oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
Kielce, Sieje
Zagnańska
działka na wynajem
19 000 zł
Do wynajęcia działka o pow. ok. 5000 m2 zlokalizowana w Kielcach przy ul. Zagnańskiej. Działka niezabudowana, w kształcie wielokąta o wymiarach (w przybliżeniu): 101x135x24x58x48 [m]. Szerokość od frontu ok. 101 m. Istnieje możliwość wynajęcia mniejszego terenu. Media: - woda: na działce, - prąd: na działce. Dojazd do nieruchomości drogą asfaltową. Teren ogrodzony, z bramą wjazdową, oświetlona, niezagospodarowana. Bardzo dobra lokalizacja, dogodny dojazd do centrum Kielc. Nieruchomość znajduję się na terenie przemysłowym. Otoczenie działki stanowią budynki usługowe. Czynsz najmu: 3,8 PLN netto / m2 (4,67 PLN brutto). Cena podlega negocjacji. Dane kontaktowe do agenta: Jacek Kotlarz, tel: 888 889 441, e-mail: [email protected] For more information in English, please call: 888 889 441, e-mail: [email protected] -------------------------- Współpracujemy z doświadczonymi specjalistami finansowymi, oferującymi sprawdzenie zdolności kredytowej oraz przedstawienie oferty finansowania nieruchomości / Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC. Zapraszamy do siedziby naszego biura w Kielcach przy ul. Koziej 3a/1. Dane adresowe: PROPERCO sp. z o.o. sp.k ul. Kozia 3a/1 25-514 Kielce tel. kom: +48 692-024-827
dodana 21.09.2021
Warszawa
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
lokal na wynajem

60 m2
lokal handlowo-usługowy o pow. 60 m2 na parterze biurowca klasy "A" w Śródmieściu , niedaleko stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od 1.07.2022 r. Lokal usługowo-handlowy na parterze nowoczesnego biurowca w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Powierzchnia do aranżacji przez Najemcę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 20-50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 21,50 PLN/m2 , -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5,00 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -2-poziomowy parking podziemny, -275 EUR/stanowisko/miesiąc, -szatnie, szafki i prysznice dla rowerzystów, -około 200 miejsc rowerowych na parkingu podziemnym, -stacja ładowania samochodów elektrycznych o mocy 22 kW, Umowa: -czas określony: 5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 40-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A, posiadający również funkcję handlową. Obiekt oferuje 24 413 m2 powierzchni najmu brutto. W kompleksie zaplanowano liczne rozwiązania wpływające na obniżenie zużycia energii, czy wody w trakcie użytkowania budynku m.in. wysokowydajne systemy odzyskiwania ciepła, kolektory słoneczne czy system odzyskiwania wody deszczowej. Standard budynku: -recepcja budynku i ochrona dostępna 24/7, -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, Lokalizacja: Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
2 044 zł
79zł/m2
26 m2 piętro: 5/6
dostęp do wody w lokalu ------------------------------- gabinet biurowy o pow.26,20 m2 na 5 piętrze w budynku biurowym w centrum Warszawy, blisko stacji Metro Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Dwa pomieszczenia: na powierzchni lokalu został wydzielony gabinet o pow. 7,5 m2. Obydwa pomieszczenia mają dostęp do światła dziennego. Dostęp do wody w lokalu (umywalka) Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Sala konferencyjna: do dyspozycji Najemców w cenie uzależnionej od czasu korzystania. Wynajmujący przewiduje rabaty dla Najemców. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1232 PLN, -opłata eksploatacyjna: 8 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, Dla zainteresowanych Najemców istnieje możliwość podpisania umowy na korzystanie z internetu (światłowodowe łącze koncentryczne 200 Mb/200 Mb) z firmy UPS. Usługa jest płatna dodatkowo, poza opłatami za lokal. Parking: Naziemne miejsca parkingowe na dziedzińcu obiektu. Za 1 miejsce 520 zł brutto i 100 zł kaucja zwrotna za pilota. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
18 361 zł
78zł/m2
235 m2 piętro: 3/6
13-pokojowy moduł biurowy o pow. 235,40 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w centrum Warszawy, blisko stacji Metro Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:od zaraz Wydzielony moduł biurowy mieszczący się na 3 piętrze w budynku biurowym w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Lokal składa się z 13 gabinetów o powierzchniach od 11,90 m2 do 31,50m2 oraz korytarza o pow.44,60 m2. Gabinety są rozmieszczone po dwóch stronach korytarza i na szczycie budynku. Jeden z gabinetów nie ma dostępu do światła dziennego, przez co jest idealny na salkę konferencyjną. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Najemca ma prawo umieścić na ścianie zewnętrznej budynku swoją tablicę informacyjną. Sala konferencyjna: do dyspozycji Najemców w cenie uzależnionej od czasu korzystania. Wynajmujący przewiduje rabaty dla Najemców. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 18361 PLN, -opłata eksploatacyjna: 8 PLN/m2, czyli 1883,20 PLN, Internet: -opcjonalnie, Dla zainteresowanych Najemców istnieje możliwość podpisania umowy na korzystanie z internetu (światłowodowe łącze koncentryczne 200 Mb/200 Mb) z firmy UPC. Usługa jest płatna dodatkowo, poza opłatami za lokal. Parking: Naziemne miejsca parkingowe na dziedzińcu obiektu. Za 1 miejsce 520 zł brutto i 100 zł kaucja zwrotna za pilota. Standard budynku: -okablowanie internetowe -ochrona, -recepcja -dwie windy Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2-3 miesiące w zależności od długości okresu wypowiedzenia. Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Sąsiedztwo innych firm oraz dostęp bezpośrednio od ulicy stwarzają doskonałe warunki do ulokowania tu zarówno małych, jak i średnich wielkości firm. Zalety lokalizacji: Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
1 040 zł
40zł/m2
26 m2 piętro: 3/4
biuro o pow.26 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym w okolicach ul. Grójeckiej i Parku Marka Kotańskiego, na warszawskich Włochach,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w budynku biurowym na warszawskich Włochach. Dwa pokoje biurowe połączone wewnętrznymi drzwiami. Otwierane okna. PCV na podłodze. Wejście do lokalu z korytarza. Toalety dla Najemców znajdują się w korytarzu. Szafy wbudowane. Bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie budynku. Lokal do odświeżenia przez Najemcę. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 1040 PLN, -opłata za wywóz odpadów, Media jak: prąd, c.o, woda, odpady komunalne, są wliczone w czynsz. Przy ponadstandardowym korzystaniu z energii elektrycznej, zostaną doliczone opłaty z tytułu zużycia prądu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, w budynku są dwie instalacje światłowodowe dostawców internetu - Orange oraz UPC. Instalacje są naścienne i istnieje możliwość doprowadzenia światłowodu do pomieszczenia. Parking: Naziemne miejsca postojowe przy budynku. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek biurowy w kompleksie biurowo-magazynowym zlokalizowanym na warszawskiej Ochocie. Możliwe parkowanie przy ulicy (brak parkometrów). Stołówka na terenie obiektu. W bliskim sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy ,a w odległości około 1km: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Grójecka
lokal na wynajem
7 000 zł
7zł/m2
1000 m2
plac o pow. 1000 m2 m2 w kompleksie magazynowo-biurowym w okolicach ul. Grójeckiej i Parku Marka Kotańskiego, na warszawskiej Ochocie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Plac z przeznaczeniem pod parking lub usługi. Bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie kompleksu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 7 PLN/m2 -media Czynsz nie zawiera wywozu odpadów komunalnych: opłata zgodnie z cennikiem Urzędu Miasta W przypadku dokonywania remontu lokalu, możliwe jest uzyskanie gratyfikacji w postaci okresu bezczynszowego. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja w wysokości 2-miesięcznych opłat Zalety lokalizacji: Budynek w akceptowalnej lokalizacji pod względem komunikacji miejskiej. W bliskim sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy ,a w odległości około 1km: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. Brak problemu z parkowaniem dla samochodów prywatnych. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Nałęczowska
lokal na wynajem
1 820 zł
70zł/m2
26 m2
klimatyzowany lokal biurowy o pow.26 m2 na niskim parterze w budynku biurowym na warszawskim Wilanowie w okolicy ul.Nałęczowskiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Na lokal składa się jeden pokój z wejściem z korytarza. Pomieszczenia wysokie i widne. Jedno wejście. Klimatyzacja. Kształt prostokąta. Przeszklone ściany. Wykładzina na podłodze. Najemca ma dostęp do wspólnej kuchni i dwóch łazienek. Możliwość wypożyczenia mebli biurowych od Wynajmującego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1820 PLN, -energia elektryczna: 5,75 PLN netto / m2 (Kwota czynszu jest do negocjacji). Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Sala konferencyjna (w pełni wyposażona, dla 14 osób, aneks kuchenny, 2 toalety): 60 zł/h. netto Parking: - naziemne miejsca parkingowe w cenie 305 PLN netto/stanowisko/mies. Umowa: -okres: 3 lata -kaucja Opis budynku: Kameralny budynek biurowy z przestrzenią handlowo usługową na parterze oferujący do wynajęcia powyżej 2 000 m2 powierzchni biurowej, rozmieszczonej na pięciu kondygnacjach. Recepcja wspiera obsługę Najemców w zakresie możliwości pozostawienia korespondencji do odbioru przez listonosza/kuriera czy odbioru korespondencji (poza przesyłkami poleconymi). Lokalizacja: Sąsiedztwo głównych arterii komunikacyjnych umożliwia sprawny dojazd do innych części stolicy, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dodatkowym atutem jest bliskość drogi szybkiego ruchu S2, która usprawnia przejazd do tras wylotowych z miasta. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Nałęczowska
lokal na wynajem
3 500 zł
40zł/m2
88 m2
lokal usługowo-biurowy o pow.88 m2 na niskim parterze w budynku biurowym na warszawskim Wilanowie w okolicy ul.Nałęczowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal usługowo-biurowy znajdujący się w przyziemiu budynku jednorodzinnego przeznaczonego na cele biurowo-usłgowe. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Obecny podział lokalu - 2 pokoje, - aneks kuchenny, - łazienka z toaletą, Powierzchnia klimatyzowana. Duża szklana witryna. Wejście do budynku od ulicy (bardzo mały ruch pieszych w sąsiedztwie budynku), Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3500 PLN, Cena zawiera: czynsz + koszty eksploatacji + koszty energii elektrycznej + parking przy budynku Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: - naziemne miejsca parkingowe przy budynku, Umowa: -czas określony: min. 1 rok -kaucja Opis budynku: Budynek jednorodzinny przeznaczony na cele biurowo-usługowe. Lokalizacja: Sąsiedztwo głównych arterii komunikacyjnych umożliwia sprawny dojazd do innych części stolicy, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego oraz do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina zajmuje ok. 15 minut. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Anin
Kazimierza Szpotańskiego
lokal na wynajem
877 zł
35zł/m2
25 m2 piętro: 2/5
Lokal biurowy o pow. 25,80 m2 na 2 piętrze budynku biurowo-usługowego w Aninie, w okolicach ul. K., Szpotańskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy na 2 pietrze budynku biurowo-usługowego. Dwa pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Wejście z korytarza. Wykładzina na podłodze. Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym. Brak ogólnodostępnych aneksów kuchennych. Toalety w częściach wspólnych Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 877 PLN, -ogrzewanie: 2,91 PLN/m2, -ścieki i woda: 1,71 PLN/m2, -winda: 0,79 PLN/m2, -energia elektryczna: zależnie od rodzaju działalności i ustaleń z Wynajmującym ; z reguły jest to ryczałt 150 kW/miesiąc, Sala konferencyjna: Najemcy mają do dyspozycji 2 sale po około 50 m2; korzystanie po potwierdzeniu dostępności, Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -w budynku jest światłowód Orange, Parking: Naziemne miejsca parkingowe: -abonament 140 PLN/stanowisko/mies. na terenie obiektu, -abonament 30 PLN/stanowisko/mies.: parking za szlabanem (+120 PLN -opłata jednorazowa za pilota), Umowa: -podpisywana tylko od 1 dnia miesiąca, -czas nieokreślony, -kaucja 1 miesiąc, -okres wypowiedzenia: do suatlenia, Opis budynku: 5-kondygnacyjny budynek, oferujący powierzchnie biurowe i usługowe. Winda osobowa oraz towarowa w budynku. Lokalizacja: Lokalizacja zapewnia dostęp do wszelkich udogodnień miasta dzięki dobrym połączeniom komunikacyjnym: szybka kolej miejska, linie autobusowe. Stacja kolejowa Warszawa Miedzeszyn znajduje się w niewielkiej odległości od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
2 005 zł
80zł/m2
25 m2 piętro: 1/6
klimatyzowany lokal biurowy o pow.25,70 m2 na 1 piętrze w budynku biurowym w centrum Warszawy, blisko stacji Metro Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Oferowany lokal składa się z jednego pokoju. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Toalety dla Najemców w korytarzu. Całodobowy dostęp do lokalu. Sala konferencyjna: do dyspozycji Najemców w cenie uzależnionej od czasu korzystania. Wynajmujący przewiduje rabaty dla Najemców. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2005 PLN, -opłata eksploatacyjna: 8 PLN/m2, Internet: -opcjonalnie, Dla zainteresowanych Najemców istnieje możliwość podpisania umowy na korzystanie z internetu (światłowodowe łącze koncentryczne 200 Mb/200 Mb) z firmy UPS. Usługa jest płatna dodatkowo, poza opłatami za lokal. Parking: Naziemne miejsca parkingowe na dziedzińcu obiektu. Za 1 miejsce 520 zł brutto i 100 zł kaucja zwrotna za pilota. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2-3 miesiące w zależności od długości okresu wypowiedzenia. Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Sąsiedztwo innych firm oraz dostęp bezpośrednio od ulicy stwarzają doskonałe warunki do ulokowania tu zarówno małych, jak i średnich wielkości firm. Zalety lokalizacji: Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Marszałkowska
lokal na wynajem
2 285 zł
65zł/m2
35 m2 piętro: 2/6
blisko stacji Metro Świętokrzyska ------------------------------------- samodzielny pokój biurowy o pow.35,16 m2 na 2 piętrze w budynku biurowym w centrum warszawy, blisko stacji Metro Świętokrzyska, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się w budynku biurowym w Śródmieściu blisko stacji Metro Świętokrzyska. Na lokal składa się jeden pokój. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny oraz toalety) znajdują się w częściach wspólnych. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2285 PLN, -opłaty eksploatacyjne-ok.14 PLN/m2 (brutto) Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 29,30 m2 Powierzchnia brutto: 35,16m2 Internet: Właściciel budynku oferuje możliwość podpisania umowy na dostęp do internetu lub możliwość podpisania umowy indywidualnej z operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Budynek oferuje możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości: -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Lustrzana: 12 osób, -sala Varsovia: 42 osoby + 2 osoby prowadzące, -sala Gabinetowa: 18 osób, -sala Dialog: 23 osoby, -sala Ambiente: 84 osoby + 2 osoby prowadzące, Parking: -naziemne stanowiska postojowe na dziedzińcu wewnętrznym budynku (w miarę dostępności), -400 PLN/stanowisko/miesiąc (dostępność do potwierdzenia), Warunki umowy: -kaucja 2 miesiące, -okres umowy: czas określony lub nieokreślony Opis budynku: 6-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Możliwość skorzystania z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości za opłatą w wysokości uzależnionej od czasu korzystania i wielkości sali konferencyjnej. Zalety lokalizacji: Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy tuż przy stacji metra-Świętokrzyska. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Rzymowskiego
lokal na wynajem
3 878 zł
76zł/m2
51 m2 piętro: 3/12
lokal biurowy o pow.51,71 m2 na 3 piętrze w budynku biurowym na Mokotowie,w okolicach ul. Rzymowskiego, niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 3 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój. Okna na węższej ścianie. Istnieje możliwość umieszczenia logo firmy na fasadzie budynku oraz dowolnej aranżacji przestrzeni, zgodnie z potrzebami Najemcy. Całodobowy dostęp do lokalu. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -wykładzina dywanowa, -podwieszane sufity -podział powierzchni ściankami Dostęp do Internetu z gwarantowaną przepustowością łącza. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: -na parterze znajduje się winda dla wózków, -toaleta dla osób niepełnosprawnych jest tylko jedna na parterze, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 3878 PLN, -koszty sprzątania; opłata obowiązkowa, wyliczana indywidualnie na podstawie powierzchni najmu. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 47,01 m2 Powierzchnia brutto: 51,71 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Budynek daje do dyspozycji Najemców salę konferencyjną dla 10 osób. Parking: -miejsca na parkingu podziemnym, -300 PLN netto/mies. Reklama: na ścianie w hallu windowym na parterze Budynku i na ścianie recepcji głównej Budynku - 100 PLN/mies netto plus jednorazowa opłata za wykonanie reklam 200 PLN netto. Umowa: -Możliwość najmu tylko na 1 rok lub z ustalonym okresem wypowiedzenia, -kaucja 2 miesiące, Możliwość umieszczenia logotypu na fasadzie budynku. Opis budynku: Biurowiec zapewnia funkcjonalny układ kondygnacji gwarantując efektywne planowanie i aranżację przestrzeni biurowej. Na każdym z 12 pięter znajduje się węzeł sanitarny wraz z aneksem kuchennym oraz dedykowane lobby wejściowe. Zalety lokalizacji: Bezpośrednio przy zjeździe z S2 (obwodnicy Warszawy), 15 min od centrum miasta, 9 min na lotnisko Okęcie, dobry dojazd komunikacją autobusową i tramwajową. Galeria Mokotów w odległości ok. 5 minut spacerem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Rzymowskiego
lokal na wynajem
20 941 zł
70zł/m2
299 m2 piętro: 12/12
moduł biurowy o pow.299,16 m2 na 12 piętrze w budynku biurowym na Mokotowie,w okolicach ul. Rzymowskiego, niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Lokal biurowy mieszczący się na 12 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, niedaleko Galerii Mokotów. Istnieje możliwość umieszczenia logo firmy na fasadzie budynku oraz dowolnej aranżacji przestrzeni, zgodnie z potrzebami Najemcy. Całodobowy dostęp do lokalu. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -wykładzina dywanowa, -podwieszane sufity -podział powierzchni ściankami Dostęp do Internetu z gwarantowaną przepustowością łącza. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych: -na parterze znajduje się winda dla wózków, -toaleta dla osób niepełnosprawnych jest tylko jedna na parterze, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 20941 PLN, -koszty sprzątania; opłata obowiązkowa, wyliczana indywidualnie na podstawie powierzchni najmu. Możliwość negocjowania warunków finansowych przy umowie na 5 lat/ Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 202,88 m2 Powierzchnia brutto: 299,16 m2 Istnieje również opcja powiększenia powierzchni w trakcie trwania umowy. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Budynek daje do dyspozycji Najemców salę konferencyjną dla 10 osób. Parking: -miejsca na parkingu podziemnym, -300 PLN netto/mies. Reklama: na ścianie w hallu windowym na parterze Budynku i na ścianie recepcji głównej Budynku - 100 PLN/mies netto plus jednorazowa opłata za wykonanie reklam 200 PLN netto. Umowa: -czas trwania: do utslania, -kaucja 2 miesiące, Możliwość umieszczenia logotypu na fasadzie budynku. Opis budynku: Biurowiec zapewnia funkcjonalny układ kondygnacji gwarantując efektywne planowanie i aranżację przestrzeni biurowej. Na każdym z 12 pięter znajduje się węzeł sanitarny wraz z aneksem kuchennym oraz dedykowane lobby wejściowe. Zalety lokalizacji: Bezpośrednio przy zjeździe z S2 (obwodnicy Warszawy), 15 min od centrum miasta, 9 min na lotnisko Okęcie, dobry dojazd komunikacją autobusową i tramwajową. Galeria Mokotów w odległości ok. 5 minut spacerem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
rondo Żaba
lokal na wynajem

40 m2 piętro: 2/4
2-pokojowy lokal biurowy 40 m2 na 2 piętrze kameralnego budynku biurowego na kompleksu biurowo-magazynowego na Targówku, okolice Ronda Żaba,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Targówku. Dwa pokoje połączone wewnętrznymi drzwiami. Wejście z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Ogólnodostępny pokój socjalny na piętrze. Toalety w korytarzu. Standard powierzchni biurowej: -otwierane okna, -wykładzina, -sufity podwieszane Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 360 EUR, -koszty eksploatacyjne: 10,50 PLN/m2 -media, Parking: bezpłatne miejsca parkingowe na parkingu naziemnym (ilość do ustalenia) Umowa: -czas nieokreślony -kaucja Sala konferencyjna: Najemcy mają do dyspozycji 2 sale o powierzchniach : 25 m2 oraz 28 m2. Wyposażenie (w zależności od sali) : -projektor wraz z ekranem, -flipchart, -biała tablica, -szafka pomocnicza, -klimatyzacja (w sezonie letnim), -wykładzina podłogowa (w płytkach), Aneks kuchenny i toalety (w tym dla niepełnosprawnych) przyległe do sali konferencyjnej. Opis budynku: Kompleks biurowo-magazynowy z biurowcem oferującym około 1000 m2 powierzchni do wynajęcia na 3 kondygnacjach. Standard budynku: -ochrona 24h -stały nadzór kamer z cyfrową rejestracją obrazu-wewnętrzny parking dla pracowników -punkt gastronomiczny na terenie obiektu -możliwość wynajęcia sal konferencyjnych -antywłamaniowe witryny w lokalach handlowych -parking dla klientów Lokalizacja: Okolice Ronda Żaba niedaleko stacji kolejowej Warszawa Praga. Dobre połączenie komunikacją publiczną z centrum Warszawy: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. pobliski Park Bródnowski zapewnia przestrzeń rekreacji i odpoczynku. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Podane ceny nie zawierają podatku VAT. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
rondo Żaba
lokal na wynajem

84 m2 piętro: 2/4
Moduł biurowy o pow. 84,10 m2 na 2 piętrze kameralnego budynku biurowego na kompleksu biurowo-magazynowego na Targówku, okolice Ronda Żaba, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Targówku. Na moduł składają się 4 pokoje biurowe: 2 po 11,80 m2, recepcja o pow. 17,90 m2 oraz open space o pow. 41m2. Wejście z korytarza. Otwierane okna. Wykładzina na podłodze. Ogólnodostępny pokój socjalny na piętrze. Toalety w korytarzu. Standard powierzchni biurowej: -otwierane okna, -wykładzina, -sufity podwieszane Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 757 EUR, -koszty eksploatacyjne: 10,50 PLN/m2 -media, Parking: -bezpłatne miejsca parkingowe na parkingu naziemnym (1 miejsce na 50 m2), -pozostałe miejsca płatne: 125 PLN netto/ stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 3 miesiące- do ustalenia -wypowiedzenie 3 miesiące-do ustalenia Sala konferencyjna: Najemcy mają do dyspozycji 2 sale o powierzchniach : 25 m2 oraz 28 m2. Wyposażenie (w zależności od sali) : -projektor wraz z ekranem, -flipchart, -biała tablica, -szafka pomocnicza, -klimatyzacja (w sezonie letnim), -wykładzina podłogowa (w płytkach), Aneks kuchenny i toalety (w tym dla niepełnosprawnych) przyległe do sali konferencyjnej. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym, -operatorzy na budynku: UPC, ATM, Orange, T-Mobile. Opis budynku: Kompleks biurowo-magazynowy z biurowcem oferującym około 1000 m2 powierzchni do wynajęcia na 3 kondygnacjach. Standard budynku: -ochrona 24h -stały nadzór kamer z cyfrową rejestracją obrazu-wewnętrzny parking dla pracowników -punkt gastronomiczny na terenie obiektu -możliwość wynajęcia sal konferencyjnych -antywłamaniowe witryny w lokalach handlowych -parking dla klientów Lokalizacja: Okolice Ronda Żaba niedaleko stacji kolejowej Warszawa Praga. Dobre połączenie komunikacją publiczną z centrum Warszawy: tramwaje, autobusy, SKM, Koleje Mazowieckie. pobliski Park Bródnowski zapewnia przestrzeń rekreacji i odpoczynku. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Podane ceny nie zawierają podatku VAT. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
54 000 zł
353zł/m2
153 m2 piętro: 1/7
lokal biurowy serwisowany dla 38 osób na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykany, w pełni wyposażony moduł biurowy, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal z wewnętrzną salą konferencyjną. Jest to biuro mogące pomieścić nawet 49 miejsc pracy. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto to 54000 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Biura będą liczyć 14 kondygnacji naziemnych i 2 podziemne, w których zlokalizowany będzie parking podziemny. Przyszłym najemcom budynek dostarczy ponad 16 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Lokalizacja: W pobliżu znajduje się wiele udogodnień takich, jak hotele, restauracje, sklepy i siłownie. Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 20.09.2021