oferty nieruchomości na wynajem

sortuj
WARSZAWA, PRAGA-POŁUDNIE
gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego
mieszkanie na wynajem
2 200 zł
44zł/m2
2 pokoje 50 m2 piętro: 10/16
jasne 2 pok.+m.postojowe gratis - ul.Komorowskiego
2-pokojowe z widokiem na zielone patio i panoramę Gocławia (piętro 10/16). Mieszkanie w dobrej lokalizacji - Bora Komorowskiego / Fieldorfa. Pełne zaplecze handlowo-usługowe oraz rekreacyjne. Bardzo dobre połączenia komunikacyjne z Centrum, Saską Kępą. Budynek z zadbanymi częściami wspólnymi - monitorowany z ochroną. Podwójne miejsce postojowe na platformie - GRATIS. ATUTY: Atrakcyjne 2 pokoje (ok. 50 m2), w pełni wyposażona oddzielna kuchnia, balkon na całą szerokość mieszkania oraz garderoba. Miejsce postojowe w hali garażowej pod budynkiem. ROZKŁAD: Salon z balkonem, sypialnia, oddzielna kuchnia (pełne AGD: lodówka, zmywarka, płyta grzewcza, piekarnik, okap), łazienka z wc (oraz funkcją bidetu), hol i przestronna garderoba. LOKALIZACJA: W najbliższym sąsiedztwie znajduje się wiele mniejszych i większych sklepów osiedlowych czy sieciowych, cukiernie, apteki, fitness, kawiarnie i restauracje (bogate zaplecze usługowo-handlowe). Tereny zielone nad Wisłą. Blisko linie autobusowe z dojazdem do metra oraz Most Siekierkowski. DODATKOWO: Czynsz miesięczny najmu 2200 PLN opłaty eksploatacyjne z liczników tj.: woda, prąd, centralne ogrzewanie + śmieci Kaucja gwarancyjna 1 mc + opłaty. Umowa najmu okazjonalnego (minimum 1 rok). Treść ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
dodana 12.07.2020
Warszawa
Dobra
lokal na wynajem
1 650 zł
413zł/m2
4 m2 piętro: 1
biurko w coworkingu dla 1 osoby w biurowcu na Powiślu, w okolicach ul. Dobrej i Biblioteki Uniwersyteckiej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko we wspólnym pokoju z osobą z innej firmy. Najemca ma do dyspozycji biurko, wygodny fotel. Pomieszczenie klimatyzowane, ale z możliwością otwarcia okna. Sprzątane codziennie, z dostępem do Wi-Fi. Dodatkowe usługi to: - Sala konferencyjna z wyposażeniem (flipchart, monitor LCD, wideokonferncje) - Nazwa firmy w holu - Dedykowana linia telefoniczna, z obsługą recepcjonistki - Wsparcie sekretarskie i administracyjne - Serwis kawowy - Usługi księgowe - Wirtualne biuro Miesięczne koszty najmu: -dla umowy na 12 miesięcy: od 1650 PLN, -dla umowy na czas nieokreślony: od 1850 PLN Parking: -miejsce w garażu podziemnym -430 PLN/stanowisko/ miesiąc Umowa: W momencie podpisania umowy na wynajem biura pobierana jest kaucja gwarancyjna w wysokości czynszu brutto za trzy miesiące. Kaucja jest zwracana po rozwiązaniu umowy.  Lokalizacja: Budynek biurowy na Powiślu. Bardzo dobra komunikacja miejska: tramwaje i autobusy. Stacja metra Centrum Nauki Kopernik w odległości kilku minut od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Ujazdowskie
lokal na wynajem
800 zł
200zł/m2
4 m2
biurko w coworkingu dla 1 osoby w kameralnym budynku biurowym w okolicach Al. Ujazdowskich,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:od zaraz. Coworkingowe biurko w przestrzeni otwartej. W ramach umowy Najemca otrzymuje: -Superszybki Internet, -Drukarki klasy biznesowej, -Świeżo palona kawa, -Dostęp do budynku 24/7, -Prywatne budki telefoniczne, -Świeża woda z owocami, -Artykuły biurowe, -Obsługa poczty i przesyłek. Miesięczne koszty najmu netto to 700 PLN Umowa: -okres do ustalenia -kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu. Opis przestrzeni serwisowanej: Z ogromna dbałością o wygodę Najemców, ich estetyczne odczucia i przyjazny klimat, stworzono unikalne wnętrza dające komfort pracy zarówno w prywatnych pokojach jak i strefach otwartych. Pozorna surowość wnętrz uzyskana poprzez użycie kolorów: biały-szary-czarny, została ocieplona elementami czerwieni,żółci i niebieskiego w różnych odcieniach oraz użyciu naturalnego drewna, przez co uzyskano surowy klimat biznesu harmonijnie łączący się z pierwiastkami domowego ciepła. Zalety lokalizacji: Lokalizacja w bliskim sąsiedztwie Giełdy Papierów Wartościowych, Hotelu Sheraton, Sejmu i budynków administracji państwowej oraz na trasie Traktu Królewskiego. Dogodny dostęp do komunikacji miejskiej: tramwaje, autobusy. W niedalekim sąsiedztwie znajdują się dworce PKP: Warszawa Śródmieście oraz Centralny, a także PKP Powiśle. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Obozowa
lokal na wynajem
690 zł
173zł/m2
4 m2 piętro: 3/6
stałe biurko na przestrzeni wspólnej na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na Woli, okolice ul. Obozowej,  poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Miejsce na przestrzeni wspólnej przypisane do konkretnej osoby (dedykowane biurko). W ramach członkostwa, Najemca otrzymuje dostęp do komfortowych stref wspólnych, sal konferencyjnych, w pełni wyposażoną kuchnię z kawą, herbatą i wodą oraz dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Miesięczne koszty najmu netto to 690 PLN Cena zawiera wszystkie dodatkowe koszty (prąd, wodę, sprzątanie powierzchni wspólnych).  Dostęp do bezpłatnego WiFi. Parking: -miejsca postojowe naziemne:199 PLN netto/stanowisko/miesiąc; -miejsce w garażu podziemnym: 399 PLN netto/stanowisko/miesiąc; Sala konferencyjna: Na piętrze znajdują się 3 salki konferencyjne różnej wielkości: od 6,7 m2 do 16 m2. Umowa: -okres umowy:do ustalenia -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto. Standard obiektu: -Niezależna winda -Przestronna recepcja Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych: -w budynku pracują osoby poruszające się na wózku inwalidzkim; -Przystanek tramwajowy tuż przed kompleksie, z bezproblemowym dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zalety lokalizacji: Bliska odległość od Alei Prymasa Tysiąclecia. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją publiczną jak i własnym środkiem transportu. Obiekt oddalony jest od dworca kolejowego Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Lotnisko Chopina mieści się w odległości 25 minut jazdy samochodem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem
1 299 zł
325zł/m2
4 m2
biurko dedykowane w prywatnym pokoju w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko dedykowane to własna przestrzeń w komfortowym gabinecie. Oferta skierowana zarówno do freelanserów, start-upów, prowadzących małą lub średnią firmę.  Całodobowy dostęp. W ofercie Najemca otrzymuje: -umeblowanie: biurko, szafka, fotel (w zamykanym gabinecie), -dostęp do drukarki, faksu, skanera i kopiarki - dodatkowo płatny networking, -internet: ultraszybkie łącze internetowe,  -profesjonalne usługi recepcyjne, -odbiór i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, -nielimitowane napoje - czysta woda, pyszna kawa i herbata, -przytulną strefę powitalną strefy wypoczynku z wygodnymi fotelami, pufami i huśtawkami, -dostęp do kompleksowo wyposażonego aneksu kuchennego i kawiarenki -możliwość wynajmu multifunkcyjnych sal konferencyjnych -codzienny serwis sprzątający -możliwość organizowania spotkań w części wspólnej (do trzech osób maksymalnie), -możliwość korzystania z sali spotkań. Miesięczne koszty najmu: -od 1299 PLN Wstawienie szafy do gabinetu w którym znajduję się biurko dedykowane to koszt miesięczny ok. 150 PLN/netto /miesięcznie. Możliwość skorzystania z dodatkowej usługi biura wirtualnego: - Adres do celów rejestracyjnych w Urzędach/KRS oraz do wykorzystywania na potrzeby marketingowe na drukach firmowych, stemplach i wizytówkach, -Adres korespondencyjny w prestiżowej lokalizacji,  -Obsługa poczty przychodzącej - przesyłek zwykłych, poleconych, priorytetowych oraz przesyłek kurierskich, -Informowanie Najemcy o nadejściu korespondencji. Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące Opis budynku: Budynek,stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Parter budynku jest przeznaczony na lokale handlowo-usługowe. Zalety lokalizacji: W pobliżu budynku przecinają się dwa duże szlaki komunikacyjne, Trasa W-Z i Trakt Królewski. Można tu łatwo dotrzeć zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Krakowskie Przedmieście
lokal na wynajem
255 zł
64zł/m2
4 m2 piętro: 1
biurko w coworkingu na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy w okolicach Traktu Królewskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Karta abonamentowa miesięczna, która daje dostęp do przestrzeni współdzielonej, biur prywatnych lub salonów biznesowych we wszystkich lokalizacjach operatora na świecie w godzinach pracy recepcji. Opcje abonamentu: -255 PLN/mies : salon biznesowy (idealne rozwiązanie dla osób, które pracują tylko na laptopie), -miejsce pracy w prywatnym biurze dzielone z innymi Najemcami: 800 PLN na 30 dni; 511 PLN na 10 dni; 300 PLN na 5 dni, -biurko w pokoju prywatnym: 1433 PLN na 30 dni; 855 PLN na 10 dni, 555 PLN na 5 dni W ramach opłaty, Najemca ma dostęp do: -Bezpieczne, szybkie łącze internetowe WiFi, -Możliwość korzystania z telefonów w pakietach Co-working i Office, pomoc w zakresie zadań administracyjnych, takich jak wysyłanie poczty i wykonywanie kserokopii, -Recepcji,która również powita Państwa gości, -dostępu do kącika biurowego z urządzeniami biurowymi; -Kuchnia z możliwością przygotowywania kawy i herbaty, -W pełni wyposażone toalety; Zalety abonamentu: -Przestrzeń do pracy na kilka dni w miesiącu lub z dostępem nielimitowanym, -Przestrzeń w pełni wyposażona i gotowa do użytku, -specjalna aplikacja na urządzeniu mobilnym aby w kilka chwil znaleźć lokalizację i dokonać rezerwacji, -możliwość pracy w profesjonalnej przestrzeni biurowej w dowolnym centrum Operatora na całym świecie. Opis budynku: Nowoczesny 7-kondygnacyjny biurowiec klasy A+, oferujący na wynajem ok. 34 000 m2 powierzchni biurowej. W podziemiach budynku zaprojektowano wygodny garaż dla 401 samochodów. Lokalizacja: Budynek położony niedaleko Starego Miasta. W pobliżu znajduje się wiele obiektów historycznych m.in.: budynki Opery Narodowej i Uniwersytetu Warszawskiego oraz liczne budynki rządowe oraz Park Saski. Dogodny dostęp do środków komunikacji publicznej: stacja metra Świętokrzyska oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe.  W okolicy znajdują się ponadto liczne restauracje, kawiarnie, sklepy oraz luksusowy Hotel Bristol. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
rondo Ignacego Daszyńskiego
lokal na wynajem
650 zł
163zł/m2
4 m2 piętro: 5/8
biurko w coworkingu  w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Woli niedaleko Ronda Daszyńskiego,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność:od zaraz. Świetnie wyposażone stanowiska pracy o znakomitych parametrach akustycznych. Biurko dedykowane to stałe stanowisko pracy w otwartej przestrzeni, które umożliwia jej organizowanie tak wygodnie, jak to tylko możliwe, do każdych zadań i potrzeb. Zaś miejsce w przestrzeni otwartej to dowolnie wybrane miejsce do pracy. Opcję biurka na 7 dni polecamy natomiast Najemcom,którzy często podróżują lub tymczasowo przebywają w Warszawie. Najemca otrzymuje szerokie biurko z wygodnym i ergonomicznym fotelem oraz dostęp do prywatnej szafki (w opcji biurka dedykowanego). Miesięczne koszty najmu netto (dla jednej osoby): 1.biurko na 7 dni w miesiącu: 380 PLN/mies., 2.biurko w przestrzeni wspólnej: 650 PLN/mies, 3.biurko dedykowane: 1100 PLN/mies. Na powierzchni biura znajdują się; biblioteka, strefa do gier, kuchnia z przestronną jadalnią oraz dwa ekspresy do kawy. Najemca może dodatkowo skorzystać z oferty biura wirtualnego,w cenie już od 59 PLN/mies. Parking: -Możliwość parkowania rowerów na podziemnym parkingu w budynku, bez dodatkowych opłat -parking podziemny na ponad 100 samochodów. Opis budynku; Nowoczesny budynek klasy A. Obiekt składa się z 8 kondygnacji naziemnych.  Na parterze znajduje się recepcja główna, restauracja, bar, kiosk, a także inne udogodnienia. Lokalizacja: Dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej. W pobliżu znajduje się stacja metra Rondo Daszyńskiego oraz przystanki autobusowe i tramwajowe. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Żelazna
lokal na wynajem
900 zł
225zł/m2
4 m2 piętro: 1/14
biurko w coworkingu dla  1 osoby na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Żelaznej,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Stanowisko pracy w przestrzeni współdzielonej. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Miesięczne koszty najmu netto to 900 PLN. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją  jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Budynek liczy 14 kondygnacji naziemnych i 2 podziemne, w których zlokalizowany będzie parking podziemny. Przyszłym najemcom budynek dostarczy ponad 16 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Dwa z pięter budynku mają dostęp do tarasu z widokiem na centralny ogród kompleksu. W standardzie wykończeń są klimatyzacja, podnoszone podłogi, podwieszane sufity i wykładzina. Lokalizacja: Dojazd samochodem na Dworzec Centralny i do centrum handlowego quot;Złote Tarasyquot; zajmuje zaledwie 5 minut, a do Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina około 20 minut. W pobliżu znajduje się wiele udogodnień takich, jak hotele, restauracje, sklepy i siłownie. Dużą zaletą położenia obiektu jest znakomity dostęp do kompleksu zarówno środkami transportu prywatnego, jak i publicznego. W pobliżu znajduje się stacja drugiej linii metra: Rondo Daszyńskiego, wiele linii autobusowych i tramwajowych.  Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Nocznickiego
lokal na wynajem
700 zł
175zł/m2
4 m2 piętro: 3/7
Biurko w coworkingu na Bielanach w okolicach ul. Nocznickiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ---------------------------- bez prowizji od Najemcy ---------------------------- Dostępność  od zaraz. Dostęp do w pełni wyposażonej, wspólnej przestrzeni biurowej, bez przypisanego biura:  - elastyczna umowa najmu - dostęp w godzinach pracy recepcji (pon - pt, 9;00 - 17;00) - wsparcie kompetentnej i miłej recepcji  - super szybkie WiFi - wielofunkcyjne drukarki - kuchnia z kawą, herbatą, wodą - codzienne sprzątnie  - 10% zniżki na wynajem sal spotkań  Miesięczny koszt najmu to 700 PLN netto. Umowa: -okres do ustalenia -po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy Drukarki wysokiej jakości. Obsługa listów i paczek W ramach ceny Najemca otrzymuje: -Szybki Internet 200 Mbit/s bez limitu, -Prywatne łącze Internetowe do 1 GB/s, -Możliwość instalacji -Recepcja i wsparcie concierge, oraz: Kuchnia z kawą, herbatą i wodą bez limitów Świeże owoce i bułeczki 10-proc. zniżki na sale spotkań Najemca ma możliwość skorzystania z 6 sal spotkań (od 4 do 10 osób). Opis przestrzeni serwisowanej: Coworking połączony z przestrzenią do pracy i biznesowych spotkań zaaranżowaną w 5 industrialnych kontenerach Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
pl. Unii Lubelskiej
lokal na wynajem
550 zł
138zł/m2
4 m2 piętro: 2/6
biurko w coworkingu w budynku na warszawskim Mokotowie, blisko Pl.Unii Lubelskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Biurko w coworkingu w różnych opcjach: 1.Biurko dedykowane, czyli stałe miejsce do pracy w cenie 550 PLN/mies./osobę: Najemca otrzymuje w pakiecie: -nielimitowany dostęp do biura, -4h sali konferencyjnej,  -druk/ksero mono 120 stron, 2.Biurko midi w cenie 370 PLN/mies./osobę: -100 h dostępu do biura, -3h sali konferencyjnej, -druk/ksero mono 80 stron 3.biurko mini w cenie 250 PLN/mies./osobę: -50h dostępu do biura, -2h sali konferencyjnej, -druk/ksero mono 50 stron Najemca ma dostęp do: -darmowe WiFi, -bezpłatna kawa, herbata, woda, -dostęp za pomocą smartfona, -dostęp do drukarki, ksero, skanera Umowa: -okres do ustalenia Najemca może skorzystać z dodatkowych usług, jak: -biuro wirtualne: różne pakiety od 49 PLN/mies. -sale konferencyjne: od 6 do 12 osób, -doradztwo, -księgowość. Na powierzchni coworkingowej pracuje maksymalnie 7 osób. Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy. W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
pl. Unii Lubelskiej
lokal na wynajem
45 zł
2zł/m2
24 m2 piętro: 2/6
salę konferencyjną do 12 osób na warszawskim Mokotowie, blisko Pl.Unii Lubelskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:  od zaraz. Możliwy dostęp do salek wieczorem i w weekendy. Salka konferencyjna w budynku o mieszanym charakterze (mieszkania, biura, lokale usługowe i handlowe na parterze). Możliwość płatności kartą płatniczą. Dostosowanie układu sali do wymagań klientów. Standard: -projektor i flipchart w cenie  -darmowe WiFi -bezpłatna kawa, herbata, woda -dostęp za pomocą smartfona -dostęp do drukarki/ksero/skanera Możliwość wynajmu sali wieczorem oraz w weekendy. Cena jest uzależniona od ilości godzin oraz pory dnia, i wynosi: -za 1 godzinę: 45 PLN  -za 4 godziny: 180 -za dzień: 360 PLN  -po godzinie 18ej: 55 PLN/godzinę -weekend (do 9 godzin): 400 PLN/dzień Zalety lokalizacji: Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą Warszawy: tramwaje, autobusy. W pobliżu znajduje się wiele punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, w tym galeria przy Placu Unii Lubelskiej oraz Europlex (w miejscu dawnego kina Moskwa). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie powierzchnia jest wielkością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni konferencyjnych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Obozowa
lokal na wynajem
480 zł
120zł/m2
4 m2 piętro: 3/6
biurko na przestrzeni wspólnej na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na Woli, okolice ul. Obozowej,  poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Miejsce do pracy biurowej na przestrzeni wspólnej. W ramach członkostwa, Najemca otrzymuje dostęp do komfortowych stref wspólnych, sal konferencyjnych, w pełni wyposażoną kuchnię z kawą, herbatą i wodą oraz dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Miesięczne koszty najmu netto:  -cały miesiąc: 480 PLN, (dostęp całodobowy); -12 wybranych dni w miesiącu: 350 PLN, (dostęp w godzinach od 8ej do 22ej) -8 wybranych dni w miesiącu: 290 PLN, (dostęp w godzinach od 8ej do 22ej) Cena zawiera wszystkie dodatkowe koszty (prąd, wodę, sprzątanie powierzchni wspólnych).  Dostęp do bezpłatnego WiFi. Parking: -miejsca postojowe naziemne:199 PLN netto/stanowisko/miesiąc; -miejsce w garażu podziemnym: 399 PLN netto/stanowisko/miesiąc; Sala konferencyjna: Na piętrze znajdują się 3 salki konferencyjne różnej wielkości: od 6,7 m2 do 16 m2. Umowa: -okres umowy:do ustalenia -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi brutto. Standard obiektu: -Niezależna winda -Przestronna recepcja Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych: -w budynku pracują osoby poruszające się na wózku inwalidzkim; -Przystanek tramwajowy tuż przed kompleksie, z bezproblemowym dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zalety lokalizacji: Bliska odległość od Alei Prymasa Tysiąclecia. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją publiczną jak i własnym środkiem transportu. Obiekt oddalony jest od dworca kolejowego Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Lotnisko Chopina mieści się w odległości 25 minut jazdy samochodem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Obozowa
lokal na wynajem
3 800 zł
165zł/m2
23 m2 piętro: 3/6
serwisowany lokal biurowy o pow. 23,51 m2 dla 4 osób na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na Woli, okolice ul. Obozowej,  poleca Property Office (tel. 731-321-117 mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. W pełni wyposażone i umeblowane biuro w biurowcu klasy B+ oraz prestiżowy adres do rejestracji firmy.  W ramach członkostwa, Najemca otrzymuje:  -dostęp do biura 24/7, -całodobowa ochrona obiektu, -superszybki internet, -w pełni umeblowane biura prywatne oraz strefa co-workingu, -sale spotkańc, -hill-room oraz taras do dyspozycji gości, -obsługa korespondencji, -autoryzowany, bezpieczny wydruk dokumentów, -aromatyczna kawa i herbata, -w pełni wyposażona kuchnia, -serwis sprzątający Miesięczne koszty najmu netto to 3800 PLN Cena zawiera wszystkie dodatkowe koszty (prąd, wodę, sprzątanie powierzchni wspólnych).  Dostęp do bezpłatnego WiFi. Parking: -miejsca postojowe naziemne:199 PLN netto/stanowisko/miesiąc; -miejsce w garażu podziemnym: 399 PLN netto/stanowisko/miesiąc, -parking rowerowy Sala konferencyjna: Na piętrze znajdują się 3 salki konferencyjne różnej wielkości: od 6,7 m2 do 16 m2. Umowa: -okres umowy:do ustalenia -kaucja: 2 miesiące Standard obiektu: -Niezależna winda -Przestronna recepcja Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych: -w budynku pracują osoby poruszające się na wózku inwalidzkim; -Przystanek tramwajowy tuż przed kompleksie, z bezproblemowym dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zalety lokalizacji: Bliska odległość od Alei Prymasa Tysiąclecia. Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją publiczną jak i własnym środkiem transportu. Obiekt oddalony jest od dworca kolejowego Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Lotnisko Chopina mieści się w odległości 25 minut jazdy samochodem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ; tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Nocznickiego
lokal na wynajem
1 000 zł
250zł/m2
4 m2 piętro: 3/7
Biurko w coworkingu na Bielanach w okolicach ul. Nocznickiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ---------------------------- bez prowizji od Najemcy ---------------------------- Dostępność od zaraz. Dostęp do w pełni wyposażonej, wspólnej przestrzeni biurowej, z przypisanym biurkiem. - elastyczna umowa najmu - dostęp w godzinach pracy recepcji (pon - pt, 9;00 - 17;00) - wsparcie kompetentnej i miłej recepcji  - super szybkie WiFi - wielofunkcyjne drukarki - kuchnia z kawą, herbatą, wodą - codzienne sprzątnie  - 10% zniżki na wynajem sal spotkań  Miesięczny koszt najmu to 1000 PLN netto. Umowa: -okres do ustalenia -po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy Drukarki wysokiej jakości. Obsługa listów i paczek W ramach ceny Najemca otrzymuje: -Szybki Internet 200 Mbit/s bez limitu, -Prywatne łącze Internetowe do 1 GB/s, -Możliwość instalacji -Recepcja i wsparcie concierge, oraz: Kuchnia z kawą, herbatą i wodą bez limitów Świeże owoce i bułeczki 10-proc. zniżki na sale spotkań Najemca ma możliwość skorzystania z 6 sal spotkań (od 4 do 10 osób). Opis przestrzeni serwisowanej: Coworking połączony z przestrzenią do pracy i biznesowych spotkań zaaranżowaną w 5 industrialnych kontenerach Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020
Warszawa
Sobieskiego
lokal na wynajem
1 000 zł
250zł/m2
4 m2
biurko dedykowane w coworkingu dla 1 osoby na  piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected]) ---------------------------- bez prowizji od Najemcy ---------------------------- Dostępność: od zaraz. Dostęp do w pełni wyposażonej, wspólnej przestrzeni biurowej, z przypisanym biurkiem.  Lokalizacja na parterze nowoczesnego budynku biurowego na warszawskim Mokotowie, niedaleko Centrum Handlowego Panorama. - elastyczna umowa najmu - dostęp w godzinach pracy recepcji (pon - pt, 9;00 - 17;00) - wsparcie kompetentnej i miłej recepcji  - super szybkie WiFi - wielofunkcyjne drukarki - kuchnia z kawą, herbatą, wodą - codzienne sprzątnie  - 10% zniżki na wynajem sal spotkań  Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania. Miesięczny koszt najmu to 1000 PLN netto. Umowa: -okres do ustalenia -po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto zwracany po zakończeniu umowy Parking: Parking posiadający 438 miejsca postojowe Opis budynku: Kompleks oferuje ponad 30 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek będzie posiadać wiele udogodnień, takich jak kantyna, kawiarnie, infrastruktura rowerowa, przedszkole czy siłownia. Lokalizacja: Dolny Mokotów, łatwo stąd dojechać do centrum autobusem i samochodem. Za dwa lata w sąsiedztwie powstanie linia tramwajowa z Wilanowa na Wolę. W pobliżu biegnie jedna z najważniejszych ścieżek rowerowych w mieście Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno przestrzeni coworkingowej jak i powierzchni wspólnych. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: [email protected] ;  tel. 731-321-117 Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:  www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Ze względu na fakt, iż informacje zawarte w ofercie pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować,Property Office Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu 731 321 117. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
dodana 11.07.2020