł/m2
1 m2 piętro: 2/6
biuro wirtualne  w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, blisko Pl.Unii Lubelskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Unikalna oferta biura wirtualnego. Oprócz standardowego pakietu biurowego, Najemca ma możliwość korzystania z salek spotkań czy sal konferencyjnych. Trzy pakiety w ofercie: 1.WIRTUALNE BIURO (49 PLN/mies): -adres rejestrowy spółki, -adres korespondencyjny, -obsługa korespondencji, -powiadomienia o korespondencji przychodzącej, -dostarczanie dokumentacji do wewnętrznego biura księgowego, -pomoc przy rejestracji firmy 2.WIRTUALNE BIURO PLUS (69 PLN/mies): Wszystkie korzyści z pakietu Wirtualne biuro i dodatkowo: -skanowanie korespondencji, -opcja przesyłania odebranej poczty na wskazany adres, -aplikacja do zarządzania korespondencją, -sala konferencyjna i coworking - rabat 10% 3.WIRTUALNE BIURO PREMIUM (99 PLN/mies): Wszystkie korzyści z pakietu Wirtualne biuro plus  a dodatkowo: -sala konferencyjna lub coworking 3h w miesiącu Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy. W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
19 500 zł
375zł/m2
52 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla 13 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Istnieje możliwość skorzystania z innej opcji: -biurko w coworkingu: od 1260 PLN/osobę, -dedykowane biurko : od 1260 PLN/osobę (prywatne biurko w 4-osobowym, kameralnym open space), Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej; Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
45 800 zł
424zł/m2
108 m2 piętro: 2/9
lokal biurowy serwisowany dla 27 osób w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność:  od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.  Kontenerki na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Na powierzchni wydzielono: -dwie prywatne salki konferencyjne, -open space, -5 gabinetów, W sąsiedztwie biura znajdują się powierzchnie ogólnodostępne jak: lobby, sale konferencyjne, strefa gastronomiczna. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Opłata miesięczna netto za biuro to 45.800 PLN Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty, -wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej: Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych.  W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować.  Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu.  Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020
Warszawa
Wilcza
lokal na wynajem
1 500 zł
214zł/m2
7 m2 piętro: 1/9
lokal biurowy serwisowany dla1 osoby w nowoczesnym  budynku biurowym w Śródmieściu, w okolicach ulic Wilczej i Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone biuro (szklane ściany, biurka, ergonomiczne fotele, szafki, niezależna klimatyzacja, cotygodniowe sprzątanie biura), całkowicie gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy. Kontenerek na dokumenty w standardzie. Najemca może je dodatkowo doposażyć. Biuro, dzięki swej elastyczności, może być łatwo dostosowane do wymagań konkretnych najemców. Oferta skierowana do firm,które cenią jakość usług, lokalizację i design, a więc nie tylko dla małych firm, startupów, freelancerów, ale i dla dużych firm poszukujących inspirującego biura dla swoich zespołów. Biuro jest dostępne 7 dni w tygodniu; 24 godziny na dobę. Średnia cena za stanowisko pracy wynosi 1 500 - 1 750 PLN + VAT miesięcznie. Miesięczna opłata obejmuje: -własne miejsce pracy, -godziny w salach konferencyjnych, -superszybki internet, -możliwość drukowania i skanowania, -całodobowy dostęp do biura, -obsługę poczty i wstępną obsługę gości, -napoje i dostęp do w pełni wyposażonej kuchni. Sale konferencyjne: - dla 6-10 osób, -do wykorzystania ok. 2,5h / osobę w miesiącu, -z małych salek można korzystać w miarę ich dostępności (np wieczorami i późnymi popołudniami niemal wszystkie są wolne i można z nich korzystać bez robienia rezerwacji - czyli bez dodatkowych kosztów. Umowa: -Umowa odnawiana miesięcznie. Można zerwać umowę w każdym momencie z 30 dniowym uprzedzeniem, -Przy umowie na 12 miesięcy: ostatni miesiąc jest gratis -kaucja -1,5 mies. Opis powierzchni serwisowanej; Przestrzeń biurowa o łącznej powierzchni ponad 3000 m2 ,mieści się na trzech piętrach budynku. Znajdują się tu sale konferencyjne, prywatne budki telefoniczne, kawiarnia, kuchnie, prysznice, przytulne i pięknie urządzone lobby. Na miejscu organizowane są cotygodniowe tematyczne spotkania, wydarzenia podczas dni wolnych i imprezy na specjalne okazje. Jednocześnie na powierzchni może pracować 450 osób, co daje unikalne możliwości zawiązania relacji biznesowych. W centralnym miejscu coworkingu umieszczone jest lobby, gdzie znajdują się wygodne fotele i stoliki, każdy może tu usiąść i popracować, albo się pointegrować. Do dyspozycji Najemców są budki telefoniczne stylizowane na londyńskie. Ich główne przeznaczenie to możliwość nieskrępowanej rozmowy nawet w co-workingowym otoczeniu. Parking: -100/250 EUR/stanowisko/miesiąc -Ponad 200 podziemnych miejsc parkingowych -88 miejsc rowerowych Zalety lokalizacji: Dogodny dojazd do wszystkich dzielnic Warszawy. Bliskość największych miejskich arterii: Alei Niepodległości, ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich znacząco podwyższa jakość funkcjonowania i dostępność. Miejsce znajduje się tuż przy ścisłym centrum miasta, lecz mimo tego zachowuje cenną kameralność.  Liczne punkty handlowe, gastronomiczne i usługowe w bliskim sąsiedztwie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 04.04.2020